Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Alfa Romeo zachráněna. Italská sexbomba Giulia jezdí skvěle

Pět let se na ni čekalo, teď je záchrana italské značky tady. A v plné parádě, na ničem se nešetřilo. Hlavně ne na jízdních schopnostech. S novou Alfou Romeo Giulia jsme jeli jako první z Česka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D91a70v71i17d 25K57r79á59l50í72č87e96k 8869598299399

Jednoznačná inspirace v BMW řady 3.

0/0
5.6.2016 2:15

P81e91t63r 41Š80ů60n19a 3101464365303

To každopádně ;-D

+1/0
5.6.2016 18:42

V76á24c78l33a76v 54M94r93á93z 9971944356916

Nový model jezdí skvěle, Alfa je zachráněna. A do dvou let tady bude článek vysvětlující, proč to nevyšlo.

0/0
5.6.2016 2:05

P66e95t64r 67Š18ů19n71a 3981644135523

Jinak palubka to je fakt disignovka R^

+1/0
4.6.2016 14:29

M37a42r89t34i41n 60K70l70u87v36á12n45e71k 9492208513903

To video mi je moc podozrivé. Buď je to neuveritelne parádne alebo manipulácia.

Podívajte s aporiadne a na oboch autách je logo 4lístku. A 4lístok je predsa tá nadupaná 370kW verzia a to sa nedá porovnať s tými 110/130kW. Navyše na fotkách majú tie autá dvojité výfuky a na videu 4ité. A zvuk 6válcu je počuť. Veci ako brzdiče a brzdy sú oveľa väčšie a disky vypadajú inak. Kuknite na poslednú fotku. Tam je 4lístok...

Podľa mňa je to podvod predvádzať 110kW aut a k tomu pustiť video so 137kW.

Takže miernite svoje nadšenie ktoré je založené (tak ako u mňa) na tom manipulatívnom videu.Správne by bolo k tomu pridať video so 110kW a zrazu by ste boli na opačnom konci zážitku. 110 by vypadala ničotne. Dostal Idnes za to aspoň dobre zaplatené? A čo my, necháme sa podvádzať?

Čo vy na to?

Ale aj tak to je krásne auto (fotky) so zaujímavými vlastnosťami.

Vždy som po ňom pokukoval. Ale ja som potreboval velký kufor a vkeď som sa rozhodoval a kúpil Octu RS, tak Alfa 156 mi neprišla tak atraktívna.

0/0
4.6.2016 8:59

P65e34t41r 86Š66ů70n73a 3831944505913

Nerozumím řeči tvého kmene.. a tím fakt nemyslím slovenčinu. A mimochodem, když jakákoli automobilka propaguje své auta, ukazuje snad tu nejnižší variantu?

0/0
4.6.2016 14:28

M36a64r31t22i20n 36K94l44u64v70á61n43e36k 9332468653643

Takže v článku sa píše:

Vyzkoušeli jsme obě naftové varianty 2.2 JTD: slabší se 110 kW a manuálním šestikvaltem i silnější 132 kW s .. Obří točivý moment turbodieselu 450 Nm ...a díky bleskově řadícímu automatu je jízda skvělým zážitkem.....A spotřeba? Nic strašného: 6,9 litru. Ale i slabší manuální verze jela moc hezky, svižně. ....A nafty spotřebovala ještě o půl litru méně.

Takže by som predpokladal že článok je o tom a video tiež.

To video je keď nič iné, tak zavádzajúce?

A až na úplnom konci je v POZNÁMKE (nepovažujem to za článok) spomenuté:

Nejdravější giulia se jmenuje tradičně Quadrifoglio Verde čili „zelený čtyřlístek“. .....šestiválcové biturbo 2,9 litru s výkonem 375 kW a brutálním točivým momentem 600 Nm

Rozumie môj biely brat Šo-Šůn?

0/0
4.6.2016 15:23

P60e92t28r 96Š66ů79n43a 3401714655703

Tak je pravda, že když už píšou že jako první s Giulií jeli, tak bych ocenil redakční video, ale u tohoto mě fakt ani nějak nenapadlo, že se jedná o jejich vlastní tvorbu.

