Diskuze

Autodíly v Česku: padělky, kusy vraků a rozebraná kradená auta

Česko a další evropské země zaplavují neoriginální automobilové díly z Asie. Na českých inzertních serverech se vedle toho opět ve větší míře začaly objevovat podezřelé náhradní díly, například z bouraných aut.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J10a47n 15U56l70m

12. 7. 2016 8:06

Díly z kradených aut se tu prodávaji od revoluce

0 0
možnosti

V80í62t 12K52o98u17b97a

11. 7. 2016 13:17

Krásný blábol, výrobci brečí, že se používají neoriginální díly, ale mohou si za to sami absolutně nesmyslnou obchodní a cenovou politikou. Pokud BOSH dodá kotouče za polovinu ceny originálního dílu, když všichni vědí, že právě od ty kotouče dělá pro daného výrobce, pak je asi něco špatně.

1 0
možnosti

Je rozdíl v parametrech dílů pro prvovýrobu a aftermarket, byť od stejného výrobce...

0 0
možnosti

J83a62n 44D30l58o34u64h65ý

10. 7. 2016 23:36

Takova origo plastova objimka na zarovku do zadniho svetla za 500kc od Fordu - tam je marze minimalne v 10ti nadobku!

0 0
možnosti

Inu - člověk z AAAauto to musí vědět ! ;-D

3 0
možnosti

Dobrá reklama :-) zase nejdou originál díly??? :-D

4 0
možnosti

Originální díly by šly, kdyby si na nich servisy držely rozumnou marži. Jenže oni nemají problém prodávat díly 3x dráž, něž je koupí a k tomu by si chtěli napočítat práci. To jde leda v případě opravy na pojišťovnu, kdy to nikdy neřeší a pojištovny jsou hloupé, když na servisy v tomhle směru netlačí, pak jsou pojistky zbytečně drahé.

Pokud si má člověk zaplatit opravu ze svého, tak řeší, jak ušetřit a osobně nevidím nic špatného na tom, pokud se použije díl z bouraného auta, pokud je v pořádku, je to možná lepší řešení, než tam cpát nějakou čínskou druhovýrobu podřadné kvality.

2 1
možnosti

Bezna praxe ceskych autoservisu je dnes takova, ze zakaznik prijede se starsim autem ktere chce pripravit na technickou, automechanik rekne ze todle auto nema sanci projit a zakaznikovi nabidne ekologickou likvidaci "zdarma".

Poctivej automechanik neexistuje, takovej by umrel hladem.

2 0
možnosti

Ono by trhu s díly možná prospělo, kdyby si člověk mohl nechat vyřazené vozidlo a funkční díly by rozprodal, což dnes už nelze a stát občanům v podstatě brání v nákladní s vlastním majetkem.

12 0
možnosti

Tak ono to samozřejmě jde, ale není to úplně čisté. Lze to auto nahlásit jako kradené, dočasně odhlášené a nechat to vyhnít až ho sami vyškrtnou z databáze, ale je to komplikace, která nutí lidi k podvodům.

0 0
možnosti

J51a40n 30H60á92l23a

8. 7. 2016 16:26

Aneb bububu na zákazníka, potřebujeme prodat předražené originální díly...možná kdyby ty díly nebyly tak absurdně drahé, lidi by si raději koupili originální, co? S tím přímo souvisí i technické řešení některých prvků, kdy vám odejde odpor, nebo drátek v zataveném dílu a mění se celý komplet, byť by to jinak byla závada s cenou opravy v desetikorunách.

8 1
možnosti

Ono když se nedodrží technologický postup, lvalita materiálu, síla materiálu etc, tak moho ubýt díly z druhovýroby i o dost levnější. Ne vždy se to ale vyplatí. Banální příklad - stěrače na Oktávku II stojí asi 700, neoriginální polovinu. Ty první mi na autě vydrží cca dva roky, ty druhé jsem koupil jednou a vyhodil je za tři měsíce. Co je lepší a co je předražené?

0 0
možnosti

J90i80ř37í 74Z82ý93k81a

8. 7. 2016 16:23

doporučuji kliknout na ten odkaz pod fotkou v článku ... některé opravy tam jsou opravdu životu nebezpečné.

0 0
možnosti

To se netýká jenom aut ale celé ČR

0 0
možnosti