Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zkusili jsme octavii s tříválcem 1,0. Ostudu nedělá, má hlas wartburgu

Nejdůležitější model Škody dostává pod kapotu poprvé v historii tříválcový motor. V Česku si ji objednalo kolem dvou set zákazníků. Ostudu s ní rozhodně neudělají.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L48u30k70á32š 27S64k11o42p50a77l 9926878625871

Strašný auto, strašný motor .. mně to jde k sobě ...

+1/0
23.6.2016 19:35

J95i72ř90í 78S88c46h84w55a13c79h 8598914658206

kecy, strašný kecy....

0/0
23.6.2016 22:57

M85a42r20t19i51n 83D12i85v77i56š 3575487363779

Dle neoficialniho infa z konstrukcni kancelare Skodovky je motor konstruovan na 160 tis. km. Good luck vsem majitelum

0/0
23.6.2016 17:26

J32i82ř89í 62S63c47h80w10a52c38h 8648454848676

takže asi něco jako taková minimální trvanlivost?

Ta ale většinou neznamená, že při 160 001 bude auto po smrti. Stejně jako máslo uložené v mrazáku s datem 1.1.2016 se 2.1.2016 nezkazí. Ale pokud půl roku před tím ho někdo nechá ležet týden na sluníčku, zkazí se nezávisle na těch číslech na obalu. S autem je to podobně (doufám, že ho do mrazáku nikdo dávat nebude ;-)),

0/0
25.6.2016 21:54

Z70d77e65n17ě77k 68M32a41c36h 2185858761

Ježiši to je keců zase v diskusi.

0/0
23.6.2016 10:51

Z20d49e24n51ě51k 21M23á11č65a49l26a 1213215649670

Tak to je sila. Ja se svym 2 litrem benzinem v Mazde6 jezdim za 7 litru a tahle hruza za 9.

0/0
17.6.2016 7:18

J76i73ř33í 82S22c33h29w70a77c88h 8268934508236

tak pokud na to budeš šlapat jako ti novináři tak za 7 litrů tvá Mazda ani žádný jiný benzínový dvoulitr rozhodně nepojede. ;-)

0/0
17.6.2016 22:35

M96a22r52e24k 32H38r58a40d24i63l 3792447512592

Tak v rámci ekologie, bych ještě čtyřtaktní motor upravil na šestitaktní, jak to navrhoval Jára Cimrman (sání, komprese, výbuch, výfuk, mazání, odpočinek). Méně spalování přece znamená méně emisí.

+1/0
16.6.2016 11:12

D65u11š48a30n 90M57a18č53e95k 6610572494706

komunisti chtěli poroučet větru, dešti, tito novodobí chtějí měnit fyzykální zákony, rychlovarná konvice na 500W , kombík s půllitrovým objemem ...

0/0
15.6.2016 16:22

M35i34l56a69n 10H14a52v96í11ř 4879824155

Pane Schwach, můžete mi prosím říci kolik vám VW(Škoda) platí aby jste tu už týden neúnavně do roztrhání těla obhajoval tehle super motor? Vdyť to není normální už týden obhajovat něco co obhájit nejde ;-D

+1/−1
15.6.2016 12:22

J36i43ř23í 93S88c40h62w67a27c31h 8578964688856

já ten motor neobhajuji, ja jen vyvracím ty blbosti, co se tu od místních expertů objevují. Je jich bohužel hodně, proto je tu hodně i mých příspěvků. Pokud by se ty nesmysly neobjevovali.

Kde třeba nemám tu neobhajitelnou pravdu?

0/0
15.6.2016 12:37

M96i26l44a64n 12H52a96v13í11ř 4699234585

tento motor vznikl proč?

0/0
15.6.2016 13:27

J36i47ř50í 70S82c94h22w85a77c62h 8288224438936

nejspíše proto, aby vznikl motor ještě úspornější (při velmi lehkém zatíženi dle NEDC), než je 1.2TSI

0/0
15.6.2016 13:34

M39i28l23a38n 65H69a71v82í68ř 4879934575

ne, vznikl proto aby se škodovka vešla s flotilovým průměrem do nějaký emisní tabulky v Bruselu. Kvůli spotřebě určitě ne - viz. článek. A už vůbec ne kvůli poptávce na trhu.

