Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

OBRAZEM: Superb pro šéfa Tour de France má speciální box na šampaňské

Škodovky doprovází Tour de France od roku 2004. Zářivě červený superb ředitele Tour Christiana Prudhomma má úlohu velitelské centrály celého závodu. Takzvaný "Red Car" je jediným vozem, který smí cílovou čáru každé etapy přejet společně s cyklisty.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T33o71m92á24š 40K42a10p91l25a77n 8633759723853

Popravdě nikdy nepochopím, jak to, že tenhle sponzoring má Škodovka - podle mě je Tour de France s přehledem událost s největším počtem a dobou shlédnutí auta (tedy počet diváků × počet zobrazení propagovaného auta). A tím s přehledem myslím fakt jako že o několik řádů. Hokej, fotbal, golf, superbowl a další události, kde je nějaká reklama na auto nemají to auto v záběru prakticky permanetně a nekoukají lidé několik hodin na parmanentní prostřihy cyklistů a aut.

Nevím, kolik za to Škoda zaplatila, musela to být ďarda (plus těch 250 aut, co tam je a další servis), ale ať to bude jakákoliv ďarda, tak se jí to musí neskutečně vyplácet. A proto nechápu, že tam je právě Škodovka, že tam není nějaká větší značka s naditější peněženkou, nebo prostě třeba domácí Peuegot.

Každopádně klobouk dolů tomu, kdo před lety ten deal domluvil, na brand awarness to má neskutečný vliv. Snad jen škoda, že toho Škoda nezkouší víc využít ve svém marketingu a nemá tam ještě reklamy s prostřihy na nějaké key advantages. Ale možná už by tomu pak lidi začali říkat Tour de Škoda

+1/0
14.7.2016 2:05

V71a53l19e77r22i34e 34W87e57b17e30r64o57v92á 1932590157440

Však ŠKODA to má během Tour dobře vychytaný a vložené náklady se ji bohatě vrátí, jenže o "La caravane sur le tour" zdejší novináři nepíší. Na tuhle "předpeletonovou šou" čekají frantíci a hlavně děti každý rok.

https://www.youtube.com/watch?v=iRyRMf6z5RM

0/0
14.7.2016 16:52

M41a33r44e83k 48V55e24s88e79l34ý 1717428870804

Vsechno beru, ale proc majak neovlada ridic, ale osoba sedici v zadu?

0/0
13.7.2016 21:53

R89i49c30h86a21r33d 40T83o67m45e24č84e92k 7756845176971

To je jasný doping na Tour. K čemu všemu se Škoda propůjčí ......

0/−4
13.7.2016 20:32

V65a72l29e43r48i51e 87W15e62b62e33r54o10v25á 1252290497740

Chybí tady článek o La caravane TDF, která jezdí asi hodinu a půl před pelotonem. To je na TDF to nejzábavnější. Cyklisté kolem vás profrčí a neřeknou ani čau:-), ale La caravane to je něco jiného. Frantíci tuhle předpelotonou šou milují a hlavně děti se těší na malé dárky od sponzorů TDF. A najde se v ní taky pár zajímavě upravených speciálů.

+1/0
13.7.2016 20:13

J17o72s16e47f 80T13r57n64k97a 9689632627489

Obrázek 16: "Zapíná se červeným tlačítkem na levém B sloupku." ...Příšte prosím zaostřit objektiv na to tlačítko, nikoli na znak škoda na volantu...pak každému jen potvrdíte, že jde o PR Škody Auto...

+6/−1
13.7.2016 13:06

J13i72ř35í 16V68o68n46d50r97á42č81e58k 5696174380674

A čeho jiného by bylo ? PR tlačítka?

0/−1
13.7.2016 13:44

J29o98s64e53f 10T76r43n90k27a 9919252857829

Pokud napíši k obrázku, že je tam nějaké tlačítko, tak by to tlačítko asi mělo být vidět nerozmazané...

0/−1
13.7.2016 14:34

F52r28a51n98t24i29š81e73k 19R55o60c12h33o19v40a34n88s20k95ý 6280962788698

Autor: Škoda Auto... nechápu nad čím tady polemizujete

0/−1
13.7.2016 14:57

J97o19s47e36f 38T43r87n76k52a 9599672557239

Nad tím špatně viditelným tlačítkem, ke kterému se vztahuje popisek fotky...

+2/−1
13.7.2016 15:03

R40o58m55a86n 56P93o20l52á14č51e75k 5676139665

Ale popisek dělá redaktor ... Takže chyba je spíš u idnesu....

