Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Audi A5 vypadá pořád stejně. Je to tak schválně

Nové Audi A5 dorazilo po dlouhých devíti letech. A je stejné jako předchůdce, ale jen navenek. Uvnitř je toto velké klasické kupé z Ingolstadtu úplně nové.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L47u28k31á35š 39P17a49v14l55u95c16h 5235239709360

Vhled je v tomto pripade vedlejsi, podstatny je, ze nema atmosfericky osmivalec.

0/0
3.6.2016 21:31

J87i38ř19í 97S83c45h81w59a11c79h 8458814388966

ten benzínový turbo šestivál výkonově v pohodě atmo osmiválu stačí.... a ve městě s cca o třetinu menší spotřebou.....

0/0
3.6.2016 21:55

P48e62t56r 24Č91e33r28m72á19k 9688705939950

Tak nestačí, ale doba si žádá svoje. Zajimavější bude sledovat jak dopadne RS5 ;-)

+1/0
3.6.2016 22:23

J40a14k70u55b 91F66e60i57f16a86r 7229549366659

bezpochyby stejně jako nové RS4:-/

0/0
4.6.2016 9:33

P68e30t55r 92Č34e20r17m16á42k 9598975309460

No a jelikož to zatím není a jenom se spekuluje, tak tím spíš zajimavější to bude.

0/0
4.6.2016 14:23

J17a24k29u49b 36F89e48i51f54a40r 7349539256769

technika je už známá, 3.0 V6 biturbo, cca 490k.

http://www.autoexpress.co.uk/audi/rs4/92266/scorching-new-audi-rs4-avant-spied-set-to-get-v6-turbo

0/0
6.6.2016 14:44

J49a42k74u43b 69F65e67i59f52a63r 7749469826889

na papíře určitě. ve zvuku a životnosti rozhodně ne.

+1/0
4.6.2016 9:35

J34i70ř21í 56S70c30h53w42a86c46h 8848644878236

ne každej osmiválec je (byl) příkladem extrémní životnosti ;-)

+1/0
4.6.2016 20:26

P24e89t31r 49Č19e42r66m73á67k 9258385649770

4,2 zrovna jo, taky se udržela ve výrobě ve všech možných modifikacích 24let.

+3/0
4.6.2016 22:12

L57e70o64š 74N89a16v58r27á82t28i76l 9813930335165

koncernove zvasty... nulova invence

+1/−4
3.6.2016 21:11

O55n38d58ř14e76j 53S44ý62k42o35r37a 3498316605138

Že by mi z toho spadla pusa dokořán to opravdu ne, ani žádné wow se nekoná, pořád je tam něco co se mi na těch A5 nelíbí. A nemůžu si pomoct pořád se mi zdá že všechna AUDI jsou jen lepší Volkswageny.

+1/−4
3.6.2016 20:03

P94e28t15r 51M94a71r31e71č93e57k 1383951419708

Od konce devadesátých let , mělo Audi vždy pěkný vzhled a oproti jiným nádherné interiéry. Pokud jde o A5 je to prostě klasika . Široce rozkročené kupé s vyváženými proporcemi. Ale každému se líbit nemusí. Jistě techniku má společnou s VW ale rozhodně to není jinak oplechovaný Golf !

0/0
3.6.2016 20:33

P53e66t24r 19Č60e27r38m66á33k 9868335239170

Techniku to moc stejnou nemá, stojí to na MLB, což žádný z VW nemá, a tím pádem to má to jiný motory (např. vidlicové motory o kterých si MQB může nechat zdát), převodovky, plnohodnotný 4x4 atd...

0/0
3.6.2016 22:27

P32e49t62r 65Č36e66r78m33á58k 9758525389440

Tak wow efekt se skutečně nekoná, ale je pravda že u tak povedeného modelu by to možná byla i škoda. A Audi opravdu lepši VW není, jeden čas se děl pravý opak (tedy VW a dokonce i Škoda dostali techniku soudobých Audi) a velmi rychle se od toho upustilo a od té doby je rozdíl v technice vždy diametrální.

0/0
3.6.2016 22:31

C34y66r63i55l 48P57a13v91e87l67k22a 4406702428735

No, Mercedes to nikdy nebude.

0/−4
3.6.2016 16:20

J38i93ř28í 27P81e63l97n31á41ř 6905113396619

Takové ambice máš možná ty se svojí feldou na kterou sis nalepil hvězdu. Audi se o to nikdy nesnažilo.

+3/0
3.6.2016 16:41

O46n94d90ř70e79j 26S92ý71k13o77r48a 3758196245438

To se ani snažit nemusí, AUDI nemá na to aby konkurovalo Mercedesu.

0/−2
3.6.2016 20:04

P80e49t35r 65M33a14r93e64č57e35k 1563791359448

;-D díky Bohu !

+1/0
3.6.2016 20:34

J31a63k46u27b 50F54e92i75f51a59r 7549499126359

a to je přesně důvod proč mám Audi a ne MB;-D

+1/0
4.6.2016 9:34

O26n78d50ř71e48j 63S50ý90k65o45r15a 3578526405438

Jaký je ten důvod?

0/0
4.6.2016 9:55

T45o33m45á66š 37L80u23d11v58í67k 1690507144972

Čtyřdvéřová verze vypadá od dost líp. Vypadá to takové nevyvážené.

