Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Autofotka týdne: Závodní volant Porsche

Porsche 919 Hybrid jezdí vytrvalostní závody včetně legendárních 24 hodin Le Mans. Pro letošní sezonu dostalo volant, který fascinuje i ty, kteří se o závody nezajímají.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V40l57a81d14i16m58í52r 56H81o25l71ý 8324641246227

Takže když si chce řidič přeladit rádio na jinou stanici, musí použít ovladač č.5 (rádio) a č 13 (výběr informací na displeji)?

Co když chce ale spíš poslouchat hudbu z "flešky"?

+1/0
12.6.2016 16:56

Z20d98e65n82ě58k 33J28a58n19s67a 9748944799700

.... no - a kde to má KLAKSON, neboli HOUKAČKU ;-):-/;-D??

+1/0
12.6.2016 12:47

P45e30t29r 23K17e29i19s53l36e90r 6691982192384

Ufff 8-o ještě že tak nevypadá volant běžného automobilu.... Asi bych omezil řízení auta na to nejmenší minimum ze strachu, abych něco v provozu nevyvedl...

0/0
12.6.2016 11:30

K18a16r65e12l 13P87á77ž56e 4920866690392

A takhle to vypadá v kabině celkově:

http://artofgears.com/files/2014/10/M14_4310_fine.jpg

+9/0
12.6.2016 10:30

R69a21d60i83m 92V51e33n46g37l88a79ř 3612647141839

Pěkná "kancelář"

0/0
12.6.2016 19:02

A11l92e10š 80J55a45v49ů11r25e80k 2152649190580

strašný, to už není o závodění, ale o to mkdo umí na PS3

+3/−4
12.6.2016 9:34

J84i46ř36í 71S83c81h81w64a56c38h 8158944358366

to je ale békovina.....

0/0
12.6.2016 12:36

J25i15ř84í 56K66o47c76u41r21e80k 6145304205368

Já tam teda tlačítko na reset vozidla (zpátky na trať) nevidím.

+1/0
12.6.2016 18:14
Foto

J23i56ř30í 66R50o64h72a42n 5504568687775

Netušil jsem že závodní auto je vlastně složitější playstation.

+1/0
12.6.2016 6:44
Foto

J56a85r86o25s33l87a96v 71P69ě13t10i11v44o98k32ý 3707886169155

A někteří chytrolíni si myslí, že závodění na okruhu je brnkačka. Tohle držet v ruce v 300 km/h rychlosti umí jen profíci. Klobouk dolů.

+7/0
12.6.2016 0:32

D42a26v18i32d 15V81i45k26t77o50r38a 9894604685687

Tohle už není o motosportu. Skuteční profíci byli tací, co měli jen zhruba nebo nijak upravený cestovní automobil té doby, kolem krku šálu, na očích letecké brýle, koženou kuklu na hlavě a mechanika vedle sebe. Závodilo se na tehdejších cestách necestách a posádky musely umět opravit defekt na trati. To byl skutečný sport - spoléhat se na vlastní síly a um. Dnes je to fraška.

+4/−2
12.6.2016 13:54

J75a17k37u21b 79S68t31a87š65e33k 8504258334332

Vlastní síly? Takže když měli šlapací auta?

0/0
12.6.2016 15:30
Foto

P55a50v36e68l 21M52a10r16t56i95n63e64k 9285315641413

Mno, pilnikem obrousit nove krouzky na zadrenem motoru byvala bezna praxe. Se slapanim to ma pramalo spolecneho, s manualni praci, dost.

0/0
12.6.2016 23:44

J29i41ř23í 20S65c46h48w89a80c18h 8708674948456

takže je to "fraška" už asi 80 let.... protože cca po stejnou dobu většinu toho co popisuješ nahradili poněkud modernější "postupy".

+1/0
12.6.2016 16:45

P70a92v26e70l 92V41a36j94n49e47r 4210742454907

To s vámi bohužel musím souhlasit, byť bych nešel tak daleko do historie. Ještě v 70. - 80. letech bylo Le Mans o výkonu, rychlosti a závodění. Dnes je to o neskutečně složitých pravidlech, ekologii, šetření palivem atd. :-(

+1/0
13.6.2016 11:21







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.