Diskuze
Naučte se správně používat bezpečnostní pásy, důležité je dotažení
Děkujeme za pochopení.
M58i92r23e18k 87K92o90n48e15č87n55ý
Strašně dlouhý klip, ze kterého není dobře patrná příčina. Ale záchranář má jasno. Jinak nic proti pásům, ale mám hodně proti blbým klipům.
T10o94m37á52š 26V91a56l83d58e71r
Ani si nevzpomenu, kdy jsem měl uvolněný bezpečnostní pás. Snad ve Škodě1000MB. Jinak v současných vozech se okamžitě pás dotáhne sám, což v zatáčkách pociťuji, jak mne drží.
P23e95t64r 28Z84a90s58k94o42č80i10l
Ten článek nepůsobí věrohodně, objektivní článek by měl uvést, že existují připady, kdy lidé přežili díky tomu, že připoutaní nebyli. Vylétli oknem (i když s těžkými zraněními), zatímco v autě by je to sešrotovalo úplně. Ano, takového člověka znám.
L92u54d89v56í96k 67G17a78j56d29o72š11í68k
Jistě. Takovým případům se ale říká statisticky bezpředmětné a stejnou váhu mají jako argument.
R15i77c82h98a54r21d 12R29ů90ž92i45č95k57a
Drsnější klip a bez krve
http://www.videacesky.cz/reklamy-reklamni-spot-video/zpomalte
J47a95n 28D33o48č14e12k51a49l
Baví se dva policisté u nehody: Vidíš? Spolujezdec nebyl připoutaný a tady se válí ruka, tady noha, hlava je v poli ..... a řidič měl pás a vypadá skoro jako živý! ... Teď vážně: co je komu do toho, jestli jsem připoutaný nebo ne? Je to moje volba a nikoho mimo sebe tím neohrožuji (pominu výjimku nepřipoutaného spolujezdce na zadní sedačce). Stát se chová, jako by občan byl jeho majetkem! Jestli chci podstoupit riziko zranění, tak je to jen a pouze moje věc!
P94e94t23r 17M17i59c49h31a77l
To není tak docela pravda. Léčení nepřipoutaného člověka je po nehodě zpravidla několikanásobně delší, dražší a často to mívá i trvalé následky, pokud to tedy dotyčný člověk přežije.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!