Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Osvalený chuligán triumph vábí hlasem tornáda

Motorek, které nesou ve svém názvu tak přesnou charakteristiku sebe sama, zase moc není. Osvaleného britského chuligána opravdu ženou pekelnou rychlostí vpřed tři válce se společným objemem 1 050 kubických centimetrů. A jeho společnost je silně návykovou záležitostí. Jmenuje se Triumph Speed Triple 1050 R.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M91a55r63t26i63n 18P31e37t59ř65í28k 4232329201341

Já teda na "streetfightery" moc nejsem (protože jak se říká: když se někde rozumně nabourá kapotovaná motorka, přibyde jeden streetfighter ;-D), ale tento se fakt povedl.

Nicméně u Triumphu se mi stejně líbí jejich "klasici", tzn. řada Bonneville, modely Scrambler, Street Twin a částečně i Thruxton. Klasický koncept, některé modely mají ještě kola vyplétaná "špicemi", paráda R^

Bohužel v ČR trošku pokulhává servis, který býval pouze v Praze (teďko už je tuším v Brně a Olomouci), jinak bych o některém krasavci (některé krasavici?) vážně přemýšlel...

+2/0
6.6.2016 10:47
Foto

L82u42k66á24š 64N85e13d12b32a31l 3724215637123

Není to streetfighter, ale naháč (naked bike);-)

+1/0
6.6.2016 11:01

M18a74r87t25i87n 79P54e10t63ř73í84k 4512569411731

No já bych řekl, že je to "naháč", podkategorie "streetfighter" ;-) Triumph má sice tento stroj v kategorii "roadster", ale to se plete ;-D co si tak pamatuju, tak SpeedTriple původně vzniknul ze supersportu, které Triumph dělával, takže se klidně může zařadit do kategorie "streetfighter"... ale ve finále je to jedno; buď je to dobrá mašina nebo není, a buďto se líbí nebo nelíbí ;-)

0/0
6.6.2016 11:27
Foto

L58u29k93á57š 33N57e28d54b45a13l 3634705287133

"streetfighter" je podkategorie "sport bike". "naked bike" a "roadster" je podkategorie "klasik bike"

+2/0
6.6.2016 11:46

M60a44r94t97i27n 35P81e84t56ř17í55k 4472799401431

Nemá kapotáž, není to "sport bike" ;-) ale vážně: takhle psáno to dává docela smysl.

0/0
6.6.2016 12:19

J92i90ř73í 48K10o24n55d83r95á74t 4315631748

KrásaR^

+1/0
6.6.2016 10:19

M34i51c13h38a96l 68H88r24u64b57o98š 4170267392745

Asi nikdy nepochopim trojvalcu u stvortaktneho motora... :-/

0/0
6.6.2016 9:50

P57a53v68e85l 10D50o83l67e68ž71a10l 3773776595476

? Takže ani u jednoválce, pětiválce... Respektive u každého motoru s lichým počtem válců?

0/0
6.6.2016 10:03

M89i71c86h12a54l 22H24r63u73b40o40š 4290467162775

Tak musite uznat, ze cokolvek nad pocet dob spalovacieho motora je nieco uplne ine, ako ked je ten pocet nizsi... ;-)

+1/0
6.6.2016 10:20

P73a77v60e80l 59D54o70l92e65ž16a44l 3363486795976

Takže ten jednoválec teda:) Ale ten je podle vás "nepochopitelnej" i ve dvoutaktu?

0/0
6.6.2016 11:08

M60i72c83h88a98l 54H48r39u39b34o72š 4850107242985

Jednovalec 4T mam v zahradnom traktore a to mi staci :-)

0/0
6.6.2016 11:35

J72i16ř18í 30S81c38h89w75a14c35h 8748174238706

tak tento tříválcový čtyřtakt (a jakýkoliv jiný) má určitě lepší, pravidelnější chod než dvouválcový dvoutakt v trabantu, který dokonale splňuje tu tvou "podmínku" počet válců >= počet taktů motoru ;-)

0/−1
6.6.2016 15:24

E24v91z77e56n 94S66o61u68k65u56p 1337124846938

140 koní je už hodně slušný výkon..... Jen aby to měl řidič pod kontrolou....

+3/0
6.6.2016 8:31







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.