Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Audi A5 vypadá pořád stejně. Je to tak schválně

Nové Audi A5 dorazilo po dlouhých devíti letech. A je stejné jako předchůdce, ale jen navenek. Uvnitř je toto velké klasické kupé z Ingolstadtu úplně nové.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L37u43k55á79š 88P10a12v97l54u64c11h 5765149909880

Vhled je v tomto pripade vedlejsi, podstatny je, ze nema atmosfericky osmivalec.

0/0
3.6.2016 21:31

J29i21ř14í 21S49c89h13w12a49c86h 8678224238796

ten benzínový turbo šestivál výkonově v pohodě atmo osmiválu stačí.... a ve městě s cca o třetinu menší spotřebou.....

0/0
3.6.2016 21:55

P86e86t47r 10Č87e35r78m33á45k 9438925499750

Tak nestačí, ale doba si žádá svoje. Zajimavější bude sledovat jak dopadne RS5 ;-)

+1/0
3.6.2016 22:23

J71a78k51u70b 81F19e37i56f40a88r 7559419766379

bezpochyby stejně jako nové RS4:-/

0/0
4.6.2016 9:33

P34e55t82r 45Č37e55r96m91á68k 9208965539800

No a jelikož to zatím není a jenom se spekuluje, tak tím spíš zajimavější to bude.

0/0
4.6.2016 14:23

J36a97k26u15b 57F44e22i18f20a35r 7839379726809

technika je už známá, 3.0 V6 biturbo, cca 490k.

http://www.autoexpress.co.uk/audi/rs4/92266/scorching-new-audi-rs4-avant-spied-set-to-get-v6-turbo

0/0
6.6.2016 14:44

J31a97k61u18b 39F38e91i43f33a96r 7879429546519

na papíře určitě. ve zvuku a životnosti rozhodně ne.

+1/0
4.6.2016 9:35

J32i73ř51í 67S87c60h56w15a43c40h 8798304388806

ne každej osmiválec je (byl) příkladem extrémní životnosti ;-)

+1/0
4.6.2016 20:26

P24e31t45r 11Č85e30r47m82á47k 9668265639300

4,2 zrovna jo, taky se udržela ve výrobě ve všech možných modifikacích 24let.

+3/0
4.6.2016 22:12

L44e40o27š 39N65a97v92r78á20t50i68l 9643740545465

koncernove zvasty... nulova invence

+1/−4
3.6.2016 21:11

O68n28d92ř78e70j 19S46ý70k87o97r37a 3398246325608

Že by mi z toho spadla pusa dokořán to opravdu ne, ani žádné wow se nekoná, pořád je tam něco co se mi na těch A5 nelíbí. A nemůžu si pomoct pořád se mi zdá že všechna AUDI jsou jen lepší Volkswageny.

+1/−4
3.6.2016 20:03

P43e80t38r 90M60a33r88e68č92e84k 1843701429628

Od konce devadesátých let , mělo Audi vždy pěkný vzhled a oproti jiným nádherné interiéry. Pokud jde o A5 je to prostě klasika . Široce rozkročené kupé s vyváženými proporcemi. Ale každému se líbit nemusí. Jistě techniku má společnou s VW ale rozhodně to není jinak oplechovaný Golf !

0/0
3.6.2016 20:33

P58e11t87r 18Č27e17r45m20á97k 9828445539200

Techniku to moc stejnou nemá, stojí to na MLB, což žádný z VW nemá, a tím pádem to má to jiný motory (např. vidlicové motory o kterých si MQB může nechat zdát), převodovky, plnohodnotný 4x4 atd...

0/0
3.6.2016 22:27

P29e43t49r 62Č18e77r89m35á88k 9188305429320

Tak wow efekt se skutečně nekoná, ale je pravda že u tak povedeného modelu by to možná byla i škoda. A Audi opravdu lepši VW není, jeden čas se děl pravý opak (tedy VW a dokonce i Škoda dostali techniku soudobých Audi) a velmi rychle se od toho upustilo a od té doby je rozdíl v technice vždy diametrální.

0/0
3.6.2016 22:31

C72y32r82i55l 56P17a23v68e35l53k31a 4766922528365

No, Mercedes to nikdy nebude.

0/−4
3.6.2016 16:20

J69i92ř66í 74P93e65l50n22á91ř 6915423656769

Takové ambice máš možná ty se svojí feldou na kterou sis nalepil hvězdu. Audi se o to nikdy nesnažilo.

+3/0
3.6.2016 16:41

O73n25d20ř79e31j 62S27ý13k16o61r73a 3358196815688

To se ani snažit nemusí, AUDI nemá na to aby konkurovalo Mercedesu.

0/−2
3.6.2016 20:04

P54e83t22r 18M45a15r85e34č70e16k 1903581319208

;-D díky Bohu !

+1/0
3.6.2016 20:34

J89a63k23u51b 45F94e19i42f50a55r 7399349336629

a to je přesně důvod proč mám Audi a ne MB;-D

+1/0
4.6.2016 9:34

O40n91d49ř84e83j 80S67ý18k78o34r29a 3708866905498

Jaký je ten důvod?

0/0
4.6.2016 9:55

T73o39m13á94š 92L25u97d60v83í73k 1850597224422

Čtyřdvéřová verze vypadá od dost líp. Vypadá to takové nevyvážené.