0/0
13.7.2016 20:19

F38r80a29n67t85i73š58e52k 89V75á92c53l39a30v78í17č51e65k 4625263931394

Tak o tom snad nikdo nepochybuje, že jo to PR ;-D

0/0
13.7.2016 21:19

K63a18r70e12l 67V26a92c67h71u67t 9343762599943

Pěkné... že šampaňské pro vítěze vozí sám šéf TdF! ;-) R^R^R^

0/0
13.7.2016 8:50

L32i91b80o81r 64W86a68l79a93c13h 9634888737969

On nevozí šampaňské pro vítěze, ale pro hosty, kteří s ním v autě jedou.

+2/−1
13.7.2016 12:05

B98e20d15ř85i72c97h 26K21u96d82r15n41a 1598328142340

Zajímavostí jsou i nosiče na střeše. Ty budou nejspíše vyrobené na zakázku pro vozy pro TdF.

+3/0
13.7.2016 7:39

J28o62s70e82f 83V59a84l79a 9610173703833

ja jsem presvedcen, ze nejde o vozidlo reditele ale o vozidlo hlavniho rozhodciho. Ze se s nim veze reditel, je celkem logicke, ale nejdulezitejsou osobou behem rozjeteho zavodu je hlavni rozhodci, teprve potom je reditel zavodu.

0/0
13.7.2016 6:25

T24o67m48á78š 51K95a67p61l62a47n 8133609783213

Titul je "Tour director", nebo také "Race director", takže idnes to má správně. Tenhle director zastává funkci hlavního rozhodce a předsedá 15členné race jury.

0/0
14.7.2016 2:16

J94a96n76a 32N36o45v75á68k84o10v27á 6907229493344

Je to pěkné auto.

+8/−1
13.7.2016 6:24

F34r34a64n37t42i95š38e44k 35V88á63c63l51a71v79í58č20e14k 4715643861134

Je to obyčejné auto. Ale nevadí, že si to myslíte, díky tomu nám stačí ve firmě kupovat tato auta, neboť čechům to stačí, a ne dvakrát tak drahá a skutečně kvalitní vozy zahraniční. PR oddělení škodovky nám šetří peníze, děkujeme :-)

0/−6
13.7.2016 21:20

J38i79ř34í 18N55o82v47o60t60n82ý 8279367388238

Co jste za firmu?

0/0
14.7.2016 9:37

F48r32a46n25t65i62š50e43k 72V81á33c95l14a50v16í86č49e84k 4475313951844

Ty seš fakt hlava, to fakt věříš tomu, že to tu budu vykládat ;-D;-D;-D ?

0/0
14.7.2016 11:36
Foto

P12a34v50e55l 95M74a38r79t45i25n43e66k 9205865661563

Aaaaaaaaaa? Pointa je kde? Ze nekdo zaplatil poradatele a to sampano? OK.

+1/−9
13.7.2016 1:09

D97a34v62i94d 17H52u83r58k77a 3950533721431

Pointa je v tom, ze Superb je tak dobre auto, ze ho Skodovka mohla nabidnout vedeni Le Tour. Ja Tour sleduji a Skodovky mezi cyklisty mne tesi.

+19/0
13.7.2016 5:25

J42o88s17e26f 62V29a21l73a 9190653753143

mezi nami, na TdF to asi nabidlo vice firem, ale Skodovka asi zaplatila za reklamu nejvic. Kdyby to same udelal Citroen, tak tam jezdil Citroen.....

+14/0
13.7.2016 6:27

T91o45m18á62š 47N39ě29m29e91č85e22k 5676105768599

Captain Obvious out ! ;-D

0/0
13.7.2016 7:19

S49t91a77n98d30a 64C45h13v36o36s49t 1572678

Je dokonce s podivem, ze mirne nacionalisticti (nemyslim to nijak zle) Frantici vybrali koncernovou znacku, potazmo nemeckou. Ale jak pisete, rozhodly evidentne penize.

+5/0
13.7.2016 8:41

S55t81a88n68i85s89l24a17v 75K94r40e66j34c53a50r 6557756483254

Nu TdF, už není pouze Francouzskou vizitkou, ale sportovní eu záležitostí. Uspěch ŠkodaAuto se Superbem, je úspěchem i v porážce kmenového VW. Dodatečné dovybavení dodatečnou příplatkovou výbavou je běžné i u jiných automobilek v kusových zakázkách. Nakonec se to dá i přeneseně dokládat, policejními, záchranářskými i servisními vozidly se speciálním vybavením. Vždy se ale jedná o kusovou dovybavenost dle přání zákazníka. Nakonec jistě podobné, mělo i presidentské vozidlo Superb "presidenta" Václava Klause, než se vrátil k Audi.

+2/0
13.7.2016 9:23
Foto

M85a69r71t81i40n 65K54o49u55b42e81k 3369967818616

Předtim tam jezdila italská Alfa 166 a slušelo jí to. Přitom v tý době dělali Francouzi třeba Peugeot 607, kterej by taky ostudu neudělal. Některý automobilky to prostě asi nemaji jako prioritu.

0/0
13.7.2016 10:42







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.