Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zkusili jsme octavii s tříválcem 1,0. Ostudu nedělá, má hlas wartburgu

Nejdůležitější model Škody dostává pod kapotu poprvé v historii tříválcový motor. V Česku si ji objednalo kolem dvou set zákazníků. Ostudu s ní rozhodně neudělají.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L42u20k60á71š 61S47k50o81p31a13l 9166748105661

Strašný auto, strašný motor .. mně to jde k sobě ...

+1/0
23.6.2016 19:35

J66i80ř61í 58S36c55h33w31a66c49h 8268584108506

kecy, strašný kecy....

0/0
23.6.2016 22:57

M89a48r26t64i94n 71D18i39v22i78š 3515857133229

Dle neoficialniho infa z konstrukcni kancelare Skodovky je motor konstruovan na 160 tis. km. Good luck vsem majitelum

0/0
23.6.2016 17:26


J28i29ř19í 22S64c19h73w46a33c79h 8968554698856

takže asi něco jako taková minimální trvanlivost?

Ta ale většinou neznamená, že při 160 001 bude auto po smrti. Stejně jako máslo uložené v mrazáku s datem 1.1.2016 se 2.1.2016 nezkazí. Ale pokud půl roku před tím ho někdo nechá ležet týden na sluníčku, zkazí se nezávisle na těch číslech na obalu. S autem je to podobně (doufám, že ho do mrazáku nikdo dávat nebude ;-)),

0/0
25.6.2016 21:54

Z86d39e15n22ě30k 91M81a79c22h 2675578441

Ježiši to je keců zase v diskusi.

0/0
23.6.2016 10:51

Z71d94e72n32ě45k 57M14á46č27a53l31a 1963495869840

Tak to je sila. Ja se svym 2 litrem benzinem v Mazde6 jezdim za 7 litru a tahle hruza za 9.

0/0
17.6.2016 7:18

J79i73ř79í 40S24c73h61w68a36c90h 8228804908916

tak pokud na to budeš šlapat jako ti novináři tak za 7 litrů tvá Mazda ani žádný jiný benzínový dvoulitr rozhodně nepojede. ;-)

0/0
17.6.2016 22:35

M35a46r38e98k 96H60r39a73d37i17l 3742197222802

Tak v rámci ekologie, bych ještě čtyřtaktní motor upravil na šestitaktní, jak to navrhoval Jára Cimrman (sání, komprese, výbuch, výfuk, mazání, odpočinek). Méně spalování přece znamená méně emisí.

+1/0
16.6.2016 11:12

D49u21š60a89n 33M51a93č93e42k 6920772134576

komunisti chtěli poroučet větru, dešti, tito novodobí chtějí měnit fyzykální zákony, rychlovarná konvice na 500W , kombík s půllitrovým objemem ...

0/0
15.6.2016 16:22

M31i20l62a19n 65H91a65v36í61ř 4949594215

Pane Schwach, můžete mi prosím říci kolik vám VW(Škoda) platí aby jste tu už týden neúnavně do roztrhání těla obhajoval tehle super motor? Vdyť to není normální už týden obhajovat něco co obhájit nejde ;-D

+1/−1
15.6.2016 12:22

J86i87ř28í 44S15c13h16w98a52c56h 8548514118296

já ten motor neobhajuji, ja jen vyvracím ty blbosti, co se tu od místních expertů objevují. Je jich bohužel hodně, proto je tu hodně i mých příspěvků. Pokud by se ty nesmysly neobjevovali.

Kde třeba nemám tu neobhajitelnou pravdu?

0/0
15.6.2016 12:37

M10i68l82a52n 43H66a14v82í35ř 4269164965

tento motor vznikl proč?

0/0
15.6.2016 13:27

J21i10ř56í 88S82c83h98w94a72c40h 8168164238576

nejspíše proto, aby vznikl motor ještě úspornější (při velmi lehkém zatíženi dle NEDC), než je 1.2TSI

0/0
15.6.2016 13:34

M10i50l32a67n 16H63a23v89í46ř 4359914215

ne, vznikl proto aby se škodovka vešla s flotilovým průměrem do nějaký emisní tabulky v Bruselu. Kvůli spotřebě určitě ne - viz. článek. A už vůbec ne kvůli poptávce na trhu.

