Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Alfa Romeo zachráněna. Italská sexbomba Giulia jezdí skvěle

Pět let se na ni čekalo, teď je záchrana italské značky tady. A v plné parádě, na ničem se nešetřilo. Hlavně ne na jízdních schopnostech. S novou Alfou Romeo Giulia jsme jeli jako první z Česka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D45a33v48i76d 98K76r41á28l26í72č31e13k 8859508499559

Jednoznačná inspirace v BMW řady 3.

0/0
5.6.2016 2:15

P98e42t48r 85Š22ů34n20a 3521224275223

To každopádně ;-D

+1/0
5.6.2016 18:42

V63á66c69l64a82v 80M43r32á61z 9351364656326

Nový model jezdí skvěle, Alfa je zachráněna. A do dvou let tady bude článek vysvětlující, proč to nevyšlo.

0/0
5.6.2016 2:05


P22e59t68r 84Š19ů31n35a 3421854645103

Jinak palubka to je fakt disignovka R^

+1/0
4.6.2016 14:29

M50a60r37t16i20n 22K94l64u81v64á77n60e56k 9182478323513

To video mi je moc podozrivé. Buď je to neuveritelne parádne alebo manipulácia.

Podívajte s aporiadne a na oboch autách je logo 4lístku. A 4lístok je predsa tá nadupaná 370kW verzia a to sa nedá porovnať s tými 110/130kW. Navyše na fotkách majú tie autá dvojité výfuky a na videu 4ité. A zvuk 6válcu je počuť. Veci ako brzdiče a brzdy sú oveľa väčšie a disky vypadajú inak. Kuknite na poslednú fotku. Tam je 4lístok...

Podľa mňa je to podvod predvádzať 110kW aut a k tomu pustiť video so 137kW.

Takže miernite svoje nadšenie ktoré je založené (tak ako u mňa) na tom manipulatívnom videu.Správne by bolo k tomu pridať video so 110kW a zrazu by ste boli na opačnom konci zážitku. 110 by vypadala ničotne. Dostal Idnes za to aspoň dobre zaplatené? A čo my, necháme sa podvádzať?

Čo vy na to?

Ale aj tak to je krásne auto (fotky) so zaujímavými vlastnosťami.

Vždy som po ňom pokukoval. Ale ja som potreboval velký kufor a vkeď som sa rozhodoval a kúpil Octu RS, tak Alfa 156 mi neprišla tak atraktívna.

0/0
4.6.2016 8:59

P28e87t29r 72Š76ů26n73a 3611644355423

Nerozumím řeči tvého kmene.. a tím fakt nemyslím slovenčinu. A mimochodem, když jakákoli automobilka propaguje své auta, ukazuje snad tu nejnižší variantu?

0/0
4.6.2016 14:28

M89a91r78t76i12n 69K24l32u52v36á21n49e39k 9702838663433

Takže v článku sa píše:

Vyzkoušeli jsme obě naftové varianty 2.2 JTD: slabší se 110 kW a manuálním šestikvaltem i silnější 132 kW s .. Obří točivý moment turbodieselu 450 Nm ...a díky bleskově řadícímu automatu je jízda skvělým zážitkem.....A spotřeba? Nic strašného: 6,9 litru. Ale i slabší manuální verze jela moc hezky, svižně. ....A nafty spotřebovala ještě o půl litru méně.

Takže by som predpokladal že článok je o tom a video tiež.

To video je keď nič iné, tak zavádzajúce?

A až na úplnom konci je v POZNÁMKE (nepovažujem to za článok) spomenuté:

Nejdravější giulia se jmenuje tradičně Quadrifoglio Verde čili „zelený čtyřlístek“. .....šestiválcové biturbo 2,9 litru s výkonem 375 kW a brutálním točivým momentem 600 Nm

Rozumie môj biely brat Šo-Šůn?

0/0
4.6.2016 15:23

P97e22t75r 71Š98ů82n23a 3971444375723

Tak je pravda, že když už píšou že jako první s Giulií jeli, tak bych ocenil redakční video, ale u tohoto mě fakt ani nějak nenapadlo, že se jedná o jejich vlastní tvorbu.

