- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak jsem četl " příspěvky " Michal Novák 70974 . Pro lidskou psychiku snad neexistuje větší hrozba .
Není větší hrozby než namistrovaný boreček, co si myslí, že projede vodu, která sahá po břicho auta...
Očividně patříte mezi ně, tak jen čtěte, co se může stát s vaším autem, když projíždíte takovou vodou...
Aha, škoda (rapid) už je i etalonem pro vedení :)
* pro brodeni (co se mi to tu zase zaktualizovalo za klávesnici?)
Poznamka, ze se muze vytvorit vlna a natect pak voda do sani je pravdiva. Potvrzuji z vlastni zkusenosti. Jinak vymena oleju a to i prevodoveho, pripadne i v diferencialu je opravdu treba. Jakmile se projede hlubsi vodou.
To musela být dost nepříjemná zkušenost.
Ilustrační obrázek policejního auta projíždějícího zákazem vjezdu ;-)
Největší problém při brodění je kámen nebo díra která neni pod hladinou vidět .
Kámen je maličkost, ale ta voda co auto auto lehce odstrčí.
"Auto broďte nejvýš po břicho" – po řidičovo?
Nováku Nováku, to co píšete je větší blábol než onen článek, vy jste asi brodil tak maximálně koloběžku co?
Brodil jsem se přes řeku, ale hlídal si spodek auta a když už byl částečně ve vodě, tak měl plyn pod plným knedlíkem v nejvyšších otáčkách...
Co takhle alespoň v tomto článku zmínit, že jednou z výhod elektromobilů je, že ve vodě kvůli sání vzduchu nezdechnou. Ale to by nesměl být Pepa Dvořák, co hází na elektromobily haldy špíny, kudy chodí.
Sice nezdechnou kvůli absenci sání, ale nejspíš zdechnou na zkrat - dost pochybuju, že by celá soustava od baterií až po elektromotory byla vodotěsná.
To je ale vůl, brodit autem lze jen do výšky otvoru výfuku.