Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Projeli jsme legendu osmdesátek, Opel Kadett GSi v úpravě pro rally

Opel Kadett GSi je ikona osmdesátých let. Jeho obrázek se bil o místo na zdi klučičích pokojíčků s plakáty Steffi Grafové a Depeche Mode. Kousek upravený na tréninkové auto jsme projeli.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M86a83r83t65i13n 55R23a95y92m14a58n 4732668693518

Auto je to epicke, ale ja se zamyslim nad jinou veci. Auto ma nemecke RZ a evidentne i TUV kontrolu. Takze veskere upravy jsou zaspane nejspis v TP a auto je naprosto legalne na silnici. U nas by Vam tohle nikdy nedovolili uz jen proto, ze pres TK u nas legalne nesmi projit auto s ochranym ramem a to ani kdyz ma hamologaci. Strasne me tohle omezovani uprav u nas stve.

0/0
22.7.2016 9:13

P30e51t85r 43T16a45f85t 9243697524729

Auto super, sam jsem mel 2.0 GSI, ale nechapu, proc se ve videu navazi do EU. Ta preci s auty nema vicemene nic spolecneho. A i kdyby, jsme to pak my, neb i my jsme soucasti EU a tudiz veskere predpisy spoluvytvarime, tzn. pokud si stezujeme, stezujeme si sami na sebe...

0/0
15.7.2016 13:27
Foto

T75o67m47á77š 18D82v26o56ř30á36k 7445446137751

Spíše to byla podoba s Daewoo Racer...:-)

"Kadetty v očích Čechů zprofanovaly vypelichané herky dovezené v porevolučních dobách automobilových handlířů ze západní Evropy začátkem devadesátých let."

0/0
15.7.2016 7:20


M87i81c96h63a75l 41S33t95e95h95l60í51k 9144171771119

Je to uz 15 let,co jsem mel GSi 16V,ale porad na nej vzpominam.nejradsi bych si ho z nostalgie koupil znovu,jen na takovy "vikendovy vyjizdky"

0/0
15.7.2016 7:15
Foto

R68o23m23a39n 79K54o57z24e94l 4757576193494

Jo Kadet se mi vždy líbil, hezká zaoblená karosérie byla fakt nadčasová, vyjel v roce 1984, srovnejme to se škodovkou 742. V 90.letech jich u nás jezdilo velmi mnoho, i nástupkyně Astra z roku 1991 byla nejprodávanější vůz nižší střední třídy. Kadet byl často k vidění i s jinou značkou - Daewoo Racer.

+2/0
14.7.2016 23:30
Foto

K24a85r16e81l 67B27a63r87t59a92k 9206491785716

Jo, když auta byla ještě auta pro ty, co umí řídit a mají funkční mozek v hlavě.

+2/−1
14.7.2016 19:06
Foto

M51i27c66h77a18l 78N28a67j30m31a73n 7959433336810

A dneska jsou snad auta pro toho kdo neumí řídit a nemá mozek???

+1/0
14.7.2016 19:39
Foto

K67a10r83e24l 56B80a19r54t68a46k 9896241235196

A ne snad? Co ti různí "pomocníci"? Např. hlídání jízdního pruhu, parkovací asistent, testování automatického řízení atd. Prostě, když si sedne za volant ......, tak aby hned někoho nezabil. Stejně je to houby platné. Stačí vyjet a člověk se nestačí divit, co někteří předvádějí. Bezmozci.

+2/0
14.7.2016 22:43

P29e12t88r 11T81a16f96t 9383967484399

Mel jsem GSIcko s dvoulitrem (krasne vzpominky) a ted mam auto s nizsim vykonem a vsemi temi pomocniky a jsem za ne rad. Na dlouhych cestach jsou neocenitelne adapt. tempomat, autom. dalkova svetla i hlidani unavy. Do mesta zase kamery, "samoparkovani" a hlidani mrtveho uhlu (to bych dal snad povinne) nebo aut. nouzove brzdeni. Zkratka to je pokrok.

A ze je na silnicich vice ridicu, kteri neumi jezdit? Ono je holt na silnici o hodne vic ridicu nez byvalo a to je cela odpoved. Auta za to rozhodne nemuzou, ta jsou nejlepsi, jaka kdy byla...

0/0
15.7.2016 13:24
Foto

R31o56m64a83n 18K71o82z39e15l 4917926363354

No, když si člověk vzpomene na zprávy o kamioňácích, kteří tak věří navigaci, že klidně jedou po cyklostezce nebo vesnických silničkách...

0/0
14.7.2016 23:32

L31u90k41á72š 97K41u28b63ů 5144583100287

asistent parkování například je pro koho?

