Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Stylový oldschool: balonové pneumatiky a minimum elektroniky

V jednoduchosti je krása! Tuhle základní myšlenku se japonským konstruktérům Suzuki podařilo vystihnout už v roce 1973, když poprvé uvedli na trh řadu maloobjemových strojů RV s velkými tlustými koly. Nazvali jej chytlavým jménem Van Van a letos přišli s novým modelem posíleným moderní jednoválcovou dvoustovkou plnící normu Euro 3.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M66i24c65h49a54l 92M41o70t62y73č96k93a 4603130171189

Minuly Van Van mi prisla jeste o neco vetsi stylovka, ale ten osklivej vyfuk zustal bohuzel

0/0
15.7.2016 13:01

T36o62m26á74š 64K35u81c68h51a46ř 3137291938581

Jednoduché klasické motorky maximálně vítám. Asi ale zamrzí motor, odpovídající tomu, co mám v zahradní féze Mountfield. Tak aspoň že to dohnali tím balónem místo zadního kola. ;-D

0/0
15.7.2016 10:44

M66i19c92h62a15l 19S62e96m92i31k 7677599929246

Proč mají všichni tendenci jezdit po polích? co pak to je jejich pole?když to někdo zoral a to asi nechtel upěchovat... ;-O P.s. nejsem zemědělec

0/−2
15.7.2016 9:53

Z51d46e82n48ě35k 48T88r46u68t24n46o21v31s34k78ý 7913283436750

:) třeba je.. třeba není... třeba se předem dovolili, třeba ne... :D

0/0
15.7.2016 12:05

C12y69r88i85l 33P50a89v43e71l36k44a 4156222878785

Na mě je to teda malý, a Suzuki nemusím, ale s filozofií tohoto stroje úplně souzním. Jednoduché, přitom zajímavé, žádná elektronika, funkční, s předpokladem trvanlivosti. Mám dvě silný motorky z 90. let a jejich pojetí je stejné. V té době stejně dělali nejlepší stroje.

+6/0
15.7.2016 7:08

V48i57k87y46r 20B11o95h60u10m39i64l 22S87t93r46a98n16s26k23y 9197748256969

Jo, jo. Kdyby se takhle chtěli také inspirovat někteří výrobci auťáků.....

+1/0
15.7.2016 10:20







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.