- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Proč jen se nezeptali nějakého joudy-reptala tady z Čech, jak to měli řešit...
Kdejaký místní chytrolín stále nechápe, v čem tkví výhoda kruhových objezdů a jaké to má všechny funkce
spíš děsné strašidelné království týrání (Barnevernet jinak nazvat nelze) dětí...
Kruhový objezd je typ křížení silnic, který je nejbezpečnější, nejplynulejší a hlavně nejlevnější. Proto se u nás ta těžko prosazuje.
Máte ten pocit? Vždyť je to samý kruháč už dneska
Jo, ty šipky před kruhákem doleva a doprava jsou ideální na to, aby to nějaký cizinec projel zleva, protože kdo by čekal kruhák v tunelu. Jestli to s tou bezpečností trochu nepřehnali.
Co dělají zloději dětí je mi úplně šumák. Mohou mít kruháč třeba na konci zad.
Zrovna jsem si řikal, kdo nám první vytáhne Barnevernet.
Tak je to určitě levnější a efektivnější řešení než na ty dva tunely v podzemí na sebe složitě napojovat.
To se jim to razí do čistý žuly bez potřeby jakýhokoliv ostění.
sileny
u nas se vsichni uplne zblaznili a na hlavnich lidi kvuli tomu cekaji kvuli par autum z vedlejsi. kruh ma vyznam pri krizeni dvou stejne zatizenych silnic ale ne pri hlavni a vedlejsi kde vedlejsi projede 10% aut proti 90% na hlavni
Právě na řešení situace, kterou popisujete je kruhový objezd nejvhodnější, protože řeší beznadějnou situaci vjezdu z vedlejší na přeplněnou hlavní a při tak malém provozu, který jste uvedl, to tu hlavní téměř nezpomalí. Samozřejmě jiná situace je na dálkových tazích a jiná v městě.