Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Kia přiblíží hybrid masám. Niro je prostorné a hezky jezdí

Nová Kia Niro je vozem, který míří do rostoucích segmentů. Je to crossover a k tomu hybrid, v praxi by mohl zaujmout široké spektrum zákazníků. Niro se zbrusu novou platformou jsme už projeli a překvapilo nás chováním podvozku. Jízdní vlastnosti jsou výborné a příjemně překvapí i vnitřní prostor.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M84a15r50t88i51n 15K57a38r90á29s92e11k 9478213408368

No mne prijde mnohem vice "pro masy" treba auris hybrid, ktery je i vyrazne levnejsi...

0/0
21.7.2016 14:40

J75a80r66o56s22l80a56v 22P18o30r98t 7459427919375

KIA - korejská imitace auta :-P

+1/−3
20.7.2016 12:02

M39i32c16h84a82l 74B38a47r56t21o89s25z 5392312857636

Kdyby to alespon nevypadalo uvnitr lacine jak polske hracky...

0/0
20.7.2016 11:12


T75o18m96á14š 80L65u21d36v13í58k 1370807304162

Stačí si vylobobat zákaz naftových motorů a bude se to prodávat dobře.

0/0
20.7.2016 10:57

A22l94e97š 91K63o78f41r35á56n61e46k 9422202455310

Zdechlý krám - to se stačí podívat na prvních pár řádek. Jediný hybrid se slušnou dynamikou (nepočítám-li prémii) je v současnosti RAV4. Ale ten zvukový projev je i tam pořád takový divný.

0/0
20.7.2016 10:20

K64a26m89i32l 66D33o36l45e87z56e72l 6202786814342

takovyto srot si muze koupit maximalne tak nejaky kolotocar nebo cirkusak. Design zplacany dle inspiraci od Japoncu, Nemcu a Francouzu. Od kazdeho neco.

Lidi, kteri chteji kvalitu si koupi nemecke auto, ti kteri naleti reklame si koupi takovouto hruzu

+1/−9
20.7.2016 10:11

P46e57t27r 50P97e94t27r 9471665163329

Lidé kteří chtějí opravdovou kvalitu si koupí japonské auto, ti kteří naletí reklamě si koupí předražený německý šrot a auta od KIA rozhodně lidi kvůli reklamě nekupují.

+7/0
20.7.2016 10:18

M49a61r45t67i47n 55F75i14l47i41p46c57z62y81k 3841591205453

K některým japonským autům by stále měli dodávat ještě kbelík s barvou na ochranu proti rezivění karosérie a spodku.

0/0
20.7.2016 13:48

J90o67s61e52f 32Š24o87l25t68e46s 8364478780323

To už dáááávno neplatí.

0/0
20.7.2016 21:04

H25e43r82b74e10r30t 18M27a44c74h43á91n98ě 1104630676

S láskou budeme vzpomínat na doby, kdy auta měla dokonce 4 válce, 6 válců, 8 válců, mazutem se topilo v kamínkách, a jezdily na něj traktůrky.

Pozor děti! Byly i 12ti válcové vozy...

+5/0
20.7.2016 10:00

V23l44a17d11i75s48l70a96v 38B30u78r32y85š39e76k 1109612247424

můj děda zase s láskou vzpomínal, když byla auta dřevěná, každá generace motoristů se musí s něčím rozloučit, naši potomci se budou muset asi rozloučit i s tím posledním válcem

0/0
20.7.2016 17:07

M29a98r19e59k 89M36a72l33ý 1852198401240

Ale jo, i auta s dřevěnou konstrukcí se pořád vyrábí :-)

http://www.morgan-motor.cz/

0/0
21.7.2016 10:13

J87i60ř11í 33S90c40h77w56a76c72h 8858464788506

a praprapraděda by se dnes divil. proč ty šestiválce či osmiválce dnes nemají alespoň 10 litrů.....když se po nich chce výkon větší jak 100 koní.....;-)

0/0
20.7.2016 20:29

M85a41r15t96i42n 39F84o66r44m68á13n84e27k 5733133240830

Teda ty bílé plasty ve dveřích...tfuj...:-(

0/0
20.7.2016 8:31

D86a97n16i89e70l 83B15a85ž69a83n67t 4649550225720

Je to furt šeredná KIA. Kdy už konečně změní design přední masky?????

+2/−1
20.7.2016 8:04

J79a48n 50J40e28ž87e76k 3101385307265

> U varianty s menšími ráfky má kombinovaný průměr hodnotu 3,8 litru, druhá varianta přiznává 4,4 litru.

Zvláštně velký rozdíl... Neměly by navíc ty hodnoty být spíš obráceně? Vyšší guma, vyšší valivý odpor?

A jinak, ve zbytku článku je párkrát (jako vždycky) napsáno "větší/menší" kola. Kola budou nakonec plusmínus milimetr stejná, palce udávají rozměr ráfku.

+2/−1
20.7.2016 6:46

C41y30r15i22l 13P52a62v87e98l47k72a 4596242568985

Je evidentní, že víte o čem píšete!

Ale vážně, píšete úplný nesmysly!!!

