Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Alfa Romeo zachráněna. Italská sexbomba Giulia jezdí skvěle

Pět let se na ni čekalo, teď je záchrana italské značky tady. A v plné parádě, na ničem se nešetřilo. Hlavně ne na jízdních schopnostech. S novou Alfou Romeo Giulia jsme jeli jako první z Česka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D71a60v38i85d 43K69r22á96l33í79č66e98k 8529798469749

Jednoznačná inspirace v BMW řady 3.

0/0
5.6.2016 2:15

P10e65t33r 77Š37ů62n26a 3371544225573

To každopádně ;-D

+1/0
5.6.2016 18:42

V17á75c64l38a56v 35M92r65á25z 9801804786606

Nový model jezdí skvěle, Alfa je zachráněna. A do dvou let tady bude článek vysvětlující, proč to nevyšlo.

0/0
5.6.2016 2:05

P60e86t12r 64Š92ů17n72a 3791724165103

Jinak palubka to je fakt disignovka R^

+1/0
4.6.2016 14:29

M23a81r21t89i58n 12K30l19u77v41á64n70e39k 9232508273713

To video mi je moc podozrivé. Buď je to neuveritelne parádne alebo manipulácia.

Podívajte s aporiadne a na oboch autách je logo 4lístku. A 4lístok je predsa tá nadupaná 370kW verzia a to sa nedá porovnať s tými 110/130kW. Navyše na fotkách majú tie autá dvojité výfuky a na videu 4ité. A zvuk 6válcu je počuť. Veci ako brzdiče a brzdy sú oveľa väčšie a disky vypadajú inak. Kuknite na poslednú fotku. Tam je 4lístok...

Podľa mňa je to podvod predvádzať 110kW aut a k tomu pustiť video so 137kW.

Takže miernite svoje nadšenie ktoré je založené (tak ako u mňa) na tom manipulatívnom videu.Správne by bolo k tomu pridať video so 110kW a zrazu by ste boli na opačnom konci zážitku. 110 by vypadala ničotne. Dostal Idnes za to aspoň dobre zaplatené? A čo my, necháme sa podvádzať?

Čo vy na to?

Ale aj tak to je krásne auto (fotky) so zaujímavými vlastnosťami.

Vždy som po ňom pokukoval. Ale ja som potreboval velký kufor a vkeď som sa rozhodoval a kúpil Octu RS, tak Alfa 156 mi neprišla tak atraktívna.

0/0
4.6.2016 8:59

P11e84t24r 23Š63ů68n83a 3291884465643

Nerozumím řeči tvého kmene.. a tím fakt nemyslím slovenčinu. A mimochodem, když jakákoli automobilka propaguje své auta, ukazuje snad tu nejnižší variantu?

0/0
4.6.2016 14:28

M48a22r44t34i63n 73K79l53u14v83á86n83e26k 9192488473193

Takže v článku sa píše:

Vyzkoušeli jsme obě naftové varianty 2.2 JTD: slabší se 110 kW a manuálním šestikvaltem i silnější 132 kW s .. Obří točivý moment turbodieselu 450 Nm ...a díky bleskově řadícímu automatu je jízda skvělým zážitkem.....A spotřeba? Nic strašného: 6,9 litru. Ale i slabší manuální verze jela moc hezky, svižně. ....A nafty spotřebovala ještě o půl litru méně.

Takže by som predpokladal že článok je o tom a video tiež.

To video je keď nič iné, tak zavádzajúce?

A až na úplnom konci je v POZNÁMKE (nepovažujem to za článok) spomenuté:

Nejdravější giulia se jmenuje tradičně Quadrifoglio Verde čili „zelený čtyřlístek“. .....šestiválcové biturbo 2,9 litru s výkonem 375 kW a brutálním točivým momentem 600 Nm

Rozumie môj biely brat Šo-Šůn?

0/0
4.6.2016 15:23

P68e40t62r 18Š91ů58n26a 3131314795333

Tak je pravda, že když už píšou že jako první s Giulií jeli, tak bych ocenil redakční video, ale u tohoto mě fakt ani nějak nenapadlo, že se jedná o jejich vlastní tvorbu.

