Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Elektrická formule z Prahy ovládla americké závody, jako jediná dojela

Studenti z Fakulty elektrotechnické ČVUT v Praze slaví úspěch. Tým eForce FEE Prague Formula zvítězil ve dvou červnových podnicích závodů studentské formule v kanadském Barrie a americkém Lincolnu. Tým z české techniky porazil účastníky ze špičkových světových univerzit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P50a58v27l26a 98H52r84a71d38i28l96o40v24a 3247361671734

A to se hezky cte. A myslim, jak znam CVUT, ze se u toho i spravne pobavili :) Bravo.

+6/0
23.6.2016 21:46

P74e38t10r 60M84a31r20š73o59u72n 5525368936226

Teda, podle nadpisu "ovladla zavody, jako jedina dojela", jsem si rikal jednooky mezi slepymi kralem? :D no, ale skutecnost k vitezstvi koukam byla v necem jinem ;)

+2/0
23.6.2016 19:13
Foto

J94i35ř39í 59D53v46o19ř30á33k 5285269120948

Ten nadpis charakterizuje elekromobily . A kdy se pojede 24 minut e-Le Mans ?

+7/0
23.6.2016 17:28


P93e96t44r 77K76e36t33n24e94r 6921799747294

http://www.electricautosport.com/2015/10/new-electric-racer-to-prepare-24-hours-of-le-mans-entry/

Ale to ma zabudovanej generator.

Ciste elektricky by museli menit baterky ve stylu Tesla Motors...

0/0
24.6.2016 15:41
Foto

J26i64ř23í 31D73v97o78ř55á53k 5135299110408

Takže prakticky elektrárna spalující fosilní paliva umístěná na kola .

0/0
24.6.2016 16:30

J41a44n 24V84e62l51i64k96ý 4905579578765

Je to pěkná soutěž, ale větší smysl pro pokrok v elektromobilech by IMO dávala soutěž pro vývojáře baterií.

0/0
23.6.2016 15:14

J58a38n 59V44e28l98i15k45ý 4575529398545

Jsou k něčemu ta přítlačná křídla v takhle malých rychlostech?

0/0
23.6.2016 14:25

D13a12v61i87d 73J29i98n64d32r32a 6320134226634

Vzhledem k velikosti těch křídel a některých úsecích, kdy ta formule fakt jede, tak ano jsou. Tuším že kluci s minulým autem měli přítlak přes 240kg...

+2/0
23.6.2016 14:58
Foto

J61i45ř60í 44D63v22o58ř33á81k 5495319770948

V úsecích , kdy ta formule fakt jede ? Asi rovinky . Jaký je aerodynamický odpor ?

0/0
23.6.2016 19:19

A73l69e66š 21J42a38v78ů37r19e21k 2192929880950

GRATULACE R^[>-]

+3/0
23.6.2016 11:11

J68a13k38u39b 93S22v95o75b12o32d92a 1902937931685

Uzasny moc gratuluji!

+2/0
23.6.2016 10:41

M47i48c39h49a46l 58K43o54h36o57u43t55e51k 4287164809176

Mozky by evidentně byly. Teď je ještě využít ve prospěch našeho státu. Ne je pouze připravit pro vstup na cestu expertů zahraničních firem.

+1/−3
23.6.2016 10:10

J54i10ř48í 40K92o53c61u73r66e44k 6755544255658

Člověk je majetkem státu a stát s ním může dle toho libovolně zacházet. ;-€

0/−3
23.6.2016 13:40

R35o56s43t27i27s24l34a51v 56J39a62n90d79a 5599679696280

Paráda, jen více takových zpráv!

+1/0
23.6.2016 9:12

J68a75r50o71m86í23r 61K92r47á89l 4190539144819

Vytrvalostní závod na 22 kilometrů ? 8-o A s průměrem necelých šedesát ?

+5/−5
23.6.2016 8:56

M79a68r23e67k 11M36a62l80ý 1342728361820

No jo, elektrika :-)

+2/0
23.6.2016 9:53

A33l16e50x 95K32o21u74b63a 6250862544471

Elektřina a cena téměř $30k, na cokoliv lepšího by byl potřeba citelně větší rozpočet...

+2/0
23.6.2016 10:35

J66a79r91o54m40í11r 71K58r19á48l 4520479744779

Takže je vidět, že jde o zajímavý experiment, a studenti se přesvědčí, že tudy cesta nevede.

+2/−6
23.6.2016 12:30

P86e10t14r 11R74o24m19á16n88e87k 8654647654134

Za daných podmínek byli nejlepší, co byste vlastně chtěl?

+3/0
23.6.2016 21:47

J12a18n 58N67o92v58á51k 9245818244235

Jaký dojezd byste si představoval u elektrické "motokáry" vážící kolem 200kg i s bateriemi.

+2/0
23.6.2016 22:26

V53í80ť80a 52L32o43b91p86r82e68i37s 2874479988534

Gratuluji pánové! Je vidět, že naše Alma Mater je opravdu kvalitní a řadí se mezi světové špičky! :-)

+4/0
23.6.2016 8:26





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.