Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Další krok Škody k cestě do Ameriky. Zaregistrovala si tam jména modelů

O vstupu Škody na severoamerické trhy se spekuluje už mnoho let. Předchozí šéf značky Winfried Vahland všechny úvahy rázně odmítal jednoznačným „ne!“. S novým předsedou představenstva Bernhardem Maierem se ovšem strategie obrací.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

I81v88a28n 59S31o51t 6539714106778

Vy středeční, on páteční?

0/0
3.6.2016 23:39

V14i67l72é98m 40P37ř40í88h34o86d86a 2784809773857

Americký Úřad pro ochranu životního prostředí si již brousí měřáky.;-) Pikantní na celé situaci je, že se Škoda cpe do Ameriky, přičemž na své evropské zákazníky z důvodů dieselgate prozatím kálí. Auta pro EU si Škoda nechává certifikovat ve VB, takže co bude dělat po brexitu, je otázka. "Víte, ta certifikační společnost je nyní mimo EU, nás se to netýká...";-D

0/0
3.6.2016 12:32

K51a54r85e68l 98J16o43a70c49h86i53m80s52t70á79l 8426792457656

jestli tam budou cpát ty jejich oni tomu říkaj motory tak to teda nevím to tam brzo skončí

0/0
2.6.2016 17:14

A69n16g19e77l30a 86M50a38r24k55o51v12á 7181504731780

Pisete "jestli tam budou cpát ty jejich oni tomu říkaj motory tak to teda nevím to tam brzo skončí"

;-D patrne zbytecne starosti at tam nacpou motory jakekoliv, protoze ono to "tam nejspis vubec ani nezacne".

Dockejme casu :-)

0/0
2.6.2016 18:54

M96i66l12a11n 71Š69v96a33g21r86o55v87s28k53ý 9542169425258

Kondík by se v Americe líbil, má něco do Jeepu.

+1/0
2.6.2016 12:26

M17a78r42c76e64l 80S58t76a28r25ý 9968834453409

že by nová éra Škodovky? to by mělo zajímavé dopady na viditelnost značky, pokud by VAG řešil Škodovkou svoje aktivity a situaci v USA.....

0/0
2.6.2016 10:40

J78o90s82e74f 76V44a92l98a 9190853653433

vzhledem k tomu, ze se VW z USA asi docasne stahne, tak holt "diru" na trhu nahradi Skodovkou. Coz asi pro obe strany neni spatny napad....

+6/0
2.6.2016 10:00

J41i62ř20í 70H10r45a68d92e42c 2934462291126

Ackoliv to podle zprav v CR vypada jinak, ta afera v Americe nikoho krome uradu a par zakazniku nezajima. VW je tady naprosto nevyznamna znacka s dvouprocentnim trznim podilem. Loni prodali jen o dvacet tisic aut vice nez napr. Mazda. Na Subaru nebo Kiu ztraci stovky tisic aut. A tohle neni zpusobene zadnou aferou, ale malym poctem modelu v nabidce, hlavne SUV. Skoda tady urcite nebude pusobit jako uplne nezavisla znacka, ktera nahradi VW, to se nikdy nezaplati. Americani moc neslysi na velky kufr a nekupuji kombiky a liftbacky, coz je domena Skody. Par modelu ale muze dobre slouzit jako doplnek line-upu VW. Napr. Yeti, pokud bude mensi nez Tiguan, mozna Octavia ve verzi Scout s motorem 1.8 nebo 2.0TSI. Hodne lidi by to mohlo vnimat jako alternativu k Outbacku, ktery se prodava vyborne. A mozna Kodiaq, jako levnejsi a mensi alternativa Touaregu. To by perfektne rozsirilo nabidku VW, nac tady ale tahat Superb, aby kanibalizoval Passat? To tezko. Myslim, ze tech par modelu by se prodavalo solidne, Americani nejsou az na vyjimky, jako je Vavra, takovi nacionalisti, co se tyka aut, a verim, ze by v testech Skoda dostavala dobre hodnoceni.

+3/0
2.6.2016 6:07

M31a51r94e51k 81Š35t37ě51t24k19a 4361698792383

Tak zrovna Superb se při předvádění v Americe docela líbil;-) Samozřejmě jako liftback a s motorem 2,0TSI 4x4 v automatu a v nejvyšší výbavě L&K. Zákazníci ho přirovnávali k Audině, ačkoliv o značce Škoda nikdy předtím neslyšeli.

+1/0
2.6.2016 7:24

J97i31ř17í 69H56r21a31d49e95c 2664572241616

Já neříkám, že by se Superb nikomu nelíbil. Ale prodaný Superb by nejspíše znamenal neprodaný Passat. Takže pro koncern žádná výhra.

