Diskuze
Nejdražší škoda stála jako pět domků, měl ji i prezident Osvoboditel
Děkujeme za pochopení.
D37a14n87i12e16l 60S36v75o65b53o14d32a
Velká elegance. Dnes máme na hradě primitiva, jezdícího konfekčním autem bez fantazie, protože nic jiného si zvolit nedokážeme a vyrobit neumíme.
R97a83d34e15k 68F65o29l15p48r36e44c75h21t
To sice bije, ale je to dobře.
Viz. například:
"Mám na dvorku tatru." (malé t, protože je myšlen obecně automobil značka Tatra (a zde už musí být velké T, protože se jedná o značku))
Rozdílné je pak: "Mám na dvorku Tatru 603." (zde už musí být velké T u automobilu, protože je to konkrétní typ)
Nebo: "Jel jsem do Škodovky škodovkou." (jel jsem do podniku Škoda vozem značky Škoda)
F22i77l84i30p 60V79a15l96d33e84r
Někdy bych chtěl zkusit takové auto řídit, bez posilovačů (i když tenhle "dědeček" podle údajů jinde měl posilovač brzd), bez elektronických serepetiček, na klasickém rámu, s listovým pérováním. Ještě něco málo vzpomínám ze Š 105/120, ale ta už měla další vymoženosti.
A karoserie na přání, kdo si to dnes může dovolit???? Leda automobilka sama.
A63n45t94o79n15i58n 16K15a13d76l11c90e69k
Prezident osvoboditel??? A od ceho?!!
A77n86t10o47n14í28n 17H45r79b64e68k
"Jakýsi" František Stříbrný byl ředitelem uhelných dolů a dodával uhlí pro železnice. V roce 1923 jej jeho bratr, výtnačný politik Jiří Stříbrný informoval o tom, že železnice nutně potřebuje uhlí a tak František Stříbrný zvýšil jeho cenu.
T52o56m38á26š 14L32i65s54k51a
A teď realita. František Stříbrný byl ředitelem Československé diskontní banky , pokud vím banka není důl.Jiří Stříbrný byl ministr železnic.
V roce 1923 začala celostátní hornická stávka těžil jediný důl a to Mutějovický důl, s tím, že tento důl musí plnit dodávky do Rakouska o které by jinak přišel. Do toho ministr železnic a pár podplacených úředníků a spolustraníku Jiřího Stříbrného na vládě protlačí že železnice může začít nakupovat nouzově anglické uhlí. Na anglické uhlí byla v té době zvláštní cena a to hodně vysoká Takže nyní Franta s jeho bankou respektive dceřinou obchodní společnosti jeho banky vyvezla Mutějovice uhlí na první nádraží v Rakousku tam se na vagony líply cedulky England coal a šupajdily již za násobně vyšší cenu zpět na první české nádraží kde je převzali státní dráhy řízené bratrem Jiříkem.
Jiřík jako politik samozřejmě podporoval horníky ve stávce aby si prodloužil kšeft, jako ministr železnic úmyslně a hrubě podhodnotil zásoby uhlí u státních drah, aby mohl vyvolat potřebu krizových nákupů s bráchou pak falšoval a vydával české Mutějovické uhlí za anglické ,které mělo zvláštní cenovou a celní sazbu.
Pokud jde o cenu tak údajně vydělávali až 20.000 Kč na vagonu uhlí a zašmelili nejméně 273 vagonu Mutějovockého uhlí , existuji ale odhady, že vagonů bylo ve skutečnosti více než 350
P17a38v69e55l 13N27á34r82o29ž78n93ý
TGM měl kliku, že tehdy nebyla EU. Dnes by měl smůlu ani 6.6l šestiválec tohoto stroje natož pak 6l dvanáctiválec jeho Tatry 80 by soudruzi z EU nepřipustili.
Vyfasoval by půllitrový půlválec a ještě by musel do něj nakupovat řepkové svinstvo od nějakého slovenského agenta STB.
J52i60ř37í 70S16c67h98w58a92c54h
kecko, copak se v EU nevyrábí šestilitrové (dokonce nedej bože) dvanáctiválce?
O89d90s89t61r30a58n55ě45n42ý 29U95ž11i96v70a58t39e90l
J11i11ř82í 62S59c85h74w10a95c11h
to je fakt super napsat "nejdražší je cosi, co nemáš na mysli"....
Maketo
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...