Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zkusili jsme octavii s tříválcem 1,0. Ostudu nedělá, má hlas wartburgu

Nejdůležitější model Škody dostává pod kapotu poprvé v historii tříválcový motor. V Česku si ji objednalo kolem dvou set zákazníků. Ostudu s ní rozhodně neudělají.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L28u77k37á33š 93S30k30o47p18a65l 9526558865801

Strašný auto, strašný motor .. mně to jde k sobě ...

+1/0
23.6.2016 19:35

J95i24ř95í 34S48c33h40w18a69c83h 8428384848756

kecy, strašný kecy....

0/0
23.6.2016 22:57

M90a96r85t29i62n 38D47i69v29i72š 3985867583549

Dle neoficialniho infa z konstrukcni kancelare Skodovky je motor konstruovan na 160 tis. km. Good luck vsem majitelum

0/0
23.6.2016 17:26

J51i71ř56í 83S51c43h30w11a25c85h 8148914798446

takže asi něco jako taková minimální trvanlivost?

Ta ale většinou neznamená, že při 160 001 bude auto po smrti. Stejně jako máslo uložené v mrazáku s datem 1.1.2016 se 2.1.2016 nezkazí. Ale pokud půl roku před tím ho někdo nechá ležet týden na sluníčku, zkazí se nezávisle na těch číslech na obalu. S autem je to podobně (doufám, že ho do mrazáku nikdo dávat nebude ;-)),

0/0
25.6.2016 21:54

Z44d98e47n28ě39k 32M60a87c12h 2235188261

Ježiši to je keců zase v diskusi.

0/0
23.6.2016 10:51

Z61d33e24n19ě74k 93M80á68č61a84l41a 1973175839600

Tak to je sila. Ja se svym 2 litrem benzinem v Mazde6 jezdim za 7 litru a tahle hruza za 9.

0/0
17.6.2016 7:18

J14i91ř93í 49S28c92h47w31a11c43h 8758354708516

tak pokud na to budeš šlapat jako ti novináři tak za 7 litrů tvá Mazda ani žádný jiný benzínový dvoulitr rozhodně nepojede. ;-)

0/0
17.6.2016 22:35

M38a62r39e32k 28H29r21a36d30i14l 3452397942122

Tak v rámci ekologie, bych ještě čtyřtaktní motor upravil na šestitaktní, jak to navrhoval Jára Cimrman (sání, komprese, výbuch, výfuk, mazání, odpočinek). Méně spalování přece znamená méně emisí.

+1/0
16.6.2016 11:12

D45u91š63a66n 34M40a65č47e83k 6300692934596

komunisti chtěli poroučet větru, dešti, tito novodobí chtějí měnit fyzykální zákony, rychlovarná konvice na 500W , kombík s půllitrovým objemem ...

0/0
15.6.2016 16:22

M89i48l82a13n 51H52a15v31í61ř 4239784945

Pane Schwach, můžete mi prosím říci kolik vám VW(Škoda) platí aby jste tu už týden neúnavně do roztrhání těla obhajoval tehle super motor? Vdyť to není normální už týden obhajovat něco co obhájit nejde ;-D

+1/−1
15.6.2016 12:22

J56i39ř10í 55S64c53h25w56a55c67h 8438184458696

já ten motor neobhajuji, ja jen vyvracím ty blbosti, co se tu od místních expertů objevují. Je jich bohužel hodně, proto je tu hodně i mých příspěvků. Pokud by se ty nesmysly neobjevovali.

Kde třeba nemám tu neobhajitelnou pravdu?

0/0
15.6.2016 12:37

M32i67l18a92n 45H71a38v79í38ř 4329784615

tento motor vznikl proč?

0/0
15.6.2016 13:27

J40i18ř43í 87S66c95h17w36a34c83h 8118934678726

nejspíše proto, aby vznikl motor ještě úspornější (při velmi lehkém zatíženi dle NEDC), než je 1.2TSI

0/0
15.6.2016 13:34

M24i36l25a80n 12H22a80v83í44ř 4229854885

ne, vznikl proto aby se škodovka vešla s flotilovým průměrem do nějaký emisní tabulky v Bruselu. Kvůli spotřebě určitě ne - viz. článek. A už vůbec ne kvůli poptávce na trhu.

