Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Němci budou měřit emise v provozu. Auta, která čoudí, nepustí do měst

Německý Spolkový úřad pro životní prostředí (UBA) chce v reálném provozu kontrolovat emise aut. Vozům, které překročí zákonné normy, hodlá zakázat vjezd do center měst.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P33e37t41r 80M46i98c54h13a12l89č73á73k 2274102290645

Vystupme z toho uboheho EU!

+1/−1
5.7.2016 21:59

J71a58n 63Ž11á10r55o68v60s12k15ý 6902426547237

Ouuu, tak to bych asi neprošel.

+1/0
4.7.2016 11:15

T95o95m91á66š 77K78u48c68h40a46ř 3567851108411

Takže samotným výrobcům stačí splnit emise v laboratorních podmínkách a zákazníka budou měřit v provozu? 8-o Jistě, mohou mu sebrat technickou, pokud najdou nepovolené úpravy, ale jinak je to selhání státu, pokud nedokázal zajistit korektní homologace v reálném provozu a zavíral oči při nereálných laboratorních testech. Vždyť už to, že povolovali výrobcům zalepovat kliky, přehušťovat pneu, dávat menší baterie a poloprázdnou nádrž bylo zcela zjevné podvádění a nikdo proti tomu nezasáhl. To nemluvím o tom, že výrobci nemuseli homologovat auta v té nejnepříznivější konfiguraci (plná výbava, široké gumy..), což taky vůbec nedává smysl. ;-O

O našem banánistánovém přístupu ostatně svědčí i to, že svolávačka a úpravy nejsou povinné. Jezdí tu tedy statisíce aut, která získala homologaci podvodem a nic se něděje. Nejen že nejsou stažena z provozu, dokoce ani nemusí na úpravu. Mentálně i společensky postě patříme na východ, někam k Ukrajině a dál, ať se to komu líbí, nebo ne. :-/

+1/−1
3.7.2016 13:02


J24a51n 84F54r74o67l29í71k 6686610695774

Při tom by jednodušše stačilo zakázat v Německu provoz aut z VW.;-D

+2/−2
30.6.2016 11:39

J67i80ř78í 40K17ü21h58r 2880926770816

A proč by to mělo stačit? To mi prosím vysvětlete?

0/0
30.6.2016 12:56

P60e31t49r 25M13i27c27h54a23l55č36á46k 2604302450675

A nejen auta, ale i nemecke degenerovane napady.

0/0
5.7.2016 22:01

L85i92b34o36r 40K96ř10u20p67a89l10a 3395443378208

už mi začoudili všechny možné znavky před očima včetně bavoráku, a co trprve některé motorky, zo je podýcháníčko když jedu na kole

0/0
6.7.2016 5:35

P47e46t69r 34M33i34c52h26a53l 2510174551322

Německé úřady při pozdějších testech emisí odhalily podezřele vysoké úrovně oxidu uhličitého (CO2) u 30 z 53 naftových modelů prověřovaných v reakci na emisní skandál Volkswagenu.

......

Tak nevím, ale nešlo při tom falšování o oxidy dusíku, tedy NOx?

0/0
29.6.2016 22:33

J41o43s27e19f 70Š53o71l94t68e50s 8504638310383

Taky, tohle byla další, méně propíraná kauza, protože je jasný, že limity CO2 neplní už vůbec nikdo.

0/0
29.6.2016 22:35

J56i22ř27í 86K20o84c44u87r98e89k 6955224435438

Emise CO2 jsou lineárně závislé na spotřebě. Ale čert vem sodovkový plyn.

0/0
29.6.2016 23:12

J76o79s84e32f 50Š76o78l34t71e89s 8674898650253

Však ano.

