Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dozvuk dieselgate: Volkswagen „zařízne“ více než 40 modelů

Německý automobilový koncern Volkswagen přestane v příštích letech vyrábět více než 40 modelů automobilů. S odvoláním na nejmenované zdroje to napsal německý list Handelsblatt.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

J73i79ř49í 85D47v85o37ř93á86k 5795299700348

Opravdu dozvuk ? Nebo zbožné přání výrobce ?

0/−2
20.6.2016 20:29

E10v41z12e70n 46S57o42u73k23u78p 1497654596918

Ježíš... Ti s tím nadělají.... Před 20 lety jezdilo to co mělo kola...

A ty jejich EURO x.... Co taková Čína nebo Indie... Miliardy aut bez nějakých EURO...

+3/−1
20.6.2016 19:36

J27i95ř78í 88S42c49h51w88a48c49h 8498304308486

no a pak je třeba v Pekingu smogová situace nějakých 300 dní v roce Rv

+2/0
20.6.2016 21:51

K10a28t40e84ř23i40n28a 95V31ý86b12o15r85n79á 6600119109

Souvislost s dieselgate je poněkud vágní. Jde v první řadě o omezení "kanibalismu" a maximalizaci zisků.

+8/0
20.6.2016 18:22

J30i86ř92í 19D97e17š89t 5855304828210

Stačí snad motory.

+1/−2
20.6.2016 17:36

V92a62c30l26a36v 92V73a93v47r63a 3517284735317

Ano, blázni a naivkové stále věří na elektromobily. Kdyby Tesla neměla sponzory, tak je dnes na dně. Na každém prodaném voze prodělávají 4,000 dolarů.

V době kdy litr benzínu stojí 13 Kč. A slibovaný model za 34,000 dolarů? Chtěl bych ho jednou vidět. Nikdy to nedokážou a tedy nikdy to nebude masově prodejné.

+12/−4
20.6.2016 17:24

R73o91m86a37n 63V71í37c47e49n29e42c 2369392118212

A na provoz po Tchaj-wanu je nutné platit ekologickou daň, protože dle jejich parametrů se nejedná o ekologické vozidlo. A bublina splaskla.

0/−2
20.6.2016 18:32

J50i97ř92í 57Z17ý13k68a 9669843771920

šlo o Hongkong a tam nejde o ekologické vozidlo, protože většina el. energie se tam vyrábí z uhlí a plynu (53%, 22% plyn, jaderky 22%).

U nás je to cirka 42%uhlí, 28% jádro, 3,5% plyn, 18% OZE. Takže mnohem více "EKO".

0/0
21.6.2016 8:51

J15á65n 62K45o78t68ú29č 2876334258136

Ale dokážu, len to nejaký čas potrvá. Nebude to zajtra. Ale už to čo dokázali doteraz je hodne. Verím, že raz bude vzduch v mestách čistejší.

0/0
21.6.2016 14:49

T58o66m21á82š 55V22a11l83d98e62r 7713820969

Budoucnost vidím. Akorát elektromobily nebudou mít současné baterie. Jsou i jiné zdroje elektrické energie.

0/0
21.6.2016 21:40

V64a57c69l65a27v 15V34a11v58r69a 3657704835137

VW, ač tu v USA má závod na výrobu aut dosud neumí postavit auto pro Američany. V tabulce nejprodávanějších se objevil kdysi jen jednou a to na asi 26.míatě s modelem Jetta. Tedy v podstatě jen proto, že měl Diesel a někteří se tu domnívali, že to je ta jejich "parketa".

Dnes v tabulce 30ti nejprodávanějších aut v Americe nefiguruje ani jedno jediné vozidlo z celé Evropy. Toyota, Honda, Nissan, Ford, Chevy, GMC a Chrysler je jiné kafe.

Nejprodávanějším vozidlem po více než dvacet let je stále Ford řady F.

F150 nebo GM Silverado nemají na světě konkurenci.

+4/−5
20.6.2016 17:20

J50a73n 17N51o77v94á46k 9495368464335

"F150 nebo GM Silverado nemají na světě konkurenci." ;-D

V Evropě jsou tyhle žravé krávy ve větším počtu neprodejné.

