Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zkusili jsme octavii s tříválcem 1,0. Ostudu nedělá, má hlas wartburgu

Nejdůležitější model Škody dostává pod kapotu poprvé v historii tříválcový motor. V Česku si ji objednalo kolem dvou set zákazníků. Ostudu s ní rozhodně neudělají.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L14u45k60á73š 92S85k73o97p22a26l 9986148265891

Strašný auto, strašný motor .. mně to jde k sobě ...

23.6.2016 19:35

J49i49ř65í 98S93c30h61w73a88c64h 8808334528406

kecy, strašný kecy....

23.6.2016 22:57

M98a69r35t70i17n 35D80i76v96i89š 3935407413709

Dle neoficialniho infa z konstrukcni kancelare Skodovky je motor konstruovan na 160 tis. km. Good luck vsem majitelum

23.6.2016 17:26


J88i35ř47í 66S10c48h67w60a24c77h 8888394138406

takže asi něco jako taková minimální trvanlivost?

Ta ale většinou neznamená, že při 160 001 bude auto po smrti. Stejně jako máslo uložené v mrazáku s datem 1.1.2016 se 2.1.2016 nezkazí. Ale pokud půl roku před tím ho někdo nechá ležet týden na sluníčku, zkazí se nezávisle na těch číslech na obalu. S autem je to podobně (doufám, že ho do mrazáku nikdo dávat nebude ;-)),

25.6.2016 21:54

Z25d62e46n64ě16k 39M96a80c25h 2265878541

Ježiši to je keců zase v diskusi.

23.6.2016 10:51

Z80d18e50n95ě73k 33M23á35č92a21l66a 1893385229970

Tak to je sila. Ja se svym 2 litrem benzinem v Mazde6 jezdim za 7 litru a tahle hruza za 9.

17.6.2016 7:18

J37i79ř10í 32S49c34h42w19a45c75h 8268504128666

tak pokud na to budeš šlapat jako ti novináři tak za 7 litrů tvá Mazda ani žádný jiný benzínový dvoulitr rozhodně nepojede. ;-)

17.6.2016 22:35

M58a19r83e29k 45H41r38a63d42i61l 3722517582582

Tak v rámci ekologie, bych ještě čtyřtaktní motor upravil na šestitaktní, jak to navrhoval Jára Cimrman (sání, komprese, výbuch, výfuk, mazání, odpočinek). Méně spalování přece znamená méně emisí.

16.6.2016 11:12

D16u22š50a90n 81M25a70č86e13k 6580962264686

komunisti chtěli poroučet větru, dešti, tito novodobí chtějí měnit fyzykální zákony, rychlovarná konvice na 500W , kombík s půllitrovým objemem ...

15.6.2016 16:22

M20i22l25a72n 11H72a10v60í12ř 4309244225

Pane Schwach, můžete mi prosím říci kolik vám VW(Škoda) platí aby jste tu už týden neúnavně do roztrhání těla obhajoval tehle super motor? Vdyť to není normální už týden obhajovat něco co obhájit nejde ;-D

15.6.2016 12:22

J70i95ř70í 31S89c47h30w88a10c79h 8818424638776

já ten motor neobhajuji, ja jen vyvracím ty blbosti, co se tu od místních expertů objevují. Je jich bohužel hodně, proto je tu hodně i mých příspěvků. Pokud by se ty nesmysly neobjevovali.

Kde třeba nemám tu neobhajitelnou pravdu?

15.6.2016 12:37

M59i18l98a12n 71H77a54v58í22ř 4919544585

tento motor vznikl proč?

15.6.2016 13:27

J23i53ř41í 89S95c98h35w27a80c52h 8708364118376

nejspíše proto, aby vznikl motor ještě úspornější (při velmi lehkém zatíženi dle NEDC), než je 1.2TSI

15.6.2016 13:34

M82i13l96a24n 51H92a82v62í51ř 4219594315

ne, vznikl proto aby se škodovka vešla s flotilovým průměrem do nějaký emisní tabulky v Bruselu. Kvůli spotřebě určitě ne - viz. článek. A už vůbec ne kvůli poptávce na trhu.