Z naprosto stejnýho důvodu vznikají auta jako Aston Martin Cygnet - aby se snížil flotilový emisní průměr a Brusel neprudil a nedával pokuty.

A než se začnete ohánět 0,6l japonci tak ty auta mají smysl - jsou velmi malá (do města), mají malé motory (do města) a podle toho mají výkon a rychlost (do města). Octavia V3 smysl žádný nedává.

+4/0
15.6.2016 13:49

M90i78l14a65n 29H63a67v51í89ř 4909834325

http://www.autohit.cz/novinky/129298-proc-se-prodavaji-auta-ktera-nikdo-nechce-duvodem-jsou-nerealne-cile-emisi-co2

+1/0
15.6.2016 13:56

M18i70l28a15n 67H84a82v50í34ř 4839394675

v podstatě máte pravdu, úspornější v laboratoři, ale v reálu nikoliv. Tudíž je to jen o tom aby z labky vylezly ty správný výsledky a oblbnul se s nima Brusel. Tudíž tento motor není pro lidi, ale pro ouřadu, tudíž naprosto k ničemu.

+1/0
15.6.2016 14:04

J46i41ř96í 39S89c47h52w91a79c14h 8908554668246

a co s tím jako zrovna já mám dělat? ;-)

0/0
15.6.2016 14:44

M94i76l32a51n 20H17a19v51í19ř 4609124865

vy nic, jen ho přestantě vychvalovat když je k ničemu ;-)

0/0
15.6.2016 14:50

J10i27ř62í 19S28c32h41w71a68c88h 8728294978976

většinou se vyjadřuji k mechanickým parametrům, ty s nějakou legislativou nemají nic společného. V tomto smyslu je tvrzení "motor k ničemu" taky nesmysl.

0/0
15.6.2016 14:56

M21i79l40a62n 14H14a19v89í62ř 4419404275

dobrá, pro Vás tedy motor bez reálného užitku = k ničemu.

0/0
15.6.2016 15:40

J74i86ř58í 85S38c20h39w71a84c43h 8728564718286

ale právě že ten "reálný užitek" tu je!

To auto (i naložené) s ním pojede celkem obstojně jako s každým jiným motorem co má v maximu 115 koní. A pokud konstruktéři vše správně nadimenzovali tak klidně může vydržet to, co jiné malé motory s obdobným výkonem. A že nemá "správný zvuk čtyřválce"? Koho to v odhlučněné kabině při puštěném rádiu zajímá?

0/0
15.6.2016 15:53

J86i76ř50í 75S78c34h40w39a76c56h 8478154508226

a většinou bude opravdu jezdit pod 7 litrů!

0/0
15.6.2016 15:55

I34v67o 86J45a44n41á73č55e43k 8583583111442

Kam nás zavedli ekoteroristi...

+2/0
15.6.2016 11:21

M64a34r63t18i21n 75H37o63f43f20m37a10n10n 2495281496536

ty kokos, 9-10 litrov mi žere 3-litrový V6 v dvoj tonovom S-ku 4-matic v režime automatickej prevodovky: Sport a to ho vôbec nešetrím. Asi som blbý ale tejto downsizing politike vôbec nerozumiem... Chápal by som ešte použitie malých motorov s extrémne malou spotrebou pre extrémne ľahké, resp. malé autá napr. do mesta (akože ECO), ale fyziku neoštíš... toto dávať do Octavie ?

0/0
15.6.2016 10:31

V45í26t 84B70r84z48o98b41o82h25a84t38ý 7270492413241

Ta Octavia pokud ji nebudete točit tak jak ve videu Vám při klidné jízdě pojede se spotřebou 5 litrů. Dosáhnete stejné spotřeby i u toho Vašeho 3 liltrového motoru? On si asi auto s litrovým motorem nikdo nekoupí na závodění.

