Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Potrápili jsme nový Ford Focus RS. Je zběsile rychlý a zábavný

Dlouho očekávaný a v mnohém hodně jiný, takový je nový Ford Focus RS. Za necelý milion korun v něm dostane zákazník setsakramentsky rychlý hot-hatch s pohonem všech kol. Jak jsme si ovšem vyzkoušeli, RS je i přes svou rychlost a výbornou ovladatelnost autem, které může bez problémů sloužit každý den.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J64á77n 90K37o42t11ú87č 2346844358586

Teda za mňa jednoznačne radšej Mustang. :-) Ale každému podľa chuti...

0/0
12.8.2016 11:21

J80i13ř23í 59S42c86h15w86a44c10h 8348434408976

já preferuji šikovnost oproti těžkopádnosti. Focus RS je vyvážený celek, navíc čtyřkolka. Mustang je motor, pak dlouho nic a pak za tím motorem "pokulhávající" zbytek auta, který tomu motoru prostě nestačí.

Takže já "bych raději" tento Focus.....;-)

0/0
12.8.2016 12:01

J71á23n 68K19o29t14ú37č 2436844758946

Ako píšem, každému podľa chuti. Ja som radšej na pomalú jazdu a kochanie sa. Mal som možnosť zajazdiť si s Mustangom (starším) pár stoviek km v Kanade a bol to dokonalý zážitok.

0/0
12.8.2016 13:07

J24o96s27e71f 43K22r22o14u25p96a 1339632766938

To jsou bláboly "zběsile rychlý a zábavný";-)

0/−1
11.8.2016 21:26

P74e83t47r 23B88á59č89a 8555366175675

Kamarad jej ma, skvele auto a vyborne jede R^

0/0
11.8.2016 14:09

J56a36n 23D22l88o71u83h19ý 7314979120399

Ford by se mel uz probrat, tenhle cinskej design je fakt humus. Co naplat, ze to je spickove genialni stroj, kdyz ho designem hrave prebije Ford Focus II RS ( idealne v svitive zelene).

+4/0
11.8.2016 8:17

T91o29m13á17š 70C95h85r58a19s52t22n95ý 2491594491193

A jaký design FF RS doporučujete? :-)

0/0
11.8.2016 9:55

J90a57n 11D17l66o80u86h84ý 7144459680709

Ford se sam chlubi, ze dela tzv. Globalni design. To jest vznikne takova divna vec, ktera se ma libit po celem svete (hlavne cina). Tyto prvky prevzal i Mustang, ten je ale snad nejmin polhcen timto stylem, asi proto ze je nejvic doma stale v USA.

+3/0
11.8.2016 11:13

M20a51r87t32i90n 74M25a25r86š30á97l 5361333107964

U Focusu mi to tolik nevadí, ale zmiňovaný jev mi vadí daleko více u Mercedesu.

+2/0
11.8.2016 13:33

A59l50e64š 12V45e58n86c68o71v57s92k48ý 1449284949508

Druhou generaci, to byl takový ostrý dravec.

+1/0
11.8.2016 14:47

A88l18e10š 53V72e83n51c84o96v71s27k28ý 1259424849308

Jo taky mě hned napadlo že dvojka je krásný auto i v základu a stejně tak i jednička je pěkná. Ale tohle je fakt takovej...no číňan:-(

0/0
11.8.2016 14:46

T46o82m60á60š 14V48a18v29e55r48k51a 7721130162524

To bych si musel k tomu pořídit i sudy s olejem, protože bych ten olej v těch zadních spojkách měnil pořád. A samozřejmě několik sad pneumatik k tomu.

+1/0
11.8.2016 7:27

J66a93n 81K63o18n38v58a17l50i49n20k39a 5610171121715

Ford tyhle hračky umí R^ Dvatrojka turbo je do takového stroje ideální.

+1/0
11.8.2016 7:23

J10a40k73u32b 12K43o73s 3146152570484

Nevím proč, ale auta co mají místo předních světel ty "oslí uši", tj. vytažené až k přednímu sloupku, nějak nemůžu vystát.

+7/0
11.8.2016 1:50

I48g34n75á31c 39M57r29k53v24i19č88k27a 2368642299525

R^

0/0
11.8.2016 11:39







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.