Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Audi A5 vypadá pořád stejně. Je to tak schválně

Nové Audi A5 dorazilo po dlouhých devíti letech. A je stejné jako předchůdce, ale jen navenek. Uvnitř je toto velké klasické kupé z Ingolstadtu úplně nové.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L73u84k88á18š 63P92a16v65l45u87c33h 5785949469620

Vhled je v tomto pripade vedlejsi, podstatny je, ze nema atmosfericky osmivalec.

0/0
3.6.2016 21:31

J20i74ř41í 76S16c12h94w20a37c36h 8558564358966

ten benzínový turbo šestivál výkonově v pohodě atmo osmiválu stačí.... a ve městě s cca o třetinu menší spotřebou.....

0/0
3.6.2016 21:55

P38e78t34r 71Č69e17r35m56á48k 9288415119490

Tak nestačí, ale doba si žádá svoje. Zajimavější bude sledovat jak dopadne RS5 ;-)

+1/0
3.6.2016 22:23


J76a69k38u43b 11F21e67i11f14a52r 7859439856419

bezpochyby stejně jako nové RS4:-/

0/0
4.6.2016 9:33

P18e81t15r 67Č82e77r38m88á40k 9978815659670

No a jelikož to zatím není a jenom se spekuluje, tak tím spíš zajimavější to bude.

0/0
4.6.2016 14:23

J37a47k14u34b 51F59e63i76f77a36r 7859779866959

technika je už známá, 3.0 V6 biturbo, cca 490k.

http://www.autoexpress.co.uk/audi/rs4/92266/scorching-new-audi-rs4-avant-spied-set-to-get-v6-turbo

0/0
6.6.2016 14:44

J63a37k66u66b 70F65e63i48f22a62r 7859339286439

na papíře určitě. ve zvuku a životnosti rozhodně ne.

+1/0
4.6.2016 9:35

J18i86ř59í 14S21c80h68w29a47c83h 8588954808176

ne každej osmiválec je (byl) příkladem extrémní životnosti ;-)

+1/0
4.6.2016 20:26

P66e32t51r 90Č14e51r51m20á53k 9118285389110

4,2 zrovna jo, taky se udržela ve výrobě ve všech možných modifikacích 24let.

+3/0
4.6.2016 22:12

L70e76o48š 69N13a47v10r89á54t18i52l 9693980455585

koncernove zvasty... nulova invence

+1/−4
3.6.2016 21:11

O25n84d96ř51e27j 79S89ý26k80o78r66a 3948906275818

Že by mi z toho spadla pusa dokořán to opravdu ne, ani žádné wow se nekoná, pořád je tam něco co se mi na těch A5 nelíbí. A nemůžu si pomoct pořád se mi zdá že všechna AUDI jsou jen lepší Volkswageny.

+1/−4
3.6.2016 20:03

P18e61t11r 37M66a10r19e81č86e28k 1423461629848

Od konce devadesátých let , mělo Audi vždy pěkný vzhled a oproti jiným nádherné interiéry. Pokud jde o A5 je to prostě klasika . Široce rozkročené kupé s vyváženými proporcemi. Ale každému se líbit nemusí. Jistě techniku má společnou s VW ale rozhodně to není jinak oplechovaný Golf !

0/0
3.6.2016 20:33

P51e10t59r 42Č98e50r53m65á68k 9238265729340

Techniku to moc stejnou nemá, stojí to na MLB, což žádný z VW nemá, a tím pádem to má to jiný motory (např. vidlicové motory o kterých si MQB může nechat zdát), převodovky, plnohodnotný 4x4 atd...

0/0
3.6.2016 22:27

P31e88t23r 30Č29e21r86m22á60k 9518275369960

Tak wow efekt se skutečně nekoná, ale je pravda že u tak povedeného modelu by to možná byla i škoda. A Audi opravdu lepši VW není, jeden čas se děl pravý opak (tedy VW a dokonce i Škoda dostali techniku soudobých Audi) a velmi rychle se od toho upustilo a od té doby je rozdíl v technice vždy diametrální.

0/0
3.6.2016 22:31

C23y56r40i50l 17P97a12v96e48l41k13a 4206492268315

No, Mercedes to nikdy nebude.

0/−4
3.6.2016 16:20

J75i61ř60í 83P11e41l95n64á23ř 6935213576499

Takové ambice máš možná ty se svojí feldou na kterou sis nalepil hvězdu. Audi se o to nikdy nesnažilo.

+3/0
3.6.2016 16:41

O71n29d48ř97e35j 38S71ý98k68o42r83a 3238896205338

To se ani snažit nemusí, AUDI nemá na to aby konkurovalo Mercedesu.

0/−2
3.6.2016 20:04

P80e78t83r 12M20a34r94e60č44e62k 1723391199218

;-D díky Bohu !

+1/0
3.6.2016 20:34

J42a87k13u37b 83F62e56i28f36a58r 7559239616579

a to je přesně důvod proč mám Audi a ne MB;-D

+1/0
4.6.2016 9:34

O71n68d96ř95e80j 19S96ý66k39o39r50a 3208876275388

Jaký je ten důvod?

0/0
4.6.2016 9:55

T72o39m77á36š 45L94u13d74v11í57k 1310307534932

Čtyřdvéřová verze vypadá od dost líp. Vypadá to takové nevyvážené.

