- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No mne prijde mnohem vice "pro masy" treba auris hybrid, ktery je i vyrazne levnejsi...
Kdyby to alespon nevypadalo uvnitr lacine jak polske hracky...
Stačí si vylobobat zákaz naftových motorů a bude se to prodávat dobře.
Zdechlý krám - to se stačí podívat na prvních pár řádek. Jediný hybrid se slušnou dynamikou (nepočítám-li prémii) je v současnosti RAV4. Ale ten zvukový projev je i tam pořád takový divný.
takovyto srot si muze koupit maximalne tak nejaky kolotocar nebo cirkusak. Design zplacany dle inspiraci od Japoncu, Nemcu a Francouzu. Od kazdeho neco.
Lidi, kteri chteji kvalitu si koupi nemecke auto, ti kteri naleti reklame si koupi takovouto hruzu
Lidé kteří chtějí opravdovou kvalitu si koupí japonské auto, ti kteří naletí reklamě si koupí předražený německý šrot a auta od KIA rozhodně lidi kvůli reklamě nekupují.
S láskou budeme vzpomínat na doby, kdy auta měla dokonce 4 válce, 6 válců, 8 válců, mazutem se topilo v kamínkách, a jezdily na něj traktůrky.
Pozor děti! Byly i 12ti válcové vozy...
můj děda zase s láskou vzpomínal, když byla auta dřevěná, každá generace motoristů se musí s něčím rozloučit, naši potomci se budou muset asi rozloučit i s tím posledním válcem
Teda ty bílé plasty ve dveřích...tfuj...
Je to furt šeredná KIA. Kdy už konečně změní design přední masky?????
> U varianty s menšími ráfky má kombinovaný průměr hodnotu 3,8 litru, druhá varianta přiznává 4,4 litru.
Zvláštně velký rozdíl... Neměly by navíc ty hodnoty být spíš obráceně? Vyšší guma, vyšší valivý odpor?
A jinak, ve zbytku článku je párkrát (jako vždycky) napsáno "větší/menší" kola. Kola budou nakonec plusmínus milimetr stejná, palce udávají rozměr ráfku.
Je evidentní, že víte o čem píšete!
Ale vážně, píšete úplný nesmysly!!!
Jde o poměr neodpružených hmot, kdy 17 ráfek jich má víc a samozřejmě, při větším rozměru ráfku, je nižší guma a větší šířka, tedy tření, tedy se může zvyšovat spotřeba.
Samozřejmě, že obvod kola je zhruba stejný, tím jak se u 17 snižuje výška pneu.