0/0
3.6.2016 15:09

P66e77t21r 81M32a93r78e65č16e74k 1503511819838

Pokud vyváženost podle vás znamená více dveří . proč ne ? Co takhle šestidveřák ? Nebyl by ještě vyváženější ? :-)

0/0
3.6.2016 20:36

P87a31v73e17l 28Š92e76d25l36b38a40u47e41r 7418651202965

Fungují tomu blinkry a tachometr? Koncernová auta obecně mají tyto díly celkem často pokažené, přece to jejich časté nepoužívání nebude způsobeno arogancí některých uživatelů, ale spíše poruchami.... Nebo je to jinak? ;-) I z toho důvodu je to pro mě velice nesympatická značka i koncern, buď je to fakt pořád pokažené, nebo nějak neergonomicky umístěné, nebo to možná často (pozor, píšu "často," nikoliv "vždy") přitahuje sebestředné a bezohledné typy lidí. Je fajn, že máme možnost výběru a lepší možnosti, hurá :-). A není to závist, to opravdu ne, není co závidět. Jen je občas třeba zapnout vnitřní okruh vzduchu v kabině....

0/−3
3.6.2016 15:05

J31a55n 75H21a55v17r88d64a 3966694172326

Blinkry nepoužívá kdekdo. Nejvíce však autobusáci.

+2/0
3.6.2016 19:03

M38i54l50a42n 24K71r61á10l 8773418291641

To jsem si ani nevšiml, já mám štěstí na bilkající autobusáky

0/0
13.6.2016 12:49

M50a51r82i51a84n 61K46a10r94a76b29a 4953161710422

Nikdy mi A5 neprišla ako super voz. Vždy bola nudná, aj s 3-dverovým prevedením. Napriek snahe písať o inováciách, príde mi, že Audi a celý VW má problém s designom, a len faceliftuje a upravuje vozy tak, že je pomaly jedo či je to VW, Škoda, Audi... Jedoducho starý matadori designu odišli a teraz to lepia ako sa dá. Za mňa síce nadčasové ale bezemočné auto, aké si pomýlite s čímkoľvek z koncernu.

+5/−2
3.6.2016 14:00

M24i83c52h30a32l 68H92a96c82k 9884146265

BMW 4 GranCoupe je hezčí zvenku i zevnitř. A má lepší motory. Tohle se Audi nepovedlo.

+2/−6
3.6.2016 13:41

T68o13m20á28š 89L35u20d70v14í34k 1470797444332

Zevnitř lépe nevypadá. Lepší motory? Ještě řekněte že xdrive je lepší než quattro a máte to komplet.

+5/−1
3.6.2016 15:19

P17e36t61r 35M53a36r51e39č47e25k 1353201959958

BMW můře být rádo že konečně opustilo ten "Banglovský" hnus a má konečně pěknou trojkovou i pětkovou řadu . A jejich interiéry konečně nejsou na zvracení :-). To Audi mělo vždy prvotřídní interiér i exteriér . GTéčka jsou ošklivé paskvily.

+3/−1
3.6.2016 20:29

O57n53d98ř61e79j 45S77ý95k84o57r38a 3698956115378

Sto lidi sto chutí, někomu se zase v té době nelíbili AUDIny vevnitř. A už jen kvůli tomu, že AUDI lépe vypadá, BMW se lépe řídí, bych bral BMW

0/0
4.6.2016 9:59

J88o46s72e85f 98Z60d65r45á57h45a76l 2730390651948

Ale grancoupe není GT!!

0/0
6.6.2016 7:00

M92a79r39e23k 22K60u34m84p98r98e54c20h51t 6149957828402

Mám A5ku skoro 2 roky, benzinový dvoulitr TFSI, předohrab, 170kW, je to úžasné auto, hlavně pro řidiče :-). Udivuje mě, že si ji u nás koupilo tak málo lidí, vidím jich na cestách celkem dost.

0/0
3.6.2016 13:26

L50u12k57á77š 62R33y96b44a90n 2188518264124

To je po chipu? Pokud se nepletu, tak dvoulitr ma 155 kW. Jinak uzasny auto a gratuluji k vyberu ;)

0/0
3.6.2016 13:40

J70i47ř40í 88P63e58l40n81á87ř 6765633606729

Koupit si Audi jako předohrab, navíc s tímhle srandamotorem si nezaslouží gratulaci... :-P

+3/−1
3.6.2016 16:39

P86e53t50r 23M41a60r61š46á33l37e17k 9275402554419

de Silva spolu s Giugarem jsou géniové autodesignu. Ne náhodou je chtěl mít VW pod jednou střechou.

0/0
3.6.2016 13:25
Foto

M68a95r38t17i78n 62K49o47u51b58e61k 3359927268886

De Silva totiž zvládal to, co spousta jeho kolegů ne - ty auta jsou dokonale proporčně vyvážený (což je něco, co mi chybí třeba u škodovek nebo A4 před jeho příchodemdo koncernu). Já jezdim Alfou 166, což je podle mě taky jedno z jeho mistrovských děl.

+1/0
3.6.2016 20:36

P58e46t70r 60M90a23r19š86á70l11e23k 9105502184879

Jistě, proporce jsou základ.

0/0
3.6.2016 22:13

A84l53e74x91a15n40d90r 95V55i89d25n43e52r 1557940107225

nice car

0/−1
3.6.2016 12:45







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.