Z naprosto stejnýho důvodu vznikají auta jako Aston Martin Cygnet - aby se snížil flotilový emisní průměr a Brusel neprudil a nedával pokuty.

A než se začnete ohánět 0,6l japonci tak ty auta mají smysl - jsou velmi malá (do města), mají malé motory (do města) a podle toho mají výkon a rychlost (do města). Octavia V3 smysl žádný nedává.

+4/0
15.6.2016 13:49

M17i76l30a83n 45H19a88v95í19ř 4869524105

http://www.autohit.cz/novinky/129298-proc-se-prodavaji-auta-ktera-nikdo-nechce-duvodem-jsou-nerealne-cile-emisi-co2

+1/0
15.6.2016 13:56

M64i67l26a29n 15H94a52v45í37ř 4529554215

v podstatě máte pravdu, úspornější v laboratoři, ale v reálu nikoliv. Tudíž je to jen o tom aby z labky vylezly ty správný výsledky a oblbnul se s nima Brusel. Tudíž tento motor není pro lidi, ale pro ouřadu, tudíž naprosto k ničemu.

+1/0
15.6.2016 14:04

J74i83ř39í 15S45c42h97w46a57c16h 8828654638856

a co s tím jako zrovna já mám dělat? ;-)

0/0
15.6.2016 14:44

M32i77l48a81n 14H41a44v25í16ř 4989544735

vy nic, jen ho přestantě vychvalovat když je k ničemu ;-)

0/0
15.6.2016 14:50

J26i30ř96í 68S71c49h76w38a33c84h 8248214798816

většinou se vyjadřuji k mechanickým parametrům, ty s nějakou legislativou nemají nic společného. V tomto smyslu je tvrzení "motor k ničemu" taky nesmysl.

0/0
15.6.2016 14:56

M16i66l65a31n 67H22a32v39í87ř 4589154745

dobrá, pro Vás tedy motor bez reálného užitku = k ničemu.

0/0
15.6.2016 15:40

J16i38ř29í 42S49c24h98w46a86c34h 8298374198236

ale právě že ten "reálný užitek" tu je!

To auto (i naložené) s ním pojede celkem obstojně jako s každým jiným motorem co má v maximu 115 koní. A pokud konstruktéři vše správně nadimenzovali tak klidně může vydržet to, co jiné malé motory s obdobným výkonem. A že nemá "správný zvuk čtyřválce"? Koho to v odhlučněné kabině při puštěném rádiu zajímá?

0/0
15.6.2016 15:53

J93i23ř19í 92S53c62h67w91a61c62h 8188484428336

a většinou bude opravdu jezdit pod 7 litrů!

0/0
15.6.2016 15:55

I15v13o 96J67a79n22á44č11e31k 8943643801712

Kam nás zavedli ekoteroristi...

+2/0
15.6.2016 11:21

M65a82r69t78i41n 11H39o13f18f44m73a48n21n 2305531696376

ty kokos, 9-10 litrov mi žere 3-litrový V6 v dvoj tonovom S-ku 4-matic v režime automatickej prevodovky: Sport a to ho vôbec nešetrím. Asi som blbý ale tejto downsizing politike vôbec nerozumiem... Chápal by som ešte použitie malých motorov s extrémne malou spotrebou pre extrémne ľahké, resp. malé autá napr. do mesta (akože ECO), ale fyziku neoštíš... toto dávať do Octavie ?

0/0
15.6.2016 10:31

V80í85t 15B59r14z63o28b26o39h50a42t80ý 7780172713581

Ta Octavia pokud ji nebudete točit tak jak ve videu Vám při klidné jízdě pojede se spotřebou 5 litrů. Dosáhnete stejné spotřeby i u toho Vašeho 3 liltrového motoru? On si asi auto s litrovým motorem nikdo nekoupí na závodění.

