Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Němci budou měřit emise v provozu. Auta, která čoudí, nepustí do měst

Německý Spolkový úřad pro životní prostředí (UBA) chce v reálném provozu kontrolovat emise aut. Vozům, které překročí zákonné normy, hodlá zakázat vjezd do center měst.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P42e33t94r 49M10i79c15h64a58l86č40á48k 2924172740935

Vystupme z toho uboheho EU!

+1/−1
5.7.2016 21:59

J36a68n 20Ž63á23r85o67v40s44k68ý 6592486207847

Ouuu, tak to bych asi neprošel.

+1/0
4.7.2016 11:15

T86o96m39á26š 86K57u44c87h74a78ř 3567741288661

Takže samotným výrobcům stačí splnit emise v laboratorních podmínkách a zákazníka budou měřit v provozu? 8-o Jistě, mohou mu sebrat technickou, pokud najdou nepovolené úpravy, ale jinak je to selhání státu, pokud nedokázal zajistit korektní homologace v reálném provozu a zavíral oči při nereálných laboratorních testech. Vždyť už to, že povolovali výrobcům zalepovat kliky, přehušťovat pneu, dávat menší baterie a poloprázdnou nádrž bylo zcela zjevné podvádění a nikdo proti tomu nezasáhl. To nemluvím o tom, že výrobci nemuseli homologovat auta v té nejnepříznivější konfiguraci (plná výbava, široké gumy..), což taky vůbec nedává smysl. ;-O

O našem banánistánovém přístupu ostatně svědčí i to, že svolávačka a úpravy nejsou povinné. Jezdí tu tedy statisíce aut, která získala homologaci podvodem a nic se něděje. Nejen že nejsou stažena z provozu, dokoce ani nemusí na úpravu. Mentálně i společensky postě patříme na východ, někam k Ukrajině a dál, ať se to komu líbí, nebo ne. :-/

+1/−1
3.7.2016 13:02


J86a38n 25F81r88o59l84í57k 6306870225564

Při tom by jednodušše stačilo zakázat v Německu provoz aut z VW.;-D

+2/−2
30.6.2016 11:39

J64i63ř14í 41K29ü66h53r 2730986430186

A proč by to mělo stačit? To mi prosím vysvětlete?

0/0
30.6.2016 12:56

P75e29t26r 59M48i93c40h16a48l66č10á53k 2154522770585

A nejen auta, ale i nemecke degenerovane napady.

0/0
5.7.2016 22:01

L60i98b38o75r 51K13ř40u92p79a82l42a 3585893308538

už mi začoudili všechny možné znavky před očima včetně bavoráku, a co trprve některé motorky, zo je podýcháníčko když jedu na kole

0/0
6.7.2016 5:35

P67e53t30r 48M61i71c98h46a63l 2880814731882

Německé úřady při pozdějších testech emisí odhalily podezřele vysoké úrovně oxidu uhličitého (CO2) u 30 z 53 naftových modelů prověřovaných v reakci na emisní skandál Volkswagenu.

......

Tak nevím, ale nešlo při tom falšování o oxidy dusíku, tedy NOx?

0/0
29.6.2016 22:33

J64o20s97e87f 51Š17o91l74t69e66s 8664728880333

Taky, tohle byla další, méně propíraná kauza, protože je jasný, že limity CO2 neplní už vůbec nikdo.

0/0
29.6.2016 22:35

J78i65ř60í 80K25o27c22u42r98e84k 6145264855608

Emise CO2 jsou lineárně závislé na spotřebě. Ale čert vem sodovkový plyn.

0/0
29.6.2016 23:12

J62o74s86e68f 39Š50o37l69t83e53s 8174828380783

Však ano.

