Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

OBRAZEM: Superb pro šéfa Tour de France má speciální box na šampaňské

Škodovky doprovází Tour de France od roku 2004. Zářivě červený superb ředitele Tour Christiana Prudhomma má úlohu velitelské centrály celého závodu. Takzvaný "Red Car" je jediným vozem, který smí cílovou čáru každé etapy přejet společně s cyklisty.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T55o40m36á87š 13K30a89p53l96a54n 8203869973853

Popravdě nikdy nepochopím, jak to, že tenhle sponzoring má Škodovka - podle mě je Tour de France s přehledem událost s největším počtem a dobou shlédnutí auta (tedy počet diváků × počet zobrazení propagovaného auta). A tím s přehledem myslím fakt jako že o několik řádů. Hokej, fotbal, golf, superbowl a další události, kde je nějaká reklama na auto nemají to auto v záběru prakticky permanetně a nekoukají lidé několik hodin na parmanentní prostřihy cyklistů a aut.

Nevím, kolik za to Škoda zaplatila, musela to být ďarda (plus těch 250 aut, co tam je a další servis), ale ať to bude jakákoliv ďarda, tak se jí to musí neskutečně vyplácet. A proto nechápu, že tam je právě Škodovka, že tam není nějaká větší značka s naditější peněženkou, nebo prostě třeba domácí Peuegot.

Každopádně klobouk dolů tomu, kdo před lety ten deal domluvil, na brand awarness to má neskutečný vliv. Snad jen škoda, že toho Škoda nezkouší víc využít ve svém marketingu a nemá tam ještě reklamy s prostřihy na nějaké key advantages. Ale možná už by tomu pak lidi začali říkat Tour de Škoda

+1/0
14.7.2016 2:05

V64a87l63e68r45i33e 18W29e88b74e89r59o45v95á 1212400767220

Však ŠKODA to má během Tour dobře vychytaný a vložené náklady se ji bohatě vrátí, jenže o "La caravane sur le tour" zdejší novináři nepíší. Na tuhle "předpeletonovou šou" čekají frantíci a hlavně děti každý rok.

https://www.youtube.com/watch?v=iRyRMf6z5RM

0/0
14.7.2016 16:52

M19a52r31e75k 15V32e87s81e30l96ý 1837608290204

Vsechno beru, ale proc majak neovlada ridic, ale osoba sedici v zadu?

0/0
13.7.2016 21:53

R26i96c32h38a21r19d 52T38o71m35e51č61e96k 7526835936421

To je jasný doping na Tour. K čemu všemu se Škoda propůjčí ......

0/−4
13.7.2016 20:32

V66a76l97e77r54i64e 87W81e41b79e63r12o20v45á 1372550797420

Chybí tady článek o La caravane TDF, která jezdí asi hodinu a půl před pelotonem. To je na TDF to nejzábavnější. Cyklisté kolem vás profrčí a neřeknou ani čau:-), ale La caravane to je něco jiného. Frantíci tuhle předpelotonou šou milují a hlavně děti se těší na malé dárky od sponzorů TDF. A najde se v ní taky pár zajímavě upravených speciálů.

+1/0
13.7.2016 20:13

J47o73s81e28f 67T68r79n79k94a 9349532347449

Obrázek 16: "Zapíná se červeným tlačítkem na levém B sloupku." ...Příšte prosím zaostřit objektiv na to tlačítko, nikoli na znak škoda na volantu...pak každému jen potvrdíte, že jde o PR Škody Auto...

+6/−1
13.7.2016 13:06

J96i35ř64í 27V82o31n41d70r42á43č55e79k 5386884350604

A čeho jiného by bylo ? PR tlačítka?

0/−1
13.7.2016 13:44

J89o23s15e27f 20T45r30n59k47a 9189382977739

Pokud napíši k obrázku, že je tam nějaké tlačítko, tak by to tlačítko asi mělo být vidět nerozmazané...

0/−1
13.7.2016 14:34

F68r63a38n16t44i65š76e55k 27R53o34c47h70o15v39a36n48s38k79ý 6530282158208

Autor: Škoda Auto... nechápu nad čím tady polemizujete

0/−1
13.7.2016 14:57

J47o17s34e60f 15T14r78n74k92a 9429952737799

Nad tím špatně viditelným tlačítkem, ke kterému se vztahuje popisek fotky...

+2/−1
13.7.2016 15:03

R26o72m93a32n 58P15o71l68á80č78e48k 5406899325

Ale popisek dělá redaktor ... Takže chyba je spíš u idnesu....