0/0
4.6.2016 20:58

M70a26r49t46i19n 78K44l32u15v89á35n45e54k 9752868303143

Tak to nešnapadlo ani mna. Ale text hovori ze testovali X za rozumnu cenu a video ukazuje Y (ktore je neporovnatelne lepsie a drahsie)

0/0
5.6.2016 15:10

P90e15t62r 29Š15ů19n33a 3121324935683

Tak pak se ale úplně zbytečně rozčilujete, když to nenapadlo ani vás ;-)

0/0
5.6.2016 18:42

M84a87r81t47i69n 34K72l47u30v24á33n56e88k 9232598733353

GRRR!

0/0
5.6.2016 20:46

P56e72t31r 78Š58ů38n48a 3661124505653

Ale tak klíííd, na YT od vašeho Autožurnálu jsou skvělý videa a redaktor je unešenej i z dýzlu ;-)

0/0
6.6.2016 0:52

M16a26r43t85i83n 75K47l27u18v86á74n30e12k 9492108883673

Je to krásne auto.

To video mi je moc podozrivé. Buď je to neuveritelne parádne alebo manipulácia.

Pretože na videu majú obidve autá na boku logo 4lístku. A 4lístok je predsa tá nadupaná 300k verzia a nie 110kW...

Ze by niekto predvadza 100kW a ukazova 300?

Ako to vidíte vy?

Je to krásne auto. Vždy som po ňom pokukoval. Ale ja som potreboval velký kufor a ked som kupoval octaviu tak Alfa 156 moc neoslnila.

0/0
4.6.2016 8:44

J57a73n 16D54l44o96u54h59ý 7724889350589

Vidim v tom design bmw rady 1.

0/−1
3.6.2016 9:22

R42u80d66i 82G17a41š13p80a46r 3729229759423

Tý jo, něco mezi mazdou a bmw, kde je moje krásná 156.....ach jo.

0/−1
2.6.2016 16:19

J65a48r81o51s28l39a57v 49M80í18k38a 8445201707290

Kdo neřídil AlfuV nepochopí. Jsou auta a pak je Alfa Romeo.VAlfu miluješ nebo nenávidíš. Přeji mnoho úspěchů. R^

+17/0
2.6.2016 14:25

P88e36t20r 85F21r68ý74d15e17k 7469931179963

Verim, ze tomu tak je. Prijde mi jen skoda, ze je tato nova Alfa tak hnusna.

0/−10
2.6.2016 14:52

O18t30a84k60a39r 21F78u57k72a 8171543581774

proč má ale ta kráska vepředu na masce tu ošklivou bradavici??8-o

0/0
2.6.2016 13:15

V18l60a72s38t48i96m69i82l 90H20e61j35n63ý 3733896431732

nádherný auto všechny alfy jsou pěkný jen nesměj být vyrobený v pondělí nebo v pátek a když se hraje v itálii fotbal;-D;-)

0/−6
2.6.2016 13:13

T15o33m32á60š 41P60a33j76e14r 6979919701259

Moje zkušenosti 156 => 159 (2x) => Giulia. Musím přiznat, že na z fotek se mi moc nelíbila, ale pak, když jsem ji viděl v pohybu, tak jsem uznal, že je to nádherný vůz. Už se těším. Jediná varianta pro mě je ta s červeným startovacím tlačítkem. Doufám, že to není jen v té variantě supersport.

+1/0
2.6.2016 13:10

O29t65a37k43a59r 24F42u78k97a 8961463231264

smůla, bud si budete muset přebarvit tlačítko nebo si koupit QFV

0/0
2.6.2016 13:17

T20o33m34á75š 47P87a24j98e12r 6309369271759

Já to tušil. JE to jisté? Někde jsem četl, že budou 3 úrovně výbav, ale na německých stránkách jsou jen dvě.

