Diskuze
Paříž zavedla ekologické plakety, stará auta mají v centru stopku
Děkujeme za pochopení.
D61a69n62i28e86l 27D27r17n15e50c
Brzo nebude přes všechny ty plakety vidět na silnici...
Kořeny problémů s emisemi jsou ale trochu jinde, než ve starých autech. Hlavním důvodem je nedostatečný rozvoj infrastruktury, a to nejen té pro (primárně) automobilovou dopravu, ale i pro dopravu veřejnou (důležitý je i komfort vozidel hromadné dopravy).
V poslední době se bere jako negativum jakékoliv zvýšení automobilové dopravy ve městě, takže pokud dnes projede ulicí 25 000 aut, přičemž spíše popojíždějí v koloně, tak se místo zatunelování, po kterém by ulicí plynule projelo 30 000 aut/den se spotřebou 6 l/100 km, zavede nějaká regulace, po které bude doprava na té ulici stále stejně neplynulá, ale nově tudy projede jen 20 000 aut/den (na vizualizaci bude však dopravní situace odpovídající jen 2 000 aut/den) se spotřebou 10 l/100 km. Ve skutečnosti se tedy vybere méně ekologické řešení (i když asi levnější).
Paříž sice má téměř 3 okruhy, celkově ale v aglomeraci žije přes 10 mil. obyvatel a průměr vnitřního okruhu je cca 10 km. Uvnitř této zóny se pohybuje ohromné množství lidí, jsou zde však pouze semafory řízené komunikace s kolonami (i když mají někdy v ČR nevídané množství jízdních pruhů), díky čemuž zbytečně vznikají emise a lidé přichází o drahocený čas. Podobně to dopadne i v Praze, pokud se degraduje magistrála. Městský okruh má průměr cca 7 km, přičemž západní část je trochu odříznuta Vltavou. Např. část jižně od Nuselského mostu by nebyl problém zahloubit.
F65i35l17i23p 65S51t32ř27í89z16e41k
Mě by zajímalo, jestli to platí i pro ty, co v těch postižených částech bydlí... O tom se nikde nepíše... Pak také, skoro celá Paříž je samý veterán. Co tam ? Opět nikde ani čárka...
T41o98m26á93š 79L40u11d66v80í26k
Ještě udělat výjimku pro veterány a budou to mít komplet. Zakázat auta starší 19 let a povolit auta nad 20 let.
M94i66c15h71a52l 43J78a25n64o35v56á61č
Nemate na to? Zijte jinde! Jak proste... *Zde prosim vlozit blici smajl*
J77i66ř10í 98Z75ý92k90a
někde jsem četl, že by výjimku měly dostat i autoveteráni, resp. vozy starší 30 let.
L22a18d52i12s34l80a84v 78K14a13l26o22u40s
Kdo by jezdil do Francie plné teroristů.
B86ě34l51a 80H30o51r81á96k54o19v77á
Kolik procent dopravy tvoří turisti s Favoritem nebo feldou?
J18a16n 37D69l52o19u65h57ý
Jenze tomu nevyhovuje ani Porsche Boxter, Porsche 944, BMW, Mercedes starsi generaci ( o dost novejsi nez facko).
L85i67b50o88r 28M14o98u50č66k43a
takze dalsi poplatek-dan ... jestli si kazdy mesto zavede , v ramci "dobra" svoji znamku .. to bude zajimavy. Co na to Junkers?
V17i92k54y25r 59B46o98h28u86m79i10l 39S20t96r91a56n71s77k51y
Řekl bych s klasiky:
a/ "A vo, vo, vo tom to je"
b/ "To je ale nestydaté tvrzeníčko, vždyť peníze jsou vždy pouze na prvním místě"
A43l59e16š 56P81l24e32s46k44o32t
To jsem myslel, že frantíci maj novší auta. 10% aut je starších 19 let? Drastickým bych to opatření fakt nenazýval.
V76i30k10y25r 63B47o25h33u92m56i89l 69S34t31r85a57n55s56k52y
Francie je děsně rozdělená mezi relativně moderní autopark měst a venkova, kde dodnes není problém potkat "kačenu" z Četníků. Venkov je totiž poměrně příjmově chudý /proto kdysi ten - i pro Renaulta - překvapivý úspěch prvního Logana/. Navíc (na rozdíl od ČR), se neblbne - až nyní v Paříži - s omezeními na stará vozidla. Tedy projde-li technickou, jezdí dál. Přihlásit se dá veterán po generálce podle předpisů platných v době jeho uvedení do provozu /pochopitelně, že jako sběratelský kus/ atp. pak se tedy to stáří načte. A především tam neproběhla akce našeho Ministerstva dopravy, tj. "administrativního" vyřazování vozidel z rejstříků /a tímto MD vymyšlené platbě = skrytá daň/ a už vůbec by francouzský volič nepřipustil vyplňování a dokladování úřadům kde se vozidlo konkrétně nachází, jak též geniálně vymysleli min. roku na MD.
Naopak jim funguje legislativa na nová vozidla, když (pomineme-li diskutabilní "cinknuté motory" nejen VW) při nákupu nového vozu jste státem jednorázově zainteresování částkou KOLM 150-300 EUR na koupi nového vozu, který splňuje VÍCE než současné emisní limity a naopak k ceně nového vozu připlácíte "malus", pokud je vůz sice v limitu, ale horším průměru (VW a škodovka by o tom mohly vyprávět). V čem si jsou Fr a Cz podobní je to, že bez ohledu na kvalitu, cenu atd. bezhlavě dávají po /Fr/ generace výraznější přednost domácím značkám (bez ohledu na to, že často modely vyrábějí v Španělsku, Turecku, Rumunsku apod.), za což jsou prodejci odměněni vyšší cenou...... Podobnost s trhem ČR "více jak náhodná".
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob
Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Účet za policejní manévry s radary: policie vybrala na pokutách 3,5 milionu
Dopravní policisté zaznamenali při páteční celorepublikové bezpečnostní akci 2 166 dopravních...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Šviháky lázeňské déšť nezastaví. Italové vyrazili na promenádu na kolonádu
Už po pětadvacáté si dali italští frajeři sraz na kolonádě v Poděbradech. Tradiční sraz spojený s...
Instalatér do Německa
Arcon Personalservice GmbH
nabízený plat:
75 260 - 90 320 Kč