- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nejvyšší čas přejít na elektriku, za chvíli bude muset z výfuku vycházet čistčí vzduch než jaký motor nasává.
skvela vec pro penezenku. mile me prekvapilo, ze to v clanku zminuji, jenze jestli to budou delat germani, bude to tam strkat kazdej
Se slzou v oku vzpomínám na P 309i, benzínovou stříkačku r.1987, kterou jsem dotáh ze Švícar. To bylo poježděníčko, a to se nebavím jen o motoru, ale o tom, že se vtom sedělo líp než v SuperBábě. Při koupi každýho novýho auta na to vzpomenu.
Proc bych si mel kupovat primovstrik s turbem a jeste navic s filtrem ?! Doufam, ze stale bude v nabidce vzdy aspon jedna atmosfera. Tyhle turbosekacky jsou krok spatnym smerem a misto aby tu slepou kolej prestali nasledovat, tak zavedou filtr, soucastka za 10 az 30 tisic, ktera ma jediny cil - znicit se.
většina atmosfér, co za něco stojí mají přímovstřik taky
Tak to aby som si s kúpou nového benziňáku trošku pohol...
VW je jako EU... když to nefunguje, tak to zavedeme všude.
Motor 1,4 TSI je paskvil. produkt nařízeného downsizeingu.
Současný 1.4TSI je z uživatelského hlediska prima. Otázkou je, jak robustně je udělanej, pochybuju, že bez problémů vydrží 300kkm.
Co je ekologičtější - nový auto s "nízkejma" emisema, nebo starší auto, který funguje a není potřeba ho nahradit autem novým?
Tak to si hold příště koupím nějakou jinou značku...
Soudě podle dieselů to bude jen další drahé kurvítko v motoru - děkuji nechci!!!
Jiné značky budou muset jít stejnou cestou....
Aneb jak emisní normy zvyšují emise.
No zústanu u svýho klasickýho TD 2,0 dokud to bude jezdit
já nezůstanu, právě měním TDCi 2,0 103 kW za 1,4 TSI 110 kW