0/0
2.6.2016 13:18

O10t49a60k44a97r 77F22u75k89a 8941973301234

to nevím, vycházím jen z fotogalerie, kde jsou obě popisované "civilní" verze, které mají obě tlačítko černé a jsou to na první pohled jiné stupně výbavy, a pak je tam ostrá verze, která má jako jediná tlačítko červené. chtělo by to zajít na autosalon, tlačítko vyloupnout a pak si ho doma vyměnit ;-D

+1/0
2.6.2016 13:24

M75a10r93t17i36n84a 46L25e49v98á 6526378609

V době kdy vznikla AR 159, tak se lišila, věřím, že jízda bude zážitek, ale vzhledově mě neohromila.

0/0
2.6.2016 12:58

O13t55a26k27a45r 10F26u83k23a 8911283621984

vypadá skvěle, z profilu je sice pro mě přední část úplná BMW 3, ale jako celek moc hezké. z mého laického pohledu je to spíš možná taková ta hezká třešinka na konec, krásná labutí píseň, nebyla by to totiž první značka, která se před pádem snažila z posledních sil zaujmout, a ač se to povedlo, k záchraně to nestačí. auto krásné, BMW 3 jako největšího konkurenta neohrozí a prodeje budou spíš slabší. přeju alfě, ať se mýlím

+2/0
2.6.2016 12:41

J68a11r49o29s37l36a55v 33D21r23o14z93d 6933519800597

Ta přední část je dána podélně uloženým motorem za přední nápavou. BMW to má také tak, proto ta podobnost (dlouhá kapota, malý přední převis).

0/0
2.6.2016 14:30

V59á49c18l16a46v 73S65v59o72b59o96d14a 3391619170750

BMW 3 po faceliftu, ale je to pěkný

+1/−7
2.6.2016 12:28
Foto

D53a36n 25R44u75b30í70n 4253813379

AR je jedna z mála značek, která nepodlejhá nějakým tržním trendům. Jsou mi sympatický ty jejich benzínový motory. 1.4T se 170 koňma! Prostě ty jejich auta mají charakter, žádný koncernový přizdisráč...

+10/0
2.6.2016 11:23

K90a42r21e32l 50V57o44j33t63a 6521207558612

Hele tržní trende,taky proto jsou ale v krachu.

Apropo, koukni se kolik maji 1,4 u Audi, když jsme u těch přizdi-kakačů.;-D

A kde je méně, je to marketing.:-P

0/−1
2.6.2016 11:57

R93i45c89h55a77r38d 51P93ů59ž16a 9380509660358

to se dá přeložit, že AR umí vyrábět auta, která nikdo nechce...a je to tak dobře???

0/−4
2.6.2016 12:19

J45o83s38e77f 91Š34o19l81t33e47s 8504188480683

Tak ostrá verze vyjde přes 2 miliony. Ale jinak pěkný auto.

0/0
2.6.2016 11:08

O15n97d64ř65e96j 74Č31a97p84k74a 6921861403424

Cena v podstatě kopíruje trojkového bavoráka, M3 je na tom stejně.

0/0
2.6.2016 11:25

P41e36t82r 80D83v32o98ř49á34k 5734275319516

M3 je na tom s cenou hůř, pokud chcete karbonkeramické brzdy a vůbec plnou palbu.

0/0
2.6.2016 16:27

O21n22d52r14e68j 88M82a87r61e50c72e52k 3900148460975

Alfa se mi libí. S pár alfama jsem již jezdil a mám strašný problém pohodlně se do ní usadit bo se nevejdu chodidlama. Vel:49 - 50 prostě není na alfu :(

0/0
2.6.2016 11:08

O63t84a15k93a75r 50F96u63k69a 8341263681654

to není nejen na alfu, ale ani na běžný život twl 8-o

+2/0
2.6.2016 12:33

P72a89t47r75i33k 19Š85i42l69h33a96v57ý 6541795840200

Prosim vas lidi hlavne tady nediskutujte a bezte si ji objednat. Jinak se zachrana AR nekona ;-D;-D;-D

+11/0
2.6.2016 9:34

J37a91r27o61s50l69a88v 22D37r74o70z25d 6873449440717

Budu možná jeden uz prvních. :-) Ale až bude benzínový dvoulitr.

