- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vhled je v tomto pripade vedlejsi, podstatny je, ze nema atmosfericky osmivalec.
ten benzínový turbo šestivál výkonově v pohodě atmo osmiválu stačí.... a ve městě s cca o třetinu menší spotřebou.....
koncernove zvasty... nulova invence
Že by mi z toho spadla pusa dokořán to opravdu ne, ani žádné wow se nekoná, pořád je tam něco co se mi na těch A5 nelíbí. A nemůžu si pomoct pořád se mi zdá že všechna AUDI jsou jen lepší Volkswageny.
Od konce devadesátých let , mělo Audi vždy pěkný vzhled a oproti jiným nádherné interiéry. Pokud jde o A5 je to prostě klasika . Široce rozkročené kupé s vyváženými proporcemi. Ale každému se líbit nemusí. Jistě techniku má společnou s VW ale rozhodně to není jinak oplechovaný Golf !
Takové ambice máš možná ty se svojí feldou na kterou sis nalepil hvězdu. Audi se o to nikdy nesnažilo.
Čtyřdvéřová verze vypadá od dost líp. Vypadá to takové nevyvážené.
Pokud vyváženost podle vás znamená více dveří . proč ne ? Co takhle šestidveřák ? Nebyl by ještě vyváženější ?
Fungují tomu blinkry a tachometr? Koncernová auta obecně mají tyto díly celkem často pokažené, přece to jejich časté nepoužívání nebude způsobeno arogancí některých uživatelů, ale spíše poruchami.... Nebo je to jinak? ;-) I z toho důvodu je to pro mě velice nesympatická značka i koncern, buď je to fakt pořád pokažené, nebo nějak neergonomicky umístěné, nebo to možná často (pozor, píšu "často," nikoliv "vždy") přitahuje sebestředné a bezohledné typy lidí. Je fajn, že máme možnost výběru a lepší možnosti, hurá :-). A není to závist, to opravdu ne, není co závidět. Jen je občas třeba zapnout vnitřní okruh vzduchu v kabině....
Blinkry nepoužívá kdekdo. Nejvíce však autobusáci.
Nikdy mi A5 neprišla ako super voz. Vždy bola nudná, aj s 3-dverovým prevedením. Napriek snahe písať o inováciách, príde mi, že Audi a celý VW má problém s designom, a len faceliftuje a upravuje vozy tak, že je pomaly jedo či je to VW, Škoda, Audi... Jedoducho starý matadori designu odišli a teraz to lepia ako sa dá. Za mňa síce nadčasové ale bezemočné auto, aké si pomýlite s čímkoľvek z koncernu.
BMW 4 GranCoupe je hezčí zvenku i zevnitř. A má lepší motory. Tohle se Audi nepovedlo.
Zevnitř lépe nevypadá. Lepší motory? Ještě řekněte že xdrive je lepší než quattro a máte to komplet.
Mám A5ku skoro 2 roky, benzinový dvoulitr TFSI, předohrab, 170kW, je to úžasné auto, hlavně pro řidiče :-). Udivuje mě, že si ji u nás koupilo tak málo lidí, vidím jich na cestách celkem dost.
To je po chipu? Pokud se nepletu, tak dvoulitr ma 155 kW. Jinak uzasny auto a gratuluji k vyberu ;)
de Silva spolu s Giugarem jsou géniové autodesignu. Ne náhodou je chtěl mít VW pod jednou střechou.
De Silva totiž zvládal to, co spousta jeho kolegů ne - ty auta jsou dokonale proporčně vyvážený (což je něco, co mi chybí třeba u škodovek nebo A4 před jeho příchodemdo koncernu). Já jezdim Alfou 166, což je podle mě taky jedno z jeho mistrovských děl.