Z naprosto stejnýho důvodu vznikají auta jako Aston Martin Cygnet - aby se snížil flotilový emisní průměr a Brusel neprudil a nedával pokuty.

A než se začnete ohánět 0,6l japonci tak ty auta mají smysl - jsou velmi malá (do města), mají malé motory (do města) a podle toho mají výkon a rychlost (do města). Octavia V3 smysl žádný nedává.

15.6.2016 13:49

M48i80l58a92n 45H62a31v87í74ř 4519434515

http://www.autohit.cz/novinky/129298-proc-se-prodavaji-auta-ktera-nikdo-nechce-duvodem-jsou-nerealne-cile-emisi-co2

15.6.2016 13:56

M67i89l86a14n 63H16a75v18í16ř 4729524375

v podstatě máte pravdu, úspornější v laboratoři, ale v reálu nikoliv. Tudíž je to jen o tom aby z labky vylezly ty správný výsledky a oblbnul se s nima Brusel. Tudíž tento motor není pro lidi, ale pro ouřadu, tudíž naprosto k ničemu.

15.6.2016 14:04

J76i69ř30í 28S56c84h70w38a91c80h 8568414448286

a co s tím jako zrovna já mám dělat? ;-)

15.6.2016 14:44

M10i58l75a79n 88H11a53v14í77ř 4879714935

vy nic, jen ho přestantě vychvalovat když je k ničemu ;-)

15.6.2016 14:50

J86i10ř76í 18S62c57h92w53a38c39h 8858234818126

většinou se vyjadřuji k mechanickým parametrům, ty s nějakou legislativou nemají nic společného. V tomto smyslu je tvrzení "motor k ničemu" taky nesmysl.

15.6.2016 14:56

M98i16l73a97n 68H67a57v77í45ř 4469254345

dobrá, pro Vás tedy motor bez reálného užitku = k ničemu.

15.6.2016 15:40

J25i20ř92í 58S68c70h52w75a95c68h 8838874128686

ale právě že ten "reálný užitek" tu je!

To auto (i naložené) s ním pojede celkem obstojně jako s každým jiným motorem co má v maximu 115 koní. A pokud konstruktéři vše správně nadimenzovali tak klidně může vydržet to, co jiné malé motory s obdobným výkonem. A že nemá "správný zvuk čtyřválce"? Koho to v odhlučněné kabině při puštěném rádiu zajímá?

15.6.2016 15:53

J69i49ř40í 10S80c67h26w41a17c10h 8748484128576

a většinou bude opravdu jezdit pod 7 litrů!

15.6.2016 15:55

I22v84o 10J70a43n64á87č34e94k 8603923491962

Kam nás zavedli ekoteroristi...

15.6.2016 11:21

M56a85r87t22i25n 38H96o25f80f81m75a62n37n 2315561506526

ty kokos, 9-10 litrov mi žere 3-litrový V6 v dvoj tonovom S-ku 4-matic v režime automatickej prevodovky: Sport a to ho vôbec nešetrím. Asi som blbý ale tejto downsizing politike vôbec nerozumiem... Chápal by som ešte použitie malých motorov s extrémne malou spotrebou pre extrémne ľahké, resp. malé autá napr. do mesta (akože ECO), ale fyziku neoštíš... toto dávať do Octavie ?

15.6.2016 10:31

V27í68t 88B83r59z64o60b83o23h62a65t21ý 7370552983201

Ta Octavia pokud ji nebudete točit tak jak ve videu Vám při klidné jízdě pojede se spotřebou 5 litrů. Dosáhnete stejné spotřeby i u toho Vašeho 3 liltrového motoru? On si asi auto s litrovým motorem nikdo nekoupí na závodění.

