Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Stylový oldschool: balonové pneumatiky a minimum elektroniky

V jednoduchosti je krása! Tuhle základní myšlenku se japonským konstruktérům Suzuki podařilo vystihnout už v roce 1973, když poprvé uvedli na trh řadu maloobjemových strojů RV s velkými tlustými koly. Nazvali jej chytlavým jménem Van Van a letos přišli s novým modelem posíleným moderní jednoválcovou dvoustovkou plnící normu Euro 3.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M57i95c18h17a67l 74M48o86t41y72č15k25a 4263940391639

Minuly Van Van mi prisla jeste o neco vetsi stylovka, ale ten osklivej vyfuk zustal bohuzel

0/0
15.7.2016 13:01

T88o31m82á30š 35K25u47c31h38a74ř 3157581198541

Jednoduché klasické motorky maximálně vítám. Asi ale zamrzí motor, odpovídající tomu, co mám v zahradní féze Mountfield. Tak aspoň že to dohnali tím balónem místo zadního kola. ;-D

0/0
15.7.2016 10:44

M53i63c95h22a97l 78S47e95m76i48k 7257639249166

Proč mají všichni tendenci jezdit po polích? co pak to je jejich pole?když to někdo zoral a to asi nechtel upěchovat... ;-O P.s. nejsem zemědělec

0/−2
15.7.2016 9:53

Z79d17e82n91ě60k 52T72r67u63t95n11o41v57s86k77ý 7913683886770

:) třeba je.. třeba není... třeba se předem dovolili, třeba ne... :D

0/0
15.7.2016 12:05

C86y29r50i29l 13P95a59v25e91l53k44a 4146702118415

Na mě je to teda malý, a Suzuki nemusím, ale s filozofií tohoto stroje úplně souzním. Jednoduché, přitom zajímavé, žádná elektronika, funkční, s předpokladem trvanlivosti. Mám dvě silný motorky z 90. let a jejich pojetí je stejné. V té době stejně dělali nejlepší stroje.

+6/0
15.7.2016 7:08

V31i91k23y97r 65B80o84h98u98m21i66l 31S60t28r83a78n36s85k36y 9857398866789

Jo, jo. Kdyby se takhle chtěli také inspirovat někteří výrobci auťáků.....

+1/0
15.7.2016 10:20







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.