Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kia přiblíží hybrid masám. Niro je prostorné a hezky jezdí

Nová Kia Niro je vozem, který míří do rostoucích segmentů. Je to crossover a k tomu hybrid, v praxi by mohl zaujmout široké spektrum zákazníků. Niro se zbrusu novou platformou jsme už projeli a překvapilo nás chováním podvozku. Jízdní vlastnosti jsou výborné a příjemně překvapí i vnitřní prostor.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M17a80r19t16i41n 37K23a40r64á88s26e95k 9528823898908

No mne prijde mnohem vice "pro masy" treba auris hybrid, ktery je i vyrazne levnejsi...

0/0
21.7.2016 14:40

J37a29r18o16s32l69a35v 69P45o45r22t 7329757799245

KIA - korejská imitace auta :-P

+1/−3
20.7.2016 12:02

M35i72c54h74a25l 49B36a95r46t41o10s66z 5592742127986

Kdyby to alespon nevypadalo uvnitr lacine jak polske hracky...

0/0
20.7.2016 11:12

T31o34m41á34š 69L19u26d16v47í54k 1490697954252

Stačí si vylobobat zákaz naftových motorů a bude se to prodávat dobře.

0/0
20.7.2016 10:57

A89l64e84š 74K90o33f97r18á73n51e10k 9322712745310

Zdechlý krám - to se stačí podívat na prvních pár řádek. Jediný hybrid se slušnou dynamikou (nepočítám-li prémii) je v současnosti RAV4. Ale ten zvukový projev je i tam pořád takový divný.

0/0
20.7.2016 10:20

K12a75m93i42l 46D89o96l43e55z53e26l 6562476364702

takovyto srot si muze koupit maximalne tak nejaky kolotocar nebo cirkusak. Design zplacany dle inspiraci od Japoncu, Nemcu a Francouzu. Od kazdeho neco.

Lidi, kteri chteji kvalitu si koupi nemecke auto, ti kteri naleti reklame si koupi takovouto hruzu

+1/−9
20.7.2016 10:11

P10e65t10r 31P50e45t81r 9841835773109

Lidé kteří chtějí opravdovou kvalitu si koupí japonské auto, ti kteří naletí reklamě si koupí předražený německý šrot a auta od KIA rozhodně lidi kvůli reklamě nekupují.

+7/0
20.7.2016 10:18

M23a59r89t34i46n 46F50i83l44i77p54c37z59y34k 3921301395303

K některým japonským autům by stále měli dodávat ještě kbelík s barvou na ochranu proti rezivění karosérie a spodku.

0/0
20.7.2016 13:48

J73o76s59e80f 13Š50o44l32t49e33s 8854308890203

To už dáááávno neplatí.

0/0
20.7.2016 21:04

H63e45r75b47e53r31t 17M78a15c62h91á91n55ě 1384490956

S láskou budeme vzpomínat na doby, kdy auta měla dokonce 4 válce, 6 válců, 8 válců, mazutem se topilo v kamínkách, a jezdily na něj traktůrky.

Pozor děti! Byly i 12ti válcové vozy...

+5/0
20.7.2016 10:00

V57l24a52d64i19s11l50a42v 55B48u88r23y95š27e97k 1239872437724

můj děda zase s láskou vzpomínal, když byla auta dřevěná, každá generace motoristů se musí s něčím rozloučit, naši potomci se budou muset asi rozloučit i s tím posledním válcem

0/0
20.7.2016 17:07

M23a58r54e75k 18M23a94l70ý 1952878211940

Ale jo, i auta s dřevěnou konstrukcí se pořád vyrábí :-)

http://www.morgan-motor.cz/

0/0
21.7.2016 10:13

J15i81ř53í 74S71c77h35w10a61c93h 8428904158416

a praprapraděda by se dnes divil. proč ty šestiválce či osmiválce dnes nemají alespoň 10 litrů.....když se po nich chce výkon větší jak 100 koní.....;-)

0/0
20.7.2016 20:29

M92a81r86t64i78n 14F21o64r35m46á12n47e44k 5503243390530

Teda ty bílé plasty ve dveřích...tfuj...:-(

0/0
20.7.2016 8:31

D54a44n53i83e40l 52B51a35ž44a61n42t 4209290255630

Je to furt šeredná KIA. Kdy už konečně změní design přední masky?????

+2/−1
20.7.2016 8:04

J70a75n 29J22e83ž41e19k 3171835497555

> U varianty s menšími ráfky má kombinovaný průměr hodnotu 3,8 litru, druhá varianta přiznává 4,4 litru.

Zvláštně velký rozdíl... Neměly by navíc ty hodnoty být spíš obráceně? Vyšší guma, vyšší valivý odpor?

A jinak, ve zbytku článku je párkrát (jako vždycky) napsáno "větší/menší" kola. Kola budou nakonec plusmínus milimetr stejná, palce udávají rozměr ráfku.

+2/−1
20.7.2016 6:46

C16y71r34i43l 83P85a32v50e87l55k61a 4566612398445

Je evidentní, že víte o čem píšete!

Ale vážně, píšete úplný nesmysly!!!