+2/0
2.6.2016 14:31

J23a31n 87K59o34n76v67a93l60i65n93k60a 5170451311695

Trochu trojkový BMW.... ale hezčí. Výkon bych u dvadvojky čekal trochu jinde, ale 450 Nm zaručuje dostatečný kopanec do zad. Určitě se najdou dementi, co by tam radši měli 1.2 triturbo. Není nad velký motor, který nejede na limitu výkonu. A komu by těch 132 KW bylo málo, může podstoupit chiptuning.

0/0
2.6.2016 9:23

J21i53ř41í 41S97c16h25w12a11c35h 8478574488696

samozřejmě, když už turbodýzl, tak jedině triturbo 1.2.....;-D

0/0
2.6.2016 17:44

J53a34n 88K34o43n32v91a34l84i60n33k33a 5110831751375

Napadá mě něco o potrefené huse.

0/0
3.6.2016 9:36

J14i90ř52í 10S13c43h13w12a73c16h 8168844588986

tebe prostě napadají jenom voloviny.... nejprve o "triturbu 1.2" a pak o "husách" ...:-P

0/0
5.6.2016 23:35

J39i20ř55í 89S21m68e71t82a11n98a 7775869682808

Koupil jsem si italskou sekačku na trávu, poměrně drahou, žádný plast, poctivý plech. Po 3 letech začala opadávat barva, v celých pásech. Jak by taky ne. Bylo to nastříkáno na holý plech, bez základu. No prostě Itálie. Od té doby se italským výrobkům vyhýbám. :-/Rv

+3/−16
2.6.2016 9:11

M17a74r15t41i36n 72F30i55l14i47p65c19z31y85k 3601371265163

Tak já mám 7 let zahradní traktor z Itálie a můžete se podívat, jak bezvadně stále vypada a k tomu stále bezvadně funguje.

+4/0
2.6.2016 9:45

J74i84ř30í 23S77m20e71t16a65n31a 7885539312268

Gratuluji, funguje to přesně tak, jak se Ital vyspí, třeba po fotbalu. Asi zrovna nehráli.;-D

+2/−6
2.6.2016 9:53

M74a32r94t97i11n 74F57i85l78i82p15c17z33y12k 3471851315733

Já myslím, že to funguje všude úplně stejně.

Nemám s Italskými výrobky nejmenší problém, měl jsem Itala 4 roky v garáži, na italských spotřebičích Ardo mi jede domácnost bez problémů 17 let ...

+2/0
2.6.2016 10:08

D81a70v21i82d 59J92i96n93d68r30a 6160974656594

Tak nevím, ale jezdím docela dlouho se starou 156 (2002) a s fiatem (2004), a když vidím proti kolegové 1,9TDi z 2008, tak jsou to oboje zlatá, nerezavějící auta, která jezdí a to mají najeto o X desítek tisíc km více. Jediné co, tak jim měním častěji olej - max po 12 000km. A jedné co, odešlo mi jen jednou palivové čerpadlo (značka? Bosch.......)

0/0
2.6.2016 13:23

J25a48n 43J98a90k61l 4354500587885

Já si jednou koupil italskou zmrzlinu a ta mrcha se mi na slunci rozpustila, už nechci nikdy nic italského...

+4/0
2.6.2016 13:57

M16a47r18e69k 86J69a68n79e10č25k71a 1607156913711

Z Alfy se stala spíše designová tuctovka, která sice neurazí, ale ani neohromí, na rozdíl od starších vozů této značky.

0/−12
2.6.2016 8:57

P11a11t17r15i37k 78Š79i26l54h90a83v67ý 6471945680470

Marku ja tedy nevim, sedel jste nekdy ve 156, 159, Giuletta nebo 4C?

+7/0
2.6.2016 9:28

B41o22h32u76m22i84l 36P17r98u60d36í97k 6504877646432

Nedej bože jel?

0/0
2.6.2016 10:57







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.