+11/0
20.6.2016 18:19

H56e55r64b11e78r39t 42M82a65c79h30á97n62ě 1694280896

Vávra je tu neznámější troll, a tyto nesmysly píše furt dokola...

0/−1
20.6.2016 18:25

T12o98m95á54š 21M71a19c59e20j91k21a 6931862597257

Proto na něho reaguji jen, zřídka, protože on na nepohodlné otázky neodpovídá. Hlavně, že tento hrdý Američan už na českých diksusích o sobě prozradil snad vše kromě velikosti svého přirození.

+2/0
20.6.2016 19:21

K31a33t42e70ř59i68n98a 79V40ý32b87o27r32n30á 6740539809

V Americe frčí Japonci. V Evropě jde střední třídu. Většina Američanů si evropské auto nemůže vůbec dovolit.

+4/0
20.6.2016 18:24
Foto

M59a15r44t50i39n 91K21o84u45b15e90k 3859277488956

radši bych si teda, stejně jako spousta lidí tam, nemoh dovolit evropskou střední třídu a jezdil taky v Camry

0/0
20.6.2016 18:55

K16a64t97e74ř30i98n68a 30V12ý29b64o31r33n53á 6850399449

A kdo Vám v tom brání? Je to levnější než srovnatelný Mercedes. Ovšem to je prémiová značka.

0/0
20.6.2016 19:57

T47o40m44á80š 24M74a90c40e30j84k23a 6631172937227

A kolik se v Evropě prodá Amerik? Kolik se tu prodá F150? Moc ne, že? Jo, Ford tu prodává a dobře, ale to jsem evropská auta pro evropský trh a v USA by asi moc šancí neměla.

0/0
20.6.2016 19:18

E83v91z20e66n 31S98o33u80k89u84p 1417304736698

Ale zapoměl jste na Hundai... Těch je na Floridě spousta....

Jinak ta "vyšší vrstva" Američanů si pořizuje převážně evropské nebo japonské vozy... Mercedes, BMW, Porche,Range Rover, Lexus, Acura, Infinity, Land cruiser, atd....

Z amerických je tak jedině v lepší třídě Cadillac....

A že F150 nebo GM Silverado nemají ve světě konkurenci ??? 8-o

Asi jste neslyšel o Toyota Hilux, RAV, Tundra, Sienna.... ;-)

0/0
20.6.2016 19:51

M87a40r58e74k 56H47r86u13b24y 6917892161438

Myslel jsem, ze problem je v motorech, ne v modelech. Takze ten 2.0 TDI v Brouku vadi, ale v Passatu je v pohode? 8-o:-P

+2/−2
20.6.2016 16:48

L98u24k54á65š 94Š35l52e47h41o43f29e18r 1443249585539

Ne, jen jste to nepochopil...

+2/0
20.6.2016 17:44

J95a81n 53N26o70v42á53k 9635888604555

Omezení množství modelů je jen úsporná strategie - osekání o nevýdělečné modely, ne přímé řešení dieselgate.

Dieselgate v nových autech plnících EURO6 není třeba řešit, tam se používají už jiné technologie.

+2/0
20.6.2016 18:21

M34i79r76o28s76l24a65v 33U66r45b28a46n 1946317321559

A jeste jeden, kdyz uz se bavime o limitach:

Přijde nekonečně mnoho matematiků do hospody. První si objednaná celé pivo, druhý půlku piva, třetí čtvrtinu, další šestnáctinku, další dvaatřicetinu a tak to pokračuje až do nekonečna. Hospodský se na ně podívá, řekne: "vy jste ale banda blb.cu," a načepuje dvě piva.

+16/−1
20.6.2016 16:24

M96i39r66o21s32l38a59v 27U19r46b89a71n 1656697901769

A tenhle znate ?

Prijde chlapik do hospody, chvili tam sedi a pak si objedna pivo.. potom druhe, za chvili dalsi dve, potom tri.. Hospodsky na to povida : Fibonacci, Fibonacci, ty se dneska zase ozeres..

+9/0
20.6.2016 16:22

L44i78b27o66r 63M24o51u92č78k90a 1908187775452

;-D clanku si nikdo nevsimal.. tak se udelal po 12. hodine refresh a prdnul se nahoru ... a bum .. 8 reakci ;-D

+1/0
20.6.2016 15:19

V57i94k48t85o56r 33N31á48r32o95ž30n59ý 3199392348

Logický krok. Jaký smysl má vyrábět například model SEAT Toledo , kterého se za den vyrobí nějakých 80 kusů ?

