Diskuze
Úpravy „cinknutých“ TDI se na výkonech neprojeví, naměřily autokluby
Děkujeme za pochopení.
P52e51t97r 46N87o89v24á62k
No je to divné... Proč tedy podváděli a nastavovali řídící jednotku jinak, když to nemá na nic vliv??? Někdo kecá...
P90e88t35r 63U80r36b32a78n
Problem byl s NOx.
Snizit NOx lze jedine pridanim paliva, ikdyz to zni divne, je to tak.
Pridanim vice paliva se zvysli uhlikate emise a kourivost.
Spotreba vzroste (v clanku pisou 7-15%) a ve finale to odnese DPF filtr - filtr pevnych castic se bude o poznani rychleji zanaset.
J84o69s13e43f 26M42i31k62i21n
Spíš věřím tomuto http://www.cimbu.cz/?page=whole&lng=cze&chip=&item=32
než kecům autoklubů
J72i75ř81í 42S35c85h10w77a62c87h
a já tajně doufal, že dáváš odkaz na výsledek nějakýho měření a zatím jen dohady, odhady no prostě taky kecy.....
T89o84m57á91š 42V47a97l31d96e87r
Opravdu se mi líbí jak na majitele TDi v Evropě VW kašle. Oni si to nechají líbit . Vlastně se nic nezmění při normálním režimu. Pořád budou vypouštět jedovatý sračky, jen aby uspořili na CO2. hlavně, že se vlk Brusel nažral.
Z69d70e24n19ě71k 39M92o61r68á22v90e71k
Technicky vzato, nekašlou na majitele TDI, ale na lidi, co to musejí dýchat. Ale v tomto případě není vina na straně VW. Evropa si narozdíl od Ameriky nastavila pro provoz dieslů benevolentnější podmínky a v kombnaci s nižší spotřebou se to lidem zalíbilo. No a zatímco současné normy pro Evropu se daří plnit, pro Ameriku to museli udělat podvodem. Takže na lidi v Evropě nekašle VW, ten jen funguje v rámci povolených mezí, ale na lidi kašle Brusel. Ale to už dávno víme, nedělá to jen v případě emisí, ale i jinde.
V76á69c94l28a21v 33M73e51d11e61k
celkem by mě zajímalo, co přesně s tím softwarem dělají. Chápu, že odstraní ten "fake" režim - ale pak z logiky věci bude motor trvale vypouštět víc NOx. Jak chtějí softwarově vyřešit, že motor nemá dostatečné technologie na odstraňování NOx? (kdyby je měl, nemuseli by podvádět)
T71o69m95á92š 48M19a50t95ě28j
Ono je to trochu neintuitivní - NOx je problém přebytku vzduchu a málo paliva. Takže paradoxně například přidáním paliva při stejném množství vzduchu, ti vznikne méně NO.. (vznikne ti sice o trochu více CO2... ale to není takový problém).
Těch možností je více než jen "odstraňovat vzniklý".
V problematických částech - zhoršíš podmínky pro vznik NOx - například: snížíš tlak (ubereš vzduchu), přidáš více paliva, přidáš více vzduchu s obsahem CO2 - přes EGR vrátíš více spalin do sání...
P78e19t49r 67S57p34a66t96z79i31e38r12e25r
stále si myslím, že celá aféra dieselgate, je uměle vyvolaná jen proto, aby automobilky po příchodu normy EURO 7 za 2 roky měli důvod říct, že vývoj naftových motorů do osobních aut se nevyplatí a přestanou naftové motory do osobáků dávat. Což podporuje prohlášení koncernu o pravděpodobném ukončení vývoje TDI motorů.
V92á79c47l19a48v 50M11e65d86e67k
a dostaneme se zpět k benzínovým, které zas vyprodukují více CO2 - a snižování CO2, které na papíře probíhá, je možné jen v laboratorních podmínkách - takže se dostáváme opět ke stejnému jádru, jaké má dieselgate - v reálném provozu je škodlivin vytvářeno mnohem více.
J55a24n 92B33e46n69d41a
Tak soudruzi udělali z inženýrů VW Group idioty, protože jen idiot falšuje něco, co není potřeba falšovat.
T13o81m50á41š 92V77a56v45e56r26k80a
Přesně tohle mě napadlo, si asi dělaj legraci ne?
F98r77a53n61t98i12š20e72k 73H42á60j96e42k
Takze nas v podstate chteji presvedcit, ze vymysleli perpetuum mobile!
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Pronájem bytu 1+1, 44 m2, Praha, ul. Jihovýchodní II
Jihovýchodní II, Praha 4 - Záběhlice
11 000 Kč/měsíc