15.6.2016 10:36

J33i60ř52í 81S14c24h55w62a60c64h 8978224578276

zase jeden zbloudilý sazometčík.....a nesmyslné srovnávání dýzlu s benzínem

15.6.2016 13:38

R36o90l19a24n78d26o 85A68r35i39a47s 7698979697170

emisní norma Euro6.... to je jediný důvod, proč se podobné zdechliny vyrábí, výrobci prostě nemají volbu... Podotýkám, že do Eura 6 se nevejdou nejmodernější silnější motory od takového výrobce jako je Subaru, asi to bude tím, že Japonsko má "špatné emisní normy"....

14.6.2016 21:08

J41i31ř26í 25S77c24h67w89a38c25h 8708684788606

115 koní je zdechlina?

V Japonsku mají svoje emisní normy, díky nim vyrábí (či vyrábělo) Subaru (a ostatní výrobci) "zdechliny" s šestidecovým motorem a cca polovičním výkonem. ;-)

15.6.2016 0:05

T97o22m77á79š 98V17a13l59d71e57r 7863610159

Ale do jakých autíček 0,6l také montují. Limit 0,6l je daňová hranice. Něco jako dříve u nás 1325ccm.Kvůli Favoritu a Felicii. Dnes je to už jiné. Když se řekne A, zkuste dodat B a být objektivní. Rozměrově a váhově jsou tyto autíčka hluboce pod etalonem Octavie.

15.6.2016 5:00

J34i60ř72í 89S44c38h75w90a39c68h 8748874298656

v naprosté většině mají ti malí japončíci horší poměr hmotnost/výkon než tato Octavia.

15.6.2016 12:51

D82u77š91a61n 11M18a54t66o48u18š53e37k 7113370790335

115 koní je maximální výkon který se vám v reálu téměř nepodaří docílit,pochybuji že budete mrskat na 7 000 otáček

To je jako tabulková spotřeba,jen aby to yvpadalo...

Ano je to zdechlina už podle zvuku,zbává už jen pomocný parní stroj-ale jen na dřevěnou štěpku....

15.6.2016 9:28

J14i46ř97í 25S59c85h78w53a22c81h 8278544728606

ano 115 koní je maximum ale nikoliv v 7000 otáčkách ale již v 5000!

To je poněkud rozdíl, že.

Ve 2000, 3000 i 4000 otáčkách tento litřík dává cca stejné množství koníků jako 2.0 atmosféra 145k od Mazdy. Je ta dvoulitrová Mazda "zdechlina"? Pokud ano, tak potom je "zdechlina" i tento litřík.;-D

15.6.2016 12:47

T14o89m63á78š 37V67a41l88d22e72r 7853680779

Wartburg bylo bytelné vozidlo a přesto mě nikdy nepřesvědčil, abych jej řídil. Totéž tento motor u Octavie. Proboha snad se nenajdou pitomci co to koupí. Nejlepší by bylo, aby se přestal prodávat. Udělejte konečně motory klasické, atmosferické na plyn do 2,0l a hned máte minimum škodlivin. Vždyť to ani neumíte zkonstruovat pořádně a máte neustále nějaké problémy s motory TSI, FSI a převodovkami DSG VW . Životnost tristní, neumětelové z VW. a přitom dříve 1,6l, 1,8T, 2,3l 2,8l skvělé motory. A pak musíte podvádět zákazníky.

14.6.2016 20:44

J67a56n 63L20á39n17i61k 7391104241290

jako firemní auto do města na dva roky a pak pryč to není špatná volba a takových zákazníků má škodovka hodně, jako soukromé auto do rodiny k ničemu, velká spotřeba, nedostatečná výkonová rezerva a hlavně jako 5ti letou ojetinu to koupí jenom blázen, takže docela drahé auto, když do pěti let musíte rozpočítat celou kupní cenu.

14.6.2016 15:54

J20a35n 60N53o41v18á60k 7790585206216

Hezky se suneme do malejch motorů. Za chvíli to bude MB-AMG nebo BMW - M5 podélně uloženej přeplňovanej hexaturbo půlitrovej šestiválec. ;-D;-D;-D Servis motoru se bude řešit rovnou výměnou.

