Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

Z26d65e26n47ě97k 89W71e26r95n16h70a39r21t 6707285852118

Nechápu omezování závodů na nějaký typ pohonu nebo fůru dalších omezení. Jakýsi smysl mají snad jen bezpečnostní opatření, aby vozidlo nebylo nebezpečné pilotům nebo okolí, ale jinak by měl každý mít možnost závodit, s čím uzná za vhodné. Závody byly vždycky zkušebnou nových technologií, materiálů a postupů... Pokud se někomu osvědčuje Wankel, ať jezdí s Wankelem, pokud někdo chce zkoušet třeba hybridy, ať jezdí s hybridy. Důležité by mělo být jen pořadí v cíli a nic jiného...

+13/0
doporučit
28.7.2016 8:09

R85a97s41t59i94s73l45a78v 97P97a28l79u82š 4907548557584

Nechapem, prco je vo vytrvalostnych pretekoch aj v F1 zakazane pouzivanie nielen motorov s rotacnymi piestami, ale aj akychkolvek inych typov pohonu. Nebolo by prakticke, keby tie obrovske prostriedky vynakladane na vyvoj zavodnych specialov mohli pomoct prave pri vyvoji novych revolucnych sposobov pohonu?

+7/−1
doporučit
28.7.2016 4:00

R37o44m16a76n 78Š42e58s95t84á80k 5574139643403

Mazda s Wankelovým motorem začala vadit, až když vyhrála. Zákaz byl podpořen lobingem ze strany ostatních výrobců.

+5/−2
doporučit
28.7.2016 11:35


Foto

M43a58r55t64i12n 18K12o31u91b80e67k 3109917528466

Nedávno jsem viděl o tomhle úžasným autu video, který se týkalo hlavně zvuku, kterej je prostě neuvěřitelnej, takže bych chtěl autorovi poděkovat za článek a zahájit slušnou diskusi nad tvrzením, že:

,,Problémem mazdy byl ve srovnání s konkurencí především chybějící výkon, povzbudivá byla naopak spolehlivost vozu i překvapivě příznivá spotřeba."

Pokud vim, spotřeba rotačních motorů je naprosto hrozivá a výkon byl hodnocen velmi dobře i vzhledem k tomu, že motor byl schopen dávat výkon mnohem větší a na 700 koní ho naladili kvůli spolehlivosti, která ve výsledku předčila očekávání.

+1/0
doporučit
28.7.2016 1:07





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.