0/0
29.6.2016 23:26

J77i94ř28í 70S12c95h94w13a35c63h 8968694878526

tak samozřejmě spotřeba alias množství CO2 měřená podle jiné metodiky, než je NEDC nutně musí dát jiné výsledky. Jen by mě zajímalo kdo řekl, že zrovna tato nová jiná metodika je ta úplně správná....;-)

0/0
29.6.2016 23:40

J43o37s23e58f 19Š37o28l88t65e28s 8224538580323

Upřímně, čoudily mám chuť někdy vytáhnout z auta a nabančit jim. Vždyť to jsou hovada. Neřeknu, když si starej nafťák občas čmoudne při podřazení, to je normální. Ale když vyhodí briketu, že přes to není vidět, za to bych sbíral techničáky.

+5/−1
29.6.2016 21:23

P50e37t29r 29M29i29c19h14a71l 2350194461472

Jo, za vykuchaný DPF bych taky střílel.

+2/0
29.6.2016 22:34

J72i54ř31í 35K79o88c36u89r44e75k 6195804375958

Viditelné saze ještě nejsou to nejhorší, ty skutečně nebezpečné jsou příliš malé i na DPF a nejsou vidět. A kyselý smrad z NOx taky nic moc.

0/0
29.6.2016 22:58

J88o39s10e57f 58Š46o72l62t96e43s 8774498670423

Jako jo, ale tohle je prostě prasárna. Ať se na mně nikdo nezlobí, ale vyjet s něčím, co čoudí jak dehtující kamna, to se nedělá.

+2/−1
29.6.2016 23:06

J39a65n 87M48a72l88ý 3552432442925

To je zase ale blbost8-o Nejlepší na tom je, že skutečná ekologická stopa je u moderních aut větší než u at z 90 let. Ale to je v zájmu ekonomie jedno. Auto má být spotřební věc. K emisím - Hlavní je, aby stanice měření emisí skutečně měřili emise dle normy EURO a stanice STK netolerovali úpravy mající vliv ne ekologii, tzn, zaslepené EGR okruhy u benzinových i naftových motorů. Kuchané katalyzátory a nefunkční lamda sondy u benzinových i naftových motorů a kuchané FAP. TO je základ. Pokud jde o zdraví a myslím tím skutečně zdraví, pak je potřeba IHNED zavést u benzinových motorů s přímým vstřikem FAP ! jde tak o 90% všech přeplňovaných benzínů. Tyto motory při spalovacím cyklu produkují karcinogenní mikročástice v x-násobně větším objemu než dieselový motor. A z hlediska skutečného zájmu o zdraví občanů jsou tak daleko horší než diesely plnící normy EURO1+2 (těch už moc nejzedí).

+2/−3
29.6.2016 21:10

J42o63s32e42f 15T61i20k48v91a32r30t 2730704760

Máte v tom nějaký zmatek v to vstřikování, přeplňování, DPF a FAP. Pořádne si přečtěte co jste napsal.

0/−2
29.6.2016 21:21

J60a10n 74B19a56r86t57á39č30e92k 6595785870699

Nestačím se divit, že na tomto médiu má tento levotočivý neomarxistickký pokus podporu. Dokud bude spalovací motor, vždy bude mít nějaké emise. Celý byznys s emisema je jeden velký podvod, který vybraným soukromým subjetům dělá globálně veliký byznys. Já jen že nejde o nějaký vykuchaný filtr, či čudící TDi, tak si ještě jednou přečtěte o co jim v tomto konkrétním případě jde, abyste se pak nekoukali co schvalujete.

0/0
29.6.2016 21:04

M17a47r49t54i94n 16M25o94t24y40č56k45a 6331397577454

takhle to dopadá, když se do toho vloží mamlas co neví, jak funguje spalovací motor a vymejšlí emisní limity...

A za druhý. Žádný auto nebude NIKDY mít v reálným provozu emise shodný s těma v laboratoři, protože REALNÝ provoz nemá s tím laboratorním cyklem NIC společnýho.

+3/−1
29.6.2016 20:54

J22i65ř93í 20K87ü71h24r 2450866570456

Ale ne každý na to potřebuje speciální software, že?

