Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

BMW F 800 GS: pro dobrodruhy začátečníky a holky do nepohody

Cestovní motorky BMW se zkratkou v názvu GS jsou mezi motorkáři velkým pojmem. Cestovatelské speciály nabízí německá značka v několika velikostech, vyzkoušeli jsme jeden z menších s označením F 800 GS.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M72a60r43i46a69n 97K42a28r54a70b89a 4713731750392

Mám tento motor v F800-R a maximálna spokojnosť. Tento typ motoru má jednu obrovskú výhodu oproti vačšine 800-viek na trhu, a to krútiaci moment ktorý v podstate tiahne od 2-tisíc do omezovača. Znamená to zmenu štýlu jazdy, nemusíte to tak točiť a do kopca, či na cestovanie paráda. Netuším ako s motorkou jazdili v redakcii, ale R-ko dá v pohode 200, a je dosť svižné. Prvý stupeň je dlhý a potom už kvalty idú rýchlo za sebou, na najvyšsom od 60-do max bez problémov. Toto je motorka na pohodu, užívateľsky veľmi prívetivá, a pre tých ktorých baví jazdiť a nemusia to dávať o sebe vedieť revom motora, či najdrahším strojom... Za mňa V

+1/0
25.7.2016 10:07

R26a44d27e18k 93H94o58l28í49k 1178114110726

Mám s touto motorkou stejně dobré zkušenosti a souhlasím s tím co jsi napsal. Používám ji na delší výlety a je to motorka na pohodu, lehká a dobře ovladatelná s dostatečným výkonem, poměrně laciným provozem. Znám několik dalších lidí kteří s ní mají natočeno hodně před 100tis km a naprosto bez problému s minimálními náklady (r.v.08 a výše). Znám ji pár jedinců, kterým se to rozsypalo - zde ale nutno konstatovat, že nějaká údržba a výměna oleje je neznámá disciplína.R^R^ K článku se nebudu vyjadřovat....

0/0
25.7.2016 17:22

R42o43b25e74r56t 73G64o62r81c 6682103293

Ať koukám na fotky jak koukám tak to ve mě budí dojem že nejen samotný motor je vyroben čínským Loncinem, ale řekl bych že snad i celá motorka, stačí se podívat na pár "drobných detailů" jako jsou trčící hlavy šroubů na závažích nebo tlumič výfuku vzhledově připomínající výrobky z PLR nebo třeba sedlo...

0/0
25.7.2016 10:06


T96o20m50á73š 74K48u23c55h10a43ř 3117511728341

"pohon: hnací řemen se zadním tlumením v náboji zadního kola" Fakt jo? ;-)

0/0
25.7.2016 1:17

O45n24d41ř93e39j 68M96u68s84i20l 9547255246984

Kupodivu tenhle nesmysl má přímo BMW na svých stránkách. Podle mě má řemen jen silniční F 800 GT, ostatní "Fka" klasický řetěz.

Co se týče čínských motorů - ona to žádná velká novinka není, Loncin začal vyrábět už jednoválce 650 v roce 2007 místo Rotaxu. Jak to vypadá s kvalitou, těžkou říct, první série byly docela problémové, ale snad už to kluci šikmovocí vylepšili.

+1/0
25.7.2016 9:18

T21o76m44á74š 27K88u96c83h18a54ř 3747671878541

To já vím, ale kdybych psal článek, kde to navíc na fotkách je vidět.. :-)

0/0
25.7.2016 13:18

T72o98m41á73š 11K32u37c50h30a87ř 3397411318371

Koukám, že už to smázli. Ještě by si měli zajít za redaktory technetu pro školení, jak se taková korekce správně dělá. Třeba že se pod článek napíše omluva a vysvětlení, co bylo změněno. :-P

0/0
25.7.2016 13:25

M34i40c28h59a34e23l 43M33e97n36s34i83k 8371616150862

No tak to je - měl byste dávno vědět - v iDnesu věc zcela neznámá :-/

0/0
27.7.2016 10:23





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.