Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Němci budou měřit emise v provozu. Auta, která čoudí, nepustí do měst

Německý Spolkový úřad pro životní prostředí (UBA) chce v reálném provozu kontrolovat emise aut. Vozům, které překročí zákonné normy, hodlá zakázat vjezd do center měst.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P13e89t89r 47M70i88c61h57a88l70č11á62k 2404352960195

Vystupme z toho uboheho EU!

+1/−1
5.7.2016 21:59

J34a38n 94Ž86á92r67o61v40s52k68ý 8538239864248

Ouuu, tak to bych asi neprošel.

+1/0
4.7.2016 11:15

T65o43m63á28š 31K72u41c50h30a24ř 3867741698731

Takže samotným výrobcům stačí splnit emise v laboratorních podmínkách a zákazníka budou měřit v provozu? 8-o Jistě, mohou mu sebrat technickou, pokud najdou nepovolené úpravy, ale jinak je to selhání státu, pokud nedokázal zajistit korektní homologace v reálném provozu a zavíral oči při nereálných laboratorních testech. Vždyť už to, že povolovali výrobcům zalepovat kliky, přehušťovat pneu, dávat menší baterie a poloprázdnou nádrž bylo zcela zjevné podvádění a nikdo proti tomu nezasáhl. To nemluvím o tom, že výrobci nemuseli homologovat auta v té nejnepříznivější konfiguraci (plná výbava, široké gumy..), což taky vůbec nedává smysl. ;-O

O našem banánistánovém přístupu ostatně svědčí i to, že svolávačka a úpravy nejsou povinné. Jezdí tu tedy statisíce aut, která získala homologaci podvodem a nic se něděje. Nejen že nejsou stažena z provozu, dokoce ani nemusí na úpravu. Mentálně i společensky postě patříme na východ, někam k Ukrajině a dál, ať se to komu líbí, nebo ne. :-/

+1/−1
3.7.2016 13:02

J10a63n 42F48r51o83l90í75k 6486250805444

Při tom by jednodušše stačilo zakázat v Německu provoz aut z VW.;-D

+2/−2
30.6.2016 11:39

J38i58ř93í 12K45ü47h70r 2740146660976

A proč by to mělo stačit? To mi prosím vysvětlete?

0/0
30.6.2016 12:56

P21e14t34r 77M82i18c80h10a27l97č87á39k 2884362150715

A nejen auta, ale i nemecke degenerovane napady.

0/0
5.7.2016 22:01

L12i32b89o93r 48K46ř85u43p81a56l28a 3775483148938

už mi začoudili všechny možné znavky před očima včetně bavoráku, a co trprve některé motorky, zo je podýcháníčko když jedu na kole

0/0
6.7.2016 5:35

P68e43t64r 30M43i27c16h18a67l 2670244631452

Německé úřady při pozdějších testech emisí odhalily podezřele vysoké úrovně oxidu uhličitého (CO2) u 30 z 53 naftových modelů prověřovaných v reakci na emisní skandál Volkswagenu.

......

Tak nevím, ale nešlo při tom falšování o oxidy dusíku, tedy NOx?

0/0
29.6.2016 22:33

J50o29s15e74f 40Š75o67l51t24e71s 8594738270893

Taky, tohle byla další, méně propíraná kauza, protože je jasný, že limity CO2 neplní už vůbec nikdo.

0/0
29.6.2016 22:35

J94i36ř88í 12K60o23c13u28r95e34k 6155704535958

Emise CO2 jsou lineárně závislé na spotřebě. Ale čert vem sodovkový plyn.

0/0
29.6.2016 23:12

J24o31s36e33f 82Š49o92l62t50e52s 8474728460523

Však ano.

