Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Potrápili jsme nový Ford Focus RS. Je zběsile rychlý a zábavný

Dlouho očekávaný a v mnohém hodně jiný, takový je nový Ford Focus RS. Za necelý milion korun v něm dostane zákazník setsakramentsky rychlý hot-hatch s pohonem všech kol. Jak jsme si ovšem vyzkoušeli, RS je i přes svou rychlost a výbornou ovladatelnost autem, které může bez problémů sloužit každý den.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J95á57n 58K44o69t58ú92č 2186674178256

Teda za mňa jednoznačne radšej Mustang. :-) Ale každému podľa chuti...

0/0
12.8.2016 11:21

J76i79ř39í 11S14c47h35w68a21c22h 8338584648646

já preferuji šikovnost oproti těžkopádnosti. Focus RS je vyvážený celek, navíc čtyřkolka. Mustang je motor, pak dlouho nic a pak za tím motorem "pokulhávající" zbytek auta, který tomu motoru prostě nestačí.

Takže já "bych raději" tento Focus.....;-)

0/0
12.8.2016 12:01

J58á34n 15K27o72t93ú49č 2866364818536

Ako píšem, každému podľa chuti. Ja som radšej na pomalú jazdu a kochanie sa. Mal som možnosť zajazdiť si s Mustangom (starším) pár stoviek km v Kanade a bol to dokonalý zážitok.

0/0
12.8.2016 13:07

J92o50s16e95f 82K25r40o28u13p56a 1649462256338

To jsou bláboly "zběsile rychlý a zábavný";-)

0/−1
11.8.2016 21:26

P31e55t89r 46B57á84č44a 8355846155935

Kamarad jej ma, skvele auto a vyborne jede R^

0/0
11.8.2016 14:09

J44a82n 61D89l51o82u39h52ý 7734319930429

Ford by se mel uz probrat, tenhle cinskej design je fakt humus. Co naplat, ze to je spickove genialni stroj, kdyz ho designem hrave prebije Ford Focus II RS ( idealne v svitive zelene).

+4/0
11.8.2016 8:17

T27o15m25á49š 43C34h45r54a76s50t79n57ý 2701284401463

A jaký design FF RS doporučujete? :-)

0/0
11.8.2016 9:55

J45a94n 17D15l80o21u77h30ý 7944459510669

Ford se sam chlubi, ze dela tzv. Globalni design. To jest vznikne takova divna vec, ktera se ma libit po celem svete (hlavne cina). Tyto prvky prevzal i Mustang, ten je ale snad nejmin polhcen timto stylem, asi proto ze je nejvic doma stale v USA.

+3/0
11.8.2016 11:13

M22a63r85t79i56n 34M95a13r39š79á29l 5841503797584

U Focusu mi to tolik nevadí, ale zmiňovaný jev mi vadí daleko více u Mercedesu.

+2/0
11.8.2016 13:33

A88l15e20š 19V93e21n20c22o37v84s97k34ý 1229344149718

Druhou generaci, to byl takový ostrý dravec.

+1/0
11.8.2016 14:47

A22l38e98š 13V20e37n26c71o89v70s16k49ý 1419654379858

Jo taky mě hned napadlo že dvojka je krásný auto i v základu a stejně tak i jednička je pěkná. Ale tohle je fakt takovej...no číňan:-(

0/0
11.8.2016 14:46

T95o69m96á71š 15V39a41v57e28r51k74a 7671280482974

To bych si musel k tomu pořídit i sudy s olejem, protože bych ten olej v těch zadních spojkách měnil pořád. A samozřejmě několik sad pneumatik k tomu.

+1/0
11.8.2016 7:27

J77a27n 55K25o22n37v51a58l85i94n81k91a 5320311491155

Ford tyhle hračky umí R^ Dvatrojka turbo je do takového stroje ideální.

+1/0
11.8.2016 7:23

J87a53k42u96b 35K38o43s 3746502320694

Nevím proč, ale auta co mají místo předních světel ty "oslí uši", tj. vytažené až k přednímu sloupku, nějak nemůžu vystát.

+7/0
11.8.2016 1:50

I71g62n19á74c 95M31r51k67v51i63č47k81a 2708822419555

R^

0/0
11.8.2016 11:39







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.