Z naprosto stejnýho důvodu vznikají auta jako Aston Martin Cygnet - aby se snížil flotilový emisní průměr a Brusel neprudil a nedával pokuty.

A než se začnete ohánět 0,6l japonci tak ty auta mají smysl - jsou velmi malá (do města), mají malé motory (do města) a podle toho mají výkon a rychlost (do města). Octavia V3 smysl žádný nedává.

+4/0
15.6.2016 13:49

M84i97l66a34n 60H47a25v56í20ř 4369894585

http://www.autohit.cz/novinky/129298-proc-se-prodavaji-auta-ktera-nikdo-nechce-duvodem-jsou-nerealne-cile-emisi-co2

+1/0
15.6.2016 13:56

M59i17l83a60n 68H38a98v44í77ř 4189564565

v podstatě máte pravdu, úspornější v laboratoři, ale v reálu nikoliv. Tudíž je to jen o tom aby z labky vylezly ty správný výsledky a oblbnul se s nima Brusel. Tudíž tento motor není pro lidi, ale pro ouřadu, tudíž naprosto k ničemu.

+1/0
15.6.2016 14:04

J77i26ř51í 93S26c27h31w53a13c67h 8398824748856

a co s tím jako zrovna já mám dělat? ;-)

0/0
15.6.2016 14:44

M67i53l83a40n 81H65a75v18í96ř 4519524515

vy nic, jen ho přestantě vychvalovat když je k ničemu ;-)

0/0
15.6.2016 14:50

J84i98ř44í 76S42c37h30w50a81c66h 8308974348656

většinou se vyjadřuji k mechanickým parametrům, ty s nějakou legislativou nemají nic společného. V tomto smyslu je tvrzení "motor k ničemu" taky nesmysl.

0/0
15.6.2016 14:56

M33i32l28a76n 41H96a91v24í53ř 4689614215

dobrá, pro Vás tedy motor bez reálného užitku = k ničemu.

0/0
15.6.2016 15:40

J42i47ř59í 35S72c98h19w27a82c54h 8218744468886

ale právě že ten "reálný užitek" tu je!

To auto (i naložené) s ním pojede celkem obstojně jako s každým jiným motorem co má v maximu 115 koní. A pokud konstruktéři vše správně nadimenzovali tak klidně může vydržet to, co jiné malé motory s obdobným výkonem. A že nemá "správný zvuk čtyřválce"? Koho to v odhlučněné kabině při puštěném rádiu zajímá?

0/0
15.6.2016 15:53

J10i18ř64í 69S29c27h16w59a47c97h 8768984588386

a většinou bude opravdu jezdit pod 7 litrů!

0/0
15.6.2016 15:55

I96v26o 47J32a44n94á77č93e76k 8823573131242

Kam nás zavedli ekoteroristi...

+2/0
15.6.2016 11:21

M78a54r57t85i38n 76H32o41f32f93m36a61n12n 2735431706596

ty kokos, 9-10 litrov mi žere 3-litrový V6 v dvoj tonovom S-ku 4-matic v režime automatickej prevodovky: Sport a to ho vôbec nešetrím. Asi som blbý ale tejto downsizing politike vôbec nerozumiem... Chápal by som ešte použitie malých motorov s extrémne malou spotrebou pre extrémne ľahké, resp. malé autá napr. do mesta (akože ECO), ale fyziku neoštíš... toto dávať do Octavie ?

0/0
15.6.2016 10:31

V76í44t 11B91r78z60o20b26o96h51a21t27ý 7600602553501

Ta Octavia pokud ji nebudete točit tak jak ve videu Vám při klidné jízdě pojede se spotřebou 5 litrů. Dosáhnete stejné spotřeby i u toho Vašeho 3 liltrového motoru? On si asi auto s litrovým motorem nikdo nekoupí na závodění.

