Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Upíří škodovka se představila před 35 lety. Fabia v přestrojení za Ferat

Před pětatřiceti lety se představila škodovka poháněná lidskou krví. Premiéru měla na filmovém plátně. V roce 1981 uvedl Juraj Herz sci-fi horor o nezvyklém sportovním automobilu. Upírovi z Feratu vzdá o nadcházejícím víkendu hold na Rally Bohemia tovární rallyový speciál Škody.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Výpis zvoleného vlákna.
Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J50a24n 80K89o26n63v95a29l18i55n71k69a 5900481161715

Některé škodovky, potažmo jejich někteří řidiči, mi pijou krev neustále. A tahle Fabie je fakt hnusná. :-P

+5/−6
30.6.2016 12:37

J77i48ř13í 65N81e97u98m58e75i22s68t92e33r 2402235873911

S tím si skočte k obvoďákovi, on vám vyplní žádanku.

+10/−1
30.6.2016 13:04

J71a85n 43K80o24n19v16a36l37i17n29k22a 5480221221945

A jako proč? Že někteří škodovkáři jezdí jak dobytek a mně to vadí? Nebo, že se mi tohle auto nelíbí? Zajímavé. Je to taková Simply Clever filosofie, což.

0/0
1.7.2016 6:46

P34e83t55r 55M72i15c51h24a32l 2240134931122

No, Jene, u mě jsou to řidiči aut napříč značkami. Vzhledem k tomu, že Škodovky jsou nejvíce zastoupenými auty na našich silnicích, je jejich neschopných řidičů logicky nejvíc, byť v procentuálním vyjádření to vyjde nastejno.

+11/−1
30.6.2016 13:36

J95a77n 42K82o76n28v62a71l90i62n38k96a 5390541901795

Říkám někteří. A máš pravdu, že vzhledem k nejvyššímu zastoupení této značky na našich silnicích, bude i procento pitomců nejvyšší. Ty mezi ně rozhodně nepatříš. Komentář byl směřovaný spíše na obchodní zástupce ve služebních fábkách a oktávkách, co závodí o každou vteřinu.

0/0
1.7.2016 6:43

P45e37t10r 56M96i98c56h66a42l 2290664431292

Díky za kompliment. :-) S těmi obchoďáky máš pravdu, byť se poslední dobou často vyskytují hojně i v korejcích. Mimochodem, na jednu sortu jsme zapomněli, mladí kluci v dodávkách.

0/0
1.7.2016 7:02

J58a10n 16K21o34n41v39a86l39i70n92k59a 5330431301265

Ano, to je taky někdy pěkná pakáž.

+1/0
1.7.2016 11:25

P57e42t60r 60B44á86č85a 8125476145955

Mate pravdu- Felicie, Fabia, Octavie to je proste diagnoza.

Jedina vyjimka je snad SuperB a to jenom proto, ze na ni vesnicani nemaji.

+1/−3
30.6.2016 15:30

L31u74m50í57r 61V28i52t41h61a 2327857156232

Co to znamená "SuperB"? Proč je to B velké? 8-o

0/0
30.6.2016 17:55
Foto

J61i92ř15í 65D16v96o73ř64á35k 5495839850168

Druhá jakost .

0/0
30.6.2016 20:17

P82e84t71r 24B13á72č29a 8445186215875

Abyste mel co resit, evidentne se nudite.

0/0
30.6.2016 21:43

J23o41s40e79f 11Z68d93r71á37h47a98l 2500800291958

To auto se nejmenuje SuperB ale Superb což v angličtině znamená skvělý, úžasný...a to že ani nevíte jak se jmenuje, pouze dokazuje, že jste jedním z vámi zmiňovaných "vesničanů". A i kdyby jste ho měl tak nechápu co je na Superbu k chlubení. Kdyby byla řec o F12 Berlinetta, GT-R Nismo nebo jiném supersportu tak jo, ale závidět Superb? ;-D

0/0
1.7.2016 10:53

P50e39t41r 94B34á65č70a 8545446665695

Jelikoz jsou skodovky pro me totalne odpudivy auto je mi naprosto ale naprosto jedno jeslti je tam velky maly tvrdy mekky a vubec me to nezajima. KTery auto mam namysli evidentne pochopili vsichni, ale par dotcenych skodovkaru tad yz toho bude pomale skladat psychologicky profil.

Zadruhe sem nikde nepsal, ze je k chlubeni pokud vim, ale pouze to, ze v nem nesedi vetisnou tak tragicti ridici jak v ostatnich skodovkach, takze pisete nesmysly.

0/0
1.7.2016 16:11

P23e84t77r 52M81i27c52h74a65l 2930634661542

Psaný projev jenom potvrzuje tvůj mindrák.