0/0
29.6.2016 23:26

J96i85ř62í 75S71c48h29w79a12c18h 8658554768316

tak samozřejmě spotřeba alias množství CO2 měřená podle jiné metodiky, než je NEDC nutně musí dát jiné výsledky. Jen by mě zajímalo kdo řekl, že zrovna tato nová jiná metodika je ta úplně správná....;-)

0/0
29.6.2016 23:40

J20o22s83e34f 30Š40o21l94t79e96s 8424488940193

Upřímně, čoudily mám chuť někdy vytáhnout z auta a nabančit jim. Vždyť to jsou hovada. Neřeknu, když si starej nafťák občas čmoudne při podřazení, to je normální. Ale když vyhodí briketu, že přes to není vidět, za to bych sbíral techničáky.

+5/−1
29.6.2016 21:23

P80e16t73r 42M88i43c44h22a32l 2370534471412

Jo, za vykuchaný DPF bych taky střílel.

+2/0
29.6.2016 22:34

J81i71ř78í 13K83o73c16u59r70e69k 6815614965668

Viditelné saze ještě nejsou to nejhorší, ty skutečně nebezpečné jsou příliš malé i na DPF a nejsou vidět. A kyselý smrad z NOx taky nic moc.

0/0
29.6.2016 22:58

J12o16s64e42f 33Š52o20l98t95e43s 8324658430863

Jako jo, ale tohle je prostě prasárna. Ať se na mně nikdo nezlobí, ale vyjet s něčím, co čoudí jak dehtující kamna, to se nedělá.

+2/−1
29.6.2016 23:06

J96a89n 55M79a81l98ý 3392322112935

To je zase ale blbost8-o Nejlepší na tom je, že skutečná ekologická stopa je u moderních aut větší než u at z 90 let. Ale to je v zájmu ekonomie jedno. Auto má být spotřební věc. K emisím - Hlavní je, aby stanice měření emisí skutečně měřili emise dle normy EURO a stanice STK netolerovali úpravy mající vliv ne ekologii, tzn, zaslepené EGR okruhy u benzinových i naftových motorů. Kuchané katalyzátory a nefunkční lamda sondy u benzinových i naftových motorů a kuchané FAP. TO je základ. Pokud jde o zdraví a myslím tím skutečně zdraví, pak je potřeba IHNED zavést u benzinových motorů s přímým vstřikem FAP ! jde tak o 90% všech přeplňovaných benzínů. Tyto motory při spalovacím cyklu produkují karcinogenní mikročástice v x-násobně větším objemu než dieselový motor. A z hlediska skutečného zájmu o zdraví občanů jsou tak daleko horší než diesely plnící normy EURO1+2 (těch už moc nejzedí).

+2/−3
29.6.2016 21:10

J58o74s88e59f 19T46i90k79v91a75r42t 2160664930

Máte v tom nějaký zmatek v to vstřikování, přeplňování, DPF a FAP. Pořádne si přečtěte co jste napsal.

0/−2
29.6.2016 21:21

J30a94n 30B82a75r44t79á27č40e28k 6615795230129

Nestačím se divit, že na tomto médiu má tento levotočivý neomarxistickký pokus podporu. Dokud bude spalovací motor, vždy bude mít nějaké emise. Celý byznys s emisema je jeden velký podvod, který vybraným soukromým subjetům dělá globálně veliký byznys. Já jen že nejde o nějaký vykuchaný filtr, či čudící TDi, tak si ještě jednou přečtěte o co jim v tomto konkrétním případě jde, abyste se pak nekoukali co schvalujete.

0/0
29.6.2016 21:04

M78a96r37t78i15n 70M83o57t62y59č88k58a 6521517737664

takhle to dopadá, když se do toho vloží mamlas co neví, jak funguje spalovací motor a vymejšlí emisní limity...

A za druhý. Žádný auto nebude NIKDY mít v reálným provozu emise shodný s těma v laboratoři, protože REALNÝ provoz nemá s tím laboratorním cyklem NIC společnýho.

+3/−1
29.6.2016 20:54

J53i90ř33í 61K59ü86h77r 2550566660236

Ale ne každý na to potřebuje speciální software, že?

