Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Na den hipíkem: zkusili jsme slavnou dodávku se stanem na zádech

Okusili jsme život hipíků a půjčili si starý volkswagen. Znalci mu říkají Bulli a olíznou se, protože na fotkách je to „nej“ provedení Westfalia s výklopnou střechou, kde se spí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Z45d82e10n55ě48k 47D58u78b68e91c37k89ý 3447884210748

Je to už řada let, kdy jsem si vyzkoušel řízení T2, ale nevybavuji si, že bych měl problém se zrcátky. Zpátečka šla zařadit opravdu špatně, ale proti takové Avii to byla brnkačka.

0/0
16.7.2016 11:06
Foto

V36a60c20l40a80v 55V12a35v17r32a 3137344155907

jsem pracující tak snad nebudu spát takhle?

Hotel, Motel.. nebo teda něco porádného 3-4 násobných rozměrů.

Ale jo, z nouze..mohu spát i jako skrčenec. noc nebo i dvě.

0/−2
14.7.2016 2:18

M12a25r23t42i36n 40N74e72r97m89u21t 9387607408569

Pojďte všichni sem, Vaclav Vavra nadává na Ameriku!8-o8-o

+3/0
15.7.2016 0:49

J43a14n 11S58t33a44r20ý 8507490452895

Clanky na idnes jsou cim dal vetsi tragedie :-\

+14/0
9.7.2016 23:36

L80u73k48a25s 44N33o73v76a88k 4229769113618

Dodnes sem žil v domneni, ze Ponorka byla T1 a Bulli se prezdivalo az Praseti.....autor clanku umi prekvapit :(

0/0
9.7.2016 13:28

J79i10ř62í 61Z29ý29k52a 9949713781730

T1 ponorka, T2a knírač, T2b kulaťák, T3 hranaťák (ty se ještě dělí na vzducháče a plevelnaté vodníky a ropáky).

Bulli jsou dle mého názoru asi jen ty T1.

Co máte pod označením prase, netuším.

0/0
9.7.2016 15:38

J27o11s75e80f 56V90a73l72a 9960463593103

neexistuje zadne jasne urceni co je Bulli. Ani Wiki ani jine zdroje nemaji jasno. Nejzajimavejsi je to, ze se vyraz Bulli pouiva prevazne v severnim Nemecku, v Bavorsku je temer neznamy. Jinak Bulli nebo Bully maji zaregistrovano vyrobci John Deer (traktory) a Kaesboehrer (snehove rolby)

0/0
9.7.2016 19:27
Foto

T34o82m54á87š 63D82v50o44ř65á13k 3495773336806

Příště, až budete zkoušet psát článek, tak se zkuste alespoň podívat, jak se to dělá.

Třeba zde:

https://www.novinky.cz/cestovani/385236-cesti-skauti-zvladli-cestu-do-mongolska-starym-broukem.html

P.S. Nebo zkuste jiné povolání...

+14/0
9.7.2016 12:11

D58a30n30i92e94l 19S94o73b97o43t57a 9929304976470

Ohromujících 51 kW z dvoulitru v roce 78. Tak to mě pobavilo, vážně ohromující výkon.

0/0
9.7.2016 11:58

J14i13ř24í 30Z98ý38k78a 9749403871210

proti 37,5kW které měly předchozí ročníky (třeba moje z roku 1973) je to ohromující výkon ;-D

+2/0
9.7.2016 12:00

J30i44ř17í 24Z60ý96k56a 9749423531510

PS: musíte to brát tak, že jde o vzduchem chlazený motor a ty bohužel měly vždy nižší výkon než jejich soudobí vodouchlazení rivalové.

+1/0
9.7.2016 12:02

V14l51a50s15t59i83m21i39l 70T61e52n95c60e98r 4340570347520

Akorát s mobilhomem nezajíždět do kempu. Za ty ceny se klidně uložím v hotelu.Rv Jsem onehdá přijel do kempu s karavanem a slečna povídá že cena je bla bla bla a plus 75 kaček za el. přípojku 230 V na den. (Co tak asi v karavanu spotřebuji - trochu večer posvítit a dobít mobil) Tak jsem poděkoval a zbytek svěřil autobaterii. Škoda - mohl jsem vzít cirkulárku a celé odpoledne řezat dřevo.

+14/0
9.7.2016 11:22

J78o55s88e14f 82V87a60l66a 9820813593453

pokud potrebujete jenom svitit, tak staci LED bateriova lampa. Ale lednicku uz z autobaterie neutahnete, klasicka mala prenosna ma prikon pres 40W, tedy tak neco okolo 1kWh za den. Vetsi kompresorova lednicka ma sice stejnou spotrebu, ale kdo by si do kempu vozil lednicku s 150 l objemu ? Lze si koupit sice lednicku plynovou, ale i ta je do kombiku moc velka. Notebook a TV taky neco zerou. On obytnak je vzdycky drazsi na provoz nez nejaky bezny hotel. Pokud chcete usetrit, doporucuji jezdit stopem a s celtou, ale ne obytnakem.......

