Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zkusili jsme octavii s tříválcem 1,0. Ostudu nedělá, má hlas wartburgu

Nejdůležitější model Škody dostává pod kapotu poprvé v historii tříválcový motor. V Česku si ji objednalo kolem dvou set zákazníků. Ostudu s ní rozhodně neudělají.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L68u61k90á57š 44S48k48o64p40a25l 9536128725501

Strašný auto, strašný motor .. mně to jde k sobě ...

+1/0
23.6.2016 19:35

J10i78ř38í 25S93c68h25w30a92c38h 8768154598736

kecy, strašný kecy....

0/0
23.6.2016 22:57

M91a69r18t71i79n 85D86i95v81i68š 3505547363859

Dle neoficialniho infa z konstrukcni kancelare Skodovky je motor konstruovan na 160 tis. km. Good luck vsem majitelum

0/0
23.6.2016 17:26


J45i92ř69í 15S74c46h13w35a41c56h 8448484918536

takže asi něco jako taková minimální trvanlivost?

Ta ale většinou neznamená, že při 160 001 bude auto po smrti. Stejně jako máslo uložené v mrazáku s datem 1.1.2016 se 2.1.2016 nezkazí. Ale pokud půl roku před tím ho někdo nechá ležet týden na sluníčku, zkazí se nezávisle na těch číslech na obalu. S autem je to podobně (doufám, že ho do mrazáku nikdo dávat nebude ;-)),

0/0
25.6.2016 21:54

Z41d97e29n67ě42k 87M89a47c55h 2445408921

Ježiši to je keců zase v diskusi.

0/0
23.6.2016 10:51

Z64d22e82n56ě56k 52M23á88č43a57l45a 1173105849370

Tak to je sila. Ja se svym 2 litrem benzinem v Mazde6 jezdim za 7 litru a tahle hruza za 9.

0/0
17.6.2016 7:18

J88i43ř76í 24S44c46h93w52a50c70h 8318864928976

tak pokud na to budeš šlapat jako ti novináři tak za 7 litrů tvá Mazda ani žádný jiný benzínový dvoulitr rozhodně nepojede. ;-)

0/0
17.6.2016 22:35

M54a54r23e70k 43H53r47a22d58i10l 3872947782632

Tak v rámci ekologie, bych ještě čtyřtaktní motor upravil na šestitaktní, jak to navrhoval Jára Cimrman (sání, komprese, výbuch, výfuk, mazání, odpočinek). Méně spalování přece znamená méně emisí.

+1/0
16.6.2016 11:12

D96u49š83a59n 42M13a62č58e22k 6660262574286

komunisti chtěli poroučet větru, dešti, tito novodobí chtějí měnit fyzykální zákony, rychlovarná konvice na 500W , kombík s půllitrovým objemem ...

0/0
15.6.2016 16:22

M28i40l16a84n 31H35a94v44í12ř 4899924395

Pane Schwach, můžete mi prosím říci kolik vám VW(Škoda) platí aby jste tu už týden neúnavně do roztrhání těla obhajoval tehle super motor? Vdyť to není normální už týden obhajovat něco co obhájit nejde ;-D

+1/−1
15.6.2016 12:22

J50i82ř51í 31S28c24h56w50a25c87h 8528314468366

já ten motor neobhajuji, ja jen vyvracím ty blbosti, co se tu od místních expertů objevují. Je jich bohužel hodně, proto je tu hodně i mých příspěvků. Pokud by se ty nesmysly neobjevovali.

Kde třeba nemám tu neobhajitelnou pravdu?

0/0
15.6.2016 12:37

M60i94l91a95n 11H13a27v95í29ř 4939274925

tento motor vznikl proč?

0/0
15.6.2016 13:27

J12i72ř52í 67S62c46h92w66a13c62h 8788174898486

nejspíše proto, aby vznikl motor ještě úspornější (při velmi lehkém zatíženi dle NEDC), než je 1.2TSI

0/0
15.6.2016 13:34

M12i10l76a12n 51H63a63v83í97ř 4449484205

ne, vznikl proto aby se škodovka vešla s flotilovým průměrem do nějaký emisní tabulky v Bruselu. Kvůli spotřebě určitě ne - viz. článek. A už vůbec ne kvůli poptávce na trhu.

