- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
to bude paráda, zase vzniknou motresty a obchodní cestující si cestu o OVY naplánuje na 4 dny, 2 dny tam, 2 dny zpět
Tak nějak nevím, ale opravdu je 300 tisíc € 8,1 miliardy?
Budoucnost elektromobilů je ve výměnných bateriích. Místo dobíjecích stanic stanice výměnné. To by se ale museli výrobci shodnout na jednom druhu baterii :( a v tom vidím největší problém. Nabíjení elektromobilů je reálné tak při ježdění okolo komína, tam by stačil dojezd cca 100 km a přes noc šup na nabíječku.
To jako ze z Evropy se stane Kuba? Neexistuje elektro-auto s dojezdem 300km za 200 tisic a v brzke dobe ani existovat nebude . Cili nikdo "normalni", coz je vetsina obyvatel evropy na elektromobil nedosahne a budou se tu drzet stary pekace jak na Kube
To pěkné když místo benzínu a nafty se bude užívat elektřina vyrobena z fosilních paliv. Jediny rozdíl bude, že pořízovací náklady budou mnohem větší.
Kamiony, bagry, náklaďáky, letadla, vrtulníky, lodě taky na baterie ?
každý elektromobil má výfuk v elektrárně.Je to výhodné asi tak jako biopaliva.
Důvod je jasný, každé takové auto se dá identifikovat a kdo bude neposlušný, třeba proti uprchlíkům, nenabije. Koupit kanystr benzínu pod rukou lze, elektřinu bez požehnání státu do auta nedostaneš. Doufám, že moje hnusný benzínový auto dožije alespoň se mnou. Pěknej svět soudružka Merkel ( DDR) chystá našim dětem. Koupí si kolo.
Nevím co Němci řeší, do roku 2025 tam budou stejně jezdit pouze na velbloudech s ručníky na hlavě