Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Projeli jsme legendu osmdesátek, Opel Kadett GSi v úpravě pro rally

Opel Kadett GSi je ikona osmdesátých let. Jeho obrázek se bil o místo na zdi klučičích pokojíčků s plakáty Steffi Grafové a Depeche Mode. Kousek upravený na tréninkové auto jsme projeli.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M94a15r18t67i38n 94R21a76y86m90a20n 4822718933778

Auto je to epicke, ale ja se zamyslim nad jinou veci. Auto ma nemecke RZ a evidentne i TUV kontrolu. Takze veskere upravy jsou zaspane nejspis v TP a auto je naprosto legalne na silnici. U nas by Vam tohle nikdy nedovolili uz jen proto, ze pres TK u nas legalne nesmi projit auto s ochranym ramem a to ani kdyz ma hamologaci. Strasne me tohle omezovani uprav u nas stve.

0/0
22.7.2016 9:13

P36e44t14r 71T90a75f35t 9303517784299

Auto super, sam jsem mel 2.0 GSI, ale nechapu, proc se ve videu navazi do EU. Ta preci s auty nema vicemene nic spolecneho. A i kdyby, jsme to pak my, neb i my jsme soucasti EU a tudiz veskere predpisy spoluvytvarime, tzn. pokud si stezujeme, stezujeme si sami na sebe...

0/0
15.7.2016 13:27
Foto

T55o91m85á26š 80D10v55o46ř95á38k 7385916237801

Spíše to byla podoba s Daewoo Racer...:-)

"Kadetty v očích Čechů zprofanovaly vypelichané herky dovezené v porevolučních dobách automobilových handlířů ze západní Evropy začátkem devadesátých let."

0/0
15.7.2016 7:20


M94i47c44h79a80l 81S15t37e34h94l79í56k 9354281451699

Je to uz 15 let,co jsem mel GSi 16V,ale porad na nej vzpominam.nejradsi bych si ho z nostalgie koupil znovu,jen na takovy "vikendovy vyjizdky"

0/0
15.7.2016 7:15
Foto

R84o66m88a18n 49K29o89z70e19l 4207366353964

Jo Kadet se mi vždy líbil, hezká zaoblená karosérie byla fakt nadčasová, vyjel v roce 1984, srovnejme to se škodovkou 742. V 90.letech jich u nás jezdilo velmi mnoho, i nástupkyně Astra z roku 1991 byla nejprodávanější vůz nižší střední třídy. Kadet byl často k vidění i s jinou značkou - Daewoo Racer.

+2/0
14.7.2016 23:30
Foto

K48a96r52e89l 89B94a38r90t50a70k 9956241275666

Jo, když auta byla ještě auta pro ty, co umí řídit a mají funkční mozek v hlavě.

+2/−1
14.7.2016 19:06
Foto

M89i46c34h74a37l 10N36a53j71m12a15n 7409753566720

A dneska jsou snad auta pro toho kdo neumí řídit a nemá mozek???

+1/0
14.7.2016 19:39
Foto

K69a70r54e79l 40B85a97r36t66a44k 9336171785446

A ne snad? Co ti různí "pomocníci"? Např. hlídání jízdního pruhu, parkovací asistent, testování automatického řízení atd. Prostě, když si sedne za volant ......, tak aby hned někoho nezabil. Stejně je to houby platné. Stačí vyjet a člověk se nestačí divit, co někteří předvádějí. Bezmozci.

+2/0
14.7.2016 22:43

P94e91t93r 32T61a98f33t 9843447984359

Mel jsem GSIcko s dvoulitrem (krasne vzpominky) a ted mam auto s nizsim vykonem a vsemi temi pomocniky a jsem za ne rad. Na dlouhych cestach jsou neocenitelne adapt. tempomat, autom. dalkova svetla i hlidani unavy. Do mesta zase kamery, "samoparkovani" a hlidani mrtveho uhlu (to bych dal snad povinne) nebo aut. nouzove brzdeni. Zkratka to je pokrok.

A ze je na silnicich vice ridicu, kteri neumi jezdit? Ono je holt na silnici o hodne vic ridicu nez byvalo a to je cela odpoved. Auta za to rozhodne nemuzou, ta jsou nejlepsi, jaka kdy byla...

0/0
15.7.2016 13:24
Foto

R70o94m34a49n 84K58o29z80e27l 4797106513434

No, když si člověk vzpomene na zprávy o kamioňácích, kteří tak věří navigaci, že klidně jedou po cyklostezce nebo vesnických silničkách...

0/0
14.7.2016 23:32

L86u80k91á19š 66K39u13b91ů 5574193760207

asistent parkování například je pro koho?

