Diskuze

Potíže a peníze navíc. VW oznámil filtry pevných částic pro benziňáky

V záplavě prohlášení předznamenávajících velké změny v koncernu Volkswagen pro další roky zapadlo jedno z důležitých oznámení. Šéf německého mamuta oficiálně oznámil příchod filtrů pevných částic do benzinových motorů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nejvyšší čas přejít na elektriku, za chvíli bude muset z výfuku vycházet čistčí vzduch než jaký motor nasává.

1 0
možnosti

skvela vec pro penezenku. mile me prekvapilo, ze to v clanku zminuji, jenze jestli to budou delat germani, bude to tam strkat kazdej :-(

0 0
možnosti

J64a30n 61S70t91e40h28l24í36k

27. 6. 2016 19:48

Se slzou v oku vzpomínám na P 309i, benzínovou stříkačku r.1987, kterou jsem dotáh ze Švícar. To bylo poježděníčko, a to se nebavím jen o motoru, ale o tom, že se vtom sedělo líp než v SuperBábě. Při koupi každýho novýho auta na to vzpomenu.

1 0
možnosti

J89a42n 42D66l88o13u18h91ý

26. 6. 2016 9:15

Proc bych si mel kupovat primovstrik s turbem a jeste navic s filtrem ?! Doufam, ze stale bude v nabidce vzdy aspon jedna atmosfera. Tyhle turbosekacky jsou krok spatnym smerem a misto aby tu slepou kolej prestali nasledovat, tak zavedou filtr, soucastka za 10 az 30 tisic, ktera ma jediny cil - znicit se.

8 0
možnosti

většina atmosfér, co za něco stojí mají přímovstřik taky

0 0
možnosti

Tak to aby som si s kúpou nového benziňáku trošku pohol... :-)

4 0
možnosti

J80a32n 65P20e11k57a

25. 6. 2016 19:31

VW je jako EU... když to nefunguje, tak to zavedeme všude.

14 2
možnosti

Motor 1,4 TSI je paskvil. produkt nařízeného downsizeingu.

7 1
možnosti

J20o91s96e74f 67N68o12v20a57k

25. 6. 2016 21:19

Současný 1.4TSI je z uživatelského hlediska prima. Otázkou je, jak robustně je udělanej, pochybuju, že bez problémů vydrží 300kkm.

Co je ekologičtější - nový auto s "nízkejma" emisema, nebo starší auto, který funguje a není potřeba ho nahradit autem novým?

5 1
možnosti

Tak to si hold příště koupím nějakou jinou značku... Rv

Soudě podle dieselů to bude jen další drahé kurvítko v motoru - děkuji nechci!!!

7 1
možnosti

J28o76s21e22f 10N61o10v19a86k

25. 6. 2016 21:19

Jiné značky budou muset jít stejnou cestou.... :-/

2 1
možnosti

Aneb jak emisní normy zvyšují emise. ;-(

7 0
možnosti

No zústanu u svýho klasickýho TD 2,0 dokud to bude jezdit:-P

5 0
možnosti

já nezůstanu, právě měním TDCi 2,0 103 kW za 1,4 TSI 110 kW

1 1
možnosti