Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Na den hipíkem: zkusili jsme slavnou dodávku se stanem na zádech

Okusili jsme život hipíků a půjčili si starý volkswagen. Znalci mu říkají Bulli a olíznou se, protože na fotkách je to „nej“ provedení Westfalia s výklopnou střechou, kde se spí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Z56d55e22n57ě79k 75D13u60b75e77c12k49ý 3197304370288

Je to už řada let, kdy jsem si vyzkoušel řízení T2, ale nevybavuji si, že bych měl problém se zrcátky. Zpátečka šla zařadit opravdu špatně, ale proti takové Avii to byla brnkačka.

0/0
16.7.2016 11:06
Foto

V65a88c29l85a83v 62V71a35v48r26a 3727534865547

jsem pracující tak snad nebudu spát takhle?

Hotel, Motel.. nebo teda něco porádného 3-4 násobných rozměrů.

Ale jo, z nouze..mohu spát i jako skrčenec. noc nebo i dvě.

0/−2
14.7.2016 2:18

M63a98r16t41i63n 27N60e10r17m70u33t 9237347518919

Pojďte všichni sem, Vaclav Vavra nadává na Ameriku!8-o8-o

+3/0
15.7.2016 0:49


J89a64n 78S76t53a82r92ý 8617890912935

Clanky na idnes jsou cim dal vetsi tragedie :-\

+14/0
9.7.2016 23:36

L82u85k19a62s 13N58o72v30a24k 4129439763668

Dodnes sem žil v domneni, ze Ponorka byla T1 a Bulli se prezdivalo az Praseti.....autor clanku umi prekvapit :(

0/0
9.7.2016 13:28

J20i67ř64í 80Z58ý61k69a 9379303431580

T1 ponorka, T2a knírač, T2b kulaťák, T3 hranaťák (ty se ještě dělí na vzducháče a plevelnaté vodníky a ropáky).

Bulli jsou dle mého názoru asi jen ty T1.

Co máte pod označením prase, netuším.

0/0
9.7.2016 15:38

J60o93s75e43f 71V69a46l25a 9480683433733

neexistuje zadne jasne urceni co je Bulli. Ani Wiki ani jine zdroje nemaji jasno. Nejzajimavejsi je to, ze se vyraz Bulli pouiva prevazne v severnim Nemecku, v Bavorsku je temer neznamy. Jinak Bulli nebo Bully maji zaregistrovano vyrobci John Deer (traktory) a Kaesboehrer (snehove rolby)

0/0
9.7.2016 19:27
Foto

T90o54m67á73š 49D14v36o88ř55á86k 3215663856276

Příště, až budete zkoušet psát článek, tak se zkuste alespoň podívat, jak se to dělá.

Třeba zde:

https://www.novinky.cz/cestovani/385236-cesti-skauti-zvladli-cestu-do-mongolska-starym-broukem.html

P.S. Nebo zkuste jiné povolání...

+14/0
9.7.2016 12:11

D21a13n37i32e65l 62S51o60b12o19t82a 9399584536650

Ohromujících 51 kW z dvoulitru v roce 78. Tak to mě pobavilo, vážně ohromující výkon.

0/0
9.7.2016 11:58

J28i38ř96í 75Z92ý73k36a 9909873291330

proti 37,5kW které měly předchozí ročníky (třeba moje z roku 1973) je to ohromující výkon ;-D

+2/0
9.7.2016 12:00

J92i53ř12í 73Z81ý19k57a 9539583431860

PS: musíte to brát tak, že jde o vzduchem chlazený motor a ty bohužel měly vždy nižší výkon než jejich soudobí vodouchlazení rivalové.

+1/0
9.7.2016 12:02

V26l13a80s32t40i52m57i90l 20T54e81n33c37e58r 4230900917530

Akorát s mobilhomem nezajíždět do kempu. Za ty ceny se klidně uložím v hotelu.Rv Jsem onehdá přijel do kempu s karavanem a slečna povídá že cena je bla bla bla a plus 75 kaček za el. přípojku 230 V na den. (Co tak asi v karavanu spotřebuji - trochu večer posvítit a dobít mobil) Tak jsem poděkoval a zbytek svěřil autobaterii. Škoda - mohl jsem vzít cirkulárku a celé odpoledne řezat dřevo.

+14/0
9.7.2016 11:22

J83o22s49e12f 42V69a97l57a 9370363723813

pokud potrebujete jenom svitit, tak staci LED bateriova lampa. Ale lednicku uz z autobaterie neutahnete, klasicka mala prenosna ma prikon pres 40W, tedy tak neco okolo 1kWh za den. Vetsi kompresorova lednicka ma sice stejnou spotrebu, ale kdo by si do kempu vozil lednicku s 150 l objemu ? Lze si koupit sice lednicku plynovou, ale i ta je do kombiku moc velka. Notebook a TV taky neco zerou. On obytnak je vzdycky drazsi na provoz nez nejaky bezny hotel. Pokud chcete usetrit, doporucuji jezdit stopem a s celtou, ale ne obytnakem.......

