Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Elektrická formule z Prahy ovládla americké závody, jako jediná dojela

Studenti z Fakulty elektrotechnické ČVUT v Praze slaví úspěch. Tým eForce FEE Prague Formula zvítězil ve dvou červnových podnicích závodů studentské formule v kanadském Barrie a americkém Lincolnu. Tým z české techniky porazil účastníky ze špičkových světových univerzit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P96a40v38l42a 95H29r98a47d88i55l92o14v62a 3477471721434

A to se hezky cte. A myslim, jak znam CVUT, ze se u toho i spravne pobavili :) Bravo.

+6/0
23.6.2016 21:46

P61e88t97r 53M24a43r47š75o69u23n 5595598786106

Teda, podle nadpisu "ovladla zavody, jako jedina dojela", jsem si rikal jednooky mezi slepymi kralem? :D no, ale skutecnost k vitezstvi koukam byla v necem jinem ;)

+2/0
23.6.2016 19:13
Foto

J80i31ř46í 79D29v61o32ř23á29k 5285379730658

Ten nadpis charakterizuje elekromobily . A kdy se pojede 24 minut e-Le Mans ?

+7/0
23.6.2016 17:28

P22e70t14r 32K70e10t33n56e59r 6951829477794

http://www.electricautosport.com/2015/10/new-electric-racer-to-prepare-24-hours-of-le-mans-entry/

Ale to ma zabudovanej generator.

Ciste elektricky by museli menit baterky ve stylu Tesla Motors...

0/0
24.6.2016 15:41
Foto

J58i41ř25í 96D62v66o68ř93á70k 5895439290208

Takže prakticky elektrárna spalující fosilní paliva umístěná na kola .

0/0
24.6.2016 16:30

J98a76n 49V27e93l30i53k42ý 4245299208265

Je to pěkná soutěž, ale větší smysl pro pokrok v elektromobilech by IMO dávala soutěž pro vývojáře baterií.

0/0
23.6.2016 15:14

J76a22n 97V51e48l16i49k27ý 4615919388515

Jsou k něčemu ta přítlačná křídla v takhle malých rychlostech?

0/0
23.6.2016 14:25

D38a83v18i63d 66J44i31n85d38r49a 6560904426404

Vzhledem k velikosti těch křídel a některých úsecích, kdy ta formule fakt jede, tak ano jsou. Tuším že kluci s minulým autem měli přítlak přes 240kg...

+2/0
23.6.2016 14:58
Foto

J85i66ř70í 67D60v89o76ř90á22k 5485169110428

V úsecích , kdy ta formule fakt jede ? Asi rovinky . Jaký je aerodynamický odpor ?

0/0
23.6.2016 19:19

A47l14e44š 11J44a20v15ů94r17e91k 2132849330860

GRATULACE R^[>-]

+3/0
23.6.2016 11:11

J78a40k20u51b 39S90v57o38b57o14d22a 1852367191905

Uzasny moc gratuluji!

+2/0
23.6.2016 10:41

M79i72c61h32a34l 26K90o30h57o52u15t19e53k 4167354599266

Mozky by evidentně byly. Teď je ještě využít ve prospěch našeho státu. Ne je pouze připravit pro vstup na cestu expertů zahraničních firem.

+1/−3
23.6.2016 10:10

J30i98ř28í 61K64o43c92u25r15e38k 6235644375828

Člověk je majetkem státu a stát s ním může dle toho libovolně zacházet. ;-€

0/−3
23.6.2016 13:40

R86o79s77t26i70s55l42a27v 76J35a33n83d90a 5239699576200

Paráda, jen více takových zpráv!

+1/0
23.6.2016 9:12

J95a49r77o91m21í14r 62K66r18á33l 4480469454229

Vytrvalostní závod na 22 kilometrů ? 8-o A s průměrem necelých šedesát ?

+5/−5
23.6.2016 8:56

M14a86r96e71k 90M75a79l11ý 1752358161380

No jo, elektrika :-)

+2/0
23.6.2016 9:53

A69l51e68x 93K25o33u92b33a 6600962294581

Elektřina a cena téměř $30k, na cokoliv lepšího by byl potřeba citelně větší rozpočet...

+2/0
23.6.2016 10:35

J48a43r42o14m66í67r 45K54r85á59l 4530819244869

Takže je vidět, že jde o zajímavý experiment, a studenti se přesvědčí, že tudy cesta nevede.

+2/−6
23.6.2016 12:30

P62e28t49r 53R80o83m76á87n21e38k 8154207144894

Za daných podmínek byli nejlepší, co byste vlastně chtěl?

+3/0
23.6.2016 21:47

J97a11n 78N98o30v38á36k 9455888304575

Jaký dojezd byste si představoval u elektrické "motokáry" vážící kolem 200kg i s bateriemi.

+2/0
23.6.2016 22:26

V92í20ť29a 75L50o11b24p23r40e56i14s 2224319918184

Gratuluji pánové! Je vidět, že naše Alma Mater je opravdu kvalitní a řadí se mezi světové špičky! :-)

+4/0
23.6.2016 8:26







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.