- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Proč se po roce1990 na Českém podnikatelském nebi neobjevil místo Stehlíka neobjevil ten jenž by dokázal vzkřísit zašlou slávu Jawy a ČZ aspoň v segmentu skůtrů a maloobjemových motokol 21. století Nejde o kopírování Čínského vzoru. Ale Jawa, ČZ a ESO byly ve své době pojmy a nejen v Československu. Ano nemáme na Benneli , BMW nebo Suzuki, ale možná by jsme dokázali konkurovat Vespě! Favorit i Eska také zanikly protože to konkurence chtěla a v ČR se nenašel podnikatelský rváč jenž by se jí dokázal postavit. Proto se v ČR spokojujeme pouze s montovnou z dovezených dílů, jež v "kvalitě" nedokážeme vyrobit.
ČR se nenašel podnikatelský rváč
--
Protože pro klomunisty byl jakýkoliv podnikatel MUKL - Muž Uřčený K Likvidaci. A že se za normalizace žilo z podstaty? Inu za to asi sotva můžou zápaďáci.
Hlavně záleží na co ten skútr chcete. Na výlety to moc není, ale na moje cesty do práce(cca 8 km) mi bohatě stačí (číňan jiná značka). Zatím ho mám 4 rokem a úplně bez problémů.
Jak se takové levné skůtry servisují? Sice je nejlevnější, ale i tak, 25k Kč by už za věc na jedno použití bylo trochu moc.
Výměna oleje každé 3000km a po 4 letech na odpis. Měl jsem číňana. Motor je na nem jediné co je opravdu super. Motoro jezdí do 3l ale jede max těch 80-85km. Po 3 letech totiž začnou degradovat plasty a guma. Všechno je na výměnu. Zbavil jsem se ho za zlomek ceny a jsem rád. Pak jsem si koupil Gileru a krom výměny gum a oleje nebylo za 3 roky nic potřeba. Navíc drží cenu koupil jsem ho opravdu výhodně a jsem si jist že bych ho za stejnou nebo jen mírně nižší cenu v pohodě prodal. Ještě ho pár let nechám a koupím silnější. Momentálním favoritem je Piaggio Beverly 350
A je to ta miska, do které se dávají čínské nudle prsím??
Vypada to dobre, jen teda ta veta o tom, ze stoji stejne jako horske kolo ... neznam moc lidi co daji 25k za kolo ...
To je relativní... Já jsem třeba ještě nikdy nedal za (nové) kolo míň jak 35 tis. Ale uznávám, mohlo tam být upřesnění "kvalitní" kolo.
V te tovarne jsem byl. Budou tomu tak 2 roky. Inzenyri me pekne provedli po tovarne pak me ukazali show room a ja se jich zeptal, proc hodne jejich motorek vypadaj jak Italove. A vite co mi rekli?
Ze kopupili krachujici dizajnerske studio v Italii co delalo prevazne pro Italy a ted pouzivaji jejich vzory a nechavaji si od nich navrhovat vyssi rady.
"...a to šlo už o dva roky starý stroj" ...a na tachometru najeto celých 202km :)
Asi se dobře prodávají.
Ale fakt je, ža asi budou skutečně svižnější než svého času nás pionýr.
Já mám kolo za 30 a to je takovej horší průměr. Kolik tenhle skůtr může asi tak vydžet
To by mě taky zajímalo. Motor je u číny sázka do loterie - může sloužit léta bez větších problémů a nebo se bude sypat od začátku.
Takže opět krádež duševního vlastnictví. Co na to OSA?
A taky se mohlo napsat, že to jezdí na misku rýže, bylo by to stylovější. :-)
OSA? proc ne rovnou zvukari ci textari :D