Diskuze

Spotřeba podle tabulek je utopie. Francouzi naměřili až o 55 % více

Rozdíl mezi tabulkovými hodnotami spotřeby, které se měří v laboratorních podmínkách, a realitou je výrazný. Dokazují to výsledky měření francouzského koncernu PSA, který vyrábí citroëny a peugeoty. V extrémním případě byla reálná spotřeba o více než polovinu vyšší než tabulková.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VF

Ty spotřeby jsou podle mě nesmysl. Záleží jak kdo jezdí, samozřejmě s nohou na podlaze budu i se superůsporným autem jezdit za hodně, ale při normální jízdě se dá jezdit s tabulkovou spotřebou. Taky záleží jak je plynulý provoz. Dnes se pomalu víc stojí než jede. Já si při každém tankování měřím spotřebu, nazapisuji si to ale zajímá mne to. Když vzroste něco s autem je:-)

0 0
možnosti
MK

No rekneme si uprimne ze testy v "realnem provozu" jsou taky naprosto mimo - vemete si konkretni auto, par ruznych situaci a ridicu a dostanete se na spotrebu treba od 4 do 10 litru. I praxi je sposuta lidi, co s autem nemaji problem jezdit za spotrebu okolo udavaneho prumeru a pak lidi co s tim samym autem maji spotrebu o 2 litry vyssi a nadavaji jak jim automobilka lze...

0 0
možnosti
Foto

No a já se pak divím, že moje 15 let stará 1,9 DCI s najetými 420 000 km "žere" 6,5 v kombinovaném provozu a mechanik mi říká, že to je normální ;-)

0 0
možnosti
VF

Měli jsme citroen AX 1,4D nebyl to žádný trhač asfaltu (jen 38KW) ale spotřeba standartně 3,8l, když se jezdilo hodně zlehka tak i pod 3,5l. Přežilo 17 let, pak mu praskla hlava a oprava se už nevyplatila.

0 0
možnosti
JV

J49a59n 36V18e21l80i95z

19. 7. 2016 9:26

Položme si otázku: Jaký význam má spotřeba udávaná výrobcem? Pravděpodobně ten, že zákazníci mohou porovnávat nabízená vozidla. Nejdůležitější tedy je, aby testovací cyklus byl pro všechny výrobce stejný. A to je splněno. Spotřeba, kterou výrobce udává, je za určitých okolností dosažitelná. V reálném provozu ale může být všechno jinak. Někdo jezdí na spotřebu a jiný má rád sportovní jízdu brzda - plyn. Někdo jezdí v rakouských Alpách a jiný po nizozemských rovinách. Je vcelku logické, že testy spotřeby vychází z předpokladu, že řidič jezdí plynule, ohleduplně k životnímu prostředí, defenzívně a za ideálních provozních podmínek. Udávaná spotřeba je tedy ideální představa výrobce, na jakou spotřebu se zákazník může dostat za ideálních podmínek.

0 0
možnosti
MM

V tom máte zcela jistě pravdu. Jako parametr k porovnávání by to bylo použitelné. Jenže pak se to nesmí používat v reálném životě, třeba pro výpočet spotřeby auta na služební jízdě.

0 0
možnosti
AS

U TSI a moderních Dieslů to taky jde? Že když jedu z kopce, nechám tam rychlost a pustím plyn, tak to nic nežere? Toto mně totiž spolehlivě dostavá pod udávanou spotřebu v průměru o litr a více. V každém autě které jsem dlouhodobé řídil. Brzdění motorem a z kopce na rychlost. R^

0 0
možnosti
ŠT

Mám OII 2.0TDi, už letitou holku (07), ale motor stále v klidu. Včerejších 300km po našich cestách a dálnicích za 5,8. Auto naložený po střechu, na tempomatu na dálnici 135. Nestěžuju si. Kámoš po načipování 1,9ky jezdí i za 4,7. Takže to jde... u starších...

Co by asi tak chtěli od těch šicích strojů??? Aby to jelo, musí to do otáček. aby byly otáčky, musí se sosnout trošku benzínu... :-P

0 0
možnosti
PM

Já kdysi ve starých autech (Š120. Forman, Felicia) jezdil se spotřebou udávanou výrobcem. S novějšími vozy, cca 2007+ se teda vůbec k udávané spotřebě neblížím.

0 0
možnosti
ED

E33d55a 54D53r78á12b40e85k

15. 7. 2016 22:33

fakt s klimoškou?

0 0
možnosti
PM

tu spotřebu určitě o tolik zvedlo to udělátko co vezou připojený ;-) Zhoršení obtékání vzduchu, o mnoho větší váha a tak. to je jasný :-P :-) ;-)

3 0
možnosti
PK

Chlap stojí u pumpy a už půl hodiny hadici v nádrži a čepuje. Až mu někdo poradí aby vypnul motor, jinak to nikdy neskončí.

6 0
možnosti