+4/−2
20.6.2016 15:18

S92t66a96n53i50s11l26a13v 64R91o81s86e72c42k41ý 9475509491729

článek není o typech, ale o modelech

0/−2
20.6.2016 15:31

J87a93k33u78b 23Š66a55f94a56n31d46a 7145157211681

Dokážete vyjmenovat alespoň 100 modelů ze skupiny VW?

+1/0
20.6.2016 16:05

J84a33n 92K63u37b43í41č90e83k 3934731458571

já ne vy ano?

+2/0
20.6.2016 16:21

R16o89m58a78n 20P45o50l39á69č86e83k 5866949165

To by se dalo. Pokud vezmeme liftback/combi minimálně u nás známých modelů. Pak třídveřové a 5 dvéřové menší modely. Ono to bude poměrně naskakovat. ;-)

0/0
20.6.2016 23:19

T69o81m27á87š 76K75u14c56h18a53ř 3867211398561

Místo radosti z řízení svého auta se budeme přesouvat elektromobilem alternativní taxislužby s automatickým řidičem.. :-P

To je asi jako souložit online, bekontaktně a bez rozlišení pohlaví. :-P

Čím to, že mě ta představa vůbec neláká? Asi už jsem starej.. :-/

+28/−2
20.6.2016 15:13

M13i49l84o48š 30B96o87u65k71a67l 8933687693384

Řidič bude mít jiné starosti, než točením kolečkem a kvrláním šaltpákou... bude nahazovač jističe, navazovat spojení se satelitem a za jízdy měnit baterky...;-D

+10/−2
20.6.2016 15:18

T25o45m19á76š 41K37u70c19h66a16ř 3967691528591

To spíš za jízdy vyhodí hlášku "Aplikace Řidič přestala pracovat." Po restartu pak "Probíhá aktualizace aplikace Řidič." Pak po půl hodině stahování "Nedostatek místa ve vnitřním úložišti. Odstraňte nepotřebné soubory." Po vyčištění pak "Aplikace Správce baterie nemůže najít soubor s kalibračními daty. Plně nabijte a pak zapnutím všech spotřebičů plně vybijte baterii." A pak operátorka ze služby GoogleCars: "Opravdu ještě do té porodnice chcete jet?" ;-)

+15/0
20.6.2016 15:47

R81o15m90a97n 16V93í36c30e12n44e65c 2969282138192

... "pokud chcete vypnout vozidlo, zmáčkněte nejprve START".

0/0
20.6.2016 18:34

J58á93n 17K15o75t40ú72č 2436194788126

Minimálne na diaľniciach bude už za pár rokov autopilot fungovať v pohode. A potom si môže každý vybrať, či chce šoférovať z Prahy do Splitu pre "radosť", alebo to nechá na automatiku...

0/0
21.6.2016 14:58

V84l93a81d78i51m59i53r 38K83r66a75u94s 6621758124940

tak treba zminovany volkswagen lze tezko vnimat jako vyrobce aut pro radost z rizeni. :) a verim, ze auta pro radost budou i nadale dokud bude po nich poptavka. viz napriklad ten novy kabrio fiat... :) a i elektricky auto nebo hybrid muze byt sakra pro radost. viz tesla nebo honda cr-z apod.

0/−2
20.6.2016 16:17

A43n73t20o43n18í67n 98S17v22o88b64o76d28a 3194703809282

Tesla, aby šetřila, tak mně zase překážela na silnici, jojo, to je potom dojezd, tedy doplížení

0/−1
20.6.2016 16:36

J14á18n 42K47o33t92ú16č 2536884298516

Chápem že toto je autoweb, ale predsa. Zďaleka nie vždy je jazda autom príjemný zážitok. Keď niekedy trčím v aute v zácpe na vstupe do nejakého mesta, tak by som bol omnoho radšej, keby som namiesto toho mohol presadnúť z nejakého s-bahnu do taxíka a podobne.

0/0
21.6.2016 14:54

T81o97m54á38š 72V45a38l69d98e44r 7923270939

Budu rád, až mi vůz odřídí kolonu a já si přečtu noviny, časopis apod.

