Diskuze
Šéf Volkswagenu už plánuje konec TDI
Děkujeme za pochopení.
L55a40d68i31s32l81a98v 53K39a43l85o82u28s
To je zvláštní. Na autobusech a nákladních vozech klidně zvládají Euro 5, jen u VW je to problém. Možná je problém u vysušeného ředitele BOSCH , který do toho montuje komponenty motoru.
T67o78m40á34š 69F87i69j38a66l84a
Pamatujete si na značky z RVHP? Barkas, Roman, Ikarus....vše bezín.
Nic moc jízdní vlastnosti, žralo to jak tank..
J42i63ř17í 47K98o98c36u29r59e70k
Jízdní vlastnosti autobusu a jeho spotřeba, navíc 40 letého kusu, jsou pro posouzení benzínového automobilu zcela zásadní.
T44o56m82á93š 72F18i36j30a46l59a
Jestli benzín dokáže to co nafta, tak se rád vrátím k benzínu. Zatím musím říct, že diesel, je 100 x spolehlivější, než benzín. Pokud máte problém, vyměňte automechanika, nebo autoservis. Obvykle je to vo tom...
J93a26n 35D53l86o13u36h14ý
Uz jenom to ze diesel technologicky obsahuje vic soucastek, motor musi odolat vyssim tlakum a nafta musi byt kvalitni je to co rikate uplna hloupost. Servisni vydaje jsou take vyssi. Nejspolehlivejsi jsou benzinaky s sesti a vice valci, ty nemaji problem nalitat pul milionu bez zavad.
P30e69t69r 96N15e23s83v82a98d26b19a
Kéž by diesely v osobních autech zakázali. To by byl raj na zemi.
J82a25r47o71m83í84r 66Č26e43c67h
Tento clovek urcite dodrzuje dopravni predpisy.1.9 TDi a 6.8 litru?Na takovou hodnotu jsem se nikdy nedostal.Bezne max do 5.8 litru a to kdyz to zenu s plnou zatezi na dovcu po dalnici.Vzduchac za 1500? Ma asi pozlaceny ramecek?Tento motor je proste drzak a jeho spolehlivost je prikladna.
K32a78r13e32l 48V46a81c92h21u95t
Záleží na nás, na všech, na každém z nás - zda a jak dlouho budeme muset ještě vdechovat ty nejjemnější částečky černého dehtu a plnit si jimi naše nejchoulostivější plícní sklípky a způsobovat si tak věčné astma a různé kašílky a bronchitýdy!!!
J10a25r38o10m74í58r 76Č79e87c35h
Podivejte se co jite?Vsechny motory na fosilni paliva vypousteji spaliny.
P37a13v36e75l 48J24o31s42e50f 85A70b69e68r80l51e
Nikdo mne nepřesvědčí, že diesel se spotřebou 6 litrů má vyšší emise než benzín se spotřebou 8,5.
V každém případě řešíme hovadiny protože budeme platit za kilometry...stát nám to spočítá, jeslí si někdo myslel že s elektromobilem ušetří..a celkem nevidím ekologickej mrozdí mezi hulicím výfukem a hulicím komínem elektrárny...
T47o58m68á41š 89B70a13š26a93n54d24a
Nejde jen o objem emisí, ale taky o jejich složení, že?
Ale s těmi elektromobily je to fakt, jen se ta zátěž přesune jinam a navíc i samotná výroba elektromobilu je energeticky mnohem náročnější.
F23r16a14n78t89i15š63e94k 12K64o18p26e14c41k17ý
Pracuji ve značkovém autoservisu a myslím si, že nafta patří do kamen......
T50o35m41á43š 85P43r36c98h18a47l
Po dieselech v klasických autech by tu neštěkl ani pes, nebýt té šílené daňové zátěže na palivu.
R96a64d33e86k 42D31o34l50e18ž35a45l
Právě. A to ještě jsme s českým rozdílem nafta x benzín na spotřební dani v Evropě úplní břídilové, jiné země to mají podstatně rozdílnější ve prospěch nafty, například na daních (například citovaná Francie).
O79d63s14t85r49a12n39ě41n63ý 10U82ž29i77v84a59t68e79l
J45i23n97d66ř80i35c81h 76L62u79k40e66š
To platilo u starších atmosfér. U moderních turbomotorů je to podobné jako u nafty. Díky přeplňování vzniká hodně NOx, a také se spékají kapky benzínu... Ale je pravda, že v porovnání vychází benzín lépe. Turbodiesel se rozmohl díky spotřebě a účinnosti. Jenže nízká spotřeba, vysoká účinnost nejde fyzikálně dohromady s produkcí NOx, kvůli kterým aféra vznikla. Evropa se hnala za spotřebou a snižováním objemu, Amíci mají holt asi levný benzin a nějaké čtyřlitrové V8 je nezruinuje...
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
2. týden: Vyhrajte dobroty pro batolata v hodnotě 3 466 Kč
Zúčastněte se volby jména roku 2024 a správně odpovězte na soutěžní otázku.