Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Projeli jsme legendu osmdesátek, Opel Kadett GSi v úpravě pro rally

Opel Kadett GSi je ikona osmdesátých let. Jeho obrázek se bil o místo na zdi klučičích pokojíčků s plakáty Steffi Grafové a Depeche Mode. Kousek upravený na tréninkové auto jsme projeli.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M80a46r10t85i97n 19R95a43y50m36a46n 4492978393138

Auto je to epicke, ale ja se zamyslim nad jinou veci. Auto ma nemecke RZ a evidentne i TUV kontrolu. Takze veskere upravy jsou zaspane nejspis v TP a auto je naprosto legalne na silnici. U nas by Vam tohle nikdy nedovolili uz jen proto, ze pres TK u nas legalne nesmi projit auto s ochranym ramem a to ani kdyz ma hamologaci. Strasne me tohle omezovani uprav u nas stve.

0/0
22.7.2016 9:13

P51e41t93r 94T42a57f53t 9923697144819

Auto super, sam jsem mel 2.0 GSI, ale nechapu, proc se ve videu navazi do EU. Ta preci s auty nema vicemene nic spolecneho. A i kdyby, jsme to pak my, neb i my jsme soucasti EU a tudiz veskere predpisy spoluvytvarime, tzn. pokud si stezujeme, stezujeme si sami na sebe...

0/0
15.7.2016 13:27
Foto

T25o83m26á50š 97D92v53o28ř69á66k 7875256577771

Spíše to byla podoba s Daewoo Racer...:-)

"Kadetty v očích Čechů zprofanovaly vypelichané herky dovezené v porevolučních dobách automobilových handlířů ze západní Evropy začátkem devadesátých let."

0/0
15.7.2016 7:20

M16i39c48h39a60l 20S38t85e44h82l55í84k 9344261411369

Je to uz 15 let,co jsem mel GSi 16V,ale porad na nej vzpominam.nejradsi bych si ho z nostalgie koupil znovu,jen na takovy "vikendovy vyjizdky"

0/0
15.7.2016 7:15
Foto

R52o39m81a25n 93K22o27z10e38l 4527946783684

Jo Kadet se mi vždy líbil, hezká zaoblená karosérie byla fakt nadčasová, vyjel v roce 1984, srovnejme to se škodovkou 742. V 90.letech jich u nás jezdilo velmi mnoho, i nástupkyně Astra z roku 1991 byla nejprodávanější vůz nižší střední třídy. Kadet byl často k vidění i s jinou značkou - Daewoo Racer.

+2/0
14.7.2016 23:30

K45a63r26e46l 27B35a27r15t62a19k 9926521385486

Jo, když auta byla ještě auta pro ty, co umí řídit a mají funkční mozek v hlavě.

+2/−1
14.7.2016 19:06
Foto

M42i93c22h68a37l 86N42a24j57m42a41n 7829933226480

A dneska jsou snad auta pro toho kdo neumí řídit a nemá mozek???

+1/0
14.7.2016 19:39

K11a17r24e58l 26B98a29r39t47a16k 9896231315886

A ne snad? Co ti různí "pomocníci"? Např. hlídání jízdního pruhu, parkovací asistent, testování automatického řízení atd. Prostě, když si sedne za volant ......, tak aby hned někoho nezabil. Stejně je to houby platné. Stačí vyjet a člověk se nestačí divit, co někteří předvádějí. Bezmozci.

+2/0
14.7.2016 22:43

P30e87t72r 65T72a84f15t 9253837674919

Mel jsem GSIcko s dvoulitrem (krasne vzpominky) a ted mam auto s nizsim vykonem a vsemi temi pomocniky a jsem za ne rad. Na dlouhych cestach jsou neocenitelne adapt. tempomat, autom. dalkova svetla i hlidani unavy. Do mesta zase kamery, "samoparkovani" a hlidani mrtveho uhlu (to bych dal snad povinne) nebo aut. nouzove brzdeni. Zkratka to je pokrok.

A ze je na silnicich vice ridicu, kteri neumi jezdit? Ono je holt na silnici o hodne vic ridicu nez byvalo a to je cela odpoved. Auta za to rozhodne nemuzou, ta jsou nejlepsi, jaka kdy byla...

0/0
15.7.2016 13:24
Foto

R36o30m15a82n 14K44o41z15e65l 4617116783924

No, když si člověk vzpomene na zprávy o kamioňácích, kteří tak věří navigaci, že klidně jedou po cyklostezce nebo vesnických silničkách...

0/0
14.7.2016 23:32

L21u48k22á64š 74K61u47b72ů 5214343360547

asistent parkování například je pro koho?