0/0
2.6.2016 8:03

M24a51r96e83k 54Š62t72ě55t91k97a 4571368592373

OK, ono ale nejspíš k expanzi Škodovky za oceán stejně nedojde, před nedávnem byl v TV Vratislav Kulhánek a mluvil o tom, že jenom vybudovat servisní síť v USA + Kanadě je pro výrobce velikosti Škodovky a předpokládanému množství prodaných vozů naprosto nereálné.

0/0
2.6.2016 8:50
Foto

I91v26a52n 82K10o30p16t70a 5707342331897

Vzhledem k tomu že technika je z 80% stejná s VW tak nějakou servisní síť defakto již mají. Pravda budovat ji sami od nuly by bylo nejspíš nad jejich síly.

+1/0
2.6.2016 9:12

A18n80t80o55n37í92n 66K73o22u98d26e34l81k17a 1175825166322

ten, kdo plive na downsizing u motorů by měl pojezdit s Octávií 1,4 TSI ! Řeči typu "objem ničím nenahradíš" se stávají planými kecy. Mazdy s atmosférami mají spoustů keců o objemu, ale v praxi ty motory žerou i trávu kolem a výkon na hov.o. Tak to prostě je, vývoj jde kupředu.

+4/−6
1.6.2016 22:53

J59o42s96e82f 39U32l52m82a57n 8930550538805

To si snad děláte srandu. Mazda 6 je známá tím, že má jeden z nejúspornějších motorů mezi dvoulitrovými benzíňáky. Je to logické - vysoký kompresní poměr - spalování chudší směsi - nižší spotřeba.

+3/−3
1.6.2016 23:20

J72o60s63e54f 91U73l46m69a63n 8690840258915

...a místní "odborníci" samozřejmě nesouhlasí. Když pominu, že s tímto vozem mám osobní zkušenost, protože ho má kamarád, se kterým jsem každý týden, tak se podíváme, co o něm říká třeba recenze...a ejhle "Atmosférický čtyřválec mne dostal zejména pružností, která překonává i většinu naftových motorů. Šestku je možné zařadit klidně při padesátce a motor s pouhými 1.200 otáčkami nemá žádný problém. Samotná dynamika je subjektivně na lepší úrovni než u dieselu, který je sice silný a svižný, ale omezuje ho úzké pásmo použitelných otáček. Nový motor vyniká také příznivou spotřebou paliva. Mazda uvádí kombinovanou spotřebu 5,9 l/100 km, což není hodnota z říše snů. Při menším sebezapření lze takto úsporně jezdit. Já jsem často využíval výkon motoru a má spotřeba se v kombinovaném cyklu pohybovala mezi 6,5-8,0 l/100 km, což je na atmosferický dvoulitr obdivuhodný výkon."

Ale místní chytráci mají jasno...Jeli jste v tom autě někdy vůbec?

+2/0
2.6.2016 11:07

P98e28t11r 92M23i33c64h47a73l 2900924351502

A myslíš, že ten motor najede s běžnou údržbou půl milionu?

+1/−1
1.6.2016 23:52

P58e12t54r 45B72e28z68s27t53a73r27o62s25t18i 2689616953721

A baterka ve dnešním výkonném telefonu vydrží také to co pravěká baterka v Nokii? Tak se to holt vymění a život jde dál... Je to jen kousek hliníku...

0/−2
2.6.2016 0:33

P21e67t46r 32M33i81c63h80a31l 2880424971682

Jenže ten motor nestojí pětistovku.

+1/0
3.6.2016 15:33
Foto

I70v28a50n 25K43o25p27t95a 5667562731557

Pokud s ním budete zacházet jako s 1,4 tak proč ne. To je stejné jako skazky o tom jak se sypou 1,2HTP, ony se sypou ale povětšinou těm co je honí po dálnicích. Na dalnice prostě jsou nevhodné.

Stejně tak ta 1,4TSI nebude pro dálnice a dlouhé jízdy na nich uplně ideální, stejně jako třeba 1,6TDI.

+3/0
2.6.2016 9:16

A54n82t40o96n24í94n 85K77o27u80d67e14l35k77a 1715805916952

naopak, 1,4 TSI je na dálnice ideální, pokud jezdíte do 150 vypíná 2 válce, spotřeba je příjemná, motor se šetří.

+2/0
2.6.2016 9:32

M78a84r55c14e55l 43S73t92a35r46ý 9778754543209

turba jsou hlavně uživatelsky příjemnější (plynulá akcelerace z nízkých otáček) a vhodnější pro plynulou jízdu v dnešním hustém provozu. takové to atmo, "šlápnu na to, nic se neděje, musím podřadit, pak někde od 4tis.ot/min. přijde akcelerace a najednou jedu jak raketa a musím už zase náhle brzdit, abych to nenarval do další kolony přede mnou.... to nic moc....

