Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

M34i41r21e27k 39S72á87l 1935381468604

litr do suv? ;-D

+21/0
doporučit
1.8.2016 1:53

L75u76k33á53š 58K35m57e92n12t 5509547464690

Mohl by už někdo autorovi článku vysvětlit, že slovo "Zahranacené" v našem jazyce neexistuje? Zajímalo by mne, kde na ten výraz přišel.

+12/0
doporučit
1.8.2016 6:56

J43i53ř57í 95J67u84r53á41š51e32k 8487905870917

Ja si pockam na pullitr. V jednohrnku.

+9/0
doporučit
1.8.2016 9:44


P38a20t22r11i15k 90S85v55o45b68o61d65a 3159161316275

První španělský auto, který bych si koupil. I když na druhou stranu, Leon se silnými benzinovými motory bylo dobrý svezení, ale ten interiér to zabil...

+9/0
doporučit
1.8.2016 8:22

O73n78d94ř51e83j 85N25o90v36á52k 9917284349539

Neni ta zakladni cena nejaka vysoka? Na v podstate Jetiiho, kdy to bude s nahonem na predni, litrovy trivalec a v podstate bez vybavy, jak je ve VW zvykem? .... ceny konkurentu budou tak o 100 - 150 000 Kc nizsi ...

+8/0
doporučit
1.8.2016 7:37
Foto

V84o61j69t42ě29c81h 89V48o49p54a83ř86i17l 2874436116790

Nálož asistenčních systémů je hezká, ale šetření na možnosti si výškově nastavit úchyt pásu vpředu, je šetření na špatném místě. V ceníku příplatkové výbavy by to vypadalo blbě, tak se raději budeme tvářit, že jde o zbytečnou věc, že? Takovéhle podobné kroky/přešlapy mě od s nimi spojených automobilů dost odrazují.

+7/0
doporučit
1.8.2016 3:26

M46i19r33e58k 68G95a46j18e51r 5941306749610

Vypada dobre. Jen spis verim japonskym motorum. Cena podobneho japonce je skoro stejna.

+7/0
doporučit
1.8.2016 2:03

P97e66t31r 90P82o98s95p71í86š48i37l 4348394496676

Pořád nechápu tu módu dávat motocyklové motory do aut.

+6/0
doporučit
1.8.2016 10:22

R95o77m36a56n 34P72o55l19á10č94e26k 5646339345

Mel jsem Yetiho 1.2 77. Na dálnici to žralo i trávu kolem silnice. Natoz když se to naložilo... Jako nákupní taška pro manželku asi dobry, ale i trochu drahý...

+7/−1
doporučit
1.8.2016 9:19

M76a86r69t73i86n 55S26k65á26l15a 2438141174585

Vše na jedno brdo.

+4/0
doporučit
1.8.2016 8:19

J69a95n 33S38v56o77b21o73d67a 3727494879523

Když nepočítám "premiové značky", tak mi Seat přijde po stránce designu jako jediná zajímavá značka z koncernu Jak Škoda, tak především Audi a VW jsou naprostá šeď.

+5/−5
doporučit
1.8.2016 1:34

P57e31t94r 66M44a72r46e20č61e66k 1603511929508

Litrový motor s desetistupňovou převodovkou , aby bylo vůbec trochu použitelné. :-) Díky EU za taková skvělá auta ! Rv

+3/−2
doporučit
1.8.2016 10:10

J39i61ř31í 23B29á64r95t48ů 7132714869183

Půl mega za litrovej tříhrnek s pohonem přední nápravy?

Mimochodem autore přečti si to po sobě, ať to nevypadá, že to psal dysgrafik.

+3/−3
doporučit
1.8.2016 7:46

M54a22r12t28i95n 33J98a13g68r 8448304472983

Mám doma v garáži Seat Ibiza 1992 SXI - 1.5 System Porsche (provedení SXI je vzácné). Dle mého názoru poslední skutečný Seat (vyráběly se od roku 1985), radost řídit, vypadá k světu a i přestože se hodně podobá tehdejším Fiatům tak má svůj originální design. Jsem moc rád, že jsem si ho pořídil a budu si ho opečovávat jak nejlépe umím, jen proto, abych si nemusel nikdy kupovat tyhle nový ošklivý spotřební paskvily. A než někdo začne trepat o "starý nebezpečný popelnici" - moje víkendovka má najeto 90tkm, dle STK je v perfektním stavu a můj strach na silnici tvoří právě individua ve vysokých bezpečných SUV co se cítí nesmrtelní.

+2/−1
doporučit
1.8.2016 16:42

M41a70r48i18á39n 72K85y62r37a80l 1225464594294

Tyhle krabice nemám moc rád. Není přes to vidět, co se děje vpředu a je to moc velké, takže to na parkovišti běžně zabírá více než jedno parkovací místo.

+3/−5
doporučit
1.8.2016 10:42

O32n55d18ř27e33j 79N35o27v33á17k 9427694369529

Do takoveho auta litrovy trivalec TSI? A jeste s preskakujicim retezem? Brrrr

+3/−6
doporučit
1.8.2016 7:34

P89e80t94r 40V83e23t87e93š57n39í73k 2975113559260

Doufám, že ten novej Yeti nebude taky za nesmyslně vysokou cenu.

+1/0
doporučit
1.8.2016 0:37

M41a89r80e46k 14J75a56n60e26č95k67a 1737246463401

Jenom další SUV z mnoha.

+1/0
doporučit
1.8.2016 0:25

J74a68n 45N42o72v56á85k 4809629456410

Jen na to mít.

+1/0
doporučit
1.8.2016 0:18
Foto

D38a97n 77R53u34b77í78n 4103913269

Takže s jinou maskou a interiérem to je vlastně ten Kodijak?

+2/−5
doporučit
1.8.2016 2:48

L60u33k32á76š 42T30e77p44l26ý 2484720579

To je dobrý, tak oni to vyrábějí ve Škodovce a za pár měsíců se to bude prodávat jako Yeti;-D;-D;-D. To je vidět jak s náma němci zametají. Česko až na posledním místě.

+1/−5
doporučit
1.8.2016 9:52
Foto

M26i64r15o62s67l82a69v 54S19t28e10i71n47e58r 1815725708883

Minulý týden jsem se projel v předváděcím VW Tiguan II. To je v podstatě stejné auto, jako Ateca a Kodak. Podstatný rozdíl proti Yetimu hlásí moje invalidní manželka- do toho auta se jí nastupuje lépe, má o něco delší odstup sedačky od přední hrany dveří. Dále jsou sedadla širší, i když ne o moc, ale dává to lepší komfort sezení. 150 HP a převodovka DSG jsou ideální, i když jsem 55 roků zvyklý na manuál, snadno jsem se přeškolil.

Rozhodující je ovšem cena: Tiguan II (od léta 2015) dostanete při trošce hledání už za 700.000 Kč, pokud vezmete předváděcí vůz nebo reimport. Ateca je zatím dražší. Škoda Kodák jistě také zahájí na vyšších cenách, než už teď trochu drahý Yeti.

0/−1
doporučit
3.8.2016 8:30





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.