Z naprosto stejnýho důvodu vznikají auta jako Aston Martin Cygnet - aby se snížil flotilový emisní průměr a Brusel neprudil a nedával pokuty.

A než se začnete ohánět 0,6l japonci tak ty auta mají smysl - jsou velmi malá (do města), mají malé motory (do města) a podle toho mají výkon a rychlost (do města). Octavia V3 smysl žádný nedává.

+4/0
15.6.2016 13:49

M93i91l35a32n 86H31a36v10í30ř 4539774715

http://www.autohit.cz/novinky/129298-proc-se-prodavaji-auta-ktera-nikdo-nechce-duvodem-jsou-nerealne-cile-emisi-co2

+1/0
15.6.2016 13:56

M29i88l83a52n 69H57a42v23í87ř 4209634255

v podstatě máte pravdu, úspornější v laboratoři, ale v reálu nikoliv. Tudíž je to jen o tom aby z labky vylezly ty správný výsledky a oblbnul se s nima Brusel. Tudíž tento motor není pro lidi, ale pro ouřadu, tudíž naprosto k ničemu.

+1/0
15.6.2016 14:04

J94i52ř90í 74S38c47h87w54a33c23h 8368984738766

a co s tím jako zrovna já mám dělat? ;-)

0/0
15.6.2016 14:44

M39i90l84a62n 48H80a55v98í39ř 4329744795

vy nic, jen ho přestantě vychvalovat když je k ničemu ;-)

0/0
15.6.2016 14:50

J40i37ř86í 16S96c15h81w71a17c90h 8788454348906

většinou se vyjadřuji k mechanickým parametrům, ty s nějakou legislativou nemají nic společného. V tomto smyslu je tvrzení "motor k ničemu" taky nesmysl.

0/0
15.6.2016 14:56

M15i88l27a94n 74H56a53v95í79ř 4129314135

dobrá, pro Vás tedy motor bez reálného užitku = k ničemu.

0/0
15.6.2016 15:40

J56i25ř43í 48S53c60h52w63a67c57h 8268464178396

ale právě že ten "reálný užitek" tu je!

To auto (i naložené) s ním pojede celkem obstojně jako s každým jiným motorem co má v maximu 115 koní. A pokud konstruktéři vše správně nadimenzovali tak klidně může vydržet to, co jiné malé motory s obdobným výkonem. A že nemá "správný zvuk čtyřválce"? Koho to v odhlučněné kabině při puštěném rádiu zajímá?

0/0
15.6.2016 15:53

J92i90ř15í 31S98c15h27w23a89c49h 8208224368986

a většinou bude opravdu jezdit pod 7 litrů!

0/0
15.6.2016 15:55

I32v86o 41J16a13n75á12č35e55k 8733523351832

Kam nás zavedli ekoteroristi...

+2/0
15.6.2016 11:21

M80a36r47t41i11n 58H67o27f60f15m74a79n31n 2975381116526

ty kokos, 9-10 litrov mi žere 3-litrový V6 v dvoj tonovom S-ku 4-matic v režime automatickej prevodovky: Sport a to ho vôbec nešetrím. Asi som blbý ale tejto downsizing politike vôbec nerozumiem... Chápal by som ešte použitie malých motorov s extrémne malou spotrebou pre extrémne ľahké, resp. malé autá napr. do mesta (akože ECO), ale fyziku neoštíš... toto dávať do Octavie ?

0/0
15.6.2016 10:31

V97í43t 48B26r64z44o69b84o39h14a63t90ý 7650582573561

Ta Octavia pokud ji nebudete točit tak jak ve videu Vám při klidné jízdě pojede se spotřebou 5 litrů. Dosáhnete stejné spotřeby i u toho Vašeho 3 liltrového motoru? On si asi auto s litrovým motorem nikdo nekoupí na závodění.