0/0
21.6.2016 22:02

J73a66n 62K93l75i19m74a 7950933760572

Ještě že má volkswagen škodovku vsadím boty že se budou škodovky dělat i v Německu.

0/0
20.6.2016 15:08

P67e68t57r 20Č80e13r89m29á48k 9568355239430

Nerozumím, Škodovka je sice úspešná, ale to prakticky všechny značky koncernu (až na Seat). A škodovky v německu jsou spíše utopie, jednak jsou tam vyšší výrobní náklady a jednak továrny VW mají kapacity vesměs obsazené.

+2/0
20.6.2016 16:24

T36o13m82á79š 11B81a82š21a89n47d72a 2652409212760

Měli by přestat vyrábět všechny motory, neumí pořádně ani benzínové, ani dieselové.

+7/−12
20.6.2016 15:00

J79a53n 55N86o31v96á69k 4146867283879

No nevím jak současné motory od VW, ale starší poctivé nafty PD nebo s čerpadlem jsou nezničitelné a při správné péči dost vydrží.

+2/−4
20.6.2016 15:43

K94a54r72e78l 46N48o52v28o67t71n35y 6949931229925

PD je to nejhorsi, co VW kdy udelalo. Priznavaji, samozrejme neoficialne, i inzenyri VW, kdyz se s nimi ozerete.

+2/−3
20.6.2016 16:04

A46l77e30š 83N53o49v91o22t48n93ý 9106476916469

Když nebudou chlastat, nebudou chtít být zajímaví a bez tendencí někoho pobavit.

Je to samozřejmě nesmysl, alespoň z pohledu spolehlivosti a životnosti, na což nepotřebujete hodnocení opilých inženýrů.

+2/−1
20.6.2016 16:17

P66e98t95r 60Č22e85r37m47á21k 9108345239210

Nesmysl, právě naopak, PD bylo terno, v té době motory bez konkurence, tehdy začínající commonrail předčil prakticky ve všem. Emisní limity donutili vývojáře opustit tuto větev a začít se věnovat CR.

+2/0
20.6.2016 16:27
Foto

R53a15d53o58m60í74r 37Š60r91á82m13e74k 4488130426344

To je hezke tvrzení. Ale možná by to chtělo i doplnil nějakými fakty. Protože z praxe od lidi slyším přesný opak. Při přechodu na CR většinou nechtějí o PD už nikdy nic slyšet. Ale nejsem odborník. Tedy se nechám rád poučit.

0/0
20.6.2016 17:53

P83e46t10r 59Č81e10r72m39á43k 9818365659970

To je popis skutečnosti té doby, co kdo říká dneska je už subjektivní - většina 1,9TDI z té doby má dnes nalítáno okolo 500tis km(byť si dnešní majitelé myslí něco jiného), mnohdy i mnohem více, a jisté investice začínají být pochopitelně nutné, což možná vede k některým fámám. Dobové CR to mají buď už za sebou, nebo jsou dávno po výměně půl motoru. V podstatě jediná nevýhoda PD byl hrubý zvukový projev motoru, jinak spotřeba nebo spolehlivost byla neporovnatelná, česká nafta dělala CR šílený problémy už jako novým vozům. Dneska mají za sebou CR několik generací vývoje dál a porovnávat to nejde protože nikdo neví kde by PD byl kdyby se vyvíjel dál.

0/0
20.6.2016 19:08

T65o29m59á39š 38V47a17l93d45e48r 7723640859

CR je další schod ve vývoji motorů. To že v ČR nejsou schopni vyrobit kvalitní palivo je jedna věc. To, že vyrábí a prodávají palivo několik měsíců, které ani nesplňuje blbou normu a nikoho tato skutečnost netankuje je druhá věc. Tak co potom po CR chcete? Protože 1,4HDI PSA je velmi dobrý motor a výrobce, který jej vymyslel a jeho JTD ani nemusím připomínat. Naftu nemusím a mám radši benzín. Ale z nafty bych koupil jenom toto.R^

0/0
21.6.2016 22:11

T74o26m91á84š 73V81a94l23d37e63r 7333620389

Samozřejmě u JTD myslím Fiat. ;-):-)

0/0
21.6.2016 22:14







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.