Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Další krok Škody k cestě do Ameriky. Zaregistrovala si tam jména modelů

O vstupu Škody na severoamerické trhy se spekuluje už mnoho let. Předchozí šéf značky Winfried Vahland všechny úvahy rázně odmítal jednoznačným „ne!“. S novým předsedou představenstva Bernhardem Maierem se ovšem strategie obrací.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

I21v97a47n 74S18o96t 6869374846248

Vy středeční, on páteční?

0/0
3.6.2016 23:39

V47i61l62é49m 46P72ř64í51h27o72d89a 2314339223427

Americký Úřad pro ochranu životního prostředí si již brousí měřáky.;-) Pikantní na celé situaci je, že se Škoda cpe do Ameriky, přičemž na své evropské zákazníky z důvodů dieselgate prozatím kálí. Auta pro EU si Škoda nechává certifikovat ve VB, takže co bude dělat po brexitu, je otázka. "Víte, ta certifikační společnost je nyní mimo EU, nás se to netýká...";-D

0/0
3.6.2016 12:32

K86a23r69e32l 11J72o45a73c94h34i10m66s61t11á93l 8126262527896

jestli tam budou cpát ty jejich oni tomu říkaj motory tak to teda nevím to tam brzo skončí

0/0
2.6.2016 17:14

A96n46g15e76l46a 78M26a75r93k81o12v87á 7851154871940

Pisete "jestli tam budou cpát ty jejich oni tomu říkaj motory tak to teda nevím to tam brzo skončí"

;-D patrne zbytecne starosti at tam nacpou motory jakekoliv, protoze ono to "tam nejspis vubec ani nezacne".

Dockejme casu :-)

0/0
2.6.2016 18:54

M37i64l36a21n 78Š73v66a37g48r79o20v63s56k24ý 9562479415358

Kondík by se v Americe líbil, má něco do Jeepu.

+1/0
2.6.2016 12:26

M74a36r20c75e90l 16S34t78a63r70ý 9168484943779

že by nová éra Škodovky? to by mělo zajímavé dopady na viditelnost značky, pokud by VAG řešil Škodovkou svoje aktivity a situaci v USA.....

0/0
2.6.2016 10:40

J66o72s39e75f 14V72a25l40a 9180653963353

vzhledem k tomu, ze se VW z USA asi docasne stahne, tak holt "diru" na trhu nahradi Skodovkou. Coz asi pro obe strany neni spatny napad....

+6/0
2.6.2016 10:00

J24i68ř61í 46H43r69a61d20e77c 2774282461576

Ackoliv to podle zprav v CR vypada jinak, ta afera v Americe nikoho krome uradu a par zakazniku nezajima. VW je tady naprosto nevyznamna znacka s dvouprocentnim trznim podilem. Loni prodali jen o dvacet tisic aut vice nez napr. Mazda. Na Subaru nebo Kiu ztraci stovky tisic aut. A tohle neni zpusobene zadnou aferou, ale malym poctem modelu v nabidce, hlavne SUV. Skoda tady urcite nebude pusobit jako uplne nezavisla znacka, ktera nahradi VW, to se nikdy nezaplati. Americani moc neslysi na velky kufr a nekupuji kombiky a liftbacky, coz je domena Skody. Par modelu ale muze dobre slouzit jako doplnek line-upu VW. Napr. Yeti, pokud bude mensi nez Tiguan, mozna Octavia ve verzi Scout s motorem 1.8 nebo 2.0TSI. Hodne lidi by to mohlo vnimat jako alternativu k Outbacku, ktery se prodava vyborne. A mozna Kodiaq, jako levnejsi a mensi alternativa Touaregu. To by perfektne rozsirilo nabidku VW, nac tady ale tahat Superb, aby kanibalizoval Passat? To tezko. Myslim, ze tech par modelu by se prodavalo solidne, Americani nejsou az na vyjimky, jako je Vavra, takovi nacionalisti, co se tyka aut, a verim, ze by v testech Skoda dostavala dobre hodnoceni.

+3/0
2.6.2016 6:07

M12a42r25e12k 59Š88t53ě11t53k89a 4271488512733

Tak zrovna Superb se při předvádění v Americe docela líbil;-) Samozřejmě jako liftback a s motorem 2,0TSI 4x4 v automatu a v nejvyšší výbavě L&K. Zákazníci ho přirovnávali k Audině, ačkoliv o značce Škoda nikdy předtím neslyšeli.

+1/0
2.6.2016 7:24

J25i94ř66í 70H22r49a75d46e72c 2414292101546

Já neříkám, že by se Superb nikomu nelíbil. Ale prodaný Superb by nejspíše znamenal neprodaný Passat. Takže pro koncern žádná výhra.