+2/0
2.6.2016 10:44

V71i76l78é97m 33P82ř17í93h56o29d51a 2894609453887

Vždyť vám ten vysavač nikdo nebere. Objem samozřejmě nahradíte... turbem, vyššími tlaky, vyššími teplotami, vše má příznivý vliv na životnost.;-D

0/0
3.6.2016 12:53

M64a52r45e14k 69Š76n88o10b49r 9360955320314

Přeji Škodovce úspěch za velkou louží a nejen tam pochopitelně.

+8/0
1.6.2016 20:49

L69u49b98o51š 36M56a41š57í98n 9739576187888

Každý správný Čech by měl znače Škoda přát aby se na americkém trhu prosadila.

+5/0
1.6.2016 20:17

V84í38t 35P62a65v81l37i13š 3691929420701

Jasně. A rok potom co vstoupí na severoamerickej trh nasadí Škodovka Superba do NASCAR Sprint Cup s litrovým tříválcem a bude porážet Toyoty, Chevy a Fordy. Na ty chcípáky je jim tam fakt někdo zvědavej. ;-D

+1/−2
1.6.2016 19:48

P83e42t82r 75M39i71c36h59a85l 2330174301982

Ten litrový tříválec je samozřejmě úchylnost. Ale nedávají to do Superbu a silně pochybuji, že tam s tímto motorem budou chtít prodávat Oktávky. Mimochodem, letos jsem měl na Floridě z půjčovny místo VW Jetta Audi A3 1,8 TSI 170 koní. Předpokládám, že Škodovka půjde podobnou cestou.

Aneb napsal jsi blábol.

+3/0
1.6.2016 22:57

V62í14t 14P40a65v78l87i94š 3801919590741

No předpokládál jsem, že to je napsané dostatečně ironicky. Ale komu není dáno... Mimochodem vstup do NASCAR by byl nemožný. Je nutné mít v portfóliu V8 a byrábět vozy v US. To je v pravidlech.

0/0
2.6.2016 14:22

J86o69s24e94f 27V10a55l66a 9790513233583

vyroba vozu v USA by nemel byt problem. V Detroitu je v posledni dobe dost mista i dost eventuelnich "volnych" zamestnancu. Myslim ze nejvetsim problemem budou spise cisla prodeje.

+1/0
2.6.2016 17:53

P80e69t11r 30M58i13c60h31a14l 2620134771332

Tvá ironie bohužel mířila k tomu, že se ten tříválec bude dávat do sériových aut. A to je právě ten blábol.

0/0
4.6.2016 19:14

M71a13r23c54e75l 13S50t32a11r51ý 9118224643679

hahaha, oni jsou ve VAG všichni úplně blbí a u nepřizpůsobí modely cílovému trhu, jasně....Rv

+1/0
2.6.2016 10:45

V33í60t 63P29a21v89l55i58š 3951769660461

Jasně, vnucovat americe dýzláckej traktor v pašíku se VW velmi daří. Tam kde vládne především benzín a hlavně V8... Tomu se říká přizpůsobění trhu. Tak určitě. ;-D

+1/−1
2.6.2016 14:18

P77e40t38r 69M33i66c45h70a55l 2950424211142

Benzín tam vládne, ale V8 už dávno ne. Spousta aut je tam menších, čtyřválce jsou naprosto běžné a velmi časté jsou šestiválce. Piš o něčem, o čem něco víš.

0/0
4.6.2016 19:16

J47i72ř35í 79S27c10h18w93a44c37h 8698504438906

Tak Toyotu "chcípáka" s šestidecovým tříválcem určitě porazí.....:-P

0/0
2.6.2016 12:53

J87i77ř22í 17P45a86n38t35l20í92k 8413283444753

S dobrym marketingem proc ne. SUV vypada moc dobre. Udat dalsi modely, tak to bude opravdu zapotrebi poradna prace.

Kombiky, prodava v USA v podstate jenom Subaru. Obcas projede Audi A4, Mercedes E jsem taky zahlidl, Acuru v kombi jsem taky videl jenom jednou.

Sedany (stredne velke) , tak tam je boj o zakaznika velky - Nissan Alitima, Toyota Camry, Hyundai Sonata..., americke sedany ted taky vypadaji hodne dobre Ford Fusion, Chevy Malibu.... - kazda z automobilek ma jak modely pod tak i nad temi co jsem zminil.

Preji uspech a bylo by zajimave pozorovat jak se s tim nove prichozi na US trh popere.

