Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Na den hipíkem: zkusili jsme slavnou dodávku se stanem na zádech

Okusili jsme život hipíků a půjčili si starý volkswagen. Znalci mu říkají Bulli a olíznou se, protože na fotkách je to „nej“ provedení Westfalia s výklopnou střechou, kde se spí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Z40d33e86n20ě15k 22D27u71b75e68c20k46ý 3117104710808

Je to už řada let, kdy jsem si vyzkoušel řízení T2, ale nevybavuji si, že bych měl problém se zrcátky. Zpátečka šla zařadit opravdu špatně, ale proti takové Avii to byla brnkačka.

0/0
16.7.2016 11:06
Foto

V38a30c39l14a22v 97V48a22v88r80a 3697204405247

jsem pracující tak snad nebudu spát takhle?

Hotel, Motel.. nebo teda něco porádného 3-4 násobných rozměrů.

Ale jo, z nouze..mohu spát i jako skrčenec. noc nebo i dvě.

0/−2
14.7.2016 2:18

M58a56r47t40i48n 45N59e83r36m53u37t 9597147318169

Pojďte všichni sem, Vaclav Vavra nadává na Ameriku!8-o8-o

+3/0
15.7.2016 0:49


J64a30n 90S55t26a98r71ý 8527510452415

Clanky na idnes jsou cim dal vetsi tragedie :-\

+14/0
9.7.2016 23:36

L83u73k31a34s 51N17o40v60a19k 4629989693608

Dodnes sem žil v domneni, ze Ponorka byla T1 a Bulli se prezdivalo az Praseti.....autor clanku umi prekvapit :(

0/0
9.7.2016 13:28

J36i31ř53í 92Z85ý75k62a 9939273151340

T1 ponorka, T2a knírač, T2b kulaťák, T3 hranaťák (ty se ještě dělí na vzducháče a plevelnaté vodníky a ropáky).

Bulli jsou dle mého názoru asi jen ty T1.

Co máte pod označením prase, netuším.

0/0
9.7.2016 15:38

J59o78s63e24f 24V86a14l95a 9930173603843

neexistuje zadne jasne urceni co je Bulli. Ani Wiki ani jine zdroje nemaji jasno. Nejzajimavejsi je to, ze se vyraz Bulli pouiva prevazne v severnim Nemecku, v Bavorsku je temer neznamy. Jinak Bulli nebo Bully maji zaregistrovano vyrobci John Deer (traktory) a Kaesboehrer (snehove rolby)

0/0
9.7.2016 19:27
Foto

T62o12m11á29š 28D53v21o53ř65á59k 3395283946546

Příště, až budete zkoušet psát článek, tak se zkuste alespoň podívat, jak se to dělá.

Třeba zde:

https://www.novinky.cz/cestovani/385236-cesti-skauti-zvladli-cestu-do-mongolska-starym-broukem.html

P.S. Nebo zkuste jiné povolání...

+14/0
9.7.2016 12:11

D77a65n74i82e47l 66S67o96b73o71t52a 9269464326570

Ohromujících 51 kW z dvoulitru v roce 78. Tak to mě pobavilo, vážně ohromující výkon.

0/0
9.7.2016 11:58

J12i74ř53í 75Z45ý90k90a 9849563441490

proti 37,5kW které měly předchozí ročníky (třeba moje z roku 1973) je to ohromující výkon ;-D

+2/0
9.7.2016 12:00

J15i61ř68í 98Z49ý44k29a 9689193481300

PS: musíte to brát tak, že jde o vzduchem chlazený motor a ty bohužel měly vždy nižší výkon než jejich soudobí vodouchlazení rivalové.

+1/0
9.7.2016 12:02

V21l69a92s26t65i37m38i75l 11T17e88n95c62e84r 4850520587630

Akorát s mobilhomem nezajíždět do kempu. Za ty ceny se klidně uložím v hotelu.Rv Jsem onehdá přijel do kempu s karavanem a slečna povídá že cena je bla bla bla a plus 75 kaček za el. přípojku 230 V na den. (Co tak asi v karavanu spotřebuji - trochu večer posvítit a dobít mobil) Tak jsem poděkoval a zbytek svěřil autobaterii. Škoda - mohl jsem vzít cirkulárku a celé odpoledne řezat dřevo.

+14/0
9.7.2016 11:22

J85o80s28e47f 96V60a16l37a 9740323183963

pokud potrebujete jenom svitit, tak staci LED bateriova lampa. Ale lednicku uz z autobaterie neutahnete, klasicka mala prenosna ma prikon pres 40W, tedy tak neco okolo 1kWh za den. Vetsi kompresorova lednicka ma sice stejnou spotrebu, ale kdo by si do kempu vozil lednicku s 150 l objemu ? Lze si koupit sice lednicku plynovou, ale i ta je do kombiku moc velka. Notebook a TV taky neco zerou. On obytnak je vzdycky drazsi na provoz nez nejaky bezny hotel. Pokud chcete usetrit, doporucuji jezdit stopem a s celtou, ale ne obytnakem.......