0/0
2.6.2016 8:03

M37a26r10e47k 36Š80t73ě71t57k23a 4791288222953

OK, ono ale nejspíš k expanzi Škodovky za oceán stejně nedojde, před nedávnem byl v TV Vratislav Kulhánek a mluvil o tom, že jenom vybudovat servisní síť v USA + Kanadě je pro výrobce velikosti Škodovky a předpokládanému množství prodaných vozů naprosto nereálné.

0/0
2.6.2016 8:50
Foto

I81v34a51n 22K94o69p53t66a 5537172641777

Vzhledem k tomu že technika je z 80% stejná s VW tak nějakou servisní síť defakto již mají. Pravda budovat ji sami od nuly by bylo nejspíš nad jejich síly.

+1/0
2.6.2016 9:12

A70n21t38o10n94í11n 15K61o36u10d15e63l45k74a 1785265126242

ten, kdo plive na downsizing u motorů by měl pojezdit s Octávií 1,4 TSI ! Řeči typu "objem ničím nenahradíš" se stávají planými kecy. Mazdy s atmosférami mají spoustů keců o objemu, ale v praxi ty motory žerou i trávu kolem a výkon na hov.o. Tak to prostě je, vývoj jde kupředu.

+4/−6
1.6.2016 22:53

J48o58s26e67f 50U94l59m46a59n 8550870828195

To si snad děláte srandu. Mazda 6 je známá tím, že má jeden z nejúspornějších motorů mezi dvoulitrovými benzíňáky. Je to logické - vysoký kompresní poměr - spalování chudší směsi - nižší spotřeba.

+3/−3
1.6.2016 23:20

J45o69s64e69f 44U71l61m21a74n 8650840948765

...a místní "odborníci" samozřejmě nesouhlasí. Když pominu, že s tímto vozem mám osobní zkušenost, protože ho má kamarád, se kterým jsem každý týden, tak se podíváme, co o něm říká třeba recenze...a ejhle "Atmosférický čtyřválec mne dostal zejména pružností, která překonává i většinu naftových motorů. Šestku je možné zařadit klidně při padesátce a motor s pouhými 1.200 otáčkami nemá žádný problém. Samotná dynamika je subjektivně na lepší úrovni než u dieselu, který je sice silný a svižný, ale omezuje ho úzké pásmo použitelných otáček. Nový motor vyniká také příznivou spotřebou paliva. Mazda uvádí kombinovanou spotřebu 5,9 l/100 km, což není hodnota z říše snů. Při menším sebezapření lze takto úsporně jezdit. Já jsem často využíval výkon motoru a má spotřeba se v kombinovaném cyklu pohybovala mezi 6,5-8,0 l/100 km, což je na atmosferický dvoulitr obdivuhodný výkon."

Ale místní chytráci mají jasno...Jeli jste v tom autě někdy vůbec?

+2/0
2.6.2016 11:07

P70e15t47r 25M52i51c51h15a57l 2470204301252

A myslíš, že ten motor najede s běžnou údržbou půl milionu?

+1/−1
1.6.2016 23:52

P77e62t45r 54B27e77z26s64t44a97r75o39s17t64i 2909496813721

A baterka ve dnešním výkonném telefonu vydrží také to co pravěká baterka v Nokii? Tak se to holt vymění a život jde dál... Je to jen kousek hliníku...

0/−2
2.6.2016 0:33

P31e89t79r 88M22i31c16h14a45l 2770604961592

Jenže ten motor nestojí pětistovku.

+1/0
3.6.2016 15:33
Foto

I44v53a66n 18K25o65p56t86a 5677402421717

Pokud s ním budete zacházet jako s 1,4 tak proč ne. To je stejné jako skazky o tom jak se sypou 1,2HTP, ony se sypou ale povětšinou těm co je honí po dálnicích. Na dalnice prostě jsou nevhodné.

Stejně tak ta 1,4TSI nebude pro dálnice a dlouhé jízdy na nich uplně ideální, stejně jako třeba 1,6TDI.

+3/0
2.6.2016 9:16

A39n17t17o87n59í11n 33K84o26u29d50e35l64k41a 1385495806102

naopak, 1,4 TSI je na dálnice ideální, pokud jezdíte do 150 vypíná 2 válce, spotřeba je příjemná, motor se šetří.

+2/0
2.6.2016 9:32

M65a66r84c63e31l 72S97t48a34r91ý 9938154893579

turba jsou hlavně uživatelsky příjemnější (plynulá akcelerace z nízkých otáček) a vhodnější pro plynulou jízdu v dnešním hustém provozu. takové to atmo, "šlápnu na to, nic se neděje, musím podřadit, pak někde od 4tis.ot/min. přijde akcelerace a najednou jedu jak raketa a musím už zase náhle brzdit, abych to nenarval do další kolony přede mnou.... to nic moc....

