Diskuze
Poslední felicii vyrobili před 15 lety. Stále je žádaná, provoz nestojí nic
Děkujeme za pochopení.
D93a32v23i14d 67W45e70i68s57e20r
Když jsem nastoupil do svého druhého zaměstnání, dostal jsem jako montážní auto Feldu combi 1.9D s 154000km. Když jsem dostal novou Fabii combi I. 1,9SDI, měla Felda nalítáno 435000km. Za ty km se na motor šáhlo párkrát, výměna žhavících svíček (360000) a spojka(385000), 4000000 výfuk. Jinak jen spotřební díly (filtry, olej, rozvody, brzdy, čepy ) . Tak nevím co se na tom motoru kazilo. Za nějaký čas ji firma prodala , jěště v roce 2013 jezdila a měla na tachometru 580000km.
To auto bylo nezmar, ať si říká kdo chce co chce, ale pravda je, že přechod na Fabii a pak na Caddy, byl vždy vítaný krok k lepšímu pohodlí.
T60o90m66a96s 39N44o86v76o29t50n67y
Mít to klimu a posilovač, ani jiný auto nepotřebuju na vození věcí, skákání po městě a občas nějam na výlet. Jasně, na každodenní lítání stovek kilometrů to není, ale držák a pracant je to neskutečný.
A13l10e57š 79L37i14s68o60v71s78k12ý
Božíčku! Kolik je tu odborníků na auta! Ta modrá felda fkombíku a po facelitu je fakt hezký auto.
C82y59r50i46l 45P95a40v26e71l93k38a
Jestli chcete kvalitní, velké a pohodlné auto s minimálním servisem, tak se podívejte na zachovalé Nissany Almera a Primera P11 (do 2001). Pokud seženete pěkný kus, tak snad neexistuje lepší poměr cena/výkon.
C64y35r14i10l 41P52a94v38e21l37k89a
S cenama náhradních dílů je to pěkná demagogie!
Díly na Mercedes C - W203 rok výroby 2006, 170 koní:
Pružina přední: 374 Kč
Tlumič přední: 1 090 Kč
Ložisko kola FEBI: 184 Kč
Přední brzdové destičky: 387 Kč
Je tady nějaký rozdíl proti Felicii? Pokud nevěříte, rád pošlu odkazy. A pokud budete povídat něco o kvalitě dílů, tak je minimálně srovnatelná s těmi na Felicii.
J35a28n 22D55l86o18u65h10ý
Opel Agila 2003:
Silen blok motoru 1ks - 2000kc
Predni naraznik - 6000kc
Tlumic - 1500kc
Vymena rozvodu - 8000kc
Spojka - 5000kc
Felicie:
Silen blok 120kc
Predni naraznik - 1600kc
Rozvody - 3000kc
Spojka - 3000kc Jsou to realne ceny ktere jsem na obe auta zaplatil.
T95o47m30á57š 18Z16e55m92a97n
Jednou z výhod felicie byl vnitřní prostor - ve feldě se dalo odstěhovat víc než v oktávii 2 (oboje kombi).
J89a46n 12V78e73l74i45z
Motor 1,3 MPi (vstřikování Siemens) měl oproti Bosch mono-tronic, který felicia převzala od favoritu, otevřenější sání a čidlo klepání, které umožnilo zvýšit předstih. Tyto motory měly ve skutečnosti výkon 56-57kW. Nižší výkon 50kW udával výrobce proto, aby dosluhující litinový motor VW 1,6 MPi 55kW byl aspoň trochu prodejný. Z hlediska hmotnosti hnacího agregátu na tom byl nejhůře rovněž litinový 1,9D, který navíc měl interval výměny oleje pouze 7500km. Tento motor se ve skutečnosti skoro nikomu nevyplatil. Jeho výhodou je tak pouze skutečnost, že měl vždy posilovač řízení, zatímco 1,6MPi pouze někdy a 1.3MPi skoro nikdy. Přes absenci posilovače se na jízdu ve feldě 1.3 dalo zvyknout, pokud člověk souběžně nejezdil s lepším vozem, např. fabií.
M31i75c36h72a26l 65N43a67j74m91a33n
Takže 1,3 Mpi byla vlastně lepší než motor 1,6? Seděl jsi někdy v tom autě? Rozdíl mezi těmi motory byl daleko výraznější než těch papírových 5 kw.
A posilovač byl tam, kde si ho člověk zaplatil.
L31u33d89v18í32k 60G70a97j89d43o77š95í93k
Felda dneska?
Pokud jsou někomu milejší peníze než vlastní zdraví a život, tak proč ne.
J84a59n 95B47a73r34t21á61č53e76k
Proč ne Felda? Není o nic horší, než Astra, Escort/Focus, P306 atp ze stejného období. Myslel jsem si že toto vymizelo z diskuzí okolo r,. 2008-9 kdy začali mizet z provozu Š 742 (tzn. kdy se v každé diskuzi našel přispivatel co řešil jak je 742 nebezpečný neekologický starý vrak) a že jsme se posunuli dál.
K33a21r80e92l 83K39o14ř62í81n25e81k
Tak rodičům stojí v garáži uz skoro 18 let a má najeto 17 800. Asi jim navrhnu, ať vyhlásí dražbu.
J52a79n 42S87l66a68v94í93k
Měl jsem tehdy dilema zda nový Punto či Feldu. Koupil jsem Punto, nebylo špatný ale Felda vydržela déle. Jako Pikup jsme s ní postavili několik domů a vydržela vše...a slušně se i prodala.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO
Každý den po celý tento týden můžete vyhrávat jedinečné dárky od značky BEBELO.