0/0
15.6.2016 10:36

J72i58ř73í 18S31c53h67w36a43c70h 8648454578106

zase jeden zbloudilý sazometčík.....a nesmyslné srovnávání dýzlu s benzínem

0/0
15.6.2016 13:38

R33o27l27a42n80d64o 33A63r68i37a60s 7438269587710

emisní norma Euro6.... to je jediný důvod, proč se podobné zdechliny vyrábí, výrobci prostě nemají volbu... Podotýkám, že do Eura 6 se nevejdou nejmodernější silnější motory od takového výrobce jako je Subaru, asi to bude tím, že Japonsko má "špatné emisní normy"....

+1/0
14.6.2016 21:08

J79i76ř53í 62S13c37h65w21a27c91h 8508114408376

115 koní je zdechlina?

V Japonsku mají svoje emisní normy, díky nim vyrábí (či vyrábělo) Subaru (a ostatní výrobci) "zdechliny" s šestidecovým motorem a cca polovičním výkonem. ;-)

0/0
15.6.2016 0:05

T43o12m19á91š 78V34a78l46d94e36r 7903800459

Ale do jakých autíček 0,6l také montují. Limit 0,6l je daňová hranice. Něco jako dříve u nás 1325ccm.Kvůli Favoritu a Felicii. Dnes je to už jiné. Když se řekne A, zkuste dodat B a být objektivní. Rozměrově a váhově jsou tyto autíčka hluboce pod etalonem Octavie.

0/0
15.6.2016 5:00

J96i39ř90í 71S80c86h59w88a18c61h 8178914888166

v naprosté většině mají ti malí japončíci horší poměr hmotnost/výkon než tato Octavia.

0/0
15.6.2016 12:51

D35u76š41a50n 36M89a60t58o45u81š19e47k 7223760520845

115 koní je maximální výkon který se vám v reálu téměř nepodaří docílit,pochybuji že budete mrskat na 7 000 otáček

To je jako tabulková spotřeba,jen aby to yvpadalo...

Ano je to zdechlina už podle zvuku,zbává už jen pomocný parní stroj-ale jen na dřevěnou štěpku....

0/0
15.6.2016 9:28

J72i27ř15í 97S73c48h45w15a90c22h 8318754368196

ano 115 koní je maximum ale nikoliv v 7000 otáčkách ale již v 5000!

To je poněkud rozdíl, že.

Ve 2000, 3000 i 4000 otáčkách tento litřík dává cca stejné množství koníků jako 2.0 atmosféra 145k od Mazdy. Je ta dvoulitrová Mazda "zdechlina"? Pokud ano, tak potom je "zdechlina" i tento litřík.;-D

0/0
15.6.2016 12:47

T30o84m53á57š 47V94a67l46d39e31r 7983240299

Wartburg bylo bytelné vozidlo a přesto mě nikdy nepřesvědčil, abych jej řídil. Totéž tento motor u Octavie. Proboha snad se nenajdou pitomci co to koupí. Nejlepší by bylo, aby se přestal prodávat. Udělejte konečně motory klasické, atmosferické na plyn do 2,0l a hned máte minimum škodlivin. Vždyť to ani neumíte zkonstruovat pořádně a máte neustále nějaké problémy s motory TSI, FSI a převodovkami DSG VW . Životnost tristní, neumětelové z VW. a přitom dříve 1,6l, 1,8T, 2,3l 2,8l skvělé motory. A pak musíte podvádět zákazníky.

+1/0
14.6.2016 20:44

J53a59n 14L43á73n25i90k 7551184281490

jako firemní auto do města na dva roky a pak pryč to není špatná volba a takových zákazníků má škodovka hodně, jako soukromé auto do rodiny k ničemu, velká spotřeba, nedostatečná výkonová rezerva a hlavně jako 5ti letou ojetinu to koupí jenom blázen, takže docela drahé auto, když do pěti let musíte rozpočítat celou kupní cenu.

0/0
14.6.2016 15:54

J69a29n 84N29o28v60á62k 7510385596386

Hezky se suneme do malejch motorů. Za chvíli to bude MB-AMG nebo BMW - M5 podélně uloženej přeplňovanej hexaturbo půlitrovej šestiválec. ;-D;-D;-D Servis motoru se bude řešit rovnou výměnou.