0/0
15.7.2016 14:57

P21e18t23r 56H49a83n35a 1554540699

Srovnávat kvalitu protikorizní ochranu zrovna Golfa a Kadeta je zcela mimo mísu. Kadet byl dobrý spolehlivý vůz s rezavou karoserií snad už z výroby. Viděl jsem hodně Kadetů a všichni měli problém s korozí. Zatím co Golf 2 i v místě odřeného laku měl max povrchovou vrstvičku rzi. Problém byl jen u opravovaných vozů.

0/0
14.7.2016 19:03

J89a72r86o81s84l14a35v 61P63r94o50c59h45á80z17k24a 3272159942426

Každé dobré auto se jednou stane Oplem. Říkají v Německu...

+1/0
14.7.2016 17:26
Foto

J23a84n 57D38o73č50e15k34a77l 1944736941885

Já je slyšel říkat něco jiného: Jeder Trottel fährt ein Opel ;-D

+1/0
15.7.2016 0:15
Foto

T27o89m28á32š 84D53v98o66ř95á55k 7805696607721

Já od toho slyšel synonymum: Opelfahrer :-)

0/0
15.7.2016 7:22

J41i49ř34í 66Z30ý59k22a 9569153241570

ještě teď se mi ježí chlupy na všech částech těla, když si vzpomenu na poslední jízdu Kadettem GSi. Měl ho kamarádův kamarád a jednou nás vezl na nějaký tuningový sraz. Kadett prorezlý od podlahy snad až ke střeše, slyšitelné bouchání od podvozku také nevzbuzovalo moc důvěru, přesto s tím letěl jak šílený. V tomhle autě jsem se zatím bál úplně nejvíc, byť to mělo pětinový výkon některých dalších aut, které jsem buďto řídil, nebo byl jimi vezen.

Cestou tam jsem se ani nestihl bát, cestou zpátky jsem akorát řval "vysaď mě tady, je tu vlaková zastávka" ... brrr, ale docela rád bych si vyzkoušel řídit nějaký nerozpadlý kousek R^

0/0
14.7.2016 16:18
Foto

M18i44c97h11a83l 67N30a54j70m28a90n 7879913416600

Jedno z aut které jsem před více jak 20 lety chtěl. Ale v té době v mích finančních možnostech nebylo na výběr nic - maximálně odrovnané vraky nebo auta napadená tunery.

Nakonec jsem skončil u Fiata Ritmo 125TC - to bylo také pěkné svezení.

0/0
14.7.2016 15:09
Foto

R94o75m26a39n 76K68o22z77e72l 4837526383534

Jo před 20 lety Kadety začínaly tak na 80 tisících Kč, podobně jako favority.

0/0
14.7.2016 23:33
Foto

M45i76c69h84a13l 73N76a19j11m64a22n 7869593246880

V roce 1995 stál obyčejný kadett od 60 tis. Slušné GSi nešlo pod 100 tis. sehnat. Já přivezl fiata z Německa a i s přihlášením jsem se vešel do 70 tis.

0/0
15.7.2016 10:48

P53e50t60r 42M34i69c63h46a39l 2740474871942

Podobný dojem musí vzbudit každé takové auto z té doby. Díky za vzpomínku. :-)

0/0
14.7.2016 13:52

M66a34r27t40i38n 76K19u93ř57í16t83k27a 6647506938205

Předpokládám, že ten bezpečnostní rám svařovali až v karoserii, protože jinak nevím, jak by ho tam dostali.

0/0
14.7.2016 13:42

S14t52a26n54i32s33l32a32v 20C14h83y81t39r40a 3194643847819

Kadett GSI 16v 150k. Ještě teďka si na něj vzpomenu, když jsem s ním někdy před 20 lety jezdil. V té době to bylo pár let staré auto, takže ve stavu, jak bylo vyrobené. Žádný domácí tuning atp. Byla to doslova pila. Poměr váhy a výkonu byl úžasný. Astra, co přišla po něm, mi už nesedla. Kadett byl divoch, kde musel řidič používat hlavu a ruke k řízení. Prostě klasika.

+1/0
14.7.2016 13:15

P52e75t47r 80S57v82a15č94i95n44a 8756249691282

No místo do Astry se pak přestupovalo z Kadetta do Calibry 2.0i, ne?

0/−1
14.7.2016 13:31

M68a35r34e32k 31K43l71u43f12a 3938304344916

Calibra, to byl nástroj! Navíc překrásné, aerodynamicky fantastické auto! R^

+2/0
14.7.2016 17:58
Foto

M37i63c26h95a28l 42N81a97j27m72a33n 7939423486370

Calibra byla sice pěkná, ale jízdní vlastnosti bohužel nic moc.

0/0
14.7.2016 19:37

B36e87d55r95i44c65h 22Z14i16t86k43o 1516200198735

2.5 6V design Rieger Catana a nic moc?

0/0
14.7.2016 20:11





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.