0/0
4.6.2016 20:58

M43a63r53t55i85n 61K73l88u84v10á58n86e93k 9242788243173

Tak to nešnapadlo ani mna. Ale text hovori ze testovali X za rozumnu cenu a video ukazuje Y (ktore je neporovnatelne lepsie a drahsie)

0/0
5.6.2016 15:10

P47e88t11r 91Š58ů39n62a 3521594705903

Tak pak se ale úplně zbytečně rozčilujete, když to nenapadlo ani vás ;-)

0/0
5.6.2016 18:42

M18a64r78t66i41n 50K87l88u82v65á62n77e95k 9932818433493

GRRR!

0/0
5.6.2016 20:46

P35e81t56r 30Š67ů16n59a 3541354805833

Ale tak klíííd, na YT od vašeho Autožurnálu jsou skvělý videa a redaktor je unešenej i z dýzlu ;-)

0/0
6.6.2016 0:52

M34a89r12t36i90n 82K80l30u30v90á54n52e36k 9892418503843

Je to krásne auto.

To video mi je moc podozrivé. Buď je to neuveritelne parádne alebo manipulácia.

Pretože na videu majú obidve autá na boku logo 4lístku. A 4lístok je predsa tá nadupaná 300k verzia a nie 110kW...

Ze by niekto predvadza 100kW a ukazova 300?

Ako to vidíte vy?

Je to krásne auto. Vždy som po ňom pokukoval. Ale ja som potreboval velký kufor a ked som kupoval octaviu tak Alfa 156 moc neoslnila.

0/0
4.6.2016 8:44

J21a14n 97D76l94o23u26h76ý 7234709500579

Vidim v tom design bmw rady 1.

0/−1
3.6.2016 9:22

R28u22d15i 69G13a64š92p62a35r 3859239239613

Tý jo, něco mezi mazdou a bmw, kde je moje krásná 156.....ach jo.

0/−1
2.6.2016 16:19

J22a57r80o38s30l40a36v 65M74í43k30a 8825171387750

Kdo neřídil AlfuV nepochopí. Jsou auta a pak je Alfa Romeo.VAlfu miluješ nebo nenávidíš. Přeji mnoho úspěchů. R^

+17/0
2.6.2016 14:25

P85e59t77r 22F40r71ý12d78e48k 7829321349483

Verim, ze tomu tak je. Prijde mi jen skoda, ze je tato nova Alfa tak hnusna.

0/−10
2.6.2016 14:52

O86t59a35k90a83r 25F81u64k45a 8481923391244

proč má ale ta kráska vepředu na masce tu ošklivou bradavici??8-o

0/0
2.6.2016 13:15

V91l53a78s83t85i95m35i26l 76H75e18j10n82ý 3883206781412

nádherný auto všechny alfy jsou pěkný jen nesměj být vyrobený v pondělí nebo v pátek a když se hraje v itálii fotbal;-D;-)

0/−6
2.6.2016 13:13

T55o96m15á86š 77P24a17j39e97r 6909559211509

Moje zkušenosti 156 => 159 (2x) => Giulia. Musím přiznat, že na z fotek se mi moc nelíbila, ale pak, když jsem ji viděl v pohybu, tak jsem uznal, že je to nádherný vůz. Už se těším. Jediná varianta pro mě je ta s červeným startovacím tlačítkem. Doufám, že to není jen v té variantě supersport.

+1/0
2.6.2016 13:10

O20t84a81k26a79r 57F10u63k95a 8361983321204

smůla, bud si budete muset přebarvit tlačítko nebo si koupit QFV

0/0
2.6.2016 13:17

T82o26m89á11š 36P71a85j13e92r 6949349361239

Já to tušil. JE to jisté? Někde jsem četl, že budou 3 úrovně výbav, ale na německých stránkách jsou jen dvě.

