Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

BMW F 800 GS: pro dobrodruhy začátečníky a holky do nepohody

Cestovní motorky BMW se zkratkou v názvu GS jsou mezi motorkáři velkým pojmem. Cestovatelské speciály nabízí německá značka v několika velikostech, vyzkoušeli jsme jeden z menších s označením F 800 GS.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M69a72r52i94a47n 58K88a98r13a46b67a 4523401980332

Mám tento motor v F800-R a maximálna spokojnosť. Tento typ motoru má jednu obrovskú výhodu oproti vačšine 800-viek na trhu, a to krútiaci moment ktorý v podstate tiahne od 2-tisíc do omezovača. Znamená to zmenu štýlu jazdy, nemusíte to tak točiť a do kopca, či na cestovanie paráda. Netuším ako s motorkou jazdili v redakcii, ale R-ko dá v pohode 200, a je dosť svižné. Prvý stupeň je dlhý a potom už kvalty idú rýchlo za sebou, na najvyšsom od 60-do max bez problémov. Toto je motorka na pohodu, užívateľsky veľmi prívetivá, a pre tých ktorých baví jazdiť a nemusia to dávať o sebe vedieť revom motora, či najdrahším strojom... Za mňa V

+1/0
25.7.2016 10:07

R52a60d47e31k 86H28o52l53í13k 1528744340336

Mám s touto motorkou stejně dobré zkušenosti a souhlasím s tím co jsi napsal. Používám ji na delší výlety a je to motorka na pohodu, lehká a dobře ovladatelná s dostatečným výkonem, poměrně laciným provozem. Znám několik dalších lidí kteří s ní mají natočeno hodně před 100tis km a naprosto bez problému s minimálními náklady (r.v.08 a výše). Znám ji pár jedinců, kterým se to rozsypalo - zde ale nutno konstatovat, že nějaká údržba a výměna oleje je neznámá disciplína.R^R^ K článku se nebudu vyjadřovat....

0/0
25.7.2016 17:22

R87o53b90e85r59t 27G92o58r68c 6682963573

Ať koukám na fotky jak koukám tak to ve mě budí dojem že nejen samotný motor je vyroben čínským Loncinem, ale řekl bych že snad i celá motorka, stačí se podívat na pár "drobných detailů" jako jsou trčící hlavy šroubů na závažích nebo tlumič výfuku vzhledově připomínající výrobky z PLR nebo třeba sedlo...

0/0
25.7.2016 10:06


T81o90m73á63š 52K44u36c52h95a29ř 3947971468881

"pohon: hnací řemen se zadním tlumením v náboji zadního kola" Fakt jo? ;-)

0/0
25.7.2016 1:17

O83n27d29ř49e51j 71M34u64s21i59l 9557805926224

Kupodivu tenhle nesmysl má přímo BMW na svých stránkách. Podle mě má řemen jen silniční F 800 GT, ostatní "Fka" klasický řetěz.

Co se týče čínských motorů - ona to žádná velká novinka není, Loncin začal vyrábět už jednoválce 650 v roce 2007 místo Rotaxu. Jak to vypadá s kvalitou, těžkou říct, první série byly docela problémové, ale snad už to kluci šikmovocí vylepšili.

+1/0
25.7.2016 9:18

T15o74m82á90š 49K73u15c37h77a88ř 3597171478811

To já vím, ale kdybych psal článek, kde to navíc na fotkách je vidět.. :-)

0/0
25.7.2016 13:18

T37o67m57á91š 49K70u43c75h39a28ř 3277341328261

Koukám, že už to smázli. Ještě by si měli zajít za redaktory technetu pro školení, jak se taková korekce správně dělá. Třeba že se pod článek napíše omluva a vysvětlení, co bylo změněno. :-P

0/0
25.7.2016 13:25

M78i24c18h71a51e24l 46M31e45n13s57i72k 8821556480392

No tak to je - měl byste dávno vědět - v iDnesu věc zcela neznámá :-/

0/0
27.7.2016 10:23





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.