Jde o poměr neodpružených hmot, kdy 17 ráfek jich má víc a samozřejmě, při větším rozměru ráfku, je nižší guma a větší šířka, tedy tření, tedy se může zvyšovat spotřeba.

Samozřejmě, že obvod kola je zhruba stejný, tím jak se u 17 snižuje výška pneu.

0/0
20.7.2016 10:35

M38a43r51t77i54n 16F31i48l75i67p31c12z55y22k 3451371685433

Záleží hlavně na šířce, ne tak na výšce.

Není to ale tak jednoduché, taky záleží na pneu a na hmotnosti disků.

Osobně mám zkušenost na konkrétních 225/45/R17, kde jsem měl nižší spotřebu než na 205/55/R16 v obou případech se jednalo o zimní pneu se stejnou hloubkou dezénu ježděných ve stejném prostředí a podmínkách. Rozdíl byl pouze v dezénu/výrobci.

0/0
20.7.2016 13:47

C84y45r79i11l 11P76a56v87e77l36k17a 4196282678815

550 tisíc??!! A to se vám zda moc??

Škoda Fabia Combi Scoutline 1.4 TDi 7 DSG stojí 587 200 Kč. Tříválcový nafťák je přidušený, má velkou turbodíru, ve městě s tím nedá plynule jezdit, tříválec je hlučný, neklidný a převodovky ucukaná. Auto je silně nedotáčivé. Svět motorů toto pondělí.

No comment!

+10/0
20.7.2016 0:43

M48i12r74e64k 15G94a49j84e33r 5571756629830

Podle dnesnich zprav ma KIA Niro v Nemecku stat 25 tisic Euro.

0/0
20.7.2016 10:44

M75a38r52t27i91n 23N76i93t64r36i42a74n30s65k38y 2935403668482

To je neskutočná pákla za toto auto.

0/0
20.7.2016 11:01

M63a29r17t19i69n 72N63i47t45r59i56a53n34s23k72y 2225493838882

"pálka" som chcel napísať

0/0
20.7.2016 11:02

J27i15ř89í 87S82c74h42w89a83c38h 8208904918906

tak Fabii v "novinářské konfiguraci" může kupovat jen blázen, když poté co oželí pár zbytečností ve výbavě může mít za podobnou cenu Octávii se čtyřválcem....

Jen tak mimochodem tato KIA v "plné palbě" nebude za 550....

0/0
20.7.2016 13:33

V37l98a63d67i28s82l54a38v 74B41u43r18y82š17e60k 1579532877204

tak jako srovnávat městský crossover hybrid s fábií je jaksi blbost, Yeti by stála tak 400 tisíc, za jak dlouho ušetříte 150 tisíc na palivu nevím, kolik vás bude stát výměna baterek taky ne, ale je to jedno, když bude něco drahý, tak to nikdo nekoupí a je třeba vidět, že škodovky se prodávají dobře, takže spekulace o jejich drahotě se zadají být jako nesmysl

0/−1
20.7.2016 16:52

T50o48m43á72š 41V34a43l37d82e78r 7193340689

Smysluplná je tak Octávka kolem 480 000. Dostanete cca ještě 30000-40000 základní slevy od prodejce. Fábie začíná někde kolem 330000Kč Samozřejmě se dají koupit vozy se slabším motorem a ušetřit koupením holátka. Jenže pak už bych neměl radost, že mám auto, které chci a ne jen které si mohu dovolit. Třeba by mě štvalo otevírání oken, co měly první Rapidy. A mohl bych pokračovat.

0/0
20.7.2016 20:47

M63i61r96e24k 19G53a30j11e44r 5881396589540

Hodne vidim okopirovano od Mazdy. Predne ten vysoky kompresni pomer 13:1 a tvar SUV karoserie. Hybrid prinasi snizeni spotreby, ale az cenovka nam rekne, kolik to setreni bude kupujiciho stat.

+1/0
20.7.2016 0:20

A73l91e34x 38K36o84u32b80a 6500512934351

Nějak si nejsem jistý proč by kopírovali zrovna od Mazdy.

Že vysoký kompresní poměr zvedá účinost se ví už docela dlouho...stejně tak se ví, že onen vysoký kompresní poměr není zadarmo, mimo většího tlaku který musí všechno v motoru ustát je pak potřeba benzín s vyšší oktanovým číslem, který je dražší...

0/0
20.7.2016 10:04

M32i43r84e54k 71G58a65j17e73r 5541306209450

Beru zpet, co jsem napsal. Nevsimnul jsem si, ze jde o diesel. Mezi nami, delat hybrid z dieselovym motorem nedava zadny smysl, protoze ten ma mensi spotrebu sam o sobe a za celou dobu zivotnosti se na palivu neusetri tolik, aby to zaplatilo naklady na hybridni ustroji. Hybrid beru jedine s benzinakem.

0/−1
20.7.2016 10:38

L47u98k66á19š 16K59u13b24á85l59e51k 7120532519344

GDI je benzíňák ne nafta

+1/0
20.7.2016 11:06

J11i87ř23í 20S13c88h85w20a45c55h 8728394728516

okopírováno od Mazdy nic není, ta má ve svém Skyactivu kompresi 14:1, což u benzínu zatím nikdo "okopírovat" neumí ;-)

0/0
20.7.2016 13:24







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.