0/0
15.6.2016 10:36

J98i75ř31í 64S80c19h51w17a11c95h 8678854948256

zase jeden zbloudilý sazometčík.....a nesmyslné srovnávání dýzlu s benzínem

0/0
15.6.2016 13:38

R90o29l19a27n72d87o 26A94r65i92a80s 7918369467190

emisní norma Euro6.... to je jediný důvod, proč se podobné zdechliny vyrábí, výrobci prostě nemají volbu... Podotýkám, že do Eura 6 se nevejdou nejmodernější silnější motory od takového výrobce jako je Subaru, asi to bude tím, že Japonsko má "špatné emisní normy"....

+1/0
14.6.2016 21:08

J23i12ř95í 38S34c78h84w47a39c12h 8388244878136

115 koní je zdechlina?

V Japonsku mají svoje emisní normy, díky nim vyrábí (či vyrábělo) Subaru (a ostatní výrobci) "zdechliny" s šestidecovým motorem a cca polovičním výkonem. ;-)

0/0
15.6.2016 0:05

T97o52m82á49š 62V15a66l64d39e32r 7453580159

Ale do jakých autíček 0,6l také montují. Limit 0,6l je daňová hranice. Něco jako dříve u nás 1325ccm.Kvůli Favoritu a Felicii. Dnes je to už jiné. Když se řekne A, zkuste dodat B a být objektivní. Rozměrově a váhově jsou tyto autíčka hluboce pod etalonem Octavie.

0/0
15.6.2016 5:00

J94i39ř37í 43S10c37h14w15a67c42h 8178204778616

v naprosté většině mají ti malí japončíci horší poměr hmotnost/výkon než tato Octavia.

0/0
15.6.2016 12:51

D27u80š12a83n 83M27a52t81o53u27š85e68k 7813790890655

115 koní je maximální výkon který se vám v reálu téměř nepodaří docílit,pochybuji že budete mrskat na 7 000 otáček

To je jako tabulková spotřeba,jen aby to yvpadalo...

Ano je to zdechlina už podle zvuku,zbává už jen pomocný parní stroj-ale jen na dřevěnou štěpku....

0/0
15.6.2016 9:28

J32i38ř48í 57S14c39h74w33a19c30h 8698904428146

ano 115 koní je maximum ale nikoliv v 7000 otáčkách ale již v 5000!

To je poněkud rozdíl, že.

Ve 2000, 3000 i 4000 otáčkách tento litřík dává cca stejné množství koníků jako 2.0 atmosféra 145k od Mazdy. Je ta dvoulitrová Mazda "zdechlina"? Pokud ano, tak potom je "zdechlina" i tento litřík.;-D

0/0
15.6.2016 12:47

T87o44m34á64š 79V54a15l92d75e61r 7773520679

Wartburg bylo bytelné vozidlo a přesto mě nikdy nepřesvědčil, abych jej řídil. Totéž tento motor u Octavie. Proboha snad se nenajdou pitomci co to koupí. Nejlepší by bylo, aby se přestal prodávat. Udělejte konečně motory klasické, atmosferické na plyn do 2,0l a hned máte minimum škodlivin. Vždyť to ani neumíte zkonstruovat pořádně a máte neustále nějaké problémy s motory TSI, FSI a převodovkami DSG VW . Životnost tristní, neumětelové z VW. a přitom dříve 1,6l, 1,8T, 2,3l 2,8l skvělé motory. A pak musíte podvádět zákazníky.

+1/0
14.6.2016 20:44

J61a29n 46L48á67n44i14k 7671624731320

jako firemní auto do města na dva roky a pak pryč to není špatná volba a takových zákazníků má škodovka hodně, jako soukromé auto do rodiny k ničemu, velká spotřeba, nedostatečná výkonová rezerva a hlavně jako 5ti letou ojetinu to koupí jenom blázen, takže docela drahé auto, když do pěti let musíte rozpočítat celou kupní cenu.

0/0
14.6.2016 15:54

J52a57n 92N63o23v35á20k 7770645816616

Hezky se suneme do malejch motorů. Za chvíli to bude MB-AMG nebo BMW - M5 podélně uloženej přeplňovanej hexaturbo půlitrovej šestiválec. ;-D;-D;-D Servis motoru se bude řešit rovnou výměnou.

