Diskuze

Šéf Volkswagenu už plánuje konec TDI

Matthias Müller, šéf koncernu Volkswagen, který dostal za úkol očistit firmu po aféře Dieselgate, už vyhlíží konec dieselů. Jednou přijde otázka, zda má smysl investovat obrovské peníze do jejich dalšího vývoje, prohlásil pro německý deník Handelsblatt. Tato otázka bude na pořadu dne velmi brzy.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

To je zvláštní. Na autobusech a nákladních vozech klidně zvládají Euro 5, jen u VW je to problém. Možná je problém u vysušeného ředitele BOSCH ;-D, který do toho montuje komponenty motoru.

0 0
možnosti

Pamatujete si na značky z RVHP? Barkas, Roman, Ikarus....vše bezín.

Nic moc jízdní vlastnosti, žralo to jak tank..

0 0
možnosti

Jízdní vlastnosti autobusu a jeho spotřeba, navíc 40 letého kusu, jsou pro posouzení benzínového automobilu zcela zásadní. :-P

0 0
možnosti

Jestli benzín dokáže to co nafta, tak se rád vrátím k benzínu. Zatím musím říct, že diesel, je 100 x spolehlivější, než benzín. Pokud máte problém, vyměňte automechanika, nebo autoservis. Obvykle je to vo tom...

1 0
možnosti

J85a68n 76D36l82o64u29h84ý

26. 6. 2016 9:57

Uz jenom to ze diesel technologicky obsahuje vic soucastek, motor musi odolat vyssim tlakum a nafta musi byt kvalitni je to co rikate uplna hloupost. Servisni vydaje jsou take vyssi. Nejspolehlivejsi jsou benzinaky s sesti a vice valci, ty nemaji problem nalitat pul milionu bez zavad.

2 1
možnosti

Kéž by diesely v osobních autech zakázali. To by byl raj na zemi.

4 4
možnosti

Tento clovek urcite dodrzuje dopravni predpisy.1.9 TDi a 6.8 litru?Na takovou hodnotu jsem se nikdy nedostal.Bezne max do 5.8 litru a to kdyz to zenu s plnou zatezi na dovcu po dalnici.Vzduchac za 1500? Ma asi pozlaceny ramecek?Tento motor je proste drzak a jeho spolehlivost je prikladna.

1 0
možnosti

Záleží na nás, na všech, na každém z nás - zda a jak dlouho budeme muset ještě vdechovat ty nejjemnější částečky černého dehtu a plnit si jimi naše nejchoulostivější plícní sklípky a způsobovat si tak věčné astma a různé kašílky a bronchitýdy!!! :-/

1 3
možnosti

Podivejte se co jite?Vsechny motory na fosilni paliva vypousteji spaliny.

1 0
možnosti
Foto

Nikdo mne nepřesvědčí, že diesel se spotřebou 6 litrů má vyšší emise než benzín se spotřebou 8,5.

V každém případě řešíme hovadiny protože budeme platit za kilometry...stát nám to spočítá, jeslí si někdo myslel že s elektromobilem ušetří..a celkem nevidím ekologickej mrozdí mezi hulicím výfukem a hulicím komínem elektrárny...

7 9
možnosti

Nejde jen o objem emisí, ale taky o jejich složení, že?

Ale s těmi elektromobily je to fakt, jen se ta zátěž přesune jinam a navíc i samotná výroba elektromobilu je energeticky mnohem náročnější.

4 1
možnosti

Pracuji ve značkovém autoservisu a myslím si, že nafta patří do kamen......:-)

12 3
možnosti

Po dieselech v klasických autech by tu neštěkl ani pes, nebýt té šílené daňové zátěže na palivu.

11 2
možnosti

Právě. A to ještě jsme s českým rozdílem nafta x benzín na spotřební dani v Evropě úplní břídilové, jiné země to mají podstatně rozdílnější ve prospěch nafty, například na daních (například citovaná Francie).

0 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
3 3
možnosti

To platilo u starších atmosfér. U moderních turbomotorů je to podobné jako u nafty. Díky přeplňování vzniká hodně NOx, a také se spékají kapky benzínu... Ale je pravda, že v porovnání vychází benzín lépe. Turbodiesel se rozmohl díky spotřebě a účinnosti. Jenže nízká spotřeba, vysoká účinnost nejde fyzikálně dohromady s produkcí NOx, kvůli kterým aféra vznikla. Evropa se hnala za spotřebou a snižováním objemu, Amíci mají holt asi levný benzin a nějaké čtyřlitrové V8 je nezruinuje...

6 0
možnosti