Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Zelená sexbomba z plakátů klučičích pokojíčků. Kawasaki pro Eddieho

Masivní naháč v sobě snoubí vlastnosti cestovní mašiny kombinované s technikou závodního speciálu. Kawasaki ZRX 1200 R je poklonou legendárnímu jezdci Eddie Lawsonovi a deset let byste tomuto kulturistovi nehádali.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Výpis zvoleného vlákna.
Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M32a83r95t57i66n 96L17a62c42o 7723816748

Karburátory sú ovládané podtlakom, žiadny kohoutek netreba otáčať. Keby zlyhala aj membrána podtlaku, obsah nádrže nevytečie pod motorku, ale do motora. Číslo 13000 na otáčkomeri nie je žiadna kozmická hodnota, tento údaj má každý štvorvalcový motocyklový motor. "Kozmickou hodnotou" by sa mohol nazvať údaj na otáčkomeri štvorvalcovej Hondy CB 250, tam je to 20 000. Kontrolku dobíjania som na japonskej motorke nikdy nevidel. Pod sedadlom je veľa miesta, pretože motorka nemá airbox....;-)

+1/0
20.6.2016 8:14

P37e91t76r 60J18o24r84d73á63n 1755527926300

Taky mě to trochu v článku zarazilo, ale tento motocykl neznám a je to retro, tak jsme mysle, že to je možné. Mám XJR 1300 (r.v.06), asi hodně podobné. Otáčkoměr také 13.000, podtalový ventil v nádrži též. O vytečení benzínu pod moto - možná, po přeplnění motoru asi jo.

0/0
20.6.2016 10:28





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.