Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Elektrická formule z Prahy ovládla americké závody, jako jediná dojela

Studenti z Fakulty elektrotechnické ČVUT v Praze slaví úspěch. Tým eForce FEE Prague Formula zvítězil ve dvou červnových podnicích závodů studentské formule v kanadském Barrie a americkém Lincolnu. Tým z české techniky porazil účastníky ze špičkových světových univerzit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P97a76v93l47a 57H69r63a48d52i37l74o70v41a 3277761171174

A to se hezky cte. A myslim, jak znam CVUT, ze se u toho i spravne pobavili :) Bravo.

+6/0
23.6.2016 21:46

P53e31t30r 83M61a53r45š51o32u97n 5805238606906

Teda, podle nadpisu "ovladla zavody, jako jedina dojela", jsem si rikal jednooky mezi slepymi kralem? :D no, ale skutecnost k vitezstvi koukam byla v necem jinem ;)

+2/0
23.6.2016 19:13
Foto

J38i22ř54í 48D84v87o98ř73á68k 5505909590708

Ten nadpis charakterizuje elekromobily . A kdy se pojede 24 minut e-Le Mans ?

+7/0
23.6.2016 17:28

P73e25t39r 35K59e52t13n40e95r 6711389457334

http://www.electricautosport.com/2015/10/new-electric-racer-to-prepare-24-hours-of-le-mans-entry/

Ale to ma zabudovanej generator.

Ciste elektricky by museli menit baterky ve stylu Tesla Motors...

0/0
24.6.2016 15:41
Foto

J58i95ř34í 71D82v35o90ř46á46k 5575869780918

Takže prakticky elektrárna spalující fosilní paliva umístěná na kola .

0/0
24.6.2016 16:30

J29a17n 78V61e79l92i12k81ý 4705369928725

Je to pěkná soutěž, ale větší smysl pro pokrok v elektromobilech by IMO dávala soutěž pro vývojáře baterií.

0/0
23.6.2016 15:14

J30a69n 56V59e42l50i25k12ý 4615389138485

Jsou k něčemu ta přítlačná křídla v takhle malých rychlostech?

0/0
23.6.2016 14:25

D96a67v65i67d 34J37i66n52d55r67a 6330944606434

Vzhledem k velikosti těch křídel a některých úsecích, kdy ta formule fakt jede, tak ano jsou. Tuším že kluci s minulým autem měli přítlak přes 240kg...

+2/0
23.6.2016 14:58
Foto

J91i45ř43í 50D86v68o41ř98á61k 5645449850138

V úsecích , kdy ta formule fakt jede ? Asi rovinky . Jaký je aerodynamický odpor ?

0/0
23.6.2016 19:19

A17l70e76š 40J89a14v40ů64r21e37k 2432579430680

GRATULACE R^[>-]

+3/0
23.6.2016 11:11

J50a26k62u46b 60S98v97o58b79o67d20a 1512437171975

Uzasny moc gratuluji!

+2/0
23.6.2016 10:41

M16i10c33h47a33l 59K80o77h36o43u90t30e78k 4797174989926

Mozky by evidentně byly. Teď je ještě využít ve prospěch našeho státu. Ne je pouze připravit pro vstup na cestu expertů zahraničních firem.

+1/−3
23.6.2016 10:10

J53i10ř90í 81K97o28c82u86r15e58k 6905184295488

Člověk je majetkem státu a stát s ním může dle toho libovolně zacházet. ;-€

0/−3
23.6.2016 13:40

R70o33s66t15i37s20l19a19v 18J68a47n36d12a 5699779296770

Paráda, jen více takových zpráv!

+1/0
23.6.2016 9:12

J71a68r27o97m42í25r 25K17r80á50l 4600289114899

Vytrvalostní závod na 22 kilometrů ? 8-o A s průměrem necelých šedesát ?

+5/−5
23.6.2016 8:56

M68a17r94e29k 95M22a74l79ý 1882828431900

No jo, elektrika :-)

+2/0
23.6.2016 9:53

A31l43e71x 25K22o18u84b79a 6280492114491

Elektřina a cena téměř $30k, na cokoliv lepšího by byl potřeba citelně větší rozpočet...

+2/0
23.6.2016 10:35

J37a17r50o96m55í69r 58K90r17á77l 4780289174499

Takže je vidět, že jde o zajímavý experiment, a studenti se přesvědčí, že tudy cesta nevede.

+2/−6
23.6.2016 12:30

P81e16t13r 91R79o44m64á51n92e80k 8454647384514

Za daných podmínek byli nejlepší, co byste vlastně chtěl?

+3/0
23.6.2016 21:47

J42a30n 71N28o15v54á91k 9885708764335

Jaký dojezd byste si představoval u elektrické "motokáry" vážící kolem 200kg i s bateriemi.

+2/0
23.6.2016 22:26

V28í34ť51a 82L52o64b52p18r71e36i78s 2754359698664

Gratuluji pánové! Je vidět, že naše Alma Mater je opravdu kvalitní a řadí se mezi světové špičky! :-)

+4/0
23.6.2016 8:26







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.