0/0
15.6.2016 10:36

J79i43ř41í 62S12c77h20w76a41c14h 8358354418326

zase jeden zbloudilý sazometčík.....a nesmyslné srovnávání dýzlu s benzínem

0/0
15.6.2016 13:38

R53o14l96a53n30d53o 91A44r64i71a12s 7708259287630

emisní norma Euro6.... to je jediný důvod, proč se podobné zdechliny vyrábí, výrobci prostě nemají volbu... Podotýkám, že do Eura 6 se nevejdou nejmodernější silnější motory od takového výrobce jako je Subaru, asi to bude tím, že Japonsko má "špatné emisní normy"....

+1/0
14.6.2016 21:08

J63i69ř49í 25S32c73h27w94a68c89h 8958644388486

115 koní je zdechlina?

V Japonsku mají svoje emisní normy, díky nim vyrábí (či vyrábělo) Subaru (a ostatní výrobci) "zdechliny" s šestidecovým motorem a cca polovičním výkonem. ;-)

0/0
15.6.2016 0:05

T32o40m44á58š 97V80a19l86d68e15r 7363130869

Ale do jakých autíček 0,6l také montují. Limit 0,6l je daňová hranice. Něco jako dříve u nás 1325ccm.Kvůli Favoritu a Felicii. Dnes je to už jiné. Když se řekne A, zkuste dodat B a být objektivní. Rozměrově a váhově jsou tyto autíčka hluboce pod etalonem Octavie.

0/0
15.6.2016 5:00

J97i76ř89í 98S17c93h57w77a50c64h 8858264988796

v naprosté většině mají ti malí japončíci horší poměr hmotnost/výkon než tato Octavia.

0/0
15.6.2016 12:51

D85u11š83a40n 56M37a16t26o49u71š35e66k 7303810540825

115 koní je maximální výkon který se vám v reálu téměř nepodaří docílit,pochybuji že budete mrskat na 7 000 otáček

To je jako tabulková spotřeba,jen aby to yvpadalo...

Ano je to zdechlina už podle zvuku,zbává už jen pomocný parní stroj-ale jen na dřevěnou štěpku....

0/0
15.6.2016 9:28

J80i20ř94í 69S40c95h91w98a95c56h 8438894548896

ano 115 koní je maximum ale nikoliv v 7000 otáčkách ale již v 5000!

To je poněkud rozdíl, že.

Ve 2000, 3000 i 4000 otáčkách tento litřík dává cca stejné množství koníků jako 2.0 atmosféra 145k od Mazdy. Je ta dvoulitrová Mazda "zdechlina"? Pokud ano, tak potom je "zdechlina" i tento litřík.;-D

0/0
15.6.2016 12:47

T78o71m80á80š 38V10a66l30d95e56r 7593910609

Wartburg bylo bytelné vozidlo a přesto mě nikdy nepřesvědčil, abych jej řídil. Totéž tento motor u Octavie. Proboha snad se nenajdou pitomci co to koupí. Nejlepší by bylo, aby se přestal prodávat. Udělejte konečně motory klasické, atmosferické na plyn do 2,0l a hned máte minimum škodlivin. Vždyť to ani neumíte zkonstruovat pořádně a máte neustále nějaké problémy s motory TSI, FSI a převodovkami DSG VW . Životnost tristní, neumětelové z VW. a přitom dříve 1,6l, 1,8T, 2,3l 2,8l skvělé motory. A pak musíte podvádět zákazníky.

+1/0
14.6.2016 20:44

J50a37n 81L37á36n94i94k 7811154151140

jako firemní auto do města na dva roky a pak pryč to není špatná volba a takových zákazníků má škodovka hodně, jako soukromé auto do rodiny k ničemu, velká spotřeba, nedostatečná výkonová rezerva a hlavně jako 5ti letou ojetinu to koupí jenom blázen, takže docela drahé auto, když do pěti let musíte rozpočítat celou kupní cenu.

0/0
14.6.2016 15:54

J19a55n 15N91o40v60á80k 7720355936816

Hezky se suneme do malejch motorů. Za chvíli to bude MB-AMG nebo BMW - M5 podélně uloženej přeplňovanej hexaturbo půlitrovej šestiválec. ;-D;-D;-D Servis motoru se bude řešit rovnou výměnou.