Jde o poměr neodpružených hmot, kdy 17 ráfek jich má víc a samozřejmě, při větším rozměru ráfku, je nižší guma a větší šířka, tedy tření, tedy se může zvyšovat spotřeba.

Samozřejmě, že obvod kola je zhruba stejný, tím jak se u 17 snižuje výška pneu.

0/0
20.7.2016 10:35

M21a71r54t27i12n 87F55i39l14i77p33c71z94y95k 3201961765693

Záleží hlavně na šířce, ne tak na výšce.

Není to ale tak jednoduché, taky záleží na pneu a na hmotnosti disků.

Osobně mám zkušenost na konkrétních 225/45/R17, kde jsem měl nižší spotřebu než na 205/55/R16 v obou případech se jednalo o zimní pneu se stejnou hloubkou dezénu ježděných ve stejném prostředí a podmínkách. Rozdíl byl pouze v dezénu/výrobci.

0/0
20.7.2016 13:47

C53y52r84i79l 56P80a24v12e67l23k34a 4176872358835

550 tisíc??!! A to se vám zda moc??

Škoda Fabia Combi Scoutline 1.4 TDi 7 DSG stojí 587 200 Kč. Tříválcový nafťák je přidušený, má velkou turbodíru, ve městě s tím nedá plynule jezdit, tříválec je hlučný, neklidný a převodovky ucukaná. Auto je silně nedotáčivé. Svět motorů toto pondělí.

No comment!

+10/0
20.7.2016 0:43

M29i75r14e54k 21G28a38j85e89r 5111446789790

Podle dnesnich zprav ma KIA Niro v Nemecku stat 25 tisic Euro.

0/0
20.7.2016 10:44

M66a91r87t49i94n 89N70i14t23r41i24a72n13s98k29y 2415143968892

To je neskutočná pákla za toto auto.

0/0
20.7.2016 11:01

M96a87r75t29i16n 52N65i50t24r65i94a77n22s12k44y 2455743358832

"pálka" som chcel napísať

0/0
20.7.2016 11:02

J22i96ř64í 78S15c43h88w80a17c28h 8188534848136

tak Fabii v "novinářské konfiguraci" může kupovat jen blázen, když poté co oželí pár zbytečností ve výbavě může mít za podobnou cenu Octávii se čtyřválcem....

Jen tak mimochodem tato KIA v "plné palbě" nebude za 550....

0/0
20.7.2016 13:33

V53l81a90d89i72s81l96a39v 49B55u47r28y62š12e70k 1689632547164

tak jako srovnávat městský crossover hybrid s fábií je jaksi blbost, Yeti by stála tak 400 tisíc, za jak dlouho ušetříte 150 tisíc na palivu nevím, kolik vás bude stát výměna baterek taky ne, ale je to jedno, když bude něco drahý, tak to nikdo nekoupí a je třeba vidět, že škodovky se prodávají dobře, takže spekulace o jejich drahotě se zadají být jako nesmysl

0/−1
20.7.2016 16:52

T29o84m91á42š 19V70a84l26d70e57r 7313150229

Smysluplná je tak Octávka kolem 480 000. Dostanete cca ještě 30000-40000 základní slevy od prodejce. Fábie začíná někde kolem 330000Kč Samozřejmě se dají koupit vozy se slabším motorem a ušetřit koupením holátka. Jenže pak už bych neměl radost, že mám auto, které chci a ne jen které si mohu dovolit. Třeba by mě štvalo otevírání oken, co měly první Rapidy. A mohl bych pokračovat.

0/0
20.7.2016 20:47

M19i74r68e29k 52G54a12j52e86r 5811576189400

Hodne vidim okopirovano od Mazdy. Predne ten vysoky kompresni pomer 13:1 a tvar SUV karoserie. Hybrid prinasi snizeni spotreby, ale az cenovka nam rekne, kolik to setreni bude kupujiciho stat.

+1/0
20.7.2016 0:20

A85l80e86x 19K48o64u63b46a 6640282614481

Nějak si nejsem jistý proč by kopírovali zrovna od Mazdy.

Že vysoký kompresní poměr zvedá účinost se ví už docela dlouho...stejně tak se ví, že onen vysoký kompresní poměr není zadarmo, mimo většího tlaku který musí všechno v motoru ustát je pak potřeba benzín s vyšší oktanovým číslem, který je dražší...

0/0
20.7.2016 10:04

M81i29r87e64k 36G80a27j50e35r 5181876439510

Beru zpet, co jsem napsal. Nevsimnul jsem si, ze jde o diesel. Mezi nami, delat hybrid z dieselovym motorem nedava zadny smysl, protoze ten ma mensi spotrebu sam o sobe a za celou dobu zivotnosti se na palivu neusetri tolik, aby to zaplatilo naklady na hybridni ustroji. Hybrid beru jedine s benzinakem.

0/−1
20.7.2016 10:38

L25u18k51á63š 42K12u43b34á78l83e14k 7390602189654

GDI je benzíňák ne nafta

+1/0
20.7.2016 11:06

J50i74ř54í 55S16c80h70w35a24c86h 8608114408666

okopírováno od Mazdy nic není, ta má ve svém Skyactivu kompresi 14:1, což u benzínu zatím nikdo "okopírovat" neumí ;-)

0/0
20.7.2016 13:24





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.