Diskuze
Spotřeba podle tabulek je utopie. Francouzi naměřili až o 55 % více
Děkujeme za pochopení.
V37l26a12d86i61m35í21r 27F89i50b47i97g62e58r
Ty spotřeby jsou podle mě nesmysl. Záleží jak kdo jezdí, samozřejmě s nohou na podlaze budu i se superůsporným autem jezdit za hodně, ale při normální jízdě se dá jezdit s tabulkovou spotřebou. Taky záleží jak je plynulý provoz. Dnes se pomalu víc stojí než jede. Já si při každém tankování měřím spotřebu, nazapisuji si to ale zajímá mne to. Když vzroste něco s autem je
M91a14r77t73i72n 34K15a24r67á74s41e91k
No rekneme si uprimne ze testy v "realnem provozu" jsou taky naprosto mimo - vemete si konkretni auto, par ruznych situaci a ridicu a dostanete se na spotrebu treba od 4 do 10 litru. I praxi je sposuta lidi, co s autem nemaji problem jezdit za spotrebu okolo udavaneho prumeru a pak lidi co s tim samym autem maji spotrebu o 2 litry vyssi a nadavaji jak jim automobilka lze...
K13l54á46r10a 93C20h61l60u29m74e59c50k57á
No a já se pak divím, že moje 15 let stará 1,9 DCI s najetými 420 000 km "žere" 6,5 v kombinovaném provozu a mechanik mi říká, že to je normální
V17l53a92d57i17m15í50r 11F63i46b39i48g71e54r
Měli jsme citroen AX 1,4D nebyl to žádný trhač asfaltu (jen 38KW) ale spotřeba standartně 3,8l, když se jezdilo hodně zlehka tak i pod 3,5l. Přežilo 17 let, pak mu praskla hlava a oprava se už nevyplatila.
J26a23n 57V37e55l68i36z
Položme si otázku: Jaký význam má spotřeba udávaná výrobcem? Pravděpodobně ten, že zákazníci mohou porovnávat nabízená vozidla. Nejdůležitější tedy je, aby testovací cyklus byl pro všechny výrobce stejný. A to je splněno. Spotřeba, kterou výrobce udává, je za určitých okolností dosažitelná. V reálném provozu ale může být všechno jinak. Někdo jezdí na spotřebu a jiný má rád sportovní jízdu brzda - plyn. Někdo jezdí v rakouských Alpách a jiný po nizozemských rovinách. Je vcelku logické, že testy spotřeby vychází z předpokladu, že řidič jezdí plynule, ohleduplně k životnímu prostředí, defenzívně a za ideálních provozních podmínek. Udávaná spotřeba je tedy ideální představa výrobce, na jakou spotřebu se zákazník může dostat za ideálních podmínek.
M17o71j53m49í53r 86M11o96t72y39č27k33a
V tom máte zcela jistě pravdu. Jako parametr k porovnávání by to bylo použitelné. Jenže pak se to nesmí používat v reálném životě, třeba pro výpočet spotřeby auta na služební jízdě.
A25n27t61o30n20í67n 36S51e96b48e17r16a
U TSI a moderních Dieslů to taky jde? Že když jedu z kopce, nechám tam rychlost a pustím plyn, tak to nic nežere? Toto mně totiž spolehlivě dostavá pod udávanou spotřebu v průměru o litr a více. V každém autě které jsem dlouhodobé řídil. Brzdění motorem a z kopce na rychlost.
Š61t31ě65p44á47n 70T46ó14t80h
Mám OII 2.0TDi, už letitou holku (07), ale motor stále v klidu. Včerejších 300km po našich cestách a dálnicích za 5,8. Auto naložený po střechu, na tempomatu na dálnici 135. Nestěžuju si. Kámoš po načipování 1,9ky jezdí i za 4,7. Takže to jde... u starších...
Co by asi tak chtěli od těch šicích strojů??? Aby to jelo, musí to do otáček. aby byly otáčky, musí se sosnout trošku benzínu...
P31e98t80r 49M17i63k27y48s14k89a
Já kdysi ve starých autech (Š120. Forman, Felicia) jezdil se spotřebou udávanou výrobcem. S novějšími vozy, cca 2007+ se teda vůbec k udávané spotřebě neblížím.
P69e28t27r 39M68a63r46š87o31u31n
tu spotřebu určitě o tolik zvedlo to udělátko co vezou připojený Zhoršení obtékání vzduchu, o mnoho větší váha a tak. to je jasný
P66a59v12e91l 23K51r93o27n80i79k13a
Chlap stojí u pumpy a už půl hodiny hadici v nádrži a čepuje. Až mu někdo poradí aby vypnul motor, jinak to nikdy neskončí.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Elektrokolo, co vypadá spíš jako motorka a tak se i chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K jeho...
Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet
Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
KVÍZ: Poznáte české automobilové legendy podle siluety? Otestujte se
Jak máte nakoukaná auta? Poznáte je jen podle siluety? Vybrali jsme deset vozů vyráběných v Česku,...
Nohu z plynu. Podívejte, jak policie měří rychlost na více než tisícovce míst
Na více než tisícovce míst na celém území Česka policisté hlídají dodržování nejvyšší povolené...
Čínské automobilky skladují přebytky z výroby v evropských přístavech
Místo přepravních kontejnerů, které bychom tu očekávali, se zde dnes řadí celé legie elektromobilů....
Embéčko, fordy i porsche. Auta, která na poslední chvíli měnila jméno
Aféra ohledně označení Alfa Romeo Milano ukázala na nijak výjimečný problém. Automobilky zdlouhavě...
Největší chyby českých řidičů. Omezení a represe jsou na škodu, míní expert
Premium Automobilový expert Jan Červenka vyzkoušel tisíce vozidel. Řídit se učil od závodníků, sám pořádá...
Kdy dát dětem první kapesné a kolik?
Kdy je vhodný čas dávat dětem kapesné a v jaké výši? To jsou otázky, které řeší snad každý rodič. Univerzální odpověď však neexistuje. Je ale...