0/0
13.6.2016 22:38

D61a98n26i18e16l 54T50s27c90h77e29r88n41a71y 2265952409302

No jestli to bude takovel paskvil zrout jako 1,2 HTP, ve Fabii, tak dekuji pekne nemam zajem.

0/0
13.6.2016 21:22

J27i90ř79í 25S33c71h28w76a17c83h 8878924498856

ne, nebude....;-)

0/0
13.6.2016 23:39

T66o53m42á95š 37V29a74l72d63e40r 7973590389

Jak to víte? Jen tak pro zajímavost. :-)

0/0
15.6.2016 5:10

J57i68ř33í 87S39c44h59w57a44c14h 8898804498106

1.0 EB ve Focusu: hodně lidí s ním jezdí za 6.5 a méně, samozřejmě jsou i takový co jezdí za víc. U 1.0TSI to bude podobné. Ten motor s 1.2 HTP nemá nic společného (kromě počtu válců).

http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/17-Ford/148-Focus.html?fueltype=2&constyear_s=2014&constyear_e=2016&power_s=125&power_e=125&powerunit=2

Zajímavost: tu novinářskou spotřebu 9 a více tam mají 2 ze 146 uživatelů, spotřebu 6,5 a méně cca 70 uživatelů. ;-)

0/0
15.6.2016 13:06

R31i65c57h76a15r20d 75T55o45m43e95č30e66k 7656865926301

Úplný wartburg, 3 válce, spotřeba 9 litrů. Nebo žral warťas méně?

0/0
13.6.2016 19:32

J85i74ř12í 93S87c77h48w38a44c15h 8808764718926

wartburg by se při podobné novinářském testu nedostal pod 12 ;-)

+1/0
13.6.2016 19:54

D94a15n63i27e94l 58T29s32c14h92e23r72n12a30y 2725572669372

kdyz byl serizenej, umela se vyuzivat volnobezka a necpalo se do toho M2T, ale nejakej slusnej olej a ne v pomeru 1:33 ale 1:60 - 70, tak se snim clovek snadno dostal pod 6, rozstelovanej nalozenej a s pakem ridicem bral i 17 a nebylo za nim videt

0/−1
13.6.2016 21:18

T57o39m87á85š 60K32a82p36l22a71n 8333439133623

těžko srovnávat spotřebu s autem, které váží trojnásobek díky větší pasivní i aktivní ochraně pasažérů atd. Takovéle auto by motol warťase rozpohyboval tak za 25 litrů

0/0
14.6.2016 12:08

J49i38ř41í 13S70c17h67w70a25c92h 8618394918676

tak s tím "trojnásobkem váhy" jsi to poněkud přehnal. Warťas s řidičem vážil asi tunu, octa s řidičem cca 1300, takže rozdíl v hmotnosti je jak v prázdném tak v naloženém stavu cca 30% nikoliv trojnásobek. ;-)

+1/0
14.6.2016 16:09

J14a90n 70D17l56o51u88h84ý 8416720313360

Kdo to dá pryč za 4 roky a najede max. 100k, tak jo. Jinak bych tomu nevěřil.

+1/0
13.6.2016 13:40

M14a32r34t84i28n 50K52o84z40á97k 4584650889957

Na druhou stranu je takových lidí až překvapivě hodně. I když je pravda, že nevím, jestli to jsou zrovna potenciální uživatelé octavií.

0/0
13.6.2016 16:16

K21a64r76e57l 93J92a27n91k64ů 1154256817544

Ja si pockam na pulvalec se sesti dpf filtry a osmi katalyzatory R^

0/0
13.6.2016 11:28

J27i30ř76í 16S15c98h47w81a81c51h 8738504758976

a kdy tipuješ, že se asi tak dočkáš?

+1/0
13.6.2016 15:27

V92á18c47l11a74v 94V91a73c40h 6907481540396

To je hnus.:-/

0/0
13.6.2016 8:54

J70i97ř17í 51S40c10h30w74a77c34h 8988214838166

stojíš před zrcadlem?;-)

0/0
13.6.2016 20:02







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.