Diskuze
Potrápili jsme nový VW Amarok. Šestiválcem dal sbohem downsizingu
Děkujeme za pochopení.
P57e71t93r 29M42i18c21h49a49l
Za tohle ma VW plus. V takovém autě je čtyřválec málo.
Š24t66ě31p50á62n 34V28a64n41ě12k
Na jednu stranu konec dieslových motorů, na druhou V6 3.0 v Amaroku. Vypadá to, že nový Amarok se opravdu VW povedl.
D46a96v21i70d 24R14y21c31h85e51t91s63k69ý
Funkčně je to lepší a ani víc to nežere. Důvod proč není V6 je
1) nesmyslné nároky na náročnost výroby motorů kvůli emisím
2) pokuty pro výrobce za nedodržení evropskou pětiletkou stanoveného množství sodovkového plynu, které nepočítal inženýr, ale ekoterorista
#CZEXIT
J80a67r53o62m82í67r 56K47r74á87l
Skutečné emise se u V6 a toho "superturba" nijak neliší. Jsou dané jen spotřebou. Liší se jen poměrem jednotlivých složek. A kupodivu ten V6 je na tom lépe.
T59o37m36á44š 90L30u33d59v84í80k
S dvacet let starým Fordem a benzínovým motorem 1.8 Zetec jezdím za 5 litrů. Nějak nevidím ten pokrok.
M12a67r78t46i10n 78F25i30l85i35p96c57z60y96k
Tak za prvé za 5 litrů jezdíte jen v mimořádných situacích a za druhé, pokud vím, tak Escort neváží přes 2t, ale jen něco málo přes 1t, Mondeo o něco málo více.
J63o71s18e61f 42T87i68k30v11a62r90t
Downsizing spalovacích motorů vůbec není o pokroku, modernizaci nebo nových technologiích, nad kterými tady někteří demagogové onanují a vychvalují do nebes. Je to pouze nutné zlo vyvolané předpisy z Bruselu, kterým se bohužel museli vývojáři a výrobci přizpůsobit.
J82i66ř22í 87S17c61h13w51a35c61h
demagogové tu onanují nad atmosférami z minulého století....
... proč třeba Saab, Volvo používali ty "nepokrokové" turbobenzíny už spoustu let, když v pohodě mohly využívat "pokrokové" větší atmosférické motory?
Mimochodem já třeba turbobenzíny "nevychvaluji do nebes", já je jen "vytahuji z pekel", kam je posílají svou demagogií z 20 století výše uvedení atmo-fanatici.
P49e90t11r 76K38o93n18í20č61e25k
Ta RZ na titulní fotce je zajímavá, taky to tam vidíte?
Z87d95e48n95ě70k 84F66i90b56i10c84h
Z pár let se výrobci proberou a začnou montovat do velkých aut šestiválce...jako před downsizingem malej tří/čtyřválec drženej neustále pod krkem prostě není tak dobrý, jako velký šestiválec, který se jen líně převaluje
J71i16ř50í 77S40c37h94w12a19c40h
nikdo nikde nenahradil šestiválec tříválcem.
To auto s tímto motorem jede lépe, nikoliv proto, že má více válců, ale proto, že má větší výkon než minulé verze. A proto například Superb s 280 koníky jede mnohem lépe než Amarok i když má jen 4 válce, ale ty dávají větší výkon (a ještě je mnohem lehčí) a nikdo ho pod krkem držet nemusí
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Krásný, nový, dvoupokojový byt se 2 balkony v oblasti tří lyžařských středisek.
Ebene Reichenau, Feldkirchen, Rakousko
3 773 250 Kč