+1/0
30.6.2016 12:58

V12l42a38d81i36m72í49r 40F53i82b74i77g64e61r 5644851431614

Tak za některými i docela novými diesly jsou po rozjezdu obláčky jako když se rozjíždí Brejlovec s nákladem ;-D

+4/0
29.6.2016 20:52

J21i62ř28í 81T84o80m92e84š 5762800443332

Že by tunning?

0/0
1.7.2016 20:51

J13a67r47o70s22l61a84v 57K29a71d82l97e14c 5611479862391

Jak můžou mít automobily neschopné provozu po městských komunikacích platné osvědčení o technické způsobilosti;-D;-D;-D

+1/0
29.6.2016 20:46

J58a32n 85C79i82g75l93e27r 7308561570874

Tak Němce asi naštvalo, jak se do nich všichni naváželi kvůli podvodu VW, tak teď zbuzerují každého řidiče, který nemá Volkswagen - změří mu emise. Bravo. Do center měst mohou jen imigranti - chodí pěšky do práce, tedy do žebroty...

0/0
29.6.2016 20:46

L51u95k68á94š 30Š78l16e40h92o48f13e10r 1843429485789

Jo, jet za filutou, ktery kresne obesel servis vymontovanim filtru pevnych castic, to je lahudka... Takze s timto jednoznacne souhlas!

+7/−3
29.6.2016 20:10
Foto

P29e76t32r 43P16r55o27c58h57á52z29k91a 3522536912154

Troufnu si tvrdit, že ve většině případů nepoznáte v provozu chybějící filtr pevných částí. Daleko víc se projeví špatně seřízený , nebo opotřebovaný motor. Vadné vstřiky, EGR a podobně. To nemluvím o tom, že je dost aut, co s výroby nemají filtr pevných částic a pokud jsou v pořádku ani nepoznáte, že je to diesel.Dneska když jsem jel s práce tak jsem měl pech celou cestu. Napřed starý vyšeptalý Renault, pak Avia a završila to Tatra, která kouřila jak starý parník.:-(

+4/−2
29.6.2016 20:21

P37e69t77r 75T24y13č82k82a 6405562459202

Avie jsou úplně nejhorší.

0/0
30.6.2016 0:00
Foto

P29e85t93r 50P36r25o96c52h33á23z81k95a 3772206462764

Souhlas.

0/0
1.7.2016 19:02

J58i23ř86í 48K55o96c71u25r63e72k 6635264935498

Pokud auto abnormálně čadí, tak to je zrovna v době, kdy probíhá "regenerace" DPF. Aneb odložení emisí na pozdější dobu.

+2/0
29.6.2016 23:10

P12e58t19r 17T38y71č57k77a 6655372569492

To by me zajimalo jak to chteji udelat magori.

+1/0
29.6.2016 19:24

L80u23k86á81š 96A14d65a15m33e26c 3697963630317

Jen abychom se neproregulovali do situace, že se nám centra měst začnou vylidňovat, neboť málokdo si bude moci dovolit automobil splňující emisní normy.

+5/−4
29.6.2016 19:21

P23e77t86r 63T60y80č58k83a 6215322869702

Zadny automobil nesplnuje laboratorni emisni normy. Vzdy zalezi na tom v jakych parametrech provozu ma byt mereni provedeno. Nehlede na to, ze se to muze menit i v prubehu mesicu podle pocasi, podle kvality natankovaneho paliva, podle servisniho cyklu kdy po vymene oleje a filtru budou emise nizsi nez pred vymenou apod.

+1/0
29.6.2016 19:26

J80a74r29e79k 57W58o91l16f 5260579380

No když občas po Praze vidím co za kraksny s černým dýmem v zádi jezdí po silnicích a "prošly" STK, tak s tímhle plně souhlasím! Lidi by měli mít soudnost...

