Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Stylový oldschool: balonové pneumatiky a minimum elektroniky

V jednoduchosti je krása! Tuhle základní myšlenku se japonským konstruktérům Suzuki podařilo vystihnout už v roce 1973, když poprvé uvedli na trh řadu maloobjemových strojů RV s velkými tlustými koly. Nazvali jej chytlavým jménem Van Van a letos přišli s novým modelem posíleným moderní jednoválcovou dvoustovkou plnící normu Euro 3.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M36i42c34h81a82l 60M65o87t22y23č25k49a 4553260771729

Minuly Van Van mi prisla jeste o neco vetsi stylovka, ale ten osklivej vyfuk zustal bohuzel

0/0
15.7.2016 13:01

T34o35m26á23š 58K36u87c28h94a41ř 3347881258971

Jednoduché klasické motorky maximálně vítám. Asi ale zamrzí motor, odpovídající tomu, co mám v zahradní féze Mountfield. Tak aspoň že to dohnali tím balónem místo zadního kola. ;-D

0/0
15.7.2016 10:44

M52i88c60h77a22l 65S46e92m18i65k 7967539529156

Proč mají všichni tendenci jezdit po polích? co pak to je jejich pole?když to někdo zoral a to asi nechtel upěchovat... ;-O P.s. nejsem zemědělec

0/−2
15.7.2016 9:53


Z69d70e95n73ě86k 45T12r67u72t31n94o10v54s15k85ý 7513353756720

:) třeba je.. třeba není... třeba se předem dovolili, třeba ne... :D

0/0
15.7.2016 12:05

C23y70r36i88l 76P13a22v36e40l26k60a 4266152828815

Na mě je to teda malý, a Suzuki nemusím, ale s filozofií tohoto stroje úplně souzním. Jednoduché, přitom zajímavé, žádná elektronika, funkční, s předpokladem trvanlivosti. Mám dvě silný motorky z 90. let a jejich pojetí je stejné. V té době stejně dělali nejlepší stroje.

+6/0
15.7.2016 7:08

V58i34k44y60r 11B79o95h83u25m38i81l 22S20t40r16a66n39s30k80y 9397448436809

Jo, jo. Kdyby se takhle chtěli také inspirovat někteří výrobci auťáků.....

+1/0
15.7.2016 10:20





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.