- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jo, proto kašlu na nějaký blbý moře a jedu na Ukrajinu :D Tam bude klid po cestě snad :D
Taky , prodloužený víkend v Užhorodu a potom na 14 dní a to nevím zda projet vše na Zakarpatí nebo Kyjev 3 dny ,Kišiněv a vinné sklepy 3 dny , zbytek moře v Oděse , těžké rozhodování...
jsem z toho blbý :-) "ASFINAG doporučuje místo objet po dálnici A5 North/Weinviertel až ke křižovatce Eibesbrunn, následně po vnějším vídeňském okruhu S1 na dálniční křižovatku Korneuburg West a tam najet na dálnici A 22 Donauufer směrem na Vídeň." a tam potom kde? Skrz centrum Vídně? Nebo na A23? Nebo na A23, za dunajem pokračovat po A4 a S1 směrem na A2?
Píšou o objížďce A23 ale jede se všude možně kde A23 není a když se dostanu k ní, tak tam info končí
Švýcarská A3 v úseku Zürich-Chur nikdy nebyla problémová co se týká kolon a nikdy jsem na ní nestál (s výjimkou sněhové kalamity v roce 2012).
Zato vám tam chybí často stojící západní obchvaty Mnichova (92 a 99), průjezd Regensburgerem (93) nebo 96 v okolí Landsbergu nebo Memmingenu.
1. Nemecko: Od Norimberku po Karlsruhe je spousta oprav, takze prakticky cela A6 je jedna velka kolona. A5 dolu na jih je na tom vetsinou lip, ale zacatek pradnin muze byt drsny i tady.
2. Ve Francii opravdu netusim, proc by melo byt tolik kolon na A36 a A39, ty dalnice nejsou nejak extremne vytizene a necekal bych to ani na zacatku prazdnin. A7 z Lyonu na jih, to je jine kafe, tam to stoji cely rok, takze po A7 bych snad radeji ani nejezdil.
No hodne stesti a pevne nervy......
Mezi Aix a Monakem, tam to bude spis lokalni, kriticky je prujezd Cannes a Nice, kde jsou problemy opet celorocne. No a Aix samotne je taky zasekane cely rok :)
Vtip do auta? Co třeba tenhle, je fakt výtečný:
Ministr Ťok přislíbil, že tempo výstavby dálnic v ČR se zrychlí.
Vždy tak jo.. na jenom na nový rok přibylo asi 400Km dálnic..to je vám málo?
Já se asi zdržím v koloně před letištem...
Mno ... já už zažil i zácpu letadel:
Praha - LA - Miláno
2 hodiny čekání na ploše v Praze než nás pustili do vzduchu. Pak 1 hod letu... a 1,5 hod kroužení před Milánem při čekání na povolení k přistání.
Mezitím Letadlo Miláno - SF - čekalo na povolení ke startu cca 2 hodiny - pak ho odvolali zpět na odstavnou plochu - aby počkalo na nás, nás přeložili... a postavili se zase na start... a tam sme stáli další cca 2 hodiny a čekali na povolení ke startu ... pak piloti dospěli k závěru, že po těch 5 hodinách na začátku dráhy permanentní připravenosti ke startu, už nebudou mít dostatečnou rezervu paliva ... takže dotankovat... zpět na stojánku, vyložit lidi... dotankovat a zpět... a pak už jen půlhodiny čekání, než se letadlo konečně dostalo k 12hodinovému letu Miláno - SF...