Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Potrápili jsme nový Ford Focus RS. Je zběsile rychlý a zábavný

Dlouho očekávaný a v mnohém hodně jiný, takový je nový Ford Focus RS. Za necelý milion korun v něm dostane zákazník setsakramentsky rychlý hot-hatch s pohonem všech kol. Jak jsme si ovšem vyzkoušeli, RS je i přes svou rychlost a výbornou ovladatelnost autem, které může bez problémů sloužit každý den.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J18á51n 91K54o91t35ú58č 2356924778476

Teda za mňa jednoznačne radšej Mustang. :-) Ale každému podľa chuti...

0/0
12.8.2016 11:21

J10i96ř49í 66S80c79h13w72a39c73h 8288134808846

já preferuji šikovnost oproti těžkopádnosti. Focus RS je vyvážený celek, navíc čtyřkolka. Mustang je motor, pak dlouho nic a pak za tím motorem "pokulhávající" zbytek auta, který tomu motoru prostě nestačí.

Takže já "bych raději" tento Focus.....;-)

0/0
12.8.2016 12:01

J88á37n 63K89o48t61ú54č 2506294828106

Ako píšem, každému podľa chuti. Ja som radšej na pomalú jazdu a kochanie sa. Mal som možnosť zajazdiť si s Mustangom (starším) pár stoviek km v Kanade a bol to dokonalý zážitok.

0/0
12.8.2016 13:07

J28o49s80e13f 32K35r82o91u20p47a 1869472756718

To jsou bláboly "zběsile rychlý a zábavný";-)

0/−1
11.8.2016 21:26

P88e70t53r 31B44á24č72a 8545546945845

Kamarad jej ma, skvele auto a vyborne jede R^

0/0
11.8.2016 14:09

J91a54n 23D74l73o69u32h31ý 7634109930249

Ford by se mel uz probrat, tenhle cinskej design je fakt humus. Co naplat, ze to je spickove genialni stroj, kdyz ho designem hrave prebije Ford Focus II RS ( idealne v svitive zelene).

+4/0
11.8.2016 8:17

T45o75m83á79š 50C35h43r68a53s62t71n97ý 2801504281933

A jaký design FF RS doporučujete? :-)

0/0
11.8.2016 9:55

J10a17n 17D12l93o65u55h63ý 7934319650259

Ford se sam chlubi, ze dela tzv. Globalni design. To jest vznikne takova divna vec, ktera se ma libit po celem svete (hlavne cina). Tyto prvky prevzal i Mustang, ten je ale snad nejmin polhcen timto stylem, asi proto ze je nejvic doma stale v USA.

+3/0
11.8.2016 11:13

M51a32r13t26i44n 74M68a39r88š11á97l 5791833717634

U Focusu mi to tolik nevadí, ale zmiňovaný jev mi vadí daleko více u Mercedesu.

+2/0
11.8.2016 13:33

A37l54e29š 60V38e93n48c50o22v73s60k54ý 1909224219808

Druhou generaci, to byl takový ostrý dravec.

+1/0
11.8.2016 14:47

A69l84e24š 74V53e55n63c95o85v84s72k39ý 1169844509858

Jo taky mě hned napadlo že dvojka je krásný auto i v základu a stejně tak i jednička je pěkná. Ale tohle je fakt takovej...no číňan:-(

0/0
11.8.2016 14:46

T51o42m52á46š 58V55a96v84e62r31k14a 7461590122144

To bych si musel k tomu pořídit i sudy s olejem, protože bych ten olej v těch zadních spojkách měnil pořád. A samozřejmě několik sad pneumatik k tomu.

+1/0
11.8.2016 7:27

J12a44n 81K46o51n89v33a22l25i80n67k15a 5460801361685

Ford tyhle hračky umí R^ Dvatrojka turbo je do takového stroje ideální.

+1/0
11.8.2016 7:23

J52a87k45u79b 47K66o57s 3846822980514

Nevím proč, ale auta co mají místo předních světel ty "oslí uši", tj. vytažené až k přednímu sloupku, nějak nemůžu vystát.

+7/0
11.8.2016 1:50

I44g47n69á22c 19M44r52k30v92i56č38k53a 2108882219475

R^

0/0
11.8.2016 11:39







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.