13.6.2016 22:38

D33a68n54i67e14l 81T19s91c79h52e69r31n68a68y 2555382939142

No jestli to bude takovel paskvil zrout jako 1,2 HTP, ve Fabii, tak dekuji pekne nemam zajem.

13.6.2016 21:22

J33i97ř39í 36S71c56h17w64a66c36h 8438774458446

ne, nebude....;-)

13.6.2016 23:39

T70o17m12á32š 11V77a36l13d29e87r 7893590649

Jak to víte? Jen tak pro zajímavost. :-)

15.6.2016 5:10

J67i56ř71í 32S26c80h37w87a87c51h 8638234258736

1.0 EB ve Focusu: hodně lidí s ním jezdí za 6.5 a méně, samozřejmě jsou i takový co jezdí za víc. U 1.0TSI to bude podobné. Ten motor s 1.2 HTP nemá nic společného (kromě počtu válců).

http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/17-Ford/148-Focus.html?fueltype=2&constyear_s=2014&constyear_e=2016&power_s=125&power_e=125&powerunit=2

Zajímavost: tu novinářskou spotřebu 9 a více tam mají 2 ze 146 uživatelů, spotřebu 6,5 a méně cca 70 uživatelů. ;-)

15.6.2016 13:06

R10i58c20h61a53r79d 23T24o14m12e28č94e25k 7676885376321

Úplný wartburg, 3 válce, spotřeba 9 litrů. Nebo žral warťas méně?

13.6.2016 19:32

J33i49ř54í 39S38c63h17w54a86c85h 8788124608406

wartburg by se při podobné novinářském testu nedostal pod 12 ;-)

13.6.2016 19:54

D98a84n96i97e25l 40T46s35c45h49e93r56n23a22y 2635362579742

kdyz byl serizenej, umela se vyuzivat volnobezka a necpalo se do toho M2T, ale nejakej slusnej olej a ne v pomeru 1:33 ale 1:60 - 70, tak se snim clovek snadno dostal pod 6, rozstelovanej nalozenej a s pakem ridicem bral i 17 a nebylo za nim videt

13.6.2016 21:18

T73o47m61á94š 29K57a41p69l82a39n 8303409673843

těžko srovnávat spotřebu s autem, které váží trojnásobek díky větší pasivní i aktivní ochraně pasažérů atd. Takovéle auto by motol warťase rozpohyboval tak za 25 litrů

14.6.2016 12:08

J75i48ř20í 50S38c81h19w34a70c92h 8498684418396

tak s tím "trojnásobkem váhy" jsi to poněkud přehnal. Warťas s řidičem vážil asi tunu, octa s řidičem cca 1300, takže rozdíl v hmotnosti je jak v prázdném tak v naloženém stavu cca 30% nikoliv trojnásobek. ;-)

14.6.2016 16:09

J47a76n 18D60l49o38u18h14ý 8276860313690

Kdo to dá pryč za 4 roky a najede max. 100k, tak jo. Jinak bych tomu nevěřil.

13.6.2016 13:40

M50a50r66t97i73n 49K29o45z24á52k 4384340169267

Na druhou stranu je takových lidí až překvapivě hodně. I když je pravda, že nevím, jestli to jsou zrovna potenciální uživatelé octavií.

13.6.2016 16:16

K16a88r71e23l 84J78a29n58k59ů 1574676377894

Ja si pockam na pulvalec se sesti dpf filtry a osmi katalyzatory R^

13.6.2016 11:28

J97i52ř45í 10S43c42h76w41a80c25h 8668744628476

a kdy tipuješ, že se asi tak dočkáš?

13.6.2016 15:27

V71á88c96l20a19v 86V10a19c72h 6887731570966

To je hnus.:-/

13.6.2016 8:54

J63i33ř43í 76S36c59h64w50a26c65h 8928794658786

stojíš před zrcadlem?;-)

13.6.2016 20:02







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.