Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

V41a19c73l95a93v 12M84e19d89e14k 5871752445975

AMD ? Tak to je jasný, nejsou to auta, ale mikroprocesory

+5/0
doporučit
21.7.2016 13:00

R32a55d26e40k 17P71a24s92t44o90r 3816785666533

Motor 1.8T byl nejlepším motorem VW za celé dekády. Škoda že ho výrazně zastínil nadceňovaný 1.9TDi. Kam se hrabou dnešní TSI přestože mají papírově kilowatty a nízkou spotřebu.

+6/−1
doporučit
21.7.2016 12:04

P59e26t30r 75B83á91č73a 8105786105625

Vzdycky me bavi jak majitele tehle vylitanych RS sunek se mnou chteji zavodit. Prvni kopec a neni po nich vidu ani slechu.

+3/−1
doporučit
21.7.2016 15:59


R28a46d10o10m79í98r 57A13l90b20e91r21t 1936171962389

Svým způsobem dělá Škodě neuvěřitelnou reklamu. To ano, ale Škodovka již tak kvalitní automobily nevyrábí.;-)

+2/−1
doporučit
21.7.2016 23:10

B48o74h82u24m25i44l 40P58a73l83e21č90e51k 6342311758263

tady se ukazuje nadčasovost designu první generace, máme doma TDi a je to neskutečný držák, co si všechno nechá líbit:-)

+3/−6
doporučit
21.7.2016 7:56
Foto

R77a88d34i23m 91S63v90o34b75o75d43a 9663149356682

az na to, ze ta O I je snad nejnekomfortnejsi auto, v jakem jsem mel moznost sedet.

+1/0
doporučit
22.7.2016 9:13

M86a63r35e35k 94H85r46u82b16y 6507362951868

O1 s tím krátkým rozvorem a dlouhými převisy bych na okruhu opravdu nečekal, navzdory motoru. Ale asi je u nás nouze o dostupná a přitom výkonná auta.

+1/0
doporučit
21.7.2016 8:45

A65n60t65o87n25í94n 26H27r71b24e55k 9208901884495

Mnoho povyku pro nic.

Měl jsem Octavii I Combi s motorem 1,8T, který po zamontování dvoustupňového kompresoru s mezichlazením za 110 tis. Kč dával 140 kW a podle toho Octavie jezdila.

Jediným problémem byla spojka, která při poskakování ve štrůdlu odcházela po cca 10 až 15 tis. km. Po rekonstrukci pak vydržela cca 20 tis. km. Brzdy kupodivu držely.

0/−3
doporučit
21.7.2016 14:27





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.