Diskuze

Jak začínala Zastava. Bitvu o Terst vyhrál zapomenutý frajer z Itálie

Limuzína značky Fiat sviští po dálnici z Milána směr Terst, dál bude pokračovat do Lublaně. Píše se rok 1976, vedle šoféra sedí Riccardo Chivino, prezident divize výroby traktorů koncernu Fiat. Jede do Jugoslávie vyřešit problém s kontraktem na licenční výrobu zemědělské techniky, který se ne a ne hnout z místa.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Fiat 128 byl velky prukopnik! Bylo to uplne prvni auto na svete s konceptem prevodovka za motorem, a oboji v predu napric. K tomu nestejne dlouhe poloosy. Druhym takovym byl VW Golf. Pak uz se to sirilo lavinovite - Japonci a nakonec i Americani. Dnes to pouzivaji uplne vsichni pro predni pohon.

0 0
možnosti
Foto

J50i32ř31í 39E30r85b67e19n

12. 8. 2016 23:56

Nevíte, nestejně dlouhé poloosy jsou důvodem používání homokinetických namísto křížových kloubů?

0 0
možnosti

Měl jsem originál Fiata 128 jo to bylo ve své době auto , na to tady kromě šestsetrojky nic nemělo .

2 0
možnosti

O92t89a52k24a74r 19D70e32y45l

12. 8. 2016 12:21

Hodně jsem toho se Zastavou 1100 /fiat 128/ najezdil. Bylo to hodně dobré auto, ke Škodě tehdy nebe a dudy. Malá spotřeba, docela rychlé, pohodlné, slušné jízdní vlastnosti. Akorát hodně rezla.

5 0
možnosti

Nějak jsem se v té časové ose článku ztratil. Není to dobře napsané pane Dvořáku, zkuste to ještě jednou.

4 0
možnosti
Foto

J97i70ř33í 70E68r20b85e21n

12. 8. 2016 8:39

Milion aut za třicet let? To je skoro manufakturní výroba...

1 0
možnosti