0/0
9.7.2016 19:13

J76i22ř19í 80Z62ý83k81a 9289343631550

má to dost velkou střechu, plácnul bych tam 250Wp solár a do motorového prostoru další baterku.

Kompresorové ledničky dělají i menší. Cirka 40-50L.

+2/0
9.7.2016 20:39

J79o42s42e25f 65V15a24l63a 9900693153323

s 250 Wp moc parady nenadelate. Bezna spotreba pidilednicky je 50 W/hod, s prumernym vykonem noveho solaru mate tak 125W (tak odhadem 50% Wp hodnoty pres den) cili na 24 hod. mate stezi na proud do lednicky, nemluvim o ztratach v regulatoru napeti a pri nabijeni akumulatoru., z toho s pribyvajicim vekem solaru pujde Wp rapidne dolu. takze za par let budete muset v noci startovat motor, aby lednicku uzivil. mensi lednicka neznamena mensi spotrebu. Moje domaci lednicka 170 l s mrazakem ma spotrebu asi 1,2 kW/ den (osobne mereno)

0/0
11.7.2016 21:56
Foto

P67a12t73r71i42k 20C37h62r16z 4678149392769

My jsme měli v květnu v Africe půjčený Nissan Navara. Auto bylo v "kempovací úpravě", mimo jiné dvě autobaterie, z toho jedna výhradně pro ledničku. Celou noc zvládla běžet na autobaterii, přes den se jezdilo, takže žádný problém.

Jasně, pokud někdo vezme obytňák, aby se uplácl na 14 dní na jednom místě, tak proč ne, ale pak mi to tak trochu postrádá smysl. Na obytňáku je zajímavé právě to, že je mobilní, mohu být každý den někde jinde (a netrápí mě skládání a rozkládání stanu).

+2/0
10.7.2016 22:49

J85o80s31e12f 70V39a38l32a 9350483153633

technicky to neni az tak jednoduche, krome silnejsiho alternatoru nez ma standardni musi byt oddelene obvody pro auto a pro mobilhome, aby se nevybila i startovaci baterie. Navic v Africe predpokladam , ze slo o standardni plynovou lednicku, protoze byl v aute asi i plyn, aby se dalo varit.......

0/0
11.7.2016 21:41
Foto

P45a50t32r59i68k 26C36h71r89z 4518789882219

lednička byla opravdu elektrická, druhá baterie byla opravdu jen pro ni. Plynová bomba v autě sice byla, ale samostatná (nezabudovaná) a byla určená pouze na vaření (přišrouboval se na ni vařič)

0/0
11.7.2016 22:19

M48a18r96t11i48n 21N38e12r48m78u34t 9917617308409

Já se jim moc nedivím, je to cca 1kW na 14 hodin, není elektroměr a nevíte, co si lidi pustí - vařič, klimu, topítko..

0/0
15.7.2016 0:57

M75a10r41e63k 67K18o95s68t15e12l47e51c77k67ý 6853446128

V rubrice Auto bývají jindy dobré články. Občas přijde vyjímka.

Tenhle naláká titulkem a nenabídne vůbec nic. Ten Petr Holeček by měl psát opravdu jenom do Expresu (anebo inzeráty) a ne do tématické části, které evidentně nerozumí. A stejně odfláknuté jsou i fotky. Na den hipíkem s autem z roku 1978? Nesmyslná poloha zrcátek? A kde je ten den, kdy byl hipíkem? Co jste s tou dodávkou zkusili? Bude další díl od nějakého lepšího autora?

+31/0
9.7.2016 9:12

Z42d89e31n30ě41k 30S85o36b76o60t95k71a 2974675169943

Krásný, nádherný praktický stroj. A díky americe a EU už se v brzké době můžeme s obdobnými auty rozloučit, jelikož díky vyumelkovane afere vw se omezi vyroba spousty stroju sa zůstane jenom par modelu. Dekuji Ameriko a EU.

+3/−6
9.7.2016 7:16

J94i94ř88í 19N24e30u13m52e49i91s97t11e69r 2592445613431

Na přestavby obytných vozů a dodávky obecně to bude mít rozhodně zdrcující dopad. Prej se přejde na dvoukoláky, Zdendo.

+9/0
9.7.2016 7:35
Foto

J31a59n 70D97o19č43e78k55a36l 1904566101965

Výjimečně odfláknutej článek :-P Rv

+42/−1
9.7.2016 0:48
Foto

P17a44v40e55l 81M71a96r35t86i21n86e78k 9805495321833

Trapna reklama. Cekal jsem clanek o legende.

+27/0
9.7.2016 0:18





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.