0/0
15.7.2016 14:57

P83e94t60r 27H83a39n13a 1444830359

Srovnávat kvalitu protikorizní ochranu zrovna Golfa a Kadeta je zcela mimo mísu. Kadet byl dobrý spolehlivý vůz s rezavou karoserií snad už z výroby. Viděl jsem hodně Kadetů a všichni měli problém s korozí. Zatím co Golf 2 i v místě odřeného laku měl max povrchovou vrstvičku rzi. Problém byl jen u opravovaných vozů.

0/0
14.7.2016 19:03

J34a54r69o59s73l16a83v 17P26r36o75c63h78á90z73k34a 3402649292756

Každé dobré auto se jednou stane Oplem. Říkají v Německu...

+1/0
14.7.2016 17:26
Foto

J26a97n 64D65o34č76e32k22a30l 1624896901505

Já je slyšel říkat něco jiného: Jeder Trottel fährt ein Opel ;-D

+1/0
15.7.2016 0:15
Foto

T95o65m86á13š 47D67v22o79ř96á41k 7735526297251

Já od toho slyšel synonymum: Opelfahrer :-)

0/0
15.7.2016 7:22

J68i53ř59í 97Z47ý24k18a 9189353891140

ještě teď se mi ježí chlupy na všech částech těla, když si vzpomenu na poslední jízdu Kadettem GSi. Měl ho kamarádův kamarád a jednou nás vezl na nějaký tuningový sraz. Kadett prorezlý od podlahy snad až ke střeše, slyšitelné bouchání od podvozku také nevzbuzovalo moc důvěru, přesto s tím letěl jak šílený. V tomhle autě jsem se zatím bál úplně nejvíc, byť to mělo pětinový výkon některých dalších aut, které jsem buďto řídil, nebo byl jimi vezen.

Cestou tam jsem se ani nestihl bát, cestou zpátky jsem akorát řval "vysaď mě tady, je tu vlaková zastávka" ... brrr, ale docela rád bych si vyzkoušel řídit nějaký nerozpadlý kousek R^

0/0
14.7.2016 16:18
Foto

M35i95c82h71a85l 63N46a83j23m81a34n 7859313926950

Jedno z aut které jsem před více jak 20 lety chtěl. Ale v té době v mích finančních možnostech nebylo na výběr nic - maximálně odrovnané vraky nebo auta napadená tunery.

Nakonec jsem skončil u Fiata Ritmo 125TC - to bylo také pěkné svezení.

0/0
14.7.2016 15:09
Foto

R17o94m29a66n 89K22o14z60e63l 4687706633514

Jo před 20 lety Kadety začínaly tak na 80 tisících Kč, podobně jako favority.

0/0
14.7.2016 23:33
Foto

M75i42c86h40a96l 97N22a70j38m18a20n 7769373686160

V roce 1995 stál obyčejný kadett od 60 tis. Slušné GSi nešlo pod 100 tis. sehnat. Já přivezl fiata z Německa a i s přihlášením jsem se vešel do 70 tis.

0/0
15.7.2016 10:48

P42e43t66r 37M15i51c17h22a88l 2680984901302

Podobný dojem musí vzbudit každé takové auto z té doby. Díky za vzpomínku. :-)

0/0
14.7.2016 13:52

M44a29r12t25i10n 93K18u79ř94í93t88k32a 6797356788865

Předpokládám, že ten bezpečnostní rám svařovali až v karoserii, protože jinak nevím, jak by ho tam dostali.

0/0
14.7.2016 13:42

S19t88a62n53i97s28l29a11v 42C57h10y68t29r97a 3704963177909

Kadett GSI 16v 150k. Ještě teďka si na něj vzpomenu, když jsem s ním někdy před 20 lety jezdil. V té době to bylo pár let staré auto, takže ve stavu, jak bylo vyrobené. Žádný domácí tuning atp. Byla to doslova pila. Poměr váhy a výkonu byl úžasný. Astra, co přišla po něm, mi už nesedla. Kadett byl divoch, kde musel řidič používat hlavu a ruke k řízení. Prostě klasika.

+1/0
14.7.2016 13:15

P35e18t15r 93S76v42a60č35i47n48a 8766159341262

No místo do Astry se pak přestupovalo z Kadetta do Calibry 2.0i, ne?

0/−1
14.7.2016 13:31

M37a35r78e78k 46K47l32u26f98a 3108824514936

Calibra, to byl nástroj! Navíc překrásné, aerodynamicky fantastické auto! R^

+2/0
14.7.2016 17:58
Foto

M48i59c95h32a90l 25N88a98j69m80a25n 7229293926710

Calibra byla sice pěkná, ale jízdní vlastnosti bohužel nic moc.

0/0
14.7.2016 19:37

B79e79d34r36i32c83h 40Z93i29t90k60o 1686680198185

2.5 6V design Rieger Catana a nic moc?

0/0
14.7.2016 20:11





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.