0/0
13.6.2016 22:38

D14a11n34i84e72l 70T69s60c95h88e51r19n38a84y 2505842659332

No jestli to bude takovel paskvil zrout jako 1,2 HTP, ve Fabii, tak dekuji pekne nemam zajem.

0/0
13.6.2016 21:22

J78i40ř65í 91S76c70h26w40a79c81h 8978954948906

ne, nebude....;-)

0/0
13.6.2016 23:39

T63o59m93á60š 74V96a73l52d71e73r 7313220249

Jak to víte? Jen tak pro zajímavost. :-)

0/0
15.6.2016 5:10

J71i52ř77í 57S12c40h46w98a89c84h 8428844928156

1.0 EB ve Focusu: hodně lidí s ním jezdí za 6.5 a méně, samozřejmě jsou i takový co jezdí za víc. U 1.0TSI to bude podobné. Ten motor s 1.2 HTP nemá nic společného (kromě počtu válců).

http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/17-Ford/148-Focus.html?fueltype=2&constyear_s=2014&constyear_e=2016&power_s=125&power_e=125&powerunit=2

Zajímavost: tu novinářskou spotřebu 9 a více tam mají 2 ze 146 uživatelů, spotřebu 6,5 a méně cca 70 uživatelů. ;-)

0/0
15.6.2016 13:06

R89i71c73h65a14r35d 91T24o76m19e52č21e22k 7616155186521

Úplný wartburg, 3 válce, spotřeba 9 litrů. Nebo žral warťas méně?

0/0
13.6.2016 19:32

J76i14ř28í 47S82c76h51w60a95c14h 8168304748106

wartburg by se při podobné novinářském testu nedostal pod 12 ;-)

+1/0
13.6.2016 19:54

D55a83n34i10e86l 66T47s39c96h47e62r98n66a44y 2495352379562

kdyz byl serizenej, umela se vyuzivat volnobezka a necpalo se do toho M2T, ale nejakej slusnej olej a ne v pomeru 1:33 ale 1:60 - 70, tak se snim clovek snadno dostal pod 6, rozstelovanej nalozenej a s pakem ridicem bral i 17 a nebylo za nim videt

0/−1
13.6.2016 21:18

T22o80m24á47š 20K37a48p20l76a60n 8973149273243

těžko srovnávat spotřebu s autem, které váží trojnásobek díky větší pasivní i aktivní ochraně pasažérů atd. Takovéle auto by motol warťase rozpohyboval tak za 25 litrů

0/0
14.6.2016 12:08

J30i34ř27í 20S34c94h66w78a54c39h 8508294798476

tak s tím "trojnásobkem váhy" jsi to poněkud přehnal. Warťas s řidičem vážil asi tunu, octa s řidičem cca 1300, takže rozdíl v hmotnosti je jak v prázdném tak v naloženém stavu cca 30% nikoliv trojnásobek. ;-)

+1/0
14.6.2016 16:09

J37a25n 32D49l91o34u16h37ý 8896280453230

Kdo to dá pryč za 4 roky a najede max. 100k, tak jo. Jinak bych tomu nevěřil.

+1/0
13.6.2016 13:40

M36a67r43t22i82n 26K37o80z55á20k 4544670589117

Na druhou stranu je takových lidí až překvapivě hodně. I když je pravda, že nevím, jestli to jsou zrovna potenciální uživatelé octavií.

0/0
13.6.2016 16:16

K82a39r93e66l 71J98a32n87k36ů 1684726977884

Ja si pockam na pulvalec se sesti dpf filtry a osmi katalyzatory R^

0/0
13.6.2016 11:28

J33i11ř88í 14S86c96h36w33a66c71h 8228224488346

a kdy tipuješ, že se asi tak dočkáš?

+1/0
13.6.2016 15:27

V37á81c57l73a47v 18V94a21c70h 6277281220356

To je hnus.:-/

0/0
13.6.2016 8:54

J95i67ř93í 44S32c58h25w47a76c68h 8228274438906

stojíš před zrcadlem?;-)

0/0
13.6.2016 20:02







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.