0/0
3.6.2016 15:09

P31e54t91r 96M45a14r31e11č24e66k 1493241469178

Pokud vyváženost podle vás znamená více dveří . proč ne ? Co takhle šestidveřák ? Nebyl by ještě vyváženější ? :-)

0/0
3.6.2016 20:36

P92a39v27e33l 26Š76e26d70l38b84a87u27e92r 7428601102765

Fungují tomu blinkry a tachometr? Koncernová auta obecně mají tyto díly celkem často pokažené, přece to jejich časté nepoužívání nebude způsobeno arogancí některých uživatelů, ale spíše poruchami.... Nebo je to jinak? ;-) I z toho důvodu je to pro mě velice nesympatická značka i koncern, buď je to fakt pořád pokažené, nebo nějak neergonomicky umístěné, nebo to možná často (pozor, píšu "často," nikoliv "vždy") přitahuje sebestředné a bezohledné typy lidí. Je fajn, že máme možnost výběru a lepší možnosti, hurá :-). A není to závist, to opravdu ne, není co závidět. Jen je občas třeba zapnout vnitřní okruh vzduchu v kabině....

0/−3
3.6.2016 15:05

J44a95n 19H17a19v96r25d65a 3716454752936

Blinkry nepoužívá kdekdo. Nejvíce však autobusáci.

+2/0
3.6.2016 19:03

M73i15l44a80n 45K34r85á20l 8233368231761

To jsem si ani nevšiml, já mám štěstí na bilkající autobusáky

0/0
13.6.2016 12:49

M96a38r24i80a73n 74K45a22r96a73b17a 4633451400572

Nikdy mi A5 neprišla ako super voz. Vždy bola nudná, aj s 3-dverovým prevedením. Napriek snahe písať o inováciách, príde mi, že Audi a celý VW má problém s designom, a len faceliftuje a upravuje vozy tak, že je pomaly jedo či je to VW, Škoda, Audi... Jedoducho starý matadori designu odišli a teraz to lepia ako sa dá. Za mňa síce nadčasové ale bezemočné auto, aké si pomýlite s čímkoľvek z koncernu.

+5/−2
3.6.2016 14:00

M43i18c25h16a79l 11H14a65c48k 9224336295

BMW 4 GranCoupe je hezčí zvenku i zevnitř. A má lepší motory. Tohle se Audi nepovedlo.

+2/−6
3.6.2016 13:41

T93o29m97á69š 31L83u71d27v32í73k 1820787794682

Zevnitř lépe nevypadá. Lepší motory? Ještě řekněte že xdrive je lepší než quattro a máte to komplet.

+5/−1
3.6.2016 15:19

P33e19t32r 34M96a62r45e32č27e27k 1143301659948

BMW můře být rádo že konečně opustilo ten "Banglovský" hnus a má konečně pěknou trojkovou i pětkovou řadu . A jejich interiéry konečně nejsou na zvracení :-). To Audi mělo vždy prvotřídní interiér i exteriér . GTéčka jsou ošklivé paskvily.

+3/−1
3.6.2016 20:29

O20n27d45ř84e57j 83S40ý55k58o58r96a 3468276335858

Sto lidi sto chutí, někomu se zase v té době nelíbili AUDIny vevnitř. A už jen kvůli tomu, že AUDI lépe vypadá, BMW se lépe řídí, bych bral BMW

0/0
4.6.2016 9:59

J43o54s85e18f 46Z73d49r24á93h30a76l 2970460201868

Ale grancoupe není GT!!

0/0
6.6.2016 7:00

M21a16r28e98k 17K40u57m92p52r64e95c57h65t 6569587338102

Mám A5ku skoro 2 roky, benzinový dvoulitr TFSI, předohrab, 170kW, je to úžasné auto, hlavně pro řidiče :-). Udivuje mě, že si ji u nás koupilo tak málo lidí, vidím jich na cestách celkem dost.

0/0
3.6.2016 13:26

L51u72k19á13š 27R56y56b13a39n 2928328574404

To je po chipu? Pokud se nepletu, tak dvoulitr ma 155 kW. Jinak uzasny auto a gratuluji k vyberu ;)

0/0
3.6.2016 13:40

J58i32ř19í 76P21e38l87n69á85ř 6645883706809

Koupit si Audi jako předohrab, navíc s tímhle srandamotorem si nezaslouží gratulaci... :-P

+3/−1
3.6.2016 16:39

P29e54t75r 14M75a23r37š58á25l11e97k 9205542324449

de Silva spolu s Giugarem jsou géniové autodesignu. Ne náhodou je chtěl mít VW pod jednou střechou.

0/0
3.6.2016 13:25
Foto

M20a94r34t93i88n 56K94o17u59b36e58k 3759987758596

De Silva totiž zvládal to, co spousta jeho kolegů ne - ty auta jsou dokonale proporčně vyvážený (což je něco, co mi chybí třeba u škodovek nebo A4 před jeho příchodemdo koncernu). Já jezdim Alfou 166, což je podle mě taky jedno z jeho mistrovských děl.

+1/0
3.6.2016 20:36

P10e11t26r 18M19a33r44š24á50l93e81k 9565682614509

Jistě, proporce jsou základ.

0/0
3.6.2016 22:13

A95l59e11x58a86n36d30r 47V22i46d26n25e41r 1317100247535

nice car

0/−1
3.6.2016 12:45





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.