- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
jo jo, ta Barbora Špekátová mě na auto úplně naladila
Kam se podělo "auto emoción"? Tohle je jen nudná koncernová škatule
Dovedete si představit Seata a Škodu bez diktátu VW jako samostatné odpovědné firmy.
ano a bohužel nic jiného než firmu v konkurzu v té představě nevidím
že by tam u toho auta museli statovat zrovna Maslák a Špotáková ve slušivých kraťasech... No pořád lepší než nalíčené bezduché blondýny v plavkách.
Za určitých předpokladů v 1.0 TSI v Atece nevidím problém. Není to samozřejmě motor sloužící k vyjádření "prestižnosti modelu", ale k pohonu výhradního předohrabu coby "městského teréňáku" (tj. dnes tak moderní "absurdity") k "bezpečnému" rozvozu dítek do školky a školy a na nákupy postačí (prostě ježdění kolem komína). Na ostatní aktivity je maximálně vhodné zvolit výkonnější motory z další nabídky.
Co je trochu mimo, je cena této motorizace. Vzhledem k tomu, co nabízí Mazda v MX5 za nepatrně vyšší cenu, bych za tuto cenu očekával 1.4TSI/110kW, a 1.0 tím pádem minimálně o 40 tisíc níže. Pokud tedy Ateca nemá něco, v čem by MX5 na ni neměla.
Nez mit v aute 1.0 a 3 valce s turbem v predohrabu, radsi bych volil Duster 4x4 1.6l 4 valce 84kW bez turba s LPG. Nejen ze provozni naklady budou nizsi, ale i to nekam vyjede a nebude to znit jak wartburg. Vubec to neni o tom, zda takovej motor utahne ci neutahne SUV. Je to o tom, ze v tomto segmentu je takovej motor nedustojny pro takove auto. Stejne jako eco-boost v mustangu do ktereho se trefne v usa utahuje Chrysler s zakladnim motorem 3.6 V6 pentastar.
v oranžové bylo hezčí. A pokud by se měla od Yetiho lišit pouze přídí, tak asi má větší švih SEAT. Beru image posledních škodovek. Viz Leon versus Octavia
V pondělí jsem potkal na pražském okruhu plně naložený kamion těchto aut. Auto vypadá moc hezky.
Vždyť to vypadá jak nové Škodovky. Kromě kol a přední masky.
Ceny Atecy jsou naprostý výsměch. Drahý jako Tiguan nebo Mazda CX 5, ovšem s tříválcem 1.0 TSI, neprodejné:
nemuzu potvrdit. Delal jsem si na nemeckem serveru konfiguraci v nejvyssi vybave s motorem TDI 110 kW a mechanickou prevodovkou a prakticky vysel stejne draho co yeti, ale ateca mela v cene lepsi priplatkovou vybavu. Takze by spise byl drahy yeti ?
Predpokladam ze v tom bude 3 valec s turbem 1.0 . To bude prestizni suv asi jako jedno-vrstvy toaletak :-D