Hyundai a Kia byly pred lety takove ty podivne znacky. Dneska jsou plne silnice prave H+K . Od malych modelu pres sedany az po SUV.

Consumer Report (casopis ktery testuje uplne vsechno i auta) tak tam jsou dneska hyundai a kia ve spolehlivosti a oblibe v popredi (ne na prvnich mistech).

Konkurence obrovska , ale proc ne.....

+1/0
1.6.2016 19:43

M92i22r37e27k 51G24a73j27e29r 5781786769580

Podle toho, jak tady na diskusi nekteri tvrdi, ze americky zakaznik je nenarocny, to bude uspesny krok Skodovky. Ja ji sice drzim palce, ale vim, ze je to krok docela riskantni. Vytvoreni servisni site bude drahe a takove investice se vraci jen pomalu. A staci prvni vetsi prusvih a americti pravnici Skodovku vysaji.

0/0
1.6.2016 19:34

Z52d42e13n68ě28k 89H74a57n91z42l 1871966342744

Kodiak to bude pecka v Americe

0/0
1.6.2016 18:52

R21o61m41a47n 97L65i41p10s32k98ý 2529983289

Tak Ferdinand Dudenhoffer z univerzity Duisburg-Essen a s ním zřejmě mnoho dalších lidí mají Američany za ůplné voly, ke kterým se ani náhodou nedonese, že škodovky vyrábí volkswagen. Ti, kterým značka VW vadí, si nekoupí ani škodovku a ti, kterým je to jedno, si místo ní koupí VW.

0/−2
1.6.2016 17:26

K27a69r58e42l 38T68r37o85n92n16e34r 2236384680274

Může snad platit v městech. O obyvatelích venkova bych si nedělal žádné iluze. Ti se ale zajímají především o různé pick-upy použitelné v zemědělství apod. Kabina pro 6 lidí + ložná plocha. Ani Oktavie ani Superb nelze naložit pytli s krmivem pro dobytek nebo osivem, ani pořezané špalky se tam nedají dát ... :-)

+2/0
1.6.2016 18:33

R11o78m48a30n 26L49i61p64s86k41ý 2799213279

Ti, o kterých píšeš, se nebudou zajímat o žádné Evropské vozy, z dovozu maximálně Japonec a určitě je netrápí nějaká volkswagengate, či jak tomu novináři říkají.:-)

+1/0
1.6.2016 19:05

P51e20t13r 25D29v70o57ř86á43k 5104595379966

Nejsem fanda Škodovek a už vůbec ne SUV, ale tohle se povedlo.

Jen by to chtělo šestivál ...

+2/0
1.6.2016 17:25

R87i28c55h16a34r69d 95T23o97m53e60č31e81k 7776655156701

Kdepak, VW spěje postupně k silně přeplňovanému dvouválcovému půllitru.

+3/0
1.6.2016 17:42

M11a57r57t20i43n 82P13a18v93e66l21e39k 5660777875915

K tomu směřují všichni výrobci - kdo by kdy čekal tříválec u BMW?;-)

+1/0
1.6.2016 17:45

M29i60r42e19k 79G17a19j24e13r 5531656529930

Pro americky trh bude Skoda urcite dodavat silnejsi motor, ale nemusi to nutne byt 6-valec.

+1/0
1.6.2016 19:36

P46e91t90r 81M72i98c11h79a86l 2530454521972

Šestiválec to nebude, to by museli změnit platformu.

0/0
4.6.2016 19:17
Foto

J40i12ř84í 82D41v74o71ř38á62k 5275329940898

Pro američany je Škoda je vlastně VW ,vyráběný v nějaké pidi zemi , o které většina ani neví , že existuje . Není prodejní , servisní síť . A VW tam momentálně nebude zrovna top značka .

0/−3
1.6.2016 17:24

V93o47j42t16a 89P26r59o24s56e73c29k57y 6938780855219

vavru trefi slak

+4/−1
1.6.2016 17:19

P42e17t96r 66M81i75c16h38a29l 2220904791642

:-D

0/0
1.6.2016 17:56

P82e74t68r 85M81i15c62h47a79l 2620284911822

Držím jim palce, jednoduché to mít nebudou.

+1/0
1.6.2016 17:11

M82a38r64e35k 46K95l84u26f30a 3198344384176

Ne že bych jim to nepřál, ale v Americe je pošlou s down-sizingem do .... (Utahu) ;-D

+3/−1
1.6.2016 17:09

P27e41t13r 86M77i35c79h58a72l 2980594701222

Neřekl bych, že do Ameriky budou vozit litrové tříválce.

+4/0
1.6.2016 17:12







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.