- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A přitom řešení je jednoduché...
v případě zařazeného neutrálu + volné sedačky řidiče+odeplý pás = zatažení ruční brzdy + austiský signál zatroubení...
Je mi ho líto. Jenom přemýšlím, kolik Američanů by stálo život, kdyby jezdili s manuálem. Protože jestli to chápu správně, odešel a nevypnul motor. To je jako zastavit v mírném kopci s manuálem bez zatáhnuté ruční brzdy (nebo zařazené rychlosti).
Poslední kvalitní Fiat bylo staré Uno a Tipo :)
Jako je to smutny, ale neschopnost zkontrolovat si co mam zarazeno je fakt inteligentni delikt...
Jeste k tomu video kde komentatorka horecne naraci na to jak je nutne si opticky kontrolovat. To je snad normalni ne???
Nevim jak vy, já mám teda manuální převodovku, ale během řízení se na řadící páku nepodíval většinou ani jednou a i tak podle hmatu poznam co mám zařazeno.
V nějaké jiné recenzi už popisovali, že ten volič je úplně nesmyslný. To snad by mohlo být za tu dobu používání automatů trochu vychytané a standardizované.
To je sice pravda, ale když si někdo takový volič koupi, tak mu asi vyhovuje (a jestli ne, tak pak je nesmyslné i rozhodnutí koupit něco, kde mi nevyhovuje ovládání)
Jenomže u P musí být dole brzda, to je pohyb navic
Blbý to je rozhodně, na druhu stranu, co je zařazeno je vidět na dvou místech. A kromě toho mám čtvrté auto s automatem a nikdy jsem N (neutrál) nezařadil. Vždy P (parking) a to je neomylně na dorazu vpředu.
Tady je problém, že volič převodovky v tomhle Jeepu vema polohy jak je znáte. Zůstává na jednom místě a posouváte „klikáním“ dopředu a dozadu. ...proto půjde udělat i to, že se při otevření dveří automaticky zařadí P.
Měl pech, nechat se zabít svým novým vozem. Říkám, není nad manuál a pořádně s ním za jízdy zařádit.