- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To se budou řezat zatáčky . Stačí aby zapršelo a auta padaj do pangejtu jako hrušky a s tímhle by to šlo i za sucha. Zajímavé to je ale do použitelného kusu to má ještě hodně daleko.
Ok, jezdi to do stran, a co dopredu? :) Tohle mi teda prijde praktictejsi... http://auto.idnes.cz/zf-advanced-urban-vehicle-0h3-/automoto.aspx?c=A150720_153303_automoto_vok
Tak to už by snad bylo přijatelnější nějak vyklápět do boku standardní kola než jezdit po srolované duši.
Zajímalo by mě, jetli to má homologaci na rychlost 120 km/hod.
S tímhle nejspíš musí po vyparkování přezout gumy a pak teprve může vyrazit na cesty
už vidim, jak se na mě zepředu i zezadu napasujou tihle bokolezci a já nevyjedu...
no napadlo me jestli vnitrni konstrukce pneu nemuze byt mimo pneu a menili by se jen desenove rafky... na rychle jezdeni to asi nebude ale pro ty jak si rikaji obycejni lidi kteri zasadne dodrzuji rychlosti to muze byt super. Ja osobne asi nebudu uzivatelem nikdy...
Vypadá to jako jacksonův moonwalk.
Škoda toho designu dvou úzkých gum na ráfku, takhle to má velmi malou třecí plochu s vozovkou, což je u pneumatiky velmi důležitá vlastnost. Jsou to vlastně dvě motocyklové pneumatiky vedle sebe. To bude velmi pravděpodobně pro stabilní jízdu automobilu málo.
To už je starý,originál byl vidět ve filmu Vážení přátelé,ano!
Vážení přátelé, ano bylo o výrobě sanitární keramiky. Kde bylo první parkování bokem na Trabantu Luďka Soboty se jmenovalo Srdečný pozdrav ze zeměkoule.