Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Kia přiblíží hybrid masám. Niro je prostorné a hezky jezdí

Nová Kia Niro je vozem, který míří do rostoucích segmentů. Je to crossover a k tomu hybrid, v praxi by mohl zaujmout široké spektrum zákazníků. Niro se zbrusu novou platformou jsme už projeli a překvapilo nás chováním podvozku. Jízdní vlastnosti jsou výborné a příjemně překvapí i vnitřní prostor.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M55a83r83t50i88n 77K54a65r27á82s10e86k 9358883908178

No mne prijde mnohem vice "pro masy" treba auris hybrid, ktery je i vyrazne levnejsi...

0/0
21.7.2016 14:40

J48a11r92o53s60l79a95v 88P41o41r41t 7309347369335

KIA - korejská imitace auta :-P

+1/−3
20.7.2016 12:02

M13i35c94h82a52l 92B16a57r38t86o56s32z 5462982397656

Kdyby to alespon nevypadalo uvnitr lacine jak polske hracky...

0/0
20.7.2016 11:12


T13o61m71á29š 64L71u93d49v74í86k 1930187574452

Stačí si vylobobat zákaz naftových motorů a bude se to prodávat dobře.

0/0
20.7.2016 10:57

A33l40e89š 58K96o61f40r15á47n24e42k 9532632655140

Zdechlý krám - to se stačí podívat na prvních pár řádek. Jediný hybrid se slušnou dynamikou (nepočítám-li prémii) je v současnosti RAV4. Ale ten zvukový projev je i tam pořád takový divný.

0/0
20.7.2016 10:20

K56a59m89i12l 74D38o68l61e17z68e41l 6402546184642

takovyto srot si muze koupit maximalne tak nejaky kolotocar nebo cirkusak. Design zplacany dle inspiraci od Japoncu, Nemcu a Francouzu. Od kazdeho neco.

Lidi, kteri chteji kvalitu si koupi nemecke auto, ti kteri naleti reklame si koupi takovouto hruzu

+1/−9
20.7.2016 10:11

P97e96t10r 92P62e25t42r 9861115773349

Lidé kteří chtějí opravdovou kvalitu si koupí japonské auto, ti kteří naletí reklamě si koupí předražený německý šrot a auta od KIA rozhodně lidi kvůli reklamě nekupují.

+7/0
20.7.2016 10:18

M96a23r57t86i21n 18F38i45l27i37p14c16z81y16k 3641771815893

K některým japonským autům by stále měli dodávat ještě kbelík s barvou na ochranu proti rezivění karosérie a spodku.

0/0
20.7.2016 13:48

J64o31s85e96f 81Š25o44l52t69e13s 8874248710873

To už dáááávno neplatí.

0/0
20.7.2016 21:04

H33e49r40b54e14r29t 57M33a12c18h89á37n93ě 1904270856

S láskou budeme vzpomínat na doby, kdy auta měla dokonce 4 válce, 6 válců, 8 válců, mazutem se topilo v kamínkách, a jezdily na něj traktůrky.

Pozor děti! Byly i 12ti válcové vozy...

+5/0
20.7.2016 10:00

V97l46a59d96i46s56l48a10v 41B41u51r67y47š34e56k 1139642257814

můj děda zase s láskou vzpomínal, když byla auta dřevěná, každá generace motoristů se musí s něčím rozloučit, naši potomci se budou muset asi rozloučit i s tím posledním válcem

0/0
20.7.2016 17:07

M41a75r20e73k 61M41a41l28ý 1772178541310

Ale jo, i auta s dřevěnou konstrukcí se pořád vyrábí :-)

http://www.morgan-motor.cz/

0/0
21.7.2016 10:13

J52i34ř83í 15S51c63h74w51a76c11h 8408234718776

a praprapraděda by se dnes divil. proč ty šestiválce či osmiválce dnes nemají alespoň 10 litrů.....když se po nich chce výkon větší jak 100 koní.....;-)

0/0
20.7.2016 20:29

M89a85r76t60i85n 71F77o18r85m20á86n71e96k 5643153370700

Teda ty bílé plasty ve dveřích...tfuj...:-(

0/0
20.7.2016 8:31

D91a86n20i97e42l 62B29a15ž49a89n73t 4159390445950

Je to furt šeredná KIA. Kdy už konečně změní design přední masky?????

+2/−1
20.7.2016 8:04

J12a83n 51J54e51ž26e31k 3811535447485

> U varianty s menšími ráfky má kombinovaný průměr hodnotu 3,8 litru, druhá varianta přiznává 4,4 litru.

Zvláštně velký rozdíl... Neměly by navíc ty hodnoty být spíš obráceně? Vyšší guma, vyšší valivý odpor?

A jinak, ve zbytku článku je párkrát (jako vždycky) napsáno "větší/menší" kola. Kola budou nakonec plusmínus milimetr stejná, palce udávají rozměr ráfku.

+2/−1
20.7.2016 6:46

C73y27r78i65l 20P46a48v40e48l36k61a 4786572328565

Je evidentní, že víte o čem píšete!

Ale vážně, píšete úplný nesmysly!!!

