- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jawa je Jawa a Harley Harley. Neni to ani jedno ani druhý. A rozhodně ne Harley.
Krásný kousek. Ještě by to chtělo klasické přední chromové šavle místo těch gumových krytů.
Podle snímků se jedná o OHV mašinku, tu by naši konstruktéři jistě hladce zvládli. Původní policejní Jawa 500 byla OHC, tam byl královský hřídel a kuželové ozubení zdroj problémů. Udělat dnes choppera s řekněme 800 ccm atmosférickým dvouválcem do V v OHV technologii by bez problému mělo dát těch 34 HP, které dnes klasický chopper jako tourer potřebuje, aby se zbavil kamionů pálících to všude přes 100. Pro českého uživatele by však měl výsledek být o dost lehčí, než dva metráky- opravdu těžké stroje ohrožují hlavně kotníky. Hliník a hořčík, to je řešení.
Co to tady plácáš ? Atmosférický dvouválec ? Kolik motorek je přeplňovaných ? Dále raději bez komentáře .
Ja takhle cchtel renovovat kozla melo se to jmenovat kozey dejchytson ale pak s toho seslo.
Starej článek. Okuková sezóna.
Nádhera.
Nebýt to Harley i se všema jeho vychytávkama co mi nesedí, jako jsou čudle na blinkry na každé straně jeden a řazení jak kdybys to tam mlátil kladívkem, tak bych asi pár večerů před usnutím přemýšlel kde vzít půl mega tak nějak nad plán.
Jawa panelka byla vždycky hnusná a jako kluci jsme z ní všechny ty plechy vyhodili a předělávali jsem ji na Califa nevidím důvod něco takového vracet na silnice.
Nějak mi tam chybí ten panel na řidítkach ...
Technicky moc pěkně udělané, ale jinak je to kočkopes.