+14/−3
29.6.2016 19:21

R81o74m58a59n 87P25o84l88á21č52e16k 5576789905

Za to moderní turbobenziny nečoudí, ale výsledek pro člověka stejný;-D

+3/−2
29.6.2016 19:54

M11i76c74h89a96l 12F64r94ý36d33a 1902859523672

"...prošly STK..." ;-DR^;-D

+1/0
29.6.2016 20:34

Ř21e15h57o15ř 64V49l14a87s11á30k 2694674351436

V pohodě. V nejhorším jim řeknu, že zrovna prchám před Asadem do Švédska. To si na mne netroufnou.

+2/0
29.6.2016 18:32
Foto

J74a27r74o26m49í88r 56Č81e26c25h 1283558737862

Auta cmoudi vsechny,spaluji totiz vetsinou fosilni paliva.To Nemci nevedi?

+5/−5
29.6.2016 17:49

J48i35ř68í 12T71e27p77r 4167940115915

Němci budou měřit čmoudíky, rakušané zakázali v autech řidičům úplně mobilovat,...........

Co tam mají dále za "omezení". Kam až nás doženou? Budeme moct alespoň točit volantem?

+2/0
29.6.2016 16:58

M39i85l23a74n 54C30h38a76l30u29p18a 7574736457633

Němci budou měřit čmoudíky? No nevím zda nejsou íčka v ohrožení ...

+2/0
29.6.2016 17:47

Ř21e38h88o41ř 85V19l75a27s49á74k 2614674951176

Pouze pokud dokážete dodržovat pravidla provozu alespoň tak dobře jako počítač. Žádných padesát a půl na padesátce.

+1/0
29.6.2016 18:33

H65o67n31z73a 34T20a12r 3439162714942

Už tet například měří mladým motorkářům. Jestli nemají upravený vytůněný pohon u svého přibližovala.

https://www.youtube.com/watch?v=3Njcer5McBI

+3/0
29.6.2016 16:52

J89a77n 52V66í39t77e93k 3656183151480

Dle rad TV Nova bych začal kontrolou, zda si dotyčný nevymontoval palivový filtr.

0/0
29.6.2016 20:11

C27y63r24i81l 62P68a73v98e91l61k42a 4686642618855

Trochu logiky to má, když vidím ty vyhulákané TDi v roukou mladých floutků v kšiltovkách, který mají od sazí celý zadní okno, tak bych je do města taky nepustil. Nafta patří do náklaďáku!

+12/−6
29.6.2016 16:44

J83i49ř35í 60B77á31r26t45ů 7952414329593

Jasně a autobusy do center taky nepouštět.

+2/−4
29.6.2016 19:35

J19i96ř66í 12K87o12c26u50r67e58k 6515564435698

Trolejbus je řešení. V Praze je nemoudře zrušili a tak jim tam čoudí a rachotí diesly. CNG je taky řešení - motor je o poznání tišší a zdaleka tolik nesazí.

0/0
29.6.2016 23:03

J17a78n 42B56a18r87t15á53č92e54k 6405565370269

Kudy to jezdíte? Navíc jak poznáte, že vámi pozorované auto má nějaký problém? Řekl bych, že váš příspěvek nemůžete nijak relevantně podložit a divím se, že někdo může něco takového doporučit.

+1/−1
29.6.2016 23:12

C10y27r27i50l 40P18a63v11e34l59k54a 4666472208285

Tak naposledy třeba takovej blb odjížděl od benzínky. Zahulil tak, že auto nebylo na moment vidět. Golf IV.

Jak to poznám? Co to je za otázku? Myslíte, že ty černý saze nejsou vidět???

+1/−2
30.6.2016 0:42

J34a97n 77B26a18r24t47á13č48e32k 6445545650149

Přesně jak jsem si myslel, jen nepodložený subjektivní dojem.Rv

+2/−2
30.6.2016 0:52

C22y70r40i73l 10P50a49v40e10l26k35a 4156152538815

;-D;-D;-D

0/−1
30.6.2016 1:44





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.