0/0
4.6.2016 20:58

M45a56r51t45i67n 95K55l13u60v21á66n55e35k 9662118623613

Tak to nešnapadlo ani mna. Ale text hovori ze testovali X za rozumnu cenu a video ukazuje Y (ktore je neporovnatelne lepsie a drahsie)

0/0
5.6.2016 15:10

P47e15t54r 32Š16ů75n36a 3391294605263

Tak pak se ale úplně zbytečně rozčilujete, když to nenapadlo ani vás ;-)

0/0
5.6.2016 18:42

M41a20r88t17i32n 43K85l18u38v83á32n14e51k 9922218513663

GRRR!

0/0
5.6.2016 20:46

P77e10t70r 86Š14ů92n96a 3551534935253

Ale tak klíííd, na YT od vašeho Autožurnálu jsou skvělý videa a redaktor je unešenej i z dýzlu ;-)

0/0
6.6.2016 0:52

M94a34r14t56i16n 47K80l27u34v58á26n51e44k 9962208673363

Je to krásne auto.

To video mi je moc podozrivé. Buď je to neuveritelne parádne alebo manipulácia.

Pretože na videu majú obidve autá na boku logo 4lístku. A 4lístok je predsa tá nadupaná 300k verzia a nie 110kW...

Ze by niekto predvadza 100kW a ukazova 300?

Ako to vidíte vy?

Je to krásne auto. Vždy som po ňom pokukoval. Ale ja som potreboval velký kufor a ked som kupoval octaviu tak Alfa 156 moc neoslnila.

0/0
4.6.2016 8:44

J63a87n 54D15l15o49u35h35ý 7634699860269

Vidim v tom design bmw rady 1.

0/−1
3.6.2016 9:22

R72u21d96i 39G39a11š89p12a15r 3799929769683

Tý jo, něco mezi mazdou a bmw, kde je moje krásná 156.....ach jo.

0/−1
2.6.2016 16:19

J17a69r66o42s44l33a25v 47M91í50k14a 8675891417640

Kdo neřídil AlfuV nepochopí. Jsou auta a pak je Alfa Romeo.VAlfu miluješ nebo nenávidíš. Přeji mnoho úspěchů. R^

+17/0
2.6.2016 14:25

P26e40t42r 36F82r86ý94d56e36k 7499381269273

Verim, ze tomu tak je. Prijde mi jen skoda, ze je tato nova Alfa tak hnusna.

0/−10
2.6.2016 14:52

O90t66a55k28a87r 72F70u25k19a 8861713291824

proč má ale ta kráska vepředu na masce tu ošklivou bradavici??8-o

0/0
2.6.2016 13:15

V58l82a79s42t22i97m67i62l 28H27e84j45n49ý 3283776521492

nádherný auto všechny alfy jsou pěkný jen nesměj být vyrobený v pondělí nebo v pátek a když se hraje v itálii fotbal;-D;-)

0/−6
2.6.2016 13:13

T50o76m76á96š 59P28a79j87e57r 6129699441429

Moje zkušenosti 156 => 159 (2x) => Giulia. Musím přiznat, že na z fotek se mi moc nelíbila, ale pak, když jsem ji viděl v pohybu, tak jsem uznal, že je to nádherný vůz. Už se těším. Jediná varianta pro mě je ta s červeným startovacím tlačítkem. Doufám, že to není jen v té variantě supersport.

+1/0
2.6.2016 13:10

O80t59a56k50a74r 95F88u72k30a 8211413801504

smůla, bud si budete muset přebarvit tlačítko nebo si koupit QFV

0/0
2.6.2016 13:17

T47o76m74á47š 31P92a48j22e37r 6529499931109

Já to tušil. JE to jisté? Někde jsem četl, že budou 3 úrovně výbav, ale na německých stránkách jsou jen dvě.