0/0
29.6.2016 23:26

J54i70ř15í 56S26c36h20w80a77c64h 8628504418316

tak samozřejmě spotřeba alias množství CO2 měřená podle jiné metodiky, než je NEDC nutně musí dát jiné výsledky. Jen by mě zajímalo kdo řekl, že zrovna tato nová jiná metodika je ta úplně správná....;-)

0/0
29.6.2016 23:40

J32o79s68e69f 31Š70o36l91t45e35s 8894778950423

Upřímně, čoudily mám chuť někdy vytáhnout z auta a nabančit jim. Vždyť to jsou hovada. Neřeknu, když si starej nafťák občas čmoudne při podřazení, to je normální. Ale když vyhodí briketu, že přes to není vidět, za to bych sbíral techničáky.

+5/−1
29.6.2016 21:23

P84e45t64r 87M76i60c72h34a28l 2580544271852

Jo, za vykuchaný DPF bych taky střílel.

+2/0
29.6.2016 22:34

J43i52ř70í 70K42o17c71u39r70e83k 6775504745258

Viditelné saze ještě nejsou to nejhorší, ty skutečně nebezpečné jsou příliš malé i na DPF a nejsou vidět. A kyselý smrad z NOx taky nic moc.

0/0
29.6.2016 22:58

J61o35s79e65f 47Š40o77l95t41e10s 8744738790573

Jako jo, ale tohle je prostě prasárna. Ať se na mně nikdo nezlobí, ale vyjet s něčím, co čoudí jak dehtující kamna, to se nedělá.

+2/−1
29.6.2016 23:06

J96a61n 19M25a14l84ý 3922492732635

To je zase ale blbost8-o Nejlepší na tom je, že skutečná ekologická stopa je u moderních aut větší než u at z 90 let. Ale to je v zájmu ekonomie jedno. Auto má být spotřební věc. K emisím - Hlavní je, aby stanice měření emisí skutečně měřili emise dle normy EURO a stanice STK netolerovali úpravy mající vliv ne ekologii, tzn, zaslepené EGR okruhy u benzinových i naftových motorů. Kuchané katalyzátory a nefunkční lamda sondy u benzinových i naftových motorů a kuchané FAP. TO je základ. Pokud jde o zdraví a myslím tím skutečně zdraví, pak je potřeba IHNED zavést u benzinových motorů s přímým vstřikem FAP ! jde tak o 90% všech přeplňovaných benzínů. Tyto motory při spalovacím cyklu produkují karcinogenní mikročástice v x-násobně větším objemu než dieselový motor. A z hlediska skutečného zájmu o zdraví občanů jsou tak daleko horší než diesely plnící normy EURO1+2 (těch už moc nejzedí).

+2/−3
29.6.2016 21:10

J57o69s34e12f 24T61i86k47v11a45r21t 2980484920

Máte v tom nějaký zmatek v to vstřikování, přeplňování, DPF a FAP. Pořádne si přečtěte co jste napsal.

0/−2
29.6.2016 21:21

J16a85n 17B46a20r70t95á68č36e23k 6415185730629

Nestačím se divit, že na tomto médiu má tento levotočivý neomarxistickký pokus podporu. Dokud bude spalovací motor, vždy bude mít nějaké emise. Celý byznys s emisema je jeden velký podvod, který vybraným soukromým subjetům dělá globálně veliký byznys. Já jen že nejde o nějaký vykuchaný filtr, či čudící TDi, tak si ještě jednou přečtěte o co jim v tomto konkrétním případě jde, abyste se pak nekoukali co schvalujete.

0/0
29.6.2016 21:04

M45a88r31t22i61n 25M18o77t15y74č80k79a 6221367717444

takhle to dopadá, když se do toho vloží mamlas co neví, jak funguje spalovací motor a vymejšlí emisní limity...

A za druhý. Žádný auto nebude NIKDY mít v reálným provozu emise shodný s těma v laboratoři, protože REALNÝ provoz nemá s tím laboratorním cyklem NIC společnýho.

+3/−1
29.6.2016 20:54

J46i97ř22í 26K18ü27h76r 2550386120676

Ale ne každý na to potřebuje speciální software, že?