0/0
13.6.2016 22:38

D55a93n49i10e25l 81T24s88c98h23e79r13n41a58y 2685732159622

No jestli to bude takovel paskvil zrout jako 1,2 HTP, ve Fabii, tak dekuji pekne nemam zajem.

0/0
13.6.2016 21:22

J59i93ř96í 66S74c76h28w54a60c38h 8658954788296

ne, nebude....;-)

0/0
13.6.2016 23:39

T34o56m55á35š 42V86a93l79d98e90r 7263150959

Jak to víte? Jen tak pro zajímavost. :-)

0/0
15.6.2016 5:10

J74i12ř59í 80S91c16h66w72a43c87h 8578374738336

1.0 EB ve Focusu: hodně lidí s ním jezdí za 6.5 a méně, samozřejmě jsou i takový co jezdí za víc. U 1.0TSI to bude podobné. Ten motor s 1.2 HTP nemá nic společného (kromě počtu válců).

http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/17-Ford/148-Focus.html?fueltype=2&constyear_s=2014&constyear_e=2016&power_s=125&power_e=125&powerunit=2

Zajímavost: tu novinářskou spotřebu 9 a více tam mají 2 ze 146 uživatelů, spotřebu 6,5 a méně cca 70 uživatelů. ;-)

0/0
15.6.2016 13:06

R95i37c62h60a43r27d 11T83o17m12e22č47e71k 7746645236971

Úplný wartburg, 3 válce, spotřeba 9 litrů. Nebo žral warťas méně?

0/0
13.6.2016 19:32

J74i58ř71í 32S78c58h77w83a14c71h 8618614228676

wartburg by se při podobné novinářském testu nedostal pod 12 ;-)

+1/0
13.6.2016 19:54

D77a15n23i70e82l 71T37s64c71h78e73r27n52a78y 2785672939962

kdyz byl serizenej, umela se vyuzivat volnobezka a necpalo se do toho M2T, ale nejakej slusnej olej a ne v pomeru 1:33 ale 1:60 - 70, tak se snim clovek snadno dostal pod 6, rozstelovanej nalozenej a s pakem ridicem bral i 17 a nebylo za nim videt

0/−1
13.6.2016 21:18

T78o73m59á61š 24K61a73p57l14a81n 8583239383313

těžko srovnávat spotřebu s autem, které váží trojnásobek díky větší pasivní i aktivní ochraně pasažérů atd. Takovéle auto by motol warťase rozpohyboval tak za 25 litrů

0/0
14.6.2016 12:08

J54i88ř54í 69S66c60h93w40a36c46h 8938104528156

tak s tím "trojnásobkem váhy" jsi to poněkud přehnal. Warťas s řidičem vážil asi tunu, octa s řidičem cca 1300, takže rozdíl v hmotnosti je jak v prázdném tak v naloženém stavu cca 30% nikoliv trojnásobek. ;-)

+1/0
14.6.2016 16:09

J40a35n 14D34l13o67u63h42ý 8936270523980

Kdo to dá pryč za 4 roky a najede max. 100k, tak jo. Jinak bych tomu nevěřil.

+1/0
13.6.2016 13:40

M19a19r23t33i81n 22K65o44z95á96k 4884330979377

Na druhou stranu je takových lidí až překvapivě hodně. I když je pravda, že nevím, jestli to jsou zrovna potenciální uživatelé octavií.

0/0
13.6.2016 16:16

K45a84r42e33l 24J29a60n30k52ů 1734566547874

Ja si pockam na pulvalec se sesti dpf filtry a osmi katalyzatory R^

0/0
13.6.2016 11:28

J34i63ř90í 55S60c52h23w61a83c30h 8228234228866

a kdy tipuješ, že se asi tak dočkáš?

+1/0
13.6.2016 15:27

V86á69c43l38a24v 11V15a39c28h 6577601920386

To je hnus.:-/

0/0
13.6.2016 8:54

J78i57ř87í 70S58c34h66w77a20c42h 8168424728556

stojíš před zrcadlem?;-)

0/0
13.6.2016 20:02





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.