0/0
13.7.2016 20:19

F97r78a57n54t54i63š52e89k 97V19á15c70l50a48v78í41č14e74k 4415593191754

Tak o tom snad nikdo nepochybuje, že jo to PR ;-D

0/0
13.7.2016 21:19

K44a57r93e23l 42V51a66c38h85u30t 9243812799943

Pěkné... že šampaňské pro vítěze vozí sám šéf TdF! ;-) R^R^R^

0/0
13.7.2016 8:50

L44i87b50o19r 37W36a74l83a27c87h 9644338897499

On nevozí šampaňské pro vítěze, ale pro hosty, kteří s ním v autě jedou.

+2/−1
13.7.2016 12:05

B73e73d98ř40i22c32h 44K98u59d41r30n11a 1338698332830

Zajímavostí jsou i nosiče na střeše. Ty budou nejspíše vyrobené na zakázku pro vozy pro TdF.

+3/0
13.7.2016 7:39

J55o68s67e83f 95V26a33l31a 9320823103603

ja jsem presvedcen, ze nejde o vozidlo reditele ale o vozidlo hlavniho rozhodciho. Ze se s nim veze reditel, je celkem logicke, ale nejdulezitejsou osobou behem rozjeteho zavodu je hlavni rozhodci, teprve potom je reditel zavodu.

0/0
13.7.2016 6:25

T40o16m58á19š 60K27a63p22l31a83n 8683579593443

Titul je "Tour director", nebo také "Race director", takže idnes to má správně. Tenhle director zastává funkci hlavního rozhodce a předsedá 15členné race jury.

0/0
14.7.2016 2:16

J38a19n88a 36N12o14v59á42k41o94v65á 6167529573504

Je to pěkné auto.

+8/−1
13.7.2016 6:24

F76r17a39n31t83i68š53e82k 21V49á16c16l21a62v70í10č19e33k 4605863231414

Je to obyčejné auto. Ale nevadí, že si to myslíte, díky tomu nám stačí ve firmě kupovat tato auta, neboť čechům to stačí, a ne dvakrát tak drahá a skutečně kvalitní vozy zahraniční. PR oddělení škodovky nám šetří peníze, děkujeme :-)

0/−6
13.7.2016 21:20

J95i79ř95í 10N96o74v62o52t54n73ý 8159717538758

Co jste za firmu?

0/0
14.7.2016 9:37

F38r35a75n75t84i35š77e85k 95V97á48c78l69a94v55í81č91e69k 4365453211584

Ty seš fakt hlava, to fakt věříš tomu, že to tu budu vykládat ;-D;-D;-D ?

0/0
14.7.2016 11:36
Foto

P35a82v70e78l 30M67a93r41t10i48n19e94k 9705835561843

Aaaaaaaaaa? Pointa je kde? Ze nekdo zaplatil poradatele a to sampano? OK.

+1/−9
13.7.2016 1:09

D12a87v63i19d 83H97u60r28k14a 3660953711811

Pointa je v tom, ze Superb je tak dobre auto, ze ho Skodovka mohla nabidnout vedeni Le Tour. Ja Tour sleduji a Skodovky mezi cyklisty mne tesi.

+19/0
13.7.2016 5:25

J44o45s18e64f 79V10a92l14a 9160153193903

mezi nami, na TdF to asi nabidlo vice firem, ale Skodovka asi zaplatila za reklamu nejvic. Kdyby to same udelal Citroen, tak tam jezdil Citroen.....

+14/0
13.7.2016 6:27

T63o96m10á69š 74N34ě71m35e16č67e48k 5816125738379

Captain Obvious out ! ;-D

0/0
13.7.2016 7:19

S32t52a73n62d70a 32C59h65v13o11s40t 1892838

Je dokonce s podivem, ze mirne nacionalisticti (nemyslim to nijak zle) Frantici vybrali koncernovou znacku, potazmo nemeckou. Ale jak pisete, rozhodly evidentne penize.

+5/0
13.7.2016 8:41

S63t80a95n81i53s27l29a10v 60K58r39e42j34c45a74r 6767956363614

Nu TdF, už není pouze Francouzskou vizitkou, ale sportovní eu záležitostí. Uspěch ŠkodaAuto se Superbem, je úspěchem i v porážce kmenového VW. Dodatečné dovybavení dodatečnou příplatkovou výbavou je běžné i u jiných automobilek v kusových zakázkách. Nakonec se to dá i přeneseně dokládat, policejními, záchranářskými i servisními vozidly se speciálním vybavením. Vždy se ale jedná o kusovou dovybavenost dle přání zákazníka. Nakonec jistě podobné, mělo i presidentské vozidlo Superb "presidenta" Václava Klause, než se vrátil k Audi.

+2/0
13.7.2016 9:23
Foto

M15a71r70t60i41n 51K48o68u14b40e95k 3679447438866

Předtim tam jezdila italská Alfa 166 a slušelo jí to. Přitom v tý době dělali Francouzi třeba Peugeot 607, kterej by taky ostudu neudělal. Některý automobilky to prostě asi nemaji jako prioritu.

0/0
13.7.2016 10:42







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.