- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Apropos, zaujimalo by ma ako sa systémy automatického riadenia zrovnávajú s prasatami na diaľnici. Teda s tými za volantom...
Ale predpokladám, že si udržujú tak veľký odstup ako nikto iný.
A potom sa zas môže stať že sa nikam ani nepohnú...
Zároveň to byla ukázka toho, že řidič je stále tím, kdo má nad vozem kontrolu. Celou dobu se totiž volant v jeho rukou s udávaným směrem jízdy pral. Za běžných podmínek by se řidič síle, kterou volant vyvíjí k narovnání jízdní dráhy, poddal.
Tak teraz neviem...má nad ním kontrolu alebo sa s ním pere?
A čo ak do toho príjde update ovladačov brzd?
Kdo neví kam se s autem vejde, tak by vůbec neměl sedat za volant. Čím víc bude takovýchto systémů, tím víc nebezpečných kopyt bude jezdit. V okamžiku kdy to přestane fungovat ten člověk nabourá, protože neumí řídit. Už dnes jsou lidi schopni zajet do rybníka, protože to říkala navigace.
Jednoho takoveho jsem vcera videl, ale asi mu to nefungovalo. Stal za kuzelama s rozmlacenym cumakem a povidal si s policajtama.
Dobrý den. Vítám Vás na palubě. Zapněte si prosím bezpečnostní pásy abych mohl vyjet. Prosím o úsměv. Dnešní den je tak krásný. Na Vašem cílovém místě budeme ve 14:11. Uvolněte se. Vyrážíme. Vím, že dnes velice spěcháte, ale z důvodu Vaší bezpečnosti a bezpečnosti ostatních účastníků provozu nemůžeme jet rychleji. Čtu Vaše myšlenky, ale opravdu toto je bezpečná vzdálenost před námi jedoucím vozidlem. A tady byla opravdu třicítka, ikdyž jste ji přehlédl. No a jsme tady. Před vystoupením si odepněte bezpečnostní pás; a pozor, na projíždějící vozidla. Těším se na brzkou shledanou...