0/0
2.6.2016 13:18

O80t19a97k78a26r 17F16u77k52a 8871553751974

to nevím, vycházím jen z fotogalerie, kde jsou obě popisované "civilní" verze, které mají obě tlačítko černé a jsou to na první pohled jiné stupně výbavy, a pak je tam ostrá verze, která má jako jediná tlačítko červené. chtělo by to zajít na autosalon, tlačítko vyloupnout a pak si ho doma vyměnit ;-D

+1/0
2.6.2016 13:24

M66a21r67t98i38n98a 31L21e95v85á 6496448749

V době kdy vznikla AR 159, tak se lišila, věřím, že jízda bude zážitek, ale vzhledově mě neohromila.

0/0
2.6.2016 12:58

O26t94a47k80a78r 46F52u94k78a 8801663511674

vypadá skvěle, z profilu je sice pro mě přední část úplná BMW 3, ale jako celek moc hezké. z mého laického pohledu je to spíš možná taková ta hezká třešinka na konec, krásná labutí píseň, nebyla by to totiž první značka, která se před pádem snažila z posledních sil zaujmout, a ač se to povedlo, k záchraně to nestačí. auto krásné, BMW 3 jako největšího konkurenta neohrozí a prodeje budou spíš slabší. přeju alfě, ať se mýlím

+2/0
2.6.2016 12:41

J53a35r74o49s20l63a79v 32D64r48o89z25d 6553629540647

Ta přední část je dána podélně uloženým motorem za přední nápavou. BMW to má také tak, proto ta podobnost (dlouhá kapota, malý přední převis).

0/0
2.6.2016 14:30

V15á91c12l40a45v 38S68v35o56b18o74d19a 3561979660420

BMW 3 po faceliftu, ale je to pěkný

+1/−7
2.6.2016 12:28
Foto

D34a88n 88R66u41b73í30n 4103543599

AR je jedna z mála značek, která nepodlejhá nějakým tržním trendům. Jsou mi sympatický ty jejich benzínový motory. 1.4T se 170 koňma! Prostě ty jejich auta mají charakter, žádný koncernový přizdisráč...

+10/0
2.6.2016 11:23

K70a41r92e25l 72V53o49j64t42a 6511967268212

Hele tržní trende,taky proto jsou ale v krachu.

Apropo, koukni se kolik maji 1,4 u Audi, když jsme u těch přizdi-kakačů.;-D

A kde je méně, je to marketing.:-P

0/−1
2.6.2016 11:57

R44i59c64h92a21r95d 46P97ů75ž59a 9320829810418

to se dá přeložit, že AR umí vyrábět auta, která nikdo nechce...a je to tak dobře???

0/−4
2.6.2016 12:19

J54o20s55e31f 70Š47o30l64t24e84s 8904758320213

Tak ostrá verze vyjde přes 2 miliony. Ale jinak pěkný auto.

0/0
2.6.2016 11:08

O40n85d32ř81e68j 94Č77a70p93k75a 6541501313754

Cena v podstatě kopíruje trojkového bavoráka, M3 je na tom stejně.

0/0
2.6.2016 11:25

P87e98t48r 14D27v32o78ř27á22k 5864815409306

M3 je na tom s cenou hůř, pokud chcete karbonkeramické brzdy a vůbec plnou palbu.

0/0
2.6.2016 16:27

O68n37d53r62e34j 73M63a38r79e80c61e87k 3160868130885

Alfa se mi libí. S pár alfama jsem již jezdil a mám strašný problém pohodlně se do ní usadit bo se nevejdu chodidlama. Vel:49 - 50 prostě není na alfu :(

0/0
2.6.2016 11:08

O79t42a70k98a25r 47F91u16k73a 8621453381984

to není nejen na alfu, ale ani na běžný život twl 8-o

+2/0
2.6.2016 12:33

P65a63t54r25i42k 53Š95i39l46h73a69v68ý 6861815220440

Prosim vas lidi hlavne tady nediskutujte a bezte si ji objednat. Jinak se zachrana AR nekona ;-D;-D;-D

+11/0
2.6.2016 9:34

J25a46r88o17s28l95a48v 89D33r55o15z90d 6243629670197

Budu možná jeden uz prvních. :-) Ale až bude benzínový dvoulitr.

