Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Osvalený chuligán triumph vábí hlasem tornáda

Motorek, které nesou ve svém názvu tak přesnou charakteristiku sebe sama, zase moc není. Osvaleného britského chuligána opravdu ženou pekelnou rychlostí vpřed tři válce se společným objemem 1 050 kubických centimetrů. A jeho společnost je silně návykovou záležitostí. Jmenuje se Triumph Speed Triple 1050 R.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M43a47r91t15i44n 68P75e86t65ř27í87k 4762309861311

Já teda na "streetfightery" moc nejsem (protože jak se říká: když se někde rozumně nabourá kapotovaná motorka, přibyde jeden streetfighter ;-D), ale tento se fakt povedl.

Nicméně u Triumphu se mi stejně líbí jejich "klasici", tzn. řada Bonneville, modely Scrambler, Street Twin a částečně i Thruxton. Klasický koncept, některé modely mají ještě kola vyplétaná "špicemi", paráda R^

Bohužel v ČR trošku pokulhává servis, který býval pouze v Praze (teďko už je tuším v Brně a Olomouci), jinak bych o některém krasavci (některé krasavici?) vážně přemýšlel...

+2/0
6.6.2016 10:47
Foto

L18u35k88á31š 31N44e19d29b21a60l 3294205317523

Není to streetfighter, ale naháč (naked bike);-)

+1/0
6.6.2016 11:01

M77a16r70t62i90n 93P95e56t98ř67í27k 4942559271421

No já bych řekl, že je to "naháč", podkategorie "streetfighter" ;-) Triumph má sice tento stroj v kategorii "roadster", ale to se plete ;-D co si tak pamatuju, tak SpeedTriple původně vzniknul ze supersportu, které Triumph dělával, takže se klidně může zařadit do kategorie "streetfighter"... ale ve finále je to jedno; buď je to dobrá mašina nebo není, a buďto se líbí nebo nelíbí ;-)

0/0
6.6.2016 11:27


Foto

L27u97k87á17š 58N64e26d11b57a79l 3434345277793

"streetfighter" je podkategorie "sport bike". "naked bike" a "roadster" je podkategorie "klasik bike"

+2/0
6.6.2016 11:46

M54a25r57t53i44n 86P21e27t23ř38í92k 4342609351311

Nemá kapotáž, není to "sport bike" ;-) ale vážně: takhle psáno to dává docela smysl.

0/0
6.6.2016 12:19

J13i35ř88í 90K85o93n61d40r13á72t 4865611158

KrásaR^

+1/0
6.6.2016 10:19

M23i82c57h68a77l 75H54r52u68b51o21š 4390317102845

Asi nikdy nepochopim trojvalcu u stvortaktneho motora... :-/

0/0
6.6.2016 9:50

P58a24v34e14l 89D79o53l54e54ž42a41l 3853926835546

? Takže ani u jednoválce, pětiválce... Respektive u každého motoru s lichým počtem válců?

0/0
6.6.2016 10:03

M79i56c34h16a14l 40H80r33u55b83o80š 4770447832765

Tak musite uznat, ze cokolvek nad pocet dob spalovacieho motora je nieco uplne ine, ako ked je ten pocet nizsi... ;-)

+1/0
6.6.2016 10:20

P61a64v92e76l 81D88o48l82e71ž35a68l 3373126355466

Takže ten jednoválec teda:) Ale ten je podle vás "nepochopitelnej" i ve dvoutaktu?

0/0
6.6.2016 11:08

M89i60c67h24a70l 64H15r24u95b54o77š 4890777292195

Jednovalec 4T mam v zahradnom traktore a to mi staci :-)

0/0
6.6.2016 11:35

J11i19ř70í 77S80c75h91w25a12c65h 8418734628806

tak tento tříválcový čtyřtakt (a jakýkoliv jiný) má určitě lepší, pravidelnější chod než dvouválcový dvoutakt v trabantu, který dokonale splňuje tu tvou "podmínku" počet válců >= počet taktů motoru ;-)

0/−1
6.6.2016 15:24

E44v12z77e96n 18S93o29u20k29u22p 1227564506968

140 koní je už hodně slušný výkon..... Jen aby to měl řidič pod kontrolou....

+3/0
6.6.2016 8:31





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.