0/0
2.6.2016 13:18

O38t70a54k87a14r 78F15u35k64a 8331283651194

to nevím, vycházím jen z fotogalerie, kde jsou obě popisované "civilní" verze, které mají obě tlačítko černé a jsou to na první pohled jiné stupně výbavy, a pak je tam ostrá verze, která má jako jediná tlačítko červené. chtělo by to zajít na autosalon, tlačítko vyloupnout a pak si ho doma vyměnit ;-D

+1/0
2.6.2016 13:24

M61a77r77t58i69n15a 64L66e41v90á 6496958649

V době kdy vznikla AR 159, tak se lišila, věřím, že jízda bude zážitek, ale vzhledově mě neohromila.

0/0
2.6.2016 12:58

O83t34a47k27a88r 56F88u65k29a 8391193181324

vypadá skvěle, z profilu je sice pro mě přední část úplná BMW 3, ale jako celek moc hezké. z mého laického pohledu je to spíš možná taková ta hezká třešinka na konec, krásná labutí píseň, nebyla by to totiž první značka, která se před pádem snažila z posledních sil zaujmout, a ač se to povedlo, k záchraně to nestačí. auto krásné, BMW 3 jako největšího konkurenta neohrozí a prodeje budou spíš slabší. přeju alfě, ať se mýlím

+2/0
2.6.2016 12:41

J29a27r83o28s92l70a44v 26D19r17o34z43d 6342283702565

Ta přední část je dána podélně uloženým motorem za přední nápavou. BMW to má také tak, proto ta podobnost (dlouhá kapota, malý přední převis).

0/0
2.6.2016 14:30

V96á78c14l90a48v 94S79v87o46b43o70d76a 3531429480680

BMW 3 po faceliftu, ale je to pěkný

+1/−7
2.6.2016 12:28
Foto

D50a47n 85R47u81b22í96n 4773613489

AR je jedna z mála značek, která nepodlejhá nějakým tržním trendům. Jsou mi sympatický ty jejich benzínový motory. 1.4T se 170 koňma! Prostě ty jejich auta mají charakter, žádný koncernový přizdisráč...

+10/0
2.6.2016 11:23

K73a26r22e82l 63V37o27j19t31a 6591147268822

Hele tržní trende,taky proto jsou ale v krachu.

Apropo, koukni se kolik maji 1,4 u Audi, když jsme u těch přizdi-kakačů.;-D

A kde je méně, je to marketing.:-P

0/−1
2.6.2016 11:57

R33i46c94h80a59r10d 67P72ů76ž67a 9650929860428

to se dá přeložit, že AR umí vyrábět auta, která nikdo nechce...a je to tak dobře???

0/−4
2.6.2016 12:19

J33o73s83e81f 36Š39o10l31t62e75s 8624798420583

Tak ostrá verze vyjde přes 2 miliony. Ale jinak pěkný auto.

0/0
2.6.2016 11:08

O43n20d88ř63e33j 64Č61a10p86k40a 6471771923744

Cena v podstatě kopíruje trojkového bavoráka, M3 je na tom stejně.

0/0
2.6.2016 11:25

P95e57t55r 89D76v94o93ř45á46k 5764765869816

M3 je na tom s cenou hůř, pokud chcete karbonkeramické brzdy a vůbec plnou palbu.

0/0
2.6.2016 16:27

O12n82d29r28e78j 66M19a38r65e78c11e69k 3320798320865

Alfa se mi libí. S pár alfama jsem již jezdil a mám strašný problém pohodlně se do ní usadit bo se nevejdu chodidlama. Vel:49 - 50 prostě není na alfu :(

0/0
2.6.2016 11:08

O53t43a58k46a35r 34F15u30k72a 8131473631974

to není nejen na alfu, ale ani na běžný život twl 8-o

+2/0
2.6.2016 12:33

P72a21t85r46i81k 59Š27i66l22h67a20v82ý 6461405780530

Prosim vas lidi hlavne tady nediskutujte a bezte si ji objednat. Jinak se zachrana AR nekona ;-D;-D;-D

+11/0
2.6.2016 9:34

J29a53r24o70s58l92a42v 28D50r56o77z77d 6972543752295

Budu možná jeden uz prvních. :-) Ale až bude benzínový dvoulitr.