0/0
9.7.2016 19:13

J14i94ř31í 40Z21ý93k94a 9709423831420

má to dost velkou střechu, plácnul bych tam 250Wp solár a do motorového prostoru další baterku.

Kompresorové ledničky dělají i menší. Cirka 40-50L.

+2/0
9.7.2016 20:39

J95o19s77e20f 29V74a24l67a 9280643103743

s 250 Wp moc parady nenadelate. Bezna spotreba pidilednicky je 50 W/hod, s prumernym vykonem noveho solaru mate tak 125W (tak odhadem 50% Wp hodnoty pres den) cili na 24 hod. mate stezi na proud do lednicky, nemluvim o ztratach v regulatoru napeti a pri nabijeni akumulatoru., z toho s pribyvajicim vekem solaru pujde Wp rapidne dolu. takze za par let budete muset v noci startovat motor, aby lednicku uzivil. mensi lednicka neznamena mensi spotrebu. Moje domaci lednicka 170 l s mrazakem ma spotrebu asi 1,2 kW/ den (osobne mereno)

0/0
11.7.2016 21:56
Foto

P31a46t23r70i20k 33C82h24r31z 4288389492869

My jsme měli v květnu v Africe půjčený Nissan Navara. Auto bylo v "kempovací úpravě", mimo jiné dvě autobaterie, z toho jedna výhradně pro ledničku. Celou noc zvládla běžet na autobaterii, přes den se jezdilo, takže žádný problém.

Jasně, pokud někdo vezme obytňák, aby se uplácl na 14 dní na jednom místě, tak proč ne, ale pak mi to tak trochu postrádá smysl. Na obytňáku je zajímavé právě to, že je mobilní, mohu být každý den někde jinde (a netrápí mě skládání a rozkládání stanu).

+2/0
10.7.2016 22:49

J12o95s46e29f 95V30a20l98a 9780523923633

technicky to neni az tak jednoduche, krome silnejsiho alternatoru nez ma standardni musi byt oddelene obvody pro auto a pro mobilhome, aby se nevybila i startovaci baterie. Navic v Africe predpokladam , ze slo o standardni plynovou lednicku, protoze byl v aute asi i plyn, aby se dalo varit.......

0/0
11.7.2016 21:41
Foto

P58a77t82r23i68k 54C26h14r30z 4988939972339

lednička byla opravdu elektrická, druhá baterie byla opravdu jen pro ni. Plynová bomba v autě sice byla, ale samostatná (nezabudovaná) a byla určená pouze na vaření (přišrouboval se na ni vařič)

0/0
11.7.2016 22:19

M83a46r59t69i20n 77N80e38r32m27u77t 9767487328439

Já se jim moc nedivím, je to cca 1kW na 14 hodin, není elektroměr a nevíte, co si lidi pustí - vařič, klimu, topítko..

0/0
15.7.2016 0:57

M88a74r51e92k 30K17o61s54t98e10l62e72c21k45ý 6663126128

V rubrice Auto bývají jindy dobré články. Občas přijde vyjímka.

Tenhle naláká titulkem a nenabídne vůbec nic. Ten Petr Holeček by měl psát opravdu jenom do Expresu (anebo inzeráty) a ne do tématické části, které evidentně nerozumí. A stejně odfláknuté jsou i fotky. Na den hipíkem s autem z roku 1978? Nesmyslná poloha zrcátek? A kde je ten den, kdy byl hipíkem? Co jste s tou dodávkou zkusili? Bude další díl od nějakého lepšího autora?

+31/0
9.7.2016 9:12

Z48d95e21n83ě60k 38S67o74b22o34t36k60a 2144455299313

Krásný, nádherný praktický stroj. A díky americe a EU už se v brzké době můžeme s obdobnými auty rozloučit, jelikož díky vyumelkovane afere vw se omezi vyroba spousty stroju sa zůstane jenom par modelu. Dekuji Ameriko a EU.

+3/−6
9.7.2016 7:16

J81i24ř54í 57N10e77u26m32e90i59s69t57e14r 2682925653251

Na přestavby obytných vozů a dodávky obecně to bude mít rozhodně zdrcující dopad. Prej se přejde na dvoukoláky, Zdendo.

+9/0
9.7.2016 7:35
Foto

J75a38n 51D20o59č38e45k82a28l 1174816341935

Výjimečně odfláknutej článek :-P Rv

+42/−1
9.7.2016 0:48
Foto

P93a64v42e51l 39M30a22r54t11i69n79e88k 9915105681203

Trapna reklama. Cekal jsem clanek o legende.

+27/0
9.7.2016 0:18





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.