+1/0
30.6.2016 12:58

V41l44a69d96i38m33í88r 11F94i47b63i11g95e20r 5714421701924

Tak za některými i docela novými diesly jsou po rozjezdu obláčky jako když se rozjíždí Brejlovec s nákladem ;-D

+4/0
29.6.2016 20:52

J26i90ř37í 53T72o74m70e56š 5612510913282

Že by tunning?

0/0
1.7.2016 20:51

J80a31r47o56s51l23a91v 62K59a35d63l50e78c 5291899882371

Jak můžou mít automobily neschopné provozu po městských komunikacích platné osvědčení o technické způsobilosti;-D;-D;-D

+1/0
29.6.2016 20:46

J50a86n 54C17i62g39l74e85r 7878711940364

Tak Němce asi naštvalo, jak se do nich všichni naváželi kvůli podvodu VW, tak teď zbuzerují každého řidiče, který nemá Volkswagen - změří mu emise. Bravo. Do center měst mohou jen imigranti - chodí pěšky do práce, tedy do žebroty...

0/0
29.6.2016 20:46

L81u70k46á18š 75Š66l41e62h48o67f58e49r 1173439905369

Jo, jet za filutou, ktery kresne obesel servis vymontovanim filtru pevnych castic, to je lahudka... Takze s timto jednoznacne souhlas!

+7/−3
29.6.2016 20:10
Foto

P86e73t52r 84P80r29o20c64h47á20z28k91a 3722706632514

Troufnu si tvrdit, že ve většině případů nepoznáte v provozu chybějící filtr pevných částí. Daleko víc se projeví špatně seřízený , nebo opotřebovaný motor. Vadné vstřiky, EGR a podobně. To nemluvím o tom, že je dost aut, co s výroby nemají filtr pevných částic a pokud jsou v pořádku ani nepoznáte, že je to diesel.Dneska když jsem jel s práce tak jsem měl pech celou cestu. Napřed starý vyšeptalý Renault, pak Avia a završila to Tatra, která kouřila jak starý parník.:-(

+4/−2
29.6.2016 20:21

P95e35t77r 63T27y42č12k62a 6575362879812

Avie jsou úplně nejhorší.

0/0
30.6.2016 0:00
Foto

P38e14t98r 29P47r48o97c23h28á20z54k62a 3602816692644

Souhlas.

0/0
1.7.2016 19:02

J47i48ř89í 77K14o16c52u81r64e36k 6195534715898

Pokud auto abnormálně čadí, tak to je zrovna v době, kdy probíhá "regenerace" DPF. Aneb odložení emisí na pozdější dobu.

+2/0
29.6.2016 23:10

P36e54t40r 37T36y43č21k98a 6535332719502

To by me zajimalo jak to chteji udelat magori.

+1/0
29.6.2016 19:24

L33u85k79á25š 13A44d71a47m24e18c 3457203770317

Jen abychom se neproregulovali do situace, že se nám centra měst začnou vylidňovat, neboť málokdo si bude moci dovolit automobil splňující emisní normy.

+5/−4
29.6.2016 19:21

P60e27t63r 21T38y54č51k37a 6825982319322

Zadny automobil nesplnuje laboratorni emisni normy. Vzdy zalezi na tom v jakych parametrech provozu ma byt mereni provedeno. Nehlede na to, ze se to muze menit i v prubehu mesicu podle pocasi, podle kvality natankovaneho paliva, podle servisniho cyklu kdy po vymene oleje a filtru budou emise nizsi nez pred vymenou apod.

+1/0
29.6.2016 19:26

J55a36r53e48k 94W65o15l63f 5820659110

No když občas po Praze vidím co za kraksny s černým dýmem v zádi jezdí po silnicích a "prošly" STK, tak s tímhle plně souhlasím! Lidi by měli mít soudnost...

