Diskuze
Loňské nehody vyšly ČR na 58 miliard, jeden mrtvý stojí 21 milionů
Děkujeme za pochopení.
K26a46r19e40l 98H95o83r46á21k
Ten výklad statistiky je demagogie. Nejen že ty náklady jsou předražené, ale jsou v nich zahrnuté i nesmysly, které nelze počítat do škody. Určitě se jedná o ceny včetně DPH.
Za chvíli přijde někdo, kdo začne říkat, že jedno mrtvé dítě zabité při potratu nás stojí 50 milionů. To je vážně demagogie.
J95a65n 87F23r67o26l47í76k
České hopsodářství to nic nestojí. Každý držitel vozidla si platí povinné ručení a krome radarů pro policajty se z něj hradí i následky nehod. Starost státu o peníze občanů a soukromých pojišťoven je sice dojemná, ale zbytečná.
J11i98ř53í 64E43r37b41e71n
Aha, takže podle vás "nikdo" nemusí platit hospitalizaci, léky, ošetřování, následky, odškodňování? "Nikdo" nepřijde o know-how mrtvých spolupracovníků?
Uvažujete sedlácky ("já to neplatím a tak mě to nezajímá") a to je špatně.
P12e59t59r 60B33á69č90a
Kdyz davate papiry kazdymu nemehlu, tak se nedivte.
J27i14ř18í 87E64r45b42e46n
Před třiceti lety to bylo s usmrcenými a raněnými ještě mnohem horší, a to byla pravidla pro autoškoly mnohem přísnější a provoz desetkrát slabší!
C85y81r77i83l 66P15a96v26e20l15k32a
TO je zase příprava na další buzeraci řidičů. Ne že bych chtěl zlehčovat nehody a jejich následky, ale je to jako s těma radarovejma oktávkama.
Pokud místo tajného šmírování s radary na okreskách, kde chytají zločince jedoucí místo 90 třeba 109 km/h, postavili pomalovaný auta, tak výchovný, preventivní a hlavně bezpečnostní přínos je mnohonásobně větší. Jenže to by nevybrali tolik pokut.
Proto si myslím, že si připravují půdu na další buzeraci aby měli argumenty. FUJ!
J25i39ř18í 95S81c19h76w67a96c45h
Ty uváděné statistiky jsou snůška "podivných" čísel, které nemají žádnou vypovídací hodnotu, je to taková "statistika pro statistiku". Ovšem co jsi z toho vydedukoval ty, to už je, slušně řečeno, "podivnost na druhou".
J67i62ř66í 81E64r52b74e65n
A je lepší platit důchod aktivnímu penzistovi, který může ještě desítky let předávat své znalosti a zkušenosti mladším generacím, pomáhat jim apod. - nebo platit pozůstalostní penzi lidem postrádajícím své blízké a invalidní důchod zmrzačeným?
J14i42ř49í 55L11e54p60š19í17k
Může mi prosím někdo rozkalkulovat těch 20,9 mil na jednoho mrtvého? To výjezd sanitky, hasičského vozidla, vrtulníku, použití sorbentů, PHM, lékařských prostředků při resuscitaci, výplata záchranářů, opotřebení pneumatik, olejů a jiných provozních kapalin, brzd, zaplacení člověka na centrále,telefonní účet odtahovce, pohřební službě, tisk papírů při sepisování protokolu atp fakt stojí 20,9 mega? Není tu něco špatně?
J90a57r91o43s87l66a81v 31K90a56d76l50e24c
To jsou zase snůšky počtů...
P27e65t11r 11H91o12r82á39k
Ta částka. to bude zase nějaké falešné číslo, které jistě nezohledňuje to, že člověku zahynuvšímu při nehodě stát nebude muset platit důchod, nebo vynakládat vysoké částky na léčení další desítky let. Bude to stejně zavádějící jako u kuřáků, u kterých stát ušetří na důchodu a na léčbě na jinou nemoc, na kterou by stejně někdy umřeli Tohle jsou podle mne čiré účelové lži.
T85o79m22á61š 10K33u58c94h62a32ř
Jestliže byla cena zdravého člověka stanovena na 10 mil Kč, jak se zde došlo k částce 21 mil Kč?
J60a14k83u73b 93N82o32v26o75t66n33ý
asi záleží za jakým účelem je ta cena stanovena. Bude určitě závislá na věku člověka, jeho vzdělání a jeho zdravotním stavu.
Pokud má zpráva vypadat děsivě, musí se vzít nějaké maximum, ne?
J22a84n 75K52r97p78e67c
z casti demagogie, z casti naprosta lez. do one ceny mrtveho/raneneho jsou zasadne pocitany jen naklady, a to zejmena pak i ty hypoteticke. tedy i danove prijmy statu ktere by onen mrtvy odvedl za svuj zivot + dalsi statky ktere by vytvoril. prepocitavat to na pracovni tydny a kolik dko musi odpracovat aby tyto hypoteticke naklady zaplatil je naprosto silene. nejsou vubec brany v potaz prijmy z dopravnich nehod. pocinaje opravou/nakupem noveho vozu v pripade nehody az po zamestnanost mmj. v oboru pojistovnictvi, zdravotnictvi a izs ktere nehodovost vaze. neni brano v potaz ze znacnou, temer veskerou realnou skodu (i usly zisk), hradi pojistovny. takovyto clanek neni hoden seriozniho periodika kterym se iDnes snazi byt.
M14a77r79t80i86n 43Š33t36ě38p33á26n45e40k
Nicmene, tento clanek je plne hoden toho jakym periodikem Lupa skutecne je
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Denní recepční - poloviční úvazek
Clarion Hotel Prague Old Town****
Praha