+2/0
2.6.2016 10:44

V17i59l14é23m 28P54ř43í54h75o80d39a 2934279113757

Vždyť vám ten vysavač nikdo nebere. Objem samozřejmě nahradíte... turbem, vyššími tlaky, vyššími teplotami, vše má příznivý vliv na životnost.;-D

0/0
3.6.2016 12:53

M85a25r75e86k 12Š72n56o18b18r 9440195490354

Přeji Škodovce úspěch za velkou louží a nejen tam pochopitelně.

+8/0
1.6.2016 20:49

L19u39b78o35š 70M42a75š60í28n 9209946467558

Každý správný Čech by měl znače Škoda přát aby se na americkém trhu prosadila.

+5/0
1.6.2016 20:17

V88í85t 54P69a13v71l32i61š 3181269160121

Jasně. A rok potom co vstoupí na severoamerickej trh nasadí Škodovka Superba do NASCAR Sprint Cup s litrovým tříválcem a bude porážet Toyoty, Chevy a Fordy. Na ty chcípáky je jim tam fakt někdo zvědavej. ;-D

+1/−2
1.6.2016 19:48

P26e10t98r 51M69i14c78h28a34l 2250954541682

Ten litrový tříválec je samozřejmě úchylnost. Ale nedávají to do Superbu a silně pochybuji, že tam s tímto motorem budou chtít prodávat Oktávky. Mimochodem, letos jsem měl na Floridě z půjčovny místo VW Jetta Audi A3 1,8 TSI 170 koní. Předpokládám, že Škodovka půjde podobnou cestou.

Aneb napsal jsi blábol.

+3/0
1.6.2016 22:57

V60í51t 50P57a75v30l38i41š 3221869120471

No předpokládál jsem, že to je napsané dostatečně ironicky. Ale komu není dáno... Mimochodem vstup do NASCAR by byl nemožný. Je nutné mít v portfóliu V8 a byrábět vozy v US. To je v pravidlech.

0/0
2.6.2016 14:22

J14o71s85e86f 26V91a32l75a 9180703433343

vyroba vozu v USA by nemel byt problem. V Detroitu je v posledni dobe dost mista i dost eventuelnich "volnych" zamestnancu. Myslim ze nejvetsim problemem budou spise cisla prodeje.

+1/0
2.6.2016 17:53

P89e24t41r 75M21i40c91h40a85l 2180614311742

Tvá ironie bohužel mířila k tomu, že se ten tříválec bude dávat do sériových aut. A to je právě ten blábol.

0/0
4.6.2016 19:14

M85a87r86c74e89l 39S97t60a46r96ý 9278904123429

hahaha, oni jsou ve VAG všichni úplně blbí a u nepřizpůsobí modely cílovému trhu, jasně....Rv

+1/0
2.6.2016 10:45

V91í29t 46P97a27v27l59i42š 3441539260101

Jasně, vnucovat americe dýzláckej traktor v pašíku se VW velmi daří. Tam kde vládne především benzín a hlavně V8... Tomu se říká přizpůsobění trhu. Tak určitě. ;-D

+1/−1
2.6.2016 14:18

P29e56t26r 39M52i50c21h11a38l 2140564851782

Benzín tam vládne, ale V8 už dávno ne. Spousta aut je tam menších, čtyřválce jsou naprosto běžné a velmi časté jsou šestiválce. Piš o něčem, o čem něco víš.

0/0
4.6.2016 19:16

J71i81ř86í 91S96c49h73w78a47c72h 8938874898446

Tak Toyotu "chcípáka" s šestidecovým tříválcem určitě porazí.....:-P

0/0
2.6.2016 12:53

J70i41ř51í 44P70a73n69t81l80í30k 8933563154893

S dobrym marketingem proc ne. SUV vypada moc dobre. Udat dalsi modely, tak to bude opravdu zapotrebi poradna prace.

Kombiky, prodava v USA v podstate jenom Subaru. Obcas projede Audi A4, Mercedes E jsem taky zahlidl, Acuru v kombi jsem taky videl jenom jednou.

Sedany (stredne velke) , tak tam je boj o zakaznika velky - Nissan Alitima, Toyota Camry, Hyundai Sonata..., americke sedany ted taky vypadaji hodne dobre Ford Fusion, Chevy Malibu.... - kazda z automobilek ma jak modely pod tak i nad temi co jsem zminil.

Preji uspech a bylo by zajimave pozorovat jak se s tim nove prichozi na US trh popere.