+14/−3
29.6.2016 19:21

R49o33m73a81n 34P75o27l19á30č58e14k 5816929445

Za to moderní turbobenziny nečoudí, ale výsledek pro člověka stejný;-D

+3/−2
29.6.2016 19:54

M42i94c27h97a94l 13F80r92ý79d88a 1442929743232

"...prošly STK..." ;-DR^;-D

+1/0
29.6.2016 20:34

Ř79e14h24o47ř 93V25l23a86s63á71k 2274614651896

V pohodě. V nejhorším jim řeknu, že zrovna prchám před Asadem do Švédska. To si na mne netroufnou.

+2/0
29.6.2016 18:32
Foto

J11a72r50o54m59í13r 61Č70e87c64h 1863628307562

Auta cmoudi vsechny,spaluji totiz vetsinou fosilni paliva.To Nemci nevedi?

+5/−5
29.6.2016 17:49

J40i10ř13í 38T25e44p65r 4867760315545

Němci budou měřit čmoudíky, rakušané zakázali v autech řidičům úplně mobilovat,...........

Co tam mají dále za "omezení". Kam až nás doženou? Budeme moct alespoň točit volantem?

+2/0
29.6.2016 16:58

M40i55l80a43n 47C89h91a17l48u89p43a 7714616187253

Němci budou měřit čmoudíky? No nevím zda nejsou íčka v ohrožení ...

+2/0
29.6.2016 17:47

Ř59e60h41o94ř 66V44l79a34s85á60k 2614604841386

Pouze pokud dokážete dodržovat pravidla provozu alespoň tak dobře jako počítač. Žádných padesát a půl na padesátce.

+1/0
29.6.2016 18:33

H83o66n81z81a 17T39a42r 3829532254402

Už tet například měří mladým motorkářům. Jestli nemají upravený vytůněný pohon u svého přibližovala.

https://www.youtube.com/watch?v=3Njcer5McBI

+3/0
29.6.2016 16:52

J63a45n 45V57í96t38e51k 3306983831150

Dle rad TV Nova bych začal kontrolou, zda si dotyčný nevymontoval palivový filtr.

0/0
29.6.2016 20:11

C55y81r64i19l 60P30a93v82e84l38k16a 4776632328605

Trochu logiky to má, když vidím ty vyhulákané TDi v roukou mladých floutků v kšiltovkách, který mají od sazí celý zadní okno, tak bych je do města taky nepustil. Nafta patří do náklaďáku!

+12/−6
29.6.2016 16:44

J88i53ř78í 82B75á17r25t64ů 7122984439763

Jasně a autobusy do center taky nepouštět.

+2/−4
29.6.2016 19:35

J88i32ř19í 40K84o54c78u20r10e27k 6965784215888

Trolejbus je řešení. V Praze je nemoudře zrušili a tak jim tam čoudí a rachotí diesly. CNG je taky řešení - motor je o poznání tišší a zdaleka tolik nesazí.

0/0
29.6.2016 23:03

J69a39n 11B56a66r81t34á45č48e96k 6515265180979

Kudy to jezdíte? Navíc jak poznáte, že vámi pozorované auto má nějaký problém? Řekl bych, že váš příspěvek nemůžete nijak relevantně podložit a divím se, že někdo může něco takového doporučit.

+1/−1
29.6.2016 23:12

C40y26r61i20l 27P53a14v60e75l96k31a 4336842218605

Tak naposledy třeba takovej blb odjížděl od benzínky. Zahulil tak, že auto nebylo na moment vidět. Golf IV.

Jak to poznám? Co to je za otázku? Myslíte, že ty černý saze nejsou vidět???

+1/−2
30.6.2016 0:42

J71a56n 98B70a86r46t84á62č54e41k 6605515530829

Přesně jak jsem si myslel, jen nepodložený subjektivní dojem.Rv

+2/−2
30.6.2016 0:52

C21y88r68i45l 79P79a82v64e85l61k66a 4836192638145

;-D;-D;-D

0/−1
30.6.2016 1:44





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.