+1/0
30.6.2016 12:58

V87l42a21d69i15m87í34r 11F22i23b97i47g33e84r 5374801421644

Tak za některými i docela novými diesly jsou po rozjezdu obláčky jako když se rozjíždí Brejlovec s nákladem ;-D

+4/0
29.6.2016 20:52

J40i58ř68í 96T91o75m43e95š 5572530283212

Že by tunning?

0/0
1.7.2016 20:51

J74a83r58o56s29l44a93v 14K75a91d87l35e58c 5301479592881

Jak můžou mít automobily neschopné provozu po městských komunikacích platné osvědčení o technické způsobilosti;-D;-D;-D

+1/0
29.6.2016 20:46

J41a80n 46C44i89g96l53e98r 7908501440354

Tak Němce asi naštvalo, jak se do nich všichni naváželi kvůli podvodu VW, tak teď zbuzerují každého řidiče, který nemá Volkswagen - změří mu emise. Bravo. Do center měst mohou jen imigranti - chodí pěšky do práce, tedy do žebroty...

0/0
29.6.2016 20:46

L18u39k80á82š 10Š47l24e87h75o64f91e86r 1383889485699

Jo, jet za filutou, ktery kresne obesel servis vymontovanim filtru pevnych castic, to je lahudka... Takze s timto jednoznacne souhlas!

+7/−3
29.6.2016 20:10
Foto

P43e47t70r 38P83r16o25c72h80á76z84k86a 3152576382934

Troufnu si tvrdit, že ve většině případů nepoznáte v provozu chybějící filtr pevných částí. Daleko víc se projeví špatně seřízený , nebo opotřebovaný motor. Vadné vstřiky, EGR a podobně. To nemluvím o tom, že je dost aut, co s výroby nemají filtr pevných částic a pokud jsou v pořádku ani nepoznáte, že je to diesel.Dneska když jsem jel s práce tak jsem měl pech celou cestu. Napřed starý vyšeptalý Renault, pak Avia a završila to Tatra, která kouřila jak starý parník.:-(

+4/−2
29.6.2016 20:21

P58e77t66r 61T17y51č58k81a 6335702229752

Avie jsou úplně nejhorší.

0/0
30.6.2016 0:00
Foto

P87e59t15r 11P57r82o65c52h78á16z51k12a 3242176112334

Souhlas.

0/0
1.7.2016 19:02

J62i36ř82í 28K36o96c37u59r31e86k 6615904885888

Pokud auto abnormálně čadí, tak to je zrovna v době, kdy probíhá "regenerace" DPF. Aneb odložení emisí na pozdější dobu.

+2/0
29.6.2016 23:10

P14e22t92r 49T83y31č70k82a 6385312919842

To by me zajimalo jak to chteji udelat magori.

+1/0
29.6.2016 19:24

L25u52k35á64š 47A98d49a34m28e96c 3877933480897

Jen abychom se neproregulovali do situace, že se nám centra měst začnou vylidňovat, neboť málokdo si bude moci dovolit automobil splňující emisní normy.

+5/−4
29.6.2016 19:21

P31e54t78r 70T30y73č63k88a 6125392189732

Zadny automobil nesplnuje laboratorni emisni normy. Vzdy zalezi na tom v jakych parametrech provozu ma byt mereni provedeno. Nehlede na to, ze se to muze menit i v prubehu mesicu podle pocasi, podle kvality natankovaneho paliva, podle servisniho cyklu kdy po vymene oleje a filtru budou emise nizsi nez pred vymenou apod.

+1/0
29.6.2016 19:26

J33a79r61e79k 96W61o36l51f 5810849340

No když občas po Praze vidím co za kraksny s černým dýmem v zádi jezdí po silnicích a "prošly" STK, tak s tímhle plně souhlasím! Lidi by měli mít soudnost...