Jde o poměr neodpružených hmot, kdy 17 ráfek jich má víc a samozřejmě, při větším rozměru ráfku, je nižší guma a větší šířka, tedy tření, tedy se může zvyšovat spotřeba.

Samozřejmě, že obvod kola je zhruba stejný, tím jak se u 17 snižuje výška pneu.

0/0
20.7.2016 10:35

M55a45r81t14i13n 55F74i89l69i23p23c59z84y53k 3701141655633

Záleží hlavně na šířce, ne tak na výšce.

Není to ale tak jednoduché, taky záleží na pneu a na hmotnosti disků.

Osobně mám zkušenost na konkrétních 225/45/R17, kde jsem měl nižší spotřebu než na 205/55/R16 v obou případech se jednalo o zimní pneu se stejnou hloubkou dezénu ježděných ve stejném prostředí a podmínkách. Rozdíl byl pouze v dezénu/výrobci.

0/0
20.7.2016 13:47

C92y88r12i35l 83P78a37v65e98l95k69a 4496152938325

550 tisíc??!! A to se vám zda moc??

Škoda Fabia Combi Scoutline 1.4 TDi 7 DSG stojí 587 200 Kč. Tříválcový nafťák je přidušený, má velkou turbodíru, ve městě s tím nedá plynule jezdit, tříválec je hlučný, neklidný a převodovky ucukaná. Auto je silně nedotáčivé. Svět motorů toto pondělí.

No comment!

+10/0
20.7.2016 0:43

M93i70r84e98k 48G41a91j97e36r 5191526969850

Podle dnesnich zprav ma KIA Niro v Nemecku stat 25 tisic Euro.

0/0
20.7.2016 10:44

M62a85r77t31i94n 24N63i43t54r29i61a12n76s46k56y 2785293298172

To je neskutočná pákla za toto auto.

0/0
20.7.2016 11:01

M28a37r89t82i84n 14N27i32t11r89i74a25n40s81k50y 2135233278482

"pálka" som chcel napísať

0/0
20.7.2016 11:02

J54i90ř39í 87S49c50h33w96a71c94h 8448284168886

tak Fabii v "novinářské konfiguraci" může kupovat jen blázen, když poté co oželí pár zbytečností ve výbavě může mít za podobnou cenu Octávii se čtyřválcem....

Jen tak mimochodem tato KIA v "plné palbě" nebude za 550....

0/0
20.7.2016 13:33

V45l77a58d71i12s92l26a77v 91B61u52r79y13š31e30k 1359422437604

tak jako srovnávat městský crossover hybrid s fábií je jaksi blbost, Yeti by stála tak 400 tisíc, za jak dlouho ušetříte 150 tisíc na palivu nevím, kolik vás bude stát výměna baterek taky ne, ale je to jedno, když bude něco drahý, tak to nikdo nekoupí a je třeba vidět, že škodovky se prodávají dobře, takže spekulace o jejich drahotě se zadají být jako nesmysl

0/−1
20.7.2016 16:52

T80o74m26á87š 48V50a42l61d17e54r 7373650709

Smysluplná je tak Octávka kolem 480 000. Dostanete cca ještě 30000-40000 základní slevy od prodejce. Fábie začíná někde kolem 330000Kč Samozřejmě se dají koupit vozy se slabším motorem a ušetřit koupením holátka. Jenže pak už bych neměl radost, že mám auto, které chci a ne jen které si mohu dovolit. Třeba by mě štvalo otevírání oken, co měly první Rapidy. A mohl bych pokračovat.

0/0
20.7.2016 20:47

M67i36r94e14k 90G40a20j34e31r 5751986779440

Hodne vidim okopirovano od Mazdy. Predne ten vysoky kompresni pomer 13:1 a tvar SUV karoserie. Hybrid prinasi snizeni spotreby, ale az cenovka nam rekne, kolik to setreni bude kupujiciho stat.

+1/0
20.7.2016 0:20

A69l46e12x 76K45o61u11b67a 6350242294881

Nějak si nejsem jistý proč by kopírovali zrovna od Mazdy.

Že vysoký kompresní poměr zvedá účinost se ví už docela dlouho...stejně tak se ví, že onen vysoký kompresní poměr není zadarmo, mimo většího tlaku který musí všechno v motoru ustát je pak potřeba benzín s vyšší oktanovým číslem, který je dražší...

0/0
20.7.2016 10:04

M19i31r68e40k 19G33a63j94e81r 5211766359250

Beru zpet, co jsem napsal. Nevsimnul jsem si, ze jde o diesel. Mezi nami, delat hybrid z dieselovym motorem nedava zadny smysl, protoze ten ma mensi spotrebu sam o sobe a za celou dobu zivotnosti se na palivu neusetri tolik, aby to zaplatilo naklady na hybridni ustroji. Hybrid beru jedine s benzinakem.

0/−1
20.7.2016 10:38

L44u12k32á36š 59K97u26b20á14l80e95k 7590402189754

GDI je benzíňák ne nafta

+1/0
20.7.2016 11:06

J64i13ř42í 22S75c24h80w19a50c92h 8228524448816

okopírováno od Mazdy nic není, ta má ve svém Skyactivu kompresi 14:1, což u benzínu zatím nikdo "okopírovat" neumí ;-)

0/0
20.7.2016 13:24





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.