+2/0
2.6.2016 14:31

J18a23n 46K37o64n57v69a22l43i29n91k60a 5580631101105

Trochu trojkový BMW.... ale hezčí. Výkon bych u dvadvojky čekal trochu jinde, ale 450 Nm zaručuje dostatečný kopanec do zad. Určitě se najdou dementi, co by tam radši měli 1.2 triturbo. Není nad velký motor, který nejede na limitu výkonu. A komu by těch 132 KW bylo málo, může podstoupit chiptuning.

0/0
2.6.2016 9:23

J13i97ř55í 65S95c48h75w19a57c63h 8108794848866

samozřejmě, když už turbodýzl, tak jedině triturbo 1.2.....;-D

0/0
2.6.2016 17:44

J30a32n 36K41o13n38v22a98l11i94n54k37a 5580631951485

Napadá mě něco o potrefené huse.

0/0
3.6.2016 9:36

J85i34ř10í 48S94c74h85w57a60c54h 8228664518776

tebe prostě napadají jenom voloviny.... nejprve o "triturbu 1.2" a pak o "husách" ...:-P

0/0
5.6.2016 23:35

J37i46ř84í 11S25m62e48t58a61n14a 7555749482908

Koupil jsem si italskou sekačku na trávu, poměrně drahou, žádný plast, poctivý plech. Po 3 letech začala opadávat barva, v celých pásech. Jak by taky ne. Bylo to nastříkáno na holý plech, bez základu. No prostě Itálie. Od té doby se italským výrobkům vyhýbám. :-/Rv

+3/−16
2.6.2016 9:11

M69a57r62t50i19n 19F67i35l92i37p35c75z20y69k 3881351115743

Tak já mám 7 let zahradní traktor z Itálie a můžete se podívat, jak bezvadně stále vypada a k tomu stále bezvadně funguje.

+4/0
2.6.2016 9:45

J23i98ř78í 90S88m10e12t90a91n20a 7845199772468

Gratuluji, funguje to přesně tak, jak se Ital vyspí, třeba po fotbalu. Asi zrovna nehráli.;-D

+2/−6
2.6.2016 9:53

M22a44r48t51i85n 86F72i24l51i60p36c25z21y89k 3611721445623

Já myslím, že to funguje všude úplně stejně.

Nemám s Italskými výrobky nejmenší problém, měl jsem Itala 4 roky v garáži, na italských spotřebičích Ardo mi jede domácnost bez problémů 17 let ...

+2/0
2.6.2016 10:08

D35a63v85i48d 88J78i64n51d65r10a 6400304226574

Tak nevím, ale jezdím docela dlouho se starou 156 (2002) a s fiatem (2004), a když vidím proti kolegové 1,9TDi z 2008, tak jsou to oboje zlatá, nerezavějící auta, která jezdí a to mají najeto o X desítek tisíc km více. Jediné co, tak jim měním častěji olej - max po 12 000km. A jedné co, odešlo mi jen jednou palivové čerpadlo (značka? Bosch.......)

0/0
2.6.2016 13:23

J87a83n 88J32a96k74l 4824490487975

Já si jednou koupil italskou zmrzlinu a ta mrcha se mi na slunci rozpustila, už nechci nikdy nic italského...

+4/0
2.6.2016 13:57

M86a88r39e25k 65J49a65n37e34č46k30a 1987816703781

Z Alfy se stala spíše designová tuctovka, která sice neurazí, ale ani neohromí, na rozdíl od starších vozů této značky.

0/−12
2.6.2016 8:57

P47a20t64r73i24k 35Š67i71l13h27a46v16ý 6211345450740

Marku ja tedy nevim, sedel jste nekdy ve 156, 159, Giuletta nebo 4C?

+7/0
2.6.2016 9:28

B45o34h69u82m49i23l 36P26r28u79d41í48k 6514777506722

Nedej bože jel?

0/0
2.6.2016 10:57







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.