+14/−3
29.6.2016 19:21

R66o49m62a51n 63P69o17l34á98č11e92k 5106259135

Za to moderní turbobenziny nečoudí, ale výsledek pro člověka stejný;-D

+3/−2
29.6.2016 19:54

M67i10c28h30a35l 50F95r56ý72d75a 1692719483982

"...prošly STK..." ;-DR^;-D

+1/0
29.6.2016 20:34

Ř36e66h95o18ř 45V30l22a30s67á31k 2104284931146

V pohodě. V nejhorším jim řeknu, že zrovna prchám před Asadem do Švédska. To si na mne netroufnou.

+2/0
29.6.2016 18:32

J18a72r39o78m46í75r 39Č60e18c30h 1553448377192

Auta cmoudi vsechny,spaluji totiz vetsinou fosilni paliva.To Nemci nevedi?

+5/−5
29.6.2016 17:49

J75i86ř81í 90T31e18p97r 4417140845635

Němci budou měřit čmoudíky, rakušané zakázali v autech řidičům úplně mobilovat,...........

Co tam mají dále za "omezení". Kam až nás doženou? Budeme moct alespoň točit volantem?

+2/0
29.6.2016 16:58

M93i90l47a42n 95C30h16a55l90u47p10a 7454896357723

Němci budou měřit čmoudíky? No nevím zda nejsou íčka v ohrožení ...

+2/0
29.6.2016 17:47

Ř69e74h58o75ř 62V11l92a12s53á80k 2494184961856

Pouze pokud dokážete dodržovat pravidla provozu alespoň tak dobře jako počítač. Žádných padesát a půl na padesátce.

+1/0
29.6.2016 18:33

H16o75n67z54a 25T51a84r 3909282224102

Už tet například měří mladým motorkářům. Jestli nemají upravený vytůněný pohon u svého přibližovala.

https://www.youtube.com/watch?v=3Njcer5McBI

+3/0
29.6.2016 16:52

J48a88n 45V70í75t51e90k 3646583471320

Dle rad TV Nova bych začal kontrolou, zda si dotyčný nevymontoval palivový filtr.

0/0
29.6.2016 20:11

C82y37r32i61l 11P87a92v60e55l22k19a 4686842718415

Trochu logiky to má, když vidím ty vyhulákané TDi v roukou mladých floutků v kšiltovkách, který mají od sazí celý zadní okno, tak bych je do města taky nepustil. Nafta patří do náklaďáku!

+12/−6
29.6.2016 16:44

J89i73ř83í 86B77á56r46t75ů 7232224569413

Jasně a autobusy do center taky nepouštět.

+2/−4
29.6.2016 19:35

J77i39ř57í 52K48o47c83u92r39e32k 6625494965978

Trolejbus je řešení. V Praze je nemoudře zrušili a tak jim tam čoudí a rachotí diesly. CNG je taky řešení - motor je o poznání tišší a zdaleka tolik nesazí.

0/0
29.6.2016 23:03

J66a65n 86B39a29r60t98á43č60e27k 6805705690759

Kudy to jezdíte? Navíc jak poznáte, že vámi pozorované auto má nějaký problém? Řekl bych, že váš příspěvek nemůžete nijak relevantně podložit a divím se, že někdo může něco takového doporučit.

+1/−1
29.6.2016 23:12

C45y61r18i49l 54P56a25v31e96l68k70a 4306102778115

Tak naposledy třeba takovej blb odjížděl od benzínky. Zahulil tak, že auto nebylo na moment vidět. Golf IV.

Jak to poznám? Co to je za otázku? Myslíte, že ty černý saze nejsou vidět???

+1/−2
30.6.2016 0:42

J67a20n 43B89a78r88t79á87č83e91k 6945415430779

Přesně jak jsem si myslel, jen nepodložený subjektivní dojem.Rv

+2/−2
30.6.2016 0:52

C40y70r76i76l 18P56a77v23e23l94k49a 4816442678285

;-D;-D;-D

0/−1
30.6.2016 1:44







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.