Diskuze

Úpravy „cinknutých“ TDI se na výkonech neprojeví, naměřily autokluby

Evropské autokluby zkoumaly, jak se změní chování dvoulitrových turbodieselů, které svolává koncern Volkswagen k přehrání softwaru řídicí jednotky motoru. Testem prošly tři Audi A4 a jeden Volkswagen Golf s motorem 2,0 TDI EA189, kvůli kterému se už skoro rok německý koncern potýká s patálii jménem Dieselgate.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PN

P62e50t27r 20N30o98v60á72k

4. 7. 2016 6:34

No je to divné... Proč tedy podváděli a nastavovali řídící jednotku jinak, když to nemá na nic vliv??? Někdo kecá...

0 0
možnosti
PM

Aby splnily Euro normy.

0 0
možnosti
PU

P74e28t41r 36U82r19b44a70n

3. 7. 2016 23:34

Problem byl s NOx.

Snizit NOx lze jedine pridanim paliva, ikdyz to zni divne, je to tak.

Pridanim vice paliva se zvysli uhlikate emise a kourivost.

Spotreba vzroste (v clanku pisou 7-15%) a ve finale to odnese DPF filtr - filtr pevnych castic se bude o poznani rychleji zanaset.

0 0
možnosti
JS

a já tajně doufal, že dáváš odkaz na výsledek nějakýho měření a zatím jen dohady, odhady no prostě taky kecy.....

1 0
možnosti
TV

Opravdu se mi líbí jak na majitele TDi v Evropě VW kašle. Oni si to nechají líbit . Vlastně se nic nezmění při normálním režimu. Pořád budou vypouštět jedovatý sračky, jen aby uspořili na CO2. hlavně, že se vlk Brusel nažral. :-(

0 0
možnosti
ZM

Technicky vzato, nekašlou na majitele TDI, ale na lidi, co to musejí dýchat. Ale v tomto případě není vina na straně VW. Evropa si narozdíl od Ameriky nastavila pro provoz dieslů benevolentnější podmínky a v kombnaci s nižší spotřebou se to lidem zalíbilo. No a zatímco současné normy pro Evropu se daří plnit, pro Ameriku to museli udělat podvodem. Takže na lidi v Evropě nekašle VW, ten jen funguje v rámci povolených mezí, ale na lidi kašle Brusel. Ale to už dávno víme, nedělá to jen v případě emisí, ale i jinde.

0 0
možnosti
VM

celkem by mě zajímalo, co přesně s tím softwarem dělají. Chápu, že odstraní ten "fake" režim - ale pak z logiky věci bude motor trvale vypouštět víc NOx. Jak chtějí softwarově vyřešit, že motor nemá dostatečné technologie na odstraňování NOx? (kdyby je měl, nemuseli by podvádět)

0 0
možnosti
TM

Ono je to trochu neintuitivní - NOx je problém přebytku vzduchu a málo paliva. Takže paradoxně například přidáním paliva při stejném množství vzduchu, ti vznikne méně NO.. (vznikne ti sice o trochu více CO2... ale to není takový problém).

Těch možností je více než jen "odstraňovat vzniklý".

V problematických částech - zhoršíš podmínky pro vznik NOx - například: snížíš tlak (ubereš vzduchu), přidáš více paliva, přidáš více vzduchu s obsahem CO2 - přes EGR vrátíš více spalin do sání...

0 0
možnosti
PS

stále si myslím, že celá aféra dieselgate, je uměle vyvolaná jen proto, aby automobilky po příchodu normy EURO 7 za 2 roky měli důvod říct, že vývoj naftových motorů do osobních aut se nevyplatí a přestanou naftové motory do osobáků dávat. Což podporuje prohlášení koncernu o pravděpodobném ukončení vývoje TDI motorů.

1 0
možnosti
VM

a dostaneme se zpět k benzínovým, které zas vyprodukují více CO2 - a snižování CO2, které na papíře probíhá, je možné jen v laboratorních podmínkách - takže se dostáváme opět ke stejnému jádru, jaké má dieselgate - v reálném provozu je škodlivin vytvářeno mnohem více.

0 0
možnosti
JB

J87a73n 31B73e97n24d24a

30. 6. 2016 7:23

Tak soudruzi udělali z inženýrů VW Group idioty, protože jen idiot falšuje něco, co není potřeba falšovat.

9 0
možnosti
PM

To jako někdo změnil fyzikální zákony?

13 0
možnosti
TV

Přesně tohle mě napadlo, si asi dělaj legraci ne?

0 0
možnosti
FH

Takze nas v podstate chteji presvedcit, ze vymysleli perpetuum mobile!

2 0
možnosti