+2/0
2.6.2016 14:31

J54a39n 92K66o24n33v49a30l15i29n40k75a 5470621871935

Trochu trojkový BMW.... ale hezčí. Výkon bych u dvadvojky čekal trochu jinde, ale 450 Nm zaručuje dostatečný kopanec do zad. Určitě se najdou dementi, co by tam radši měli 1.2 triturbo. Není nad velký motor, který nejede na limitu výkonu. A komu by těch 132 KW bylo málo, může podstoupit chiptuning.

0/0
2.6.2016 9:23

J35i75ř52í 58S32c91h49w78a77c67h 8948354808486

samozřejmě, když už turbodýzl, tak jedině triturbo 1.2.....;-D

0/0
2.6.2016 17:44

J68a66n 90K90o37n16v46a21l38i95n14k92a 5650391621665

Napadá mě něco o potrefené huse.

0/0
3.6.2016 9:36

J79i86ř67í 83S51c32h12w27a95c62h 8898234878566

tebe prostě napadají jenom voloviny.... nejprve o "triturbu 1.2" a pak o "husách" ...:-P

0/0
5.6.2016 23:35

J37i24ř48í 65S59m72e83t56a34n81a 7565249462568

Koupil jsem si italskou sekačku na trávu, poměrně drahou, žádný plast, poctivý plech. Po 3 letech začala opadávat barva, v celých pásech. Jak by taky ne. Bylo to nastříkáno na holý plech, bez základu. No prostě Itálie. Od té doby se italským výrobkům vyhýbám. :-/Rv

+3/−16
2.6.2016 9:11

M53a38r36t20i26n 21F86i18l66i96p96c46z64y73k 3931741255333

Tak já mám 7 let zahradní traktor z Itálie a můžete se podívat, jak bezvadně stále vypada a k tomu stále bezvadně funguje.

+4/0
2.6.2016 9:45

J32i80ř68í 89S54m98e78t88a82n33a 7625859362368

Gratuluji, funguje to přesně tak, jak se Ital vyspí, třeba po fotbalu. Asi zrovna nehráli.;-D

+2/−6
2.6.2016 9:53

M84a54r73t67i35n 79F96i76l69i29p56c51z68y23k 3171201625583

Já myslím, že to funguje všude úplně stejně.

Nemám s Italskými výrobky nejmenší problém, měl jsem Itala 4 roky v garáži, na italských spotřebičích Ardo mi jede domácnost bez problémů 17 let ...

+2/0
2.6.2016 10:08

D65a32v90i65d 87J63i83n37d40r36a 6370624546804

Tak nevím, ale jezdím docela dlouho se starou 156 (2002) a s fiatem (2004), a když vidím proti kolegové 1,9TDi z 2008, tak jsou to oboje zlatá, nerezavějící auta, která jezdí a to mají najeto o X desítek tisíc km více. Jediné co, tak jim měním častěji olej - max po 12 000km. A jedné co, odešlo mi jen jednou palivové čerpadlo (značka? Bosch.......)

0/0
2.6.2016 13:23

J70a69n 60J19a10k35l 4494450367545

Já si jednou koupil italskou zmrzlinu a ta mrcha se mi na slunci rozpustila, už nechci nikdy nic italského...

+4/0
2.6.2016 13:57

M21a48r43e12k 40J64a80n72e70č13k29a 1137456293661

Z Alfy se stala spíše designová tuctovka, která sice neurazí, ale ani neohromí, na rozdíl od starších vozů této značky.

0/−12
2.6.2016 8:57

P19a83t97r48i69k 48Š16i73l74h80a97v61ý 6971205360190

Marku ja tedy nevim, sedel jste nekdy ve 156, 159, Giuletta nebo 4C?

+7/0
2.6.2016 9:28

B29o95h46u53m48i29l 80P95r75u54d64í91k 6504607666342

Nedej bože jel?

0/0
2.6.2016 10:57





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.