- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Popravdě nikdy nepochopím, jak to, že tenhle sponzoring má Škodovka - podle mě je Tour de France s přehledem událost s největším počtem a dobou shlédnutí auta (tedy počet diváků × počet zobrazení propagovaného auta). A tím s přehledem myslím fakt jako že o několik řádů. Hokej, fotbal, golf, superbowl a další události, kde je nějaká reklama na auto nemají to auto v záběru prakticky permanetně a nekoukají lidé několik hodin na parmanentní prostřihy cyklistů a aut.
Nevím, kolik za to Škoda zaplatila, musela to být ďarda (plus těch 250 aut, co tam je a další servis), ale ať to bude jakákoliv ďarda, tak se jí to musí neskutečně vyplácet. A proto nechápu, že tam je právě Škodovka, že tam není nějaká větší značka s naditější peněženkou, nebo prostě třeba domácí Peuegot.
Každopádně klobouk dolů tomu, kdo před lety ten deal domluvil, na brand awarness to má neskutečný vliv. Snad jen škoda, že toho Škoda nezkouší víc využít ve svém marketingu a nemá tam ještě reklamy s prostřihy na nějaké key advantages. Ale možná už by tomu pak lidi začali říkat Tour de Škoda
Však ŠKODA to má během Tour dobře vychytaný a vložené náklady se ji bohatě vrátí, jenže o "La caravane sur le tour" zdejší novináři nepíší. Na tuhle "předpeletonovou šou" čekají frantíci a hlavně děti každý rok.
Vsechno beru, ale proc majak neovlada ridic, ale osoba sedici v zadu?
Chybí tady článek o La caravane TDF, která jezdí asi hodinu a půl před pelotonem. To je na TDF to nejzábavnější. Cyklisté kolem vás profrčí a neřeknou ani čau, ale La caravane to je něco jiného. Frantíci tuhle předpelotonou šou milují a hlavně děti se těší na malé dárky od sponzorů TDF. A najde se v ní taky pár zajímavě upravených speciálů.
Obrázek 16: "Zapíná se červeným tlačítkem na levém B sloupku." ...Příšte prosím zaostřit objektiv na to tlačítko, nikoli na znak škoda na volantu...pak každému jen potvrdíte, že jde o PR Škody Auto...
A čeho jiného by bylo ? PR tlačítka?
Pěkné... že šampaňské pro vítěze vozí sám šéf TdF!
On nevozí šampaňské pro vítěze, ale pro hosty, kteří s ním v autě jedou.
Zajímavostí jsou i nosiče na střeše. Ty budou nejspíše vyrobené na zakázku pro vozy pro TdF.
ja jsem presvedcen, ze nejde o vozidlo reditele ale o vozidlo hlavniho rozhodciho. Ze se s nim veze reditel, je celkem logicke, ale nejdulezitejsou osobou behem rozjeteho zavodu je hlavni rozhodci, teprve potom je reditel zavodu.
Titul je "Tour director", nebo také "Race director", takže idnes to má správně. Tenhle director zastává funkci hlavního rozhodce a předsedá 15členné race jury.
Je to obyčejné auto. Ale nevadí, že si to myslíte, díky tomu nám stačí ve firmě kupovat tato auta, neboť čechům to stačí, a ne dvakrát tak drahá a skutečně kvalitní vozy zahraniční. PR oddělení škodovky nám šetří peníze, děkujeme :-)
Aaaaaaaaaa? Pointa je kde? Ze nekdo zaplatil poradatele a to sampano? OK.
Pointa je v tom, ze Superb je tak dobre auto, ze ho Skodovka mohla nabidnout vedeni Le Tour. Ja Tour sleduji a Skodovky mezi cyklisty mne tesi.