- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak tohle se mi opravdu nelíbí. Vysoký jako koza, udělaný spíš jako cesťák, ale sedačka úzká jak superbike. Vzhledem ke kufrům to cesťák asi spíš bude, tak nechápu ten výkon. To se furt musí honit za takovými věcmi místo toho, aby ten motor vydržel bez sáhnutí 100 tisíc? Jinak v tom nevidím nic moc extra zvláštního
Je to trend, takovej kříženec silnice, supermota a cesťáku. Začala s tím kdysi Ducati s modelem Multistrada. Ale, I když mám KTM rád, tak v podání Ducati je to o třídu výš (minimálně designově). A výkon vs. životnost... to je taky trend, sposuta lidí si chce připadat jako machr, že jezdí na tak výkonné motorce, ale na druhou stranu, drtivá většina z nich za to nikdy pořádně nevezme, takže ten motor většinou brumlá někde u 6 tisíc a taky něco vydrží. Nicméně lepší mít 170 koní a nevyužít je, než 70 a trápit se, že to nejde.