+2/0
1.7.2016 23:30
Foto

J22i58ř68í 83D43v89o93ř17á31k 5885129220858

Jozefof nad vltavou ?

0/0
30.6.2016 20:15

J32a51n 85K95o22n40v31a75l57i51n68k55a 5680631761305

Nelze mluvit o diagnóze, ale vzhledem k rozšíření této značky na našich silnicích bude i statistický výskyt kktů nejvyšší. Tím je nehážu do jednoho pytle, mnoho z nich jsou skvělí řidiči. Onehdá vznikl nějaký průzkum o typologii lidí v závislosti na autě, které mají. Škodovkáři vyšli jako rozvážní a ekonomicky uvažující lidé s ohleduplností k druhým. Zkusme tomu věřit.

+1/0
1.7.2016 6:52

J45o76s38e79f 52Z22d85r60á33h79a52l 2200900951758

Hodně mých známých má oktávku kombi v TDi. Většina z nich při otázce jak často využijí naplno kufr odpověděla, že max parkrát do roka (lyžování, letní dovolená atd). A drtivou většinu kilometrů najezdí po městě nebo dojížděním do zaměstnáni pár km. Z toho mi logicky vychází, že by jim klidně stačila v sedanu s benzínovým motorem a "rakví" na střechu. Ušetřili by tím nemalé peníze při nákupu vozidla. Jenže někdo jim nabulíkoval že jedině TDi v kombíku je správně a teď si stěžují, že mají problém zaparkovat ve městě, kde jsou auta natěsnána blízko u sebe a jezdí věčně jen pár km se studeným motorem což diesely nemají obzvláště v lásce.

Přijde mi to jako ta fáma, která se stále mezi lidmi drží, že automatická převodovka je problémová věc která se více kazí a vůbec nikdy si ji nepořizujte. Je to ta největší pohoda co může v autě být. Jinak souhlas ( obzvlášť s poslední větou)

+1/0
1.7.2016 11:11

P40e94t94r 10M88i69c80h32a44l 2780634161102

Tak každý nemá na to živit dvě auta, takže u rodiny ten kombík chápu. Pravdu ale máš s tou naftou. Taky znám lidi, co jezdí jenom kolem komína a jednou za rok na dovolenou. Najedou 5 - 8 tisíc km ročně a pak se diví, že se jim na tom něco vysype.

0/0
1.7.2016 12:27

J38a73n 36K27o85n46v52a35l82i16n78k39a 5980441881605

Kombíka mám taky. Jezdím s ním převážně sám a po městě. Nafta a k tomu velký objem motoru (bmw 530d). Druhé auto máme malé - s tím jezdí žena. Nemyslím si, že by byl zásadní problém s parkováním s ohledem na velikost auta. Prostě zaparkuju tam, kam se vejdu. Na veliký kufr si člověk zvykne snadno - dáte tam kola, kočárek, gril, skříň z Ikea a nebo se tam dá přespat, když člověk jede třeba na ryby. Kombíky osobně nepovažuji za esteticky zdařilé, ale jejich praktičnost mě uchvacuje. Nechápu SUVčka, ale kombíky rozhodně ano.

S Oktávkou se to má asi tak, že to bylo první tuzemské auto, které sneslo přímé srovnání se západními produkty. Stala se z ní taková "lokální prémiovka" a kdejaký jouda z ní měl mokré sny. Dodneška kolují hlášky typu "woe stříbrná okta na hlínách f tédéíčku to je bomba". To, že se jednalo konstrukčně o starý golf s přerostlou kastlí už nikoho netrápilo. Mnoho lidí stále oktávku takto vnímá.

Ještě k té fámě o automatu. Moje auto je staré a má automat. Někomu při té představě stávají hrůzou vlasy na hlavě. Světe div se, ono to po třech letech, co ho mám, stále jezdí a řadí. Případná oprava či repase se dá udělat od 15 do 40 tisíc nebo se sežene jiná funkční převodovka kolem 10 tisíc. Manuály mají zase dvouhmotové setrvačníky, které také rády odcházejí - zejména spořílkům, co podtáčejí diesely. Oprava setrváku umí stát taky třicet kolíků i víc, takže je to úplně nastejno. Komfort jízdy neporovnatelný.

+1/0
1.7.2016 12:51

J77o64s66e55f 92Z24d73r67á75h41a25l 2640540921108

amen ;-)

0/0
1.7.2016 16:00

J87i16ř85í 32E58r52b34e33n 1533524496567

Neříká se "stříbrná", ale fmetle ftédéíčku kompletfeletrice s muzikou a na hlínách ;-D

0/0
1.7.2016 22:45

J88o25s70e88f 34Z90d71r65á23h96a59l 2170230101678

Možná u Vás v ústavu. ;-)

0/0
3.7.2016 10:56







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.