0/0
3.6.2016 15:09

P74e21t83r 12M68a47r77e83č83e40k 1703921399978

Pokud vyváženost podle vás znamená více dveří . proč ne ? Co takhle šestidveřák ? Nebyl by ještě vyváženější ? :-)

0/0
3.6.2016 20:36

P11a21v92e12l 62Š42e16d36l18b81a73u54e12r 7768911132785

Fungují tomu blinkry a tachometr? Koncernová auta obecně mají tyto díly celkem často pokažené, přece to jejich časté nepoužívání nebude způsobeno arogancí některých uživatelů, ale spíše poruchami.... Nebo je to jinak? ;-) I z toho důvodu je to pro mě velice nesympatická značka i koncern, buď je to fakt pořád pokažené, nebo nějak neergonomicky umístěné, nebo to možná často (pozor, píšu "často," nikoliv "vždy") přitahuje sebestředné a bezohledné typy lidí. Je fajn, že máme možnost výběru a lepší možnosti, hurá :-). A není to závist, to opravdu ne, není co závidět. Jen je občas třeba zapnout vnitřní okruh vzduchu v kabině....

0/−3
3.6.2016 15:05

J23a45n 92H90a34v31r55d82a 3916644602486

Blinkry nepoužívá kdekdo. Nejvíce však autobusáci.

+2/0
3.6.2016 19:03

M14i95l43a50n 24K10r46á74l 8663878711911

To jsem si ani nevšiml, já mám štěstí na bilkající autobusáky

0/0
13.6.2016 12:49

M47a12r12i37a24n 44K11a91r79a61b57a 4573461170762

Nikdy mi A5 neprišla ako super voz. Vždy bola nudná, aj s 3-dverovým prevedením. Napriek snahe písať o inováciách, príde mi, že Audi a celý VW má problém s designom, a len faceliftuje a upravuje vozy tak, že je pomaly jedo či je to VW, Škoda, Audi... Jedoducho starý matadori designu odišli a teraz to lepia ako sa dá. Za mňa síce nadčasové ale bezemočné auto, aké si pomýlite s čímkoľvek z koncernu.

+5/−2
3.6.2016 14:00

M89i47c29h69a77l 54H86a13c84k 9394136875

BMW 4 GranCoupe je hezčí zvenku i zevnitř. A má lepší motory. Tohle se Audi nepovedlo.

+2/−6
3.6.2016 13:41

T75o54m38á22š 34L73u11d52v31í29k 1270687564632

Zevnitř lépe nevypadá. Lepší motory? Ještě řekněte že xdrive je lepší než quattro a máte to komplet.

+5/−1
3.6.2016 15:19

P67e68t52r 48M84a14r17e33č56e37k 1463271929468

BMW můře být rádo že konečně opustilo ten "Banglovský" hnus a má konečně pěknou trojkovou i pětkovou řadu . A jejich interiéry konečně nejsou na zvracení :-). To Audi mělo vždy prvotřídní interiér i exteriér . GTéčka jsou ošklivé paskvily.

+3/−1
3.6.2016 20:29

O59n98d26ř96e20j 56S34ý46k51o48r32a 3838446645548

Sto lidi sto chutí, někomu se zase v té době nelíbili AUDIny vevnitř. A už jen kvůli tomu, že AUDI lépe vypadá, BMW se lépe řídí, bych bral BMW

0/0
4.6.2016 9:59

J70o29s59e23f 24Z86d28r59á46h54a97l 2800520971108

Ale grancoupe není GT!!

0/0
6.6.2016 7:00

M74a17r79e64k 91K31u12m30p57r98e38c31h26t 6139257118692

Mám A5ku skoro 2 roky, benzinový dvoulitr TFSI, předohrab, 170kW, je to úžasné auto, hlavně pro řidiče :-). Udivuje mě, že si ji u nás koupilo tak málo lidí, vidím jich na cestách celkem dost.

0/0
3.6.2016 13:26

L51u77k85á18š 86R14y78b59a40n 2498788524224

To je po chipu? Pokud se nepletu, tak dvoulitr ma 155 kW. Jinak uzasny auto a gratuluji k vyberu ;)

0/0
3.6.2016 13:40

J75i81ř48í 50P73e25l14n78á71ř 6335673986129

Koupit si Audi jako předohrab, navíc s tímhle srandamotorem si nezaslouží gratulaci... :-P

+3/−1
3.6.2016 16:39

P23e84t64r 11M56a31r52š38á38l73e22k 9915872124109

de Silva spolu s Giugarem jsou géniové autodesignu. Ne náhodou je chtěl mít VW pod jednou střechou.

0/0
3.6.2016 13:25
Foto

M15a60r81t33i76n 45K33o56u82b75e39k 3109967898796

De Silva totiž zvládal to, co spousta jeho kolegů ne - ty auta jsou dokonale proporčně vyvážený (což je něco, co mi chybí třeba u škodovek nebo A4 před jeho příchodemdo koncernu). Já jezdim Alfou 166, což je podle mě taky jedno z jeho mistrovských děl.

+1/0
3.6.2016 20:36

P54e28t18r 83M89a93r93š39á91l57e98k 9825472174369

Jistě, proporce jsou základ.

0/0
3.6.2016 22:13

A58l85e22x13a73n21d51r 44V31i65d89n37e81r 1357260317555

nice car

0/−1
3.6.2016 12:45







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.