0/0
15.6.2016 10:36

J97i86ř29í 95S78c47h68w10a31c74h 8108884328156

zase jeden zbloudilý sazometčík.....a nesmyslné srovnávání dýzlu s benzínem

0/0
15.6.2016 13:38

R32o80l77a34n37d98o 84A59r32i65a25s 7228849987610

emisní norma Euro6.... to je jediný důvod, proč se podobné zdechliny vyrábí, výrobci prostě nemají volbu... Podotýkám, že do Eura 6 se nevejdou nejmodernější silnější motory od takového výrobce jako je Subaru, asi to bude tím, že Japonsko má "špatné emisní normy"....

+1/0
14.6.2016 21:08

J74i62ř94í 41S48c70h55w82a17c84h 8168664908136

115 koní je zdechlina?

V Japonsku mají svoje emisní normy, díky nim vyrábí (či vyrábělo) Subaru (a ostatní výrobci) "zdechliny" s šestidecovým motorem a cca polovičním výkonem. ;-)

0/0
15.6.2016 0:05

T41o53m26á50š 28V37a18l55d36e93r 7343690869

Ale do jakých autíček 0,6l také montují. Limit 0,6l je daňová hranice. Něco jako dříve u nás 1325ccm.Kvůli Favoritu a Felicii. Dnes je to už jiné. Když se řekne A, zkuste dodat B a být objektivní. Rozměrově a váhově jsou tyto autíčka hluboce pod etalonem Octavie.

0/0
15.6.2016 5:00

J44i45ř56í 81S53c87h46w75a47c24h 8688204418836

v naprosté většině mají ti malí japončíci horší poměr hmotnost/výkon než tato Octavia.

0/0
15.6.2016 12:51

D19u31š50a30n 24M77a91t41o61u82š68e68k 7583430470545

115 koní je maximální výkon který se vám v reálu téměř nepodaří docílit,pochybuji že budete mrskat na 7 000 otáček

To je jako tabulková spotřeba,jen aby to yvpadalo...

Ano je to zdechlina už podle zvuku,zbává už jen pomocný parní stroj-ale jen na dřevěnou štěpku....

0/0
15.6.2016 9:28

J48i14ř53í 46S84c94h72w48a59c84h 8468254948776

ano 115 koní je maximum ale nikoliv v 7000 otáčkách ale již v 5000!

To je poněkud rozdíl, že.

Ve 2000, 3000 i 4000 otáčkách tento litřík dává cca stejné množství koníků jako 2.0 atmosféra 145k od Mazdy. Je ta dvoulitrová Mazda "zdechlina"? Pokud ano, tak potom je "zdechlina" i tento litřík.;-D

0/0
15.6.2016 12:47

T77o36m58á26š 75V71a27l71d83e48r 7723650529

Wartburg bylo bytelné vozidlo a přesto mě nikdy nepřesvědčil, abych jej řídil. Totéž tento motor u Octavie. Proboha snad se nenajdou pitomci co to koupí. Nejlepší by bylo, aby se přestal prodávat. Udělejte konečně motory klasické, atmosferické na plyn do 2,0l a hned máte minimum škodlivin. Vždyť to ani neumíte zkonstruovat pořádně a máte neustále nějaké problémy s motory TSI, FSI a převodovkami DSG VW . Životnost tristní, neumětelové z VW. a přitom dříve 1,6l, 1,8T, 2,3l 2,8l skvělé motory. A pak musíte podvádět zákazníky.

+1/0
14.6.2016 20:44

J25a29n 69L29á76n26i13k 7751244711360

jako firemní auto do města na dva roky a pak pryč to není špatná volba a takových zákazníků má škodovka hodně, jako soukromé auto do rodiny k ničemu, velká spotřeba, nedostatečná výkonová rezerva a hlavně jako 5ti letou ojetinu to koupí jenom blázen, takže docela drahé auto, když do pěti let musíte rozpočítat celou kupní cenu.

0/0
14.6.2016 15:54

J39a72n 46N54o57v74á28k 7170935466866

Hezky se suneme do malejch motorů. Za chvíli to bude MB-AMG nebo BMW - M5 podélně uloženej přeplňovanej hexaturbo půlitrovej šestiválec. ;-D;-D;-D Servis motoru se bude řešit rovnou výměnou.

