Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

BMW F 800 GS: pro dobrodruhy začátečníky a holky do nepohody

Cestovní motorky BMW se zkratkou v názvu GS jsou mezi motorkáři velkým pojmem. Cestovatelské speciály nabízí německá značka v několika velikostech, vyzkoušeli jsme jeden z menších s označením F 800 GS.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M23a45r31i22a83n 12K73a82r88a15b93a 4533771800622

Mám tento motor v F800-R a maximálna spokojnosť. Tento typ motoru má jednu obrovskú výhodu oproti vačšine 800-viek na trhu, a to krútiaci moment ktorý v podstate tiahne od 2-tisíc do omezovača. Znamená to zmenu štýlu jazdy, nemusíte to tak točiť a do kopca, či na cestovanie paráda. Netuším ako s motorkou jazdili v redakcii, ale R-ko dá v pohode 200, a je dosť svižné. Prvý stupeň je dlhý a potom už kvalty idú rýchlo za sebou, na najvyšsom od 60-do max bez problémov. Toto je motorka na pohodu, užívateľsky veľmi prívetivá, a pre tých ktorých baví jazdiť a nemusia to dávať o sebe vedieť revom motora, či najdrahším strojom... Za mňa V

+1/0
25.7.2016 10:07

R84a48d53e32k 46H17o79l35í15k 1308634200776

Mám s touto motorkou stejně dobré zkušenosti a souhlasím s tím co jsi napsal. Používám ji na delší výlety a je to motorka na pohodu, lehká a dobře ovladatelná s dostatečným výkonem, poměrně laciným provozem. Znám několik dalších lidí kteří s ní mají natočeno hodně před 100tis km a naprosto bez problému s minimálními náklady (r.v.08 a výše). Znám ji pár jedinců, kterým se to rozsypalo - zde ale nutno konstatovat, že nějaká údržba a výměna oleje je neznámá disciplína.R^R^ K článku se nebudu vyjadřovat....

0/0
25.7.2016 17:22

R98o45b72e43r29t 35G50o13r92c 6582553183

Ať koukám na fotky jak koukám tak to ve mě budí dojem že nejen samotný motor je vyroben čínským Loncinem, ale řekl bych že snad i celá motorka, stačí se podívat na pár "drobných detailů" jako jsou trčící hlavy šroubů na závažích nebo tlumič výfuku vzhledově připomínající výrobky z PLR nebo třeba sedlo...

0/0
25.7.2016 10:06

T67o41m43á67š 45K97u73c37h40a54ř 3537971718231

"pohon: hnací řemen se zadním tlumením v náboji zadního kola" Fakt jo? ;-)

0/0
25.7.2016 1:17

O73n43d19ř26e91j 30M91u95s83i52l 9427605336514

Kupodivu tenhle nesmysl má přímo BMW na svých stránkách. Podle mě má řemen jen silniční F 800 GT, ostatní "Fka" klasický řetěz.

Co se týče čínských motorů - ona to žádná velká novinka není, Loncin začal vyrábět už jednoválce 650 v roce 2007 místo Rotaxu. Jak to vypadá s kvalitou, těžkou říct, první série byly docela problémové, ale snad už to kluci šikmovocí vylepšili.

+1/0
25.7.2016 9:18

T40o59m91á89š 97K23u78c75h46a67ř 3687321898811

To já vím, ale kdybych psal článek, kde to navíc na fotkách je vidět.. :-)

0/0
25.7.2016 13:18

T47o53m91á73š 71K16u60c17h92a76ř 3667351268701

Koukám, že už to smázli. Ještě by si měli zajít za redaktory technetu pro školení, jak se taková korekce správně dělá. Třeba že se pod článek napíše omluva a vysvětlení, co bylo změněno. :-P

0/0
25.7.2016 13:25

M57i89c34h84a74e31l 95M79e62n63s10i57k 8431966960512

No tak to je - měl byste dávno vědět - v iDnesu věc zcela neznámá :-/

0/0
27.7.2016 10:23







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.