Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Osvalený chuligán triumph vábí hlasem tornáda

Motorek, které nesou ve svém názvu tak přesnou charakteristiku sebe sama, zase moc není. Osvaleného britského chuligána opravdu ženou pekelnou rychlostí vpřed tři válce se společným objemem 1 050 kubických centimetrů. A jeho společnost je silně návykovou záležitostí. Jmenuje se Triumph Speed Triple 1050 R.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M84a40r21t24i81n 61P23e77t87ř72í87k 4762109441321

Já teda na "streetfightery" moc nejsem (protože jak se říká: když se někde rozumně nabourá kapotovaná motorka, přibyde jeden streetfighter ;-D), ale tento se fakt povedl.

Nicméně u Triumphu se mi stejně líbí jejich "klasici", tzn. řada Bonneville, modely Scrambler, Street Twin a částečně i Thruxton. Klasický koncept, některé modely mají ještě kola vyplétaná "špicemi", paráda R^

Bohužel v ČR trošku pokulhává servis, který býval pouze v Praze (teďko už je tuším v Brně a Olomouci), jinak bych o některém krasavci (některé krasavici?) vážně přemýšlel...

+2/0
6.6.2016 10:47
Foto

L21u92k92á15š 85N13e39d59b57a27l 3464805587333

Není to streetfighter, ale naháč (naked bike);-)

+1/0
6.6.2016 11:01

M48a41r33t65i51n 98P84e95t87ř13í88k 4672189901841

No já bych řekl, že je to "naháč", podkategorie "streetfighter" ;-) Triumph má sice tento stroj v kategorii "roadster", ale to se plete ;-D co si tak pamatuju, tak SpeedTriple původně vzniknul ze supersportu, které Triumph dělával, takže se klidně může zařadit do kategorie "streetfighter"... ale ve finále je to jedno; buď je to dobrá mašina nebo není, a buďto se líbí nebo nelíbí ;-)

0/0
6.6.2016 11:27


Foto

L43u37k29á81š 96N50e62d68b65a84l 3354765707713

"streetfighter" je podkategorie "sport bike". "naked bike" a "roadster" je podkategorie "klasik bike"

+2/0
6.6.2016 11:46

M51a37r68t41i43n 82P56e78t65ř35í91k 4422659351381

Nemá kapotáž, není to "sport bike" ;-) ale vážně: takhle psáno to dává docela smysl.

0/0
6.6.2016 12:19

J18i91ř84í 38K50o19n14d87r52á60t 4945401498

KrásaR^

+1/0
6.6.2016 10:19

M48i31c24h79a13l 98H46r49u29b12o32š 4650177712645

Asi nikdy nepochopim trojvalcu u stvortaktneho motora... :-/

0/0
6.6.2016 9:50

P77a53v37e19l 29D85o19l15e68ž50a78l 3393856125406

? Takže ani u jednoválce, pětiválce... Respektive u každého motoru s lichým počtem válců?

0/0
6.6.2016 10:03

M32i50c96h28a38l 55H31r13u89b14o39š 4970687522625

Tak musite uznat, ze cokolvek nad pocet dob spalovacieho motora je nieco uplne ine, ako ked je ten pocet nizsi... ;-)

+1/0
6.6.2016 10:20

P23a70v16e15l 50D12o40l92e17ž82a41l 3593586125586

Takže ten jednoválec teda:) Ale ten je podle vás "nepochopitelnej" i ve dvoutaktu?

0/0
6.6.2016 11:08

M70i36c30h43a91l 27H95r65u92b35o90š 4510957862775

Jednovalec 4T mam v zahradnom traktore a to mi staci :-)

0/0
6.6.2016 11:35

J88i90ř76í 22S29c74h49w80a71c42h 8638974438146

tak tento tříválcový čtyřtakt (a jakýkoliv jiný) má určitě lepší, pravidelnější chod než dvouválcový dvoutakt v trabantu, který dokonale splňuje tu tvou "podmínku" počet válců >= počet taktů motoru ;-)

0/−1
6.6.2016 15:24

E66v49z26e62n 87S72o45u90k84u21p 1137644686568

140 koní je už hodně slušný výkon..... Jen aby to měl řidič pod kontrolou....

+3/0
6.6.2016 8:31





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.