0/0
13.6.2016 22:38

D90a89n32i84e30l 77T75s85c80h62e45r32n17a94y 2435642769942

No jestli to bude takovel paskvil zrout jako 1,2 HTP, ve Fabii, tak dekuji pekne nemam zajem.

0/0
13.6.2016 21:22

J27i60ř73í 59S44c53h48w41a54c35h 8388904968466

ne, nebude....;-)

0/0
13.6.2016 23:39

T45o31m81á81š 37V86a93l28d55e45r 7943500589

Jak to víte? Jen tak pro zajímavost. :-)

0/0
15.6.2016 5:10

J19i10ř32í 50S79c83h52w27a50c69h 8398264728496

1.0 EB ve Focusu: hodně lidí s ním jezdí za 6.5 a méně, samozřejmě jsou i takový co jezdí za víc. U 1.0TSI to bude podobné. Ten motor s 1.2 HTP nemá nic společného (kromě počtu válců).

http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/17-Ford/148-Focus.html?fueltype=2&constyear_s=2014&constyear_e=2016&power_s=125&power_e=125&powerunit=2

Zajímavost: tu novinářskou spotřebu 9 a více tam mají 2 ze 146 uživatelů, spotřebu 6,5 a méně cca 70 uživatelů. ;-)

0/0
15.6.2016 13:06

R75i38c44h41a54r33d 54T35o69m59e22č81e93k 7676405666541

Úplný wartburg, 3 válce, spotřeba 9 litrů. Nebo žral warťas méně?

0/0
13.6.2016 19:32

J14i98ř58í 97S82c44h35w16a50c26h 8628924148416

wartburg by se při podobné novinářském testu nedostal pod 12 ;-)

+1/0
13.6.2016 19:54

D22a97n69i30e77l 78T16s60c18h13e85r55n95a79y 2305702699332

kdyz byl serizenej, umela se vyuzivat volnobezka a necpalo se do toho M2T, ale nejakej slusnej olej a ne v pomeru 1:33 ale 1:60 - 70, tak se snim clovek snadno dostal pod 6, rozstelovanej nalozenej a s pakem ridicem bral i 17 a nebylo za nim videt

0/−1
13.6.2016 21:18

T82o38m72á70š 67K50a27p40l61a95n 8293279133183

těžko srovnávat spotřebu s autem, které váží trojnásobek díky větší pasivní i aktivní ochraně pasažérů atd. Takovéle auto by motol warťase rozpohyboval tak za 25 litrů

0/0
14.6.2016 12:08

J17i65ř18í 50S80c68h69w45a76c35h 8918964888786

tak s tím "trojnásobkem váhy" jsi to poněkud přehnal. Warťas s řidičem vážil asi tunu, octa s řidičem cca 1300, takže rozdíl v hmotnosti je jak v prázdném tak v naloženém stavu cca 30% nikoliv trojnásobek. ;-)

+1/0
14.6.2016 16:09

J58a79n 19D69l95o90u32h80ý 8576820353980

Kdo to dá pryč za 4 roky a najede max. 100k, tak jo. Jinak bych tomu nevěřil.

+1/0
13.6.2016 13:40

M62a37r60t74i98n 22K82o67z51á87k 4724630629297

Na druhou stranu je takových lidí až překvapivě hodně. I když je pravda, že nevím, jestli to jsou zrovna potenciální uživatelé octavií.

0/0
13.6.2016 16:16

K51a24r68e36l 93J42a58n30k50ů 1814466497184

Ja si pockam na pulvalec se sesti dpf filtry a osmi katalyzatory R^

0/0
13.6.2016 11:28

J43i21ř26í 43S37c91h96w43a69c82h 8498734268966

a kdy tipuješ, že se asi tak dočkáš?

+1/0
13.6.2016 15:27

V76á95c90l37a31v 95V42a38c13h 6387431240976

To je hnus.:-/

0/0
13.6.2016 8:54

J15i29ř78í 39S34c27h74w43a58c18h 8758564308346

stojíš před zrcadlem?;-)

0/0
13.6.2016 20:02







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.