0/0
15.7.2016 14:57

P68e26t31r 37H43a84n32a 1564660899

Srovnávat kvalitu protikorizní ochranu zrovna Golfa a Kadeta je zcela mimo mísu. Kadet byl dobrý spolehlivý vůz s rezavou karoserií snad už z výroby. Viděl jsem hodně Kadetů a všichni měli problém s korozí. Zatím co Golf 2 i v místě odřeného laku měl max povrchovou vrstvičku rzi. Problém byl jen u opravovaných vozů.

0/0
14.7.2016 19:03

J77a23r56o43s71l58a18v 64P37r28o19c78h53á34z71k50a 3502329302296

Každé dobré auto se jednou stane Oplem. Říkají v Německu...

+1/0
14.7.2016 17:26
Foto

J24a95n 78D37o45č27e19k77a32l 1764776311365

Já je slyšel říkat něco jiného: Jeder Trottel fährt ein Opel ;-D

+1/0
15.7.2016 0:15
Foto

T30o69m97á17š 40D88v87o63ř56á96k 7175446897711

Já od toho slyšel synonymum: Opelfahrer :-)

0/0
15.7.2016 7:22

J96i64ř91í 43Z10ý36k46a 9759813441280

ještě teď se mi ježí chlupy na všech částech těla, když si vzpomenu na poslední jízdu Kadettem GSi. Měl ho kamarádův kamarád a jednou nás vezl na nějaký tuningový sraz. Kadett prorezlý od podlahy snad až ke střeše, slyšitelné bouchání od podvozku také nevzbuzovalo moc důvěru, přesto s tím letěl jak šílený. V tomhle autě jsem se zatím bál úplně nejvíc, byť to mělo pětinový výkon některých dalších aut, které jsem buďto řídil, nebo byl jimi vezen.

Cestou tam jsem se ani nestihl bát, cestou zpátky jsem akorát řval "vysaď mě tady, je tu vlaková zastávka" ... brrr, ale docela rád bych si vyzkoušel řídit nějaký nerozpadlý kousek R^

0/0
14.7.2016 16:18
Foto

M96i54c48h39a42l 59N49a86j51m32a63n 7739423196430

Jedno z aut které jsem před více jak 20 lety chtěl. Ale v té době v mích finančních možnostech nebylo na výběr nic - maximálně odrovnané vraky nebo auta napadená tunery.

Nakonec jsem skončil u Fiata Ritmo 125TC - to bylo také pěkné svezení.

0/0
14.7.2016 15:09
Foto

R41o64m67a98n 70K91o54z54e22l 4237396433774

Jo před 20 lety Kadety začínaly tak na 80 tisících Kč, podobně jako favority.

0/0
14.7.2016 23:33
Foto

M94i89c54h87a62l 88N43a44j49m34a24n 7469673576480

V roce 1995 stál obyčejný kadett od 60 tis. Slušné GSi nešlo pod 100 tis. sehnat. Já přivezl fiata z Německa a i s přihlášením jsem se vešel do 70 tis.

0/0
15.7.2016 10:48

P48e42t90r 59M33i66c93h80a18l 2810734351522

Podobný dojem musí vzbudit každé takové auto z té doby. Díky za vzpomínku. :-)

0/0
14.7.2016 13:52

M98a35r26t12i26n 71K90u60ř77í75t20k52a 6757976908405

Předpokládám, že ten bezpečnostní rám svařovali až v karoserii, protože jinak nevím, jak by ho tam dostali.

0/0
14.7.2016 13:42

S52t61a13n44i16s15l79a31v 79C19h21y11t18r46a 3154883637899

Kadett GSI 16v 150k. Ještě teďka si na něj vzpomenu, když jsem s ním někdy před 20 lety jezdil. V té době to bylo pár let staré auto, takže ve stavu, jak bylo vyrobené. Žádný domácí tuning atp. Byla to doslova pila. Poměr váhy a výkonu byl úžasný. Astra, co přišla po něm, mi už nesedla. Kadett byl divoch, kde musel řidič používat hlavu a ruke k řízení. Prostě klasika.

+1/0
14.7.2016 13:15

P44e23t17r 21S29v94a66č86i70n65a 8806169561672

No místo do Astry se pak přestupovalo z Kadetta do Calibry 2.0i, ne?

0/−1
14.7.2016 13:31

M12a49r64e29k 70K89l45u93f55a 3938324174596

Calibra, to byl nástroj! Navíc překrásné, aerodynamicky fantastické auto! R^

+2/0
14.7.2016 17:58
Foto

M89i52c40h70a30l 88N84a63j76m33a41n 7419173776290

Calibra byla sice pěkná, ale jízdní vlastnosti bohužel nic moc.

0/0
14.7.2016 19:37

B43e23d50r72i61c53h 97Z67i80t84k27o 1726540498675

2.5 6V design Rieger Catana a nic moc?

0/0
14.7.2016 20:11







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.