Hyundai a Kia byly pred lety takove ty podivne znacky. Dneska jsou plne silnice prave H+K . Od malych modelu pres sedany az po SUV.

Consumer Report (casopis ktery testuje uplne vsechno i auta) tak tam jsou dneska hyundai a kia ve spolehlivosti a oblibe v popredi (ne na prvnich mistech).

Konkurence obrovska , ale proc ne.....

+1/0
1.6.2016 19:43

M72i37r44e43k 66G35a45j39e67r 5451936789470

Podle toho, jak tady na diskusi nekteri tvrdi, ze americky zakaznik je nenarocny, to bude uspesny krok Skodovky. Ja ji sice drzim palce, ale vim, ze je to krok docela riskantni. Vytvoreni servisni site bude drahe a takove investice se vraci jen pomalu. A staci prvni vetsi prusvih a americti pravnici Skodovku vysaji.

0/0
1.6.2016 19:34

Z62d56e62n38ě49k 18H78a79n59z93l 1431826252954

Kodiak to bude pecka v Americe

0/0
1.6.2016 18:52

R89o60m92a45n 90L59i10p51s12k39ý 2369613549

Tak Ferdinand Dudenhoffer z univerzity Duisburg-Essen a s ním zřejmě mnoho dalších lidí mají Američany za ůplné voly, ke kterým se ani náhodou nedonese, že škodovky vyrábí volkswagen. Ti, kterým značka VW vadí, si nekoupí ani škodovku a ti, kterým je to jedno, si místo ní koupí VW.

0/−2
1.6.2016 17:26

K14a13r95e56l 64T33r21o23n29n52e80r 2846764350394

Může snad platit v městech. O obyvatelích venkova bych si nedělal žádné iluze. Ti se ale zajímají především o různé pick-upy použitelné v zemědělství apod. Kabina pro 6 lidí + ložná plocha. Ani Oktavie ani Superb nelze naložit pytli s krmivem pro dobytek nebo osivem, ani pořezané špalky se tam nedají dát ... :-)

+2/0
1.6.2016 18:33

R78o92m61a27n 69L44i83p45s31k53ý 2439773949

Ti, o kterých píšeš, se nebudou zajímat o žádné Evropské vozy, z dovozu maximálně Japonec a určitě je netrápí nějaká volkswagengate, či jak tomu novináři říkají.:-)

+1/0
1.6.2016 19:05

P59e27t35r 75D93v13o75ř82á12k 5384205709126

Nejsem fanda Škodovek a už vůbec ne SUV, ale tohle se povedlo.

Jen by to chtělo šestivál ...

+2/0
1.6.2016 17:25

R76i47c79h18a67r65d 29T31o57m50e21č65e27k 7706685806521

Kdepak, VW spěje postupně k silně přeplňovanému dvouválcovému půllitru.

+3/0
1.6.2016 17:42

M23a85r37t61i94n 93P75a86v80e11l51e37k 5490827905245

K tomu směřují všichni výrobci - kdo by kdy čekal tříválec u BMW?;-)

+1/0
1.6.2016 17:45

M92i95r14e37k 62G87a23j56e47r 5191156689580

Pro americky trh bude Skoda urcite dodavat silnejsi motor, ale nemusi to nutne byt 6-valec.

+1/0
1.6.2016 19:36

P33e44t93r 40M88i52c81h19a16l 2810704921362

Šestiválec to nebude, to by museli změnit platformu.

0/0
4.6.2016 19:17
Foto

J66i23ř91í 80D73v59o96ř71á30k 5665409270638

Pro američany je Škoda je vlastně VW ,vyráběný v nějaké pidi zemi , o které většina ani neví , že existuje . Není prodejní , servisní síť . A VW tam momentálně nebude zrovna top značka .

0/−3
1.6.2016 17:24

V98o39j88t52a 89P34r27o62s46e16c21k47y 6968100805179

vavru trefi slak

+4/−1
1.6.2016 17:19

P20e35t21r 11M95i74c31h74a72l 2590184951372

:-D

0/0
1.6.2016 17:56

P66e14t75r 75M89i23c91h66a26l 2570524391892

Držím jim palce, jednoduché to mít nebudou.

+1/0
1.6.2016 17:11

M59a11r53e83k 72K77l88u60f94a 3558394314886

Ne že bych jim to nepřál, ale v Americe je pošlou s down-sizingem do .... (Utahu) ;-D

+3/−1
1.6.2016 17:09

P76e63t25r 92M81i37c89h95a41l 2400444571832

Neřekl bych, že do Ameriky budou vozit litrové tříválce.

+4/0
1.6.2016 17:12







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.