0/0
9.7.2016 19:13

J55i64ř93í 62Z98ý72k78a 9939783931620

má to dost velkou střechu, plácnul bych tam 250Wp solár a do motorového prostoru další baterku.

Kompresorové ledničky dělají i menší. Cirka 40-50L.

+2/0
9.7.2016 20:39

J11o27s58e77f 47V55a24l36a 9480323313623

s 250 Wp moc parady nenadelate. Bezna spotreba pidilednicky je 50 W/hod, s prumernym vykonem noveho solaru mate tak 125W (tak odhadem 50% Wp hodnoty pres den) cili na 24 hod. mate stezi na proud do lednicky, nemluvim o ztratach v regulatoru napeti a pri nabijeni akumulatoru., z toho s pribyvajicim vekem solaru pujde Wp rapidne dolu. takze za par let budete muset v noci startovat motor, aby lednicku uzivil. mensi lednicka neznamena mensi spotrebu. Moje domaci lednicka 170 l s mrazakem ma spotrebu asi 1,2 kW/ den (osobne mereno)

0/0
11.7.2016 21:56
Foto

P97a61t10r67i61k 53C92h11r39z 4798349162869

My jsme měli v květnu v Africe půjčený Nissan Navara. Auto bylo v "kempovací úpravě", mimo jiné dvě autobaterie, z toho jedna výhradně pro ledničku. Celou noc zvládla běžet na autobaterii, přes den se jezdilo, takže žádný problém.

Jasně, pokud někdo vezme obytňák, aby se uplácl na 14 dní na jednom místě, tak proč ne, ale pak mi to tak trochu postrádá smysl. Na obytňáku je zajímavé právě to, že je mobilní, mohu být každý den někde jinde (a netrápí mě skládání a rozkládání stanu).

+2/0
10.7.2016 22:49

J12o97s10e60f 77V40a73l84a 9910873853333

technicky to neni az tak jednoduche, krome silnejsiho alternatoru nez ma standardni musi byt oddelene obvody pro auto a pro mobilhome, aby se nevybila i startovaci baterie. Navic v Africe predpokladam , ze slo o standardni plynovou lednicku, protoze byl v aute asi i plyn, aby se dalo varit.......

0/0
11.7.2016 21:41
Foto

P19a22t20r68i55k 20C23h33r11z 4958119982149

lednička byla opravdu elektrická, druhá baterie byla opravdu jen pro ni. Plynová bomba v autě sice byla, ale samostatná (nezabudovaná) a byla určená pouze na vaření (přišrouboval se na ni vařič)

0/0
11.7.2016 22:19

M26a49r84t92i33n 31N92e52r89m45u57t 9247747698919

Já se jim moc nedivím, je to cca 1kW na 14 hodin, není elektroměr a nevíte, co si lidi pustí - vařič, klimu, topítko..

0/0
15.7.2016 0:57

M57a77r15e72k 23K44o52s41t81e41l83e68c20k82ý 6843156968

V rubrice Auto bývají jindy dobré články. Občas přijde vyjímka.

Tenhle naláká titulkem a nenabídne vůbec nic. Ten Petr Holeček by měl psát opravdu jenom do Expresu (anebo inzeráty) a ne do tématické části, které evidentně nerozumí. A stejně odfláknuté jsou i fotky. Na den hipíkem s autem z roku 1978? Nesmyslná poloha zrcátek? A kde je ten den, kdy byl hipíkem? Co jste s tou dodávkou zkusili? Bude další díl od nějakého lepšího autora?

+31/0
9.7.2016 9:12

Z11d56e61n89ě87k 90S67o66b92o80t28k75a 2614535799493

Krásný, nádherný praktický stroj. A díky americe a EU už se v brzké době můžeme s obdobnými auty rozloučit, jelikož díky vyumelkovane afere vw se omezi vyroba spousty stroju sa zůstane jenom par modelu. Dekuji Ameriko a EU.

+3/−6
9.7.2016 7:16

J31i75ř33í 89N37e84u69m73e18i12s60t49e61r 2812695143391

Na přestavby obytných vozů a dodávky obecně to bude mít rozhodně zdrcující dopad. Prej se přejde na dvoukoláky, Zdendo.

+9/0
9.7.2016 7:35
Foto

J60a23n 27D18o11č68e86k47a15l 1304626331645

Výjimečně odfláknutej článek :-P Rv

+42/−1
9.7.2016 0:48
Foto

P30a87v13e28l 88M16a61r25t68i25n85e86k 9815845391273

